بازدید 10753
وداع کاپیتان ۳۵ساله و بدون تیم

وریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد

وریا غفوری با دو قهرمانی لیگ همراه سپاهان و استقلال، یک قهرمانی حذفی با آبی‌ها، زدن ۴۶گل ، زدن یک گل در دربی و حضور در جام ملتهای آسیا با پیراهن تیم ملی، امشب بدلیل عدم پیشنهاد در پنجره زمستانی و برخی حواشی چندماه اخیر از فوتبال خداحافظی کرد
کد خبر: ۱۱۶۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ 05 February 2023

وریا غفوری کاپیتان فصل گذشته استقلال، بعداز یک نیم فصل ناامیدکننده در فولاد خوزستان، فوتبال حرفه‌ای را کنار گذاشت و کفش‌ها را آویخت. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ دوران فوتبال وریا از تیم پاس همدان استارت خورد و در نهایت با فولاد خوزستان به پایان رسید و غفوری امشب طبق ادعای برخی رسانه‌های داخلی تصمیم گرفت بعداز شانزدهم سال، رسما از دنیای بازی خداحافظی کند.

کاپیتان سنندجی سابق استقلال که سابقه بازی در تیم‌های پاس همدان، شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و در نهایت فولاد خوزستان را نیز در کارنامه دارد، سرنوشت عجیبی را در آخرین سال بازی‌اش تجربه کرد تا تصمیم به پایان دوران بازی گرفته و رسما از خداحافظی خود خبر بدهد.

وریا غفوری شش سال حضور در جمع آبی‌پوشان را تجربه کرد و توانست به عنوان کاپیتان به دوران ناکامی این تیم در کسب جام در فصل گذشته پایان دهد و در روز پایانی فصل بیست و یکم، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

وریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد

به نوشته سایت ورزش سه جدایی از فولاد خوزستان در روزهایی رقم خورد که او به شدت بابت مواضع اجتماعی خود، شرایط پرماجرایی را لمس می‌کرد. شرایط به گونه‌ای رقم خورد که وریا بعد از اینکه از پنجره زمستانی و حضور در تیم جدید بازماند، ترجیح داد اکنون در 35 سالگی خبر از پایان دوران بازی خود بدهد.

بازیکن محبوب استقلالی‌ها که با گل ویژه‌اش به این تیم با پیراهن نفت تهران شناخته شد و قاب‌های ویژه‌ای از او طی دوران فوتبالی‌اش چه تلخ و شیرین بابت گلزنی در دربی پایتخت و مقابل علیرضا بیرانوند و ناکامی در پنالتی در جام ملت‌های آسیا ثبت شده، به عنوان یک مدافع راست توانسته 46 گل به نام خود در دوران بازی‌اش کند تا از این حیث مدافعی گلزن شناخته شود.

وریا غفوری اکنون در 35 سالگی با دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر (سپاهان -استقلال) و یک قهرمانی حذفی با استقلال رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و باید دید در ادامه مسیر ورزشی خود چه تصمیمی خواهد گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
هر کسی چنین افتخاری تصیبش نمیشود که علاوه بر قهرمان شدن، پهلوان هم باشد. وریا این مدال پهلوانی را از مردم قدرشناس ایران گرفت.
پوریا به جای ۹۷ درصد مردم ۳ درصد خائن و جاسوس رو انتخاب کرد. اینم شد نتیجه عدم حمایت مردمی و خداحافظی از تنها کاری که تخصص داره
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
چقدر خنده داره 97 درصد رو از کجا آوردی
هزینه با شرف بودن را پرداخت
با تمام وجود دوستش دارم و براش آرزوی موفقیت دارم
هنوز از۹۰درصدمدافعین راست حال حاضر لیگ بهتر بود.استقلال ونکونام درحقش جفا کردند.
فوتبال یک بازی نیست یک داور هیجان انگیز برای عده زیادی از جوانان سالم است نگاه متفاوت به فوتبال چرخه اقتصادی و روحیه بخش جامعه است که ضمیر ناخودآگاه پدید می آید
هشتک شرافت
خودش گفت که خدا حافظی کرده یا شما زردها دارید فشار میارید که طرف خداحافظی کنه؟
سر فراز مانی
زنده بادقهرمان مردمی،وریای باغیرت،حرف توحرف ملت
وریا غفوری برای همیشه قهرمان ما خواهد ماند.کرد غیور...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
حتما همینطور است.زنده باشی پهلوان غفوری
وريا بازيكن با اخلاقي بود و هست
حيف كه ما اينقدر بد بدرقه هستيم
به عنوان يك پرسپوليسي براي او احترام خاصي قائل هستم و از تيم بزرگ استقلال به خاطر رفتاد ناپسند با وي گله مند هستم
وریا شریف غفوری......شریف ترین بازیکن امروز فوتبال ایران که هرگز جانب مردم را رها نکرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر