بازدید 4444

رئیسی: کندی سرعت اینترنت با فوریت پیگیری و رفع شود

رئیس جمهور با اشاره به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی در زندگی و کسب و کار مردم، از وزیر ارتباطات خواست دغدغه‌های مردم در زمینه کندی سرعت و دیگر مشکلات موجود را با فوریت پیگیری و رفع کند.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ 16 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با اشاره به افزایش برودت هوا و مصرف گاز در کشور، ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه‌های ذیربط دولت برای تأمین گاز مصرفی خانه‌های مردم و واحدهای اداری و تجاری، بر اهمیت مدیریت مصرف تاکید کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه تکمیل فاز ۱۱ مجتمع پارس جنوبی در سال‌های گذشته می‌توانست در رفع ناترازی گازی نقش مؤثری داشته باشد، اظهار داشت: بعد از ترک کار توسط شرکت‌های خارجی، عملیات تکمیل این فاز با قوت ادامه یافته و در آینده نزدیک به مراحل نهایی خواهد رسید.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی در زندگی و کسب و کار مردم، از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست دغدغه‌های مردم در زمینه کندی سرعت و دیگر مشکلات موجود را با فوریت پیگیری و رفع کند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به گزارش‌هایی درباره فروش خودرو به برخی دستگاه‌ها، خارج از ضوابط تعیین شده، نظارت بر فرآیند فروش خودرو در چارچوب دستورالعمل هشت بندی را که سال گذشته در جریان بازدید از پارکینگ ایران خودرو اعلام شد، مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه هیچ دستگاهی حق ندارد برای خود امتیازات ویژه در نظر گیرد، وزارت صمت و بازرسی ویژه ریاست جمهوری را مأمور بررسی واگذاری خودرو به دستگاه‌ها و برخورد با متخلفان در این زمینه کرد.

رئیسی همچنین بار دیگر ضرورت تبیین و اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها و اقدامات امیدآفرین دولت و دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به طرح ابهام درباره برگزاری جلسات مرتبط با موضوع مسکن از سوی برخی رسانه‌ها اظهار داشت: موضوع مسکن همواره برای دولت مهم بوده و جلسات هفتگی آن بطور مرتب برگزار شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۶
بله بله چشم همین الان همین الان گفتم انجام بشه افرین افرین به دولت انقلابی مرمدار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
چشم قربان همین الان
آی پسر بدو فیتیله شو یک کم بده بالا
عجب!!!!
ما فکر میکردیم خودتان سرعت اینترنت را عمدی کاهش دادید
فیلم هندی
حالا بخندیم یا گریه کنیم ؟!
این خبر نکات ریز زیادی داره
فقط دوتا رو من یادآور میشم
1. اینترنت که جز حق مسلم مردم در جهان محسوب میشه در کشور عزیزم ایران به معضلی تبدیل میشه که اولا جز تبلیغات قبل انتخابات میشه ثانیا توی دوره هم رییس جمهور قول و دستور مخصوص می دهد
2. تاریخ امروز رو هم یادداشت کنید برای بررسی این وعده بعد از دوماه
زوده
كمى صبر كن
يه ناهار بخور وقت زياده
چشم آقای رییسی ، تا چند دقیقه سرعت اینترنت پیگیری و برطرف میشه. عذر خواهی می کنم کمی مدت زمان رسیدگی طولانی شد!
رییس جمهور محترم یه طوری صحبت می کنه که انگار من باید مشکل رو حل می کردم.
آهای رئیس جمهور ... بدان که ارتقا فناوری خمره رنگرزی نیست که پشم را درون آن ببری و بلافاصله در آوری رنگ بگیرد. این کار سرمایه گذاری می خواهد نصب تجهیزات گرانقیمت لازم دارد انتقال ارز می خواهد و از همه مهمتر درآمد می خواهد. هر وقت مقدماتش را فراهم کردید باید اپراتور سفارش ساخت بدهد و دست کم شش ماه طول خواهد کشید تا حمل شود و لااقل دو ماه می خواهد تا نصب و راه اندازی شود. آن زمانی که در مقابل فیلترینگ سکوت کردید، وزیر ارتباطات که مدیرکل خودت در قوه قضائیه بوده و از طرح صیانت حمایت کرد و از تمام تریبونها بر علیه فضای مجازی سخنرانی ها کردید باید فکر این روزها را می کردید. مطمئن باشید روز به روز از دنیا عقبتر خواهیم ماند و همینی هم که داریم کم کم از کارکرد خود افت خواهد کرد. این حرفهای پوست کنده را هیچ وزیری به شما نخواهد گفت اما بدان که عین واقعیت است.
یعنی تا حالا خبر نداشتید .....................میدونید برای انقلابی ها هم با این کندی اینترنت مشکل درست کردید برادر عزیز.
حل شد
مشگل خود وزیر است که میبایست تغییر کند
چشم امر دیگه ای
این که حتما تقصیر دولت قبلیه !!!!!.....
به غیر ازدستوردادن کاردیگری مثلا راهکار وبرنامه دادن و زیرساختها رو اصلاح کردن بلد نیستی!!؟؟
زود تند سریع انقلابی ؟!!!!!! مردم را به بازی نگیرید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل