بازدید 20428
۲

شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجوی ارشد

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرده است که برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از بین دانشجویان استعداد درخشان برای دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ 09 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، این دانشگاه اعلام کرده که به استناد آیین‌نامه‌ "پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی‌ارشد" وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دستورالعمل اجرایی مصوب شورای استعداد درخشان دانشگاه، از بین دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته، برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲در مقطع کارشناسی‌ارشد تعداد محدودی می‌پذیرد.

​​​​​متقاضیان می‌توانند پس از مطالعه کامل فایل فراخوان، تا آخر وقت فردا جمعه ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ به سامانه جامع آموزشی دانشگاه شهید بهشتی به نشانی https://golestan.sbu.ac.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

مبلغ ثبت‌نام در این فراخوان ۱/۹۵۰/۰۰۰ ریال بوده و این مبلغ تنها از طریق سامانه گلستان قابل پرداخت است.

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرده که شرکت در این آزمون هیچ حقی برای داوطلب ایجاد نمی‌کند و مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام نکرده باشند بررسی نمی‌شود.

جزئیات مربوط به ثبت نام و رشته/ گرایش‌های مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشگاه شهید بهشتی در این لینک قابل مشاهده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
کدوم لینک
که چی بشه با امتحان بدون امتحان بیکار تو جامعه اون 195 هزار تومان خودش بزرگترین منبع درآمد خارج از بودجه و کمک بزرگی به دانشگاه می کند این مهمه پول معیار است مدارک چی را بررسی کنی مگر نخبه اینجا تو ایران صبر می کنه شما براش تصمیم بگیری سریع مهاجرت می کنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان