بازدید 6948

از امروز تا پایان هفته بارش برف و باران در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران برای وضعیت جوی این استان از امروز تا پایان هفته بارش برف و باران در استان تهران پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳ 29 January 2023

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، از امروز تا پایان هفته با فعالیت متناوب سامانه بارشی، شاهد وزش باد در نیمه جنوبی و در ارتفاعات گاهی وزش باد شدید، بارش باران و برف همراه با پدیده مه و گاهی کولاک خواهیم بود.

عمده بارش‌ها از اواخر وقت روز دوشنبه تا چهارشنبه صبح (۱۰ تا ۱۲ بهمن) پیش‌بینی می‌شود.

 

در صورت عدم مهار منابع و کانون‌های آلاینده هوا در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به‌ویژه در ساعات شب باتوجه به رطوبت بالا و هوای سرد افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری پرجمعیت و صنعتی دور از انتظار نیست.

برای روز سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۰بهمن‌) نیمه ابری تا ابری و در صبح بارش باران، گاهی بارش پراکنده برف و وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۱۱ بهمن‌) ابری و در بعضی ساعات بارش برف و باران همراه با وزش باد با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای منفی ۱۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر