بازدید 5770
۷

استقبال وزیر ارتباطات از اینترنت استارلینک

وزیر ارتباطات گفت: از اینترنت‌های ماهواره‌ای از جمله استارلینک استقبال می‌کنیم، اما باید قواعد را بپذیرند.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ 28 December 2022


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اینترنت‌های ماهواره‌ای از جمله استارلینک استقبال می‌کنیم، اما باید قواعد را بپذیرند.

وی خاطرنشان کرد: 3 هزار روستا داریم که هنوز به اینترنت متصل نیستند که با این اقدام می‌توان آن‌ها را به اینترنت متصل کرد.

 

وزیر ارتباطات بیان داشت: ورشکستگی را هم تنها رایتل اعلام کرد. بقیه اپراتورها نیز نامه‌هایی نوشتند که در حال بررسی هستیم.

وی عنوان کرد: در مدت اخیر ترافیک بین‌المللی اپراتورها کاهش پیدا کرده، اما محل درآمد این‌ها فقط ترافیک بین‌المللی نیست. بلکه مجموع درآمد آن‌ها افزایش یافته است.

زارع‌پور بیان کرد: البته در جلسه آینده شورای عالی فضای مجازی مصوبه‌ای را بررسی خواهیم کرد تا امکانات جدیدی برای اپراتورهای اختصاص یابد و مدل‌های جدیدی برای اقتصاد آن‌ها خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۷
این وزیر واقعا خودش رو زده به اون راه یا نمی فهمه؟ استارلینک برای اینه که از شر فیلترنگ مسخره شما خلاص بشیم الان عملا اینترنت وجود نداره 80 درصد سایتها وسرویسها رو برای مبارزه با فیلترشکن فیلتر کردین و اختلال انداختین بدون فیلتر شکن اصلا اینترنت وجود نداره. خداروشکر قانونی هم نمی تونین کاری کنین
دو سال دیگر قرار است به G4 موبایل معمولی بدون تجهیزات وصل شود . چطوری می خواهی قاعده بازی را به آنها تحمیل کنی؟ اگر اینترنت مجانی به مردم بدون محدودیت بدهند بچه خودت هم از آن استفاده می کند و حتی مردم با آن به هم تلفن می زنند می دانی چه ضرر مالی هنگفتی متوجه کشور می شود ؟ الان
شما از همه چي استقبال ميكنيد اما به روش خودتون . حتماً توقع داريد كه ايلان ماسك اينترنت ماهواره اي را مجاني بده به وزارت ارتباطات و شما هم هر يك گيك را به مردم بفروشيد ده هزار تومان .
چه باحال. احتمالاً بعنوان یه چالش مخواد بدونه چجوری باید فیلترش کنه
استاد! استارلینک با شعار اینترنت آزاد برای همه بوجود آمده . قواعد شما را که شعارش قطع اینترنت برای عموم است نه تنها نمی‌پذیرد که اصلا برای مقابله با این طرز فکر عجیب تمامیت خواهی شما به میدان آمده است .
بردادر گرامی
بخواهی یا نخواهی
استقبال بکنی یا نکنی
اینترنت هم مثل ویديو و ماهواره و .... از کنترل شما خارج خواهد شد.
بهتر نیست به جای دور کردن اینترنت از مردم، فاصله خودتون رو با مردم کمتر کنید و با مردم دوست باشید؟‌ از اسب غرور پیاده بشین و به جای دستور دادن به مردم برای اینکه چکار بکنند و چکار نکنند در کنار مردم باشید؟‌
یعنی غیرمستقیم میخواهیم کاری کنیم که اینترنت بین الملل نداشته باشیم و یا پهنای باند خیلی کمی بهش بدیم... ولی حیف اخرین پت پتهاتون دیگه...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی