بازدید 4274
۳

نشست سران قوا درباره وضعیت فضای مجازی در کشور

سران قوا با مسئولیت آفرین خواندن حضور مردم در صحنه برای مسئولان، بر تسریع در ایجاد شبکه ملی ارتباطات و تسهیل دسترسی آحاد مردم به شبکه‌های ارتباطی تاکید کردند.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴ 25 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری‏، در نشست روز شنبه روسای قوای سه‌گانه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، سران قوا با اشاره به روند پیشرفت‌های اقتصادی کشور، بر ضرورت همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر قوای مجریه، مقننه و قضائیه برای مقابله با فشارهای دشمنان در حوزه‌های اقتصادی تاکید کردند.

سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در این نشست با قدردانی و تمجید از هوشیاری و حضور به‌هنگام مردم بصیر و آزاده ایران اسلامی در صحنه و ناکام گذاشتن دشمنان این مرز و بوم در رسیدن به اهداف شوم‌شان تصریح کردند که این حضور آگاهانه، مسئولیت همگان به ویژه مسئولان را در خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و برطرف کردن مشکلات مردم مضاعف کرده است.

سران قوا همچنین با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری اطلاعات بر ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به شبکه‌های ارتباطی و سرعت بخشیدن به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات تاکید کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۳
اقتصاد رو آباد کردند حالا فضای مجازی...
می دونی چرا برای مسائل مهمی چون آب جلسه نمی گذارند!؟
همش جلسه همش نشست همش همایش همش نمایش همش حرف حرف حرفپ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر