بازدید 6337

هشدار: به مشهد سفر نکنید

در مصوبه ستاد انرژی استان خراسان رضوی از مسافرانی که قصد سفر به استان و به خصوص مشهد را دارند، درخواست شده که سفرهای غیرضروری خود را به زمان دیگری موکول کنند.
کد خبر: ۱۱۵۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶ 16 January 2023

به گزارش تابناک، مدیر کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به سرمای شدید و برودت هوا زائران و گردشگران سفر به خراسان رضوی و مشهد را به زمان دیگری موکول کنند.

سیدجواد موسوی اظهار کرد: در مصوبه ستاد انرژی استان خراسان رضوی از مسافرانی که قصد سفر به استان و به خصوص مشهد را دارند، درخواست شده که سفرهای غیرضروری خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی به دلایل مصوبه این ستاد اشاره کرد و ادامه داد: تعدادی از مسافران و زائران طی چند روز گذشته با توجه به اختلال در برنامه تردد قطارها با مشکل مواجه شدند. همچنین تعدادی از مسافران به دلیل برودت هوا و یخبندان در جاده‌ها گرفتار شدند.

موسوی تصریح کرد: مراکز اقامتی خراسان رضوی با کیفیت‌ترین خدمات را ارائه می‌کنند و از آن‌جا که ممکن است خدمت‌رسانی به زائران و مسافران با مشکلاتی همراه باشد، از زائران و مسافران درخواست داریم سفر خود را به هفته آینده که وضعیت آب و هوا بهبود پیدا کند، تغییر دهند.

وی خطاب به مدیران تاسیسات گردشگری استان نیز اظهار کرد: با توجه به بحران انرژی و افت شدید فشار گاز به دلیل برودت هوا همچنان در مصرف گاز برق و آب صرفه‌جویی کرده و نسبت به اختصاص سوخت جایگزین، تعطیلی فضاهای پرمصرف و غیر ضروری از جمله استخر و فضاهای آبی، تجمیع رستوران‌ها در یک مجموعه و تمرکز اتاق‌ها و غیر فعال‌سازی سایر طبقات اقدام کنند.

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی، موسوی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدیدی از روز گذشته وارد کشور شده که طی امروز و فردا در استان خراسان رضوی نیز فعال خواهد شد و براساس این پیش‌بینی آخر این هفته نیز مانند هفته گذشته با سرمای شدید مواجه خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها