بازدید 10676
۵

خبر خوش برای این بازنشستگان

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته ۱۴۰۰ از امروز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 08 December 2022

به گزارش تابناک به نقل از اقتصاد نیوز، رضا حاجی پور، با اشاره به پیگیری‌های خود و کمیسیون آموزش در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۰ عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده بود پس از واریز ۲۰ درصد از پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته ، مابقی رقم پاداش در اسرع وقت پرداخت شود که این موضوع با تأخیر مواجه شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته از وزیر آموزش و پرورش این موضوع تأمین اعتبار شده و رقم مورد نیاز برای پرداخت پاداش پایان خدمت به خزانه داری کل کشور واریز شده است.سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: بنابراین از امروز پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۰ به طور کامل پرداخت خواهد شد و حق این عزیزان به آنها داده خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
کل پولشون خورد به تورم و عملا هیچ کاری نمی‌توانند بکنند دولت باید بر مبنای تورم موجود پولها رو بدهد
فاجعه بارترین تصمیم این است که هنوز پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۰تا حالا که نزدیک به پایان سال 1401 است رداخت نکردید این وسط بازنشسته بیشترین ضرر و زیان را بر اساس تورم و بی ارزش شدن پولاداش پایان خدمت بعد یکسال میباشد حد اقل برای جبران تورم باید اصل اداش همراه با 35درصد سود به انها پرداخت کنند
یکم آرومتر اعلام کنید این اخبار خوش رو. پدران ما سنی ازشون گذشته. تحمل این همه خوشی رو یه جا ندارن. کار دستمون میدین...
مشکل اصلی این است که اگر چه اصل پاداش خدمت بخصوص برای کارکنان دستگاه‌های فرهنگی، تناسبی با تورم سالهای اخیر ندارد، آن مقدار ناچیز هم آنقدر دیر و بعد چند سال به حساب مستخدم واریز می شود، که عملا ارزشی ندارد و پس انداز به حساب نمی‌آید.
مثلاً بنده سال ۱۳۹۶ در شهرستان بازنشسته شدم. اگر همان موقع پاداش را دریافت می کردم، می توانستم در مرکز شهر یک آپارتمان ده سال ساخت بخرم. بعد یکسال و نیم دوندگی پولم را گرفتم و با آن یک آپارتمان صدمتری بیست سال ساخت را صفر تا صد بازسازی کردم. اگر یکسال دیرتر پاداش را دریافت می کردم باید با پولش همان واحد را در شمال شهر رهن می کردم و سال بعد پولش فقط به درد رهن آپارتمان در مرکز شهر می خورد.
حالا با آن پولی که دولت به معلمین قرار است بدهد، فقط می شود کارهای چوبی یک واحد آپارتمان مثل پارکت، کابینت و ... را داد.
واقعا خجالت آوره حداقل حقوق 75 درصد بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی 5600هست اما حداقل حقوق بقیه بازنشستگان کشوری ولشکری 6500هست 25درصد متناسب سازی باقی مانده از سال گذشته رو اجرایی کنید واقعا این همه ظلم در حق بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار