بازدید 10668
۴

آغاز مراسم روز دانشجو با حضور رئیسی در دانشگاه تهران

آیین گرامیداشت هفتادمین سالگرد روز دانشجو از دقایقی پیش با حضور سید ابراهیم رئیسی در تالار فردوسی دانشگاه تهران آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 07 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در این برنامه که به میزبانی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف حضور دارند.

رئیس‌جمهور که به دعوت تشکل‌های مختلف دانشجویی در دانشگاه تهران حضور یافته، پیش از حضور در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران، با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، نسبت به مقام این شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
رفته بپرسه بهشون ناهار دادن یا نه!
اقای رئیسی از مغازه دار که گفت تهدید شدم که شیشه مغازه ام را میشکنن و مغازه دار میگد باید یک سال زندگی نکند تا پول شیشه را بتوند پرداخت کند سوال نکردی چرا یک سال آقای رئیسی حرف مغازه دار تمام نگفته های ملت که با گرانی کمرشون خم شده را گفت
زمانی که ما دانشجو بودیم همیشه برای ابراز ناراحتی و تذکر مشگلات مدیریتی جانب احتیاط را رعایت می کردیم تا یک موقع دشمن از فضای دانشگاه سو استفاده نکند اما الان گوشها به سمت بوقهای آل سعود و انگلیس خبیث می چرخد تا ببیند آن دشمنان خونی ایرانی چه دستوری صادر می کنند واقعا اینا دانشجوی جمهوری اسلامی وارتزاق کننده از بودجه مردم هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
تو معلومه کجا دانشجو بودی...چون اگه دانشجو بوده باشی اعتراضات دانشجویی رو. میدونستی چه شگلی بودن... بیسواد...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی