بازدید 23601

آمادگی حسن یزدانی برای جبران شکست برابر تیلور

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت که نفرات اعزامی به تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی وضعیت خوبی دارند، اما حسن یزدانی از همه آماده‌تر است.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 30 January 2023

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، احسان امینی در خصوص تیم 6 نفره اعزامی به تورنمنت زاگرب اظهار داشت: در واقع با شرکت در این رقابت‌ها یک تیر و دو نشان می‌زنیم. یکی اینکه این اولین میدان ملی‌پوشان ما بعد از مسابقات جهانی است و اینجا محک می‌خورند تا بین حضورشان در مسابقه رسمی وقفه‌ای طولانی مدت نیفتد. نکته دیگر اینکه در این مسابقه رنکینگ‌دار می‌توانند امتیاز جمع کنند.

وی در مورد میزان آمادگی کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها تأکید کرد: وضعیت همه نسبتاً خوب است، البته آماده کامل نیستند و نیازی هم به آمادگی صددرصدی نیست، اما آن شرایطی که باید در این فصل داشته باشند، را دارند.

امینی در مورد حضور کایل اسنایدر و جی‌دن کاکس در رقابت‌های وزن 97 کیلوگرم تورنمنت زاگرب و مصاف احتمالی آنها با امیرعلی آذرپیرا خاطرنشان کرد: آذرپیرا کشتی‌گیر جوان و با انگیزه‌ای است که از جام تختی سال گذشته خودش را نشان داد. او در امیدهای جهان و جام جهانی هم روند رو به رشدی داشت فقط در لیگ خوب کشتی نگرفت که با توجه به اینکه تازه از امیدهای جهان برگشته بود، خسته و شاید بدنش در افت بود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به تلاش جی‌دن کاکس برای رقابت با اسنایدر و کسب دوبنده وزن 97 کیلوگرم تیم ملی آمریکا، اضافه کرد: هر کسی که تغییر وزن می‌دهد برای جا افتادن در وزن جدید به زمان احتیاج دارد، اینکه یکی بلافاصله در وزن بالاتر نتیجه مطلوب بگیرد، استثناست. فکر می‎‌کنم کاکس از نظر قدرت و بدن مشکلی برای حضور در 97 کیلو ندارد و در این وزن جا خواهد افتاد.

این مربی کرمانشاهی درباره اینکه چرا با وجود استقبال اغلب مدعیان 65 کیلو از تورنمنت زاگرب، مثل حاجی‌علی‌یف، باجرانگ و…، تیم ایران نماینده‌ای در این وزن ندارد، گفت: برای رحمان که فعلاً زود است به تورنمنت برود. او در جام‌جهانی هم حضور داشت و با توجه به مدال طلای جهانی‌اش، از مرحله نهایی انتخابی تیم ملی وارد چرخه خواهد شد. نفر دوم این وزن ما هم پیمان بیابانی است که در مسابقات کشوری اول شده و تازه این مسابقات را پشت سر گذاشته و جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را گرفته، بنابراین از نظر زمانی شرایط این را نداشتیم که بیابانی را هم در این تورنمنت محک بزنیم.

امینی در خصوص میزان آمادگی حسن یزدانی برای شرکت در این رقابت‌ها چهار ماه و نیم بعد از کسب مدال نقره جهان، به تسنیم گفت: وضعیت همه تیم خوب است، اما حسن یزدانی بهتر از بقیه است. او آمادگی بدنی خوبی دارد و بعد از مسابقات جهانی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و به موقع استارت تمرینات را زده تا شکست فینالش در مسابقات جهانی برابر تیلور را در مسابقات جهانی 2023 تلافی کند. او مصمم و با شرایط بدنی خوبی امسال را آغاز کرده است و از اکنون انگیزه بالایی برای مسابقات سال آینده دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲۴
باز میره میبازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
اگرم ببازه کلکسیونی از افتخارات داره
تو چی داری
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
... انسان منفی و
اقا شاخش نکنید دیگه واقعا کشتی ما نسبت به امریکاه یک پله پایین تریم البته ما همیشه پیروزی رو دوست داریم ولی از الان قمپوز در میکنید تا روز مسابقه هزاران استرس بهش وارد میکنید
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
غرب گدایی تا کجا؟ تیلور مگه کیه چیکار کرده حالا یه دفعه پهلوون به دلقک انریکایی باخته
تورو خدا از همین حالا با این تیترهای استرس آور وخال بندی،با روح وروان کشتی گیر باغیرتمون بازی نکنید
اگه بذارن کشتی خودشو بگیره حسن یزدانی حرف نداره.. بشرطی فقط خودش باشه. کلاس کشتی حسن فرق داره بعضی وقتا ازش چیزی دیگه میخوان. اصل کشتی گرفتن رو به خودش بسپارند روی تشک کشتی
احسنت...بنده خدا رو بزارید به حال خودش باشه...از هر چیزی و هر کسی تعریف میکنی برعکس میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
مخصوصاً در برابر آمریکا. والیبال باخت،فوتبال باخت، بسکتبال صد در صد باخت، کشتی باخت باخت باخت. ولی باز هم عده ای فریاد می زنند ما اله می کنیم ما بله می کنیم.
عزیز اون یارو مربیه و از من و شما بهتر بلده (از من که بهتر بلده شما رو نمیدونم) وقتی یه حرفی زده رو هوا نزده
زورش به تیلور نمیرسه بازم میبازه
اصلا محاااااااال است که دیگه آقا حسن ببازه. او باید الگوی تمام جوانب کشتی گیران جهان بشود
الکی یزدانی رو بزرگش کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
بزرگ هست پهلوان ومرد هست توچه هستی
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
قطع به یقین از کشتی و هر ورزشی هیچی حالیت نیست. حسن آقا بزرگ هست، خودش با زحمت و بی حاشیه بزرگ و پر از افتخاره. میخوایی ازین به بعد تو بزرگ باش.که نیستی و نخواهی شد،افکار خود تحقیر امثال تو بیچاره کرده همه مردم رو از دم. بابا خود تحقیری و الکی چرت و پرت گفتن رو بزارید کنار، کو ببین میتونی فقط ۲۰ ثانیه جای حسن آقا یزدانی باشی یا نه؟؟؟؟؟ اه اه اه حالم از نظرت بهم خورد. تو در اصل داری به خودت دهن کجی میکنی
درود
پهلوان حسن یزدانی چه ببازد چه ببرد
برای مردم ایران قهرمان است و در دل مردم جای دارد .....
برای ما همیشه پیروز است .........
باسلام اقایون دست ازسراقای حسن یزادنی بردارید بگذاریدخودش باشد از زمانیکه اقای یزدانی سرزبانها افتاده ازنظرخودش بااسترس فراوانی روبروشده بیایید کمی کمکش کنیم ورهایش کنیم تاخودش راپیداکند
یزدانی الکی بزرگ نکنید یک قهرمان ساده هستهزاران تن در ایران و جهان از ایشون بهتر بودن و هستن از همه لحاظ هم قهرمانی هم پهلوانی
اگه الکیه توبرو آمریکا قهرمان شوکاری هم ندارم ازیزدانی اصلا شما بهتری ببینیم چکار میکنی
دنیا و حسن یزدانی ان شاءالله همیشه سربلند باشید زمانی نبودت حس میشه که کسی مانندت نی
اینکه حسن آقا سه بار از یه کشتی گیر میبازه مسلما نمیشه قدرت حریف رو نادیده گرفت ولی واقعا دوس داریم ایندفعه ببره.
واقعا حسن یزدانی الان با بزرگترین مشکل مواجه هست بزرگترین مشکل او استرس هست که کادر فنی براش ایجاد کردند وگرنه بر تیلور برتری دارد، تیم ملی بایستی از لحاظ روانی او را آماده کند ایشان از لحاظ جسمی و فنی مشکل ندارد
تا یک کشتی گیر زیر گیری را یاد نگرفته باشد یک کشتی گیر پنج دانگ هم نیست ...چند نفر را تاکی میشود با زیر بغل زدن و هول دادن شکست داد ؟
به امید خدا پهلوون پنبه باز میبازه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر