بازدید 2976
۴

موافقت شورای عالی کار با تشکیل کمیته دستمزد

سیصد و دهمین نشست شورای عالی کار با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ 23 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیصد و دهمین نشست شورای عالی کار که در محل این وزارتخانه و با حضور مهدی اسلام‌پناه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، علی‌حسین رعیتی‌فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «شرکای اجتماعی» نمایندگان کارگران و کارفرمایان برگزار شد، مبنا و معیار تصمیمات شورای عالی را اصل سه‌جانبه‌گرایی، تضمین عدالت و قانون کار عنوان کرد.

در این نشست گزارش تکمیلی طرح پژوهشی موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی در زمینه تعیین ساز و کار تعیین حداقل دستمزد بر حسب مناطق و صنایع ارائه شد و در ادامه اعضای شورای عالی کار با تشکیل کمیته دستمزد موافقت کردند.

گزارشی از بررسی، اصلاح و بازبینی ماده ۲۳ آیین دادرسی کار ارائه شد که موارد مربوط به چالش‌ها، دغدغه‌ها و نظرات اعضای شورا در زمینه اصلاح آیین‌نامه مذکور با موضوع انتخاب نمایندگان منتخب کارگران و کارفرمایی در هیأت تشخیص و حل اختلاف در این نشست مطرح و مقرر شد در نشست بعدی این شورا نهایی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
لطفا مزاح نفرمایید.
خسته نباشند یک جلسه تشکیل دادند که موافقت کنند با تشکیل کمیته دستمزد ؟
کلا 20 درصد افزایش حالا چون کارگرا چونه میزنن نهایتا 25 درصد !!!!!!!!!!!!!! دولت که تورم رو مهار کرده سال آینده هم رشد 6 درصدی داریم !!!!!!!!!!!!!! کی به کیه حالا گفتیم تا بعد!!!!!!!!!
رعایت قانون کار!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر