بازدید 4504

تأکید سران قوا بر اجرای قانون مولدسازی اموال مازاد

سران قوا با تاکید بر اهمیت اجرای قانون مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دولت به منظور تامین بخشی از درآمدهای مندرج در بودجه سال جاری، همه دستگاهها و نهادها را موظف کردند در حوزه مولدسازی، فعالانه همکاری و اجرای قانون را پیگیری کنند.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲ 11 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در نشست سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه که بعد از ظهر شنبه به ریاست آقای رئیسی برگزار شد، سران سه قوه با تاکید بر اهمیت اجرای قانون مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دولت به منظور تامین بخشی از درآمد‌های مندرج در بودجه سال جاری، همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها را موظف کردند در حوزه مولدسازی، فعالانه همکاری و اجرای قانون را پیگیری کنند.

در این نشست همچنین موضوع تدوین برنامه هفتم توسعه کشور با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی و با مشارکت فعال صاحب‌نظران و کارشناسان هر دو قوه به عنوان اولویت و ضرورت مورد توجه قرار گرفت تا این برنامه مستند بودجه سال ۱۴۰۲ قرار گیرد. آقایان رئیسی، قالیباف و محسنی اژه‌ای در این نشست، امنیت را مهم‌ترین مقوله و زیربنای رشد و توسعه کشور و آرامش جامعه دانستند و بر لزوم حفظ و تقویت امنیت در همه ابعاد توسط دستگاه‌های مسئول تاکید کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی