بازدید 5027

پیکه از دلیل خداحافظی خود گفت

جرارد پیکه تا آخر این فصل با آبی اناری‌ها قرارداد داشت اما به یکباره تصمیم به خداحافظی گرفت.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷ 10 November 2022

به گزارش تابناک و به نقل از اسپورت، مدافع آبی اناری‌ها درباره از دلیل خداحافظی خود سخن به میان آورد.  جرارد پیکه تا آخر این فصل با آبی اناری‌ها قرارداد داشت اما به یکباره تصمیم به خداحافظی گرفت.

پیکه درباره دلیل تصمیم‌گیری خود گفت: این تصمیم من دلایل زیادی دارد و بعضی هم تا حدودی دلیل آن را می‌دانند. من در ابتدای فصل هم با ژاوی، سرمربی تیم صحبت کردم و او به من گفت که جزو نفرات اصلی ترکیب نیستم.

مدافع آبی اناری‌ها ادامه داد: از ابتدای فصل هم حس خوبی نداشتم و به این نتیجه رسیدم که این تعطیلی لیگ به خاطر جام جهانی بهترین فرصت است تا تصمیم خود را اعلام کنم. مدت‌ها پیش هم گفتم که اگر احساس کنم مهم نیستم خواهم رفت. اگر مصدومیت مدافعان بارسلونا نبود قبل از نوامبر خداحافظی می کردم. دیگر آن احساس قبل را نداشتم و به این نتیجه رسیدم که دیگر جای من در بارسلونا نیست.

او درباره این سوال که چرا در دیدار برابر اوساسونا روی نیمکت نشست، گفت: آسیب دیدگی مدافعان بارسلونا باعث شد که تیم را همراهی کنم. خداحافظی باشکوهی در نوکمپ داشتم و هواداران عشق خود را به من نشان دادند و فهمیدم که در چه تیمی بوده‌ام. من خداحافظی کرده‌ام اما این خداحافظی نهایی من نیست و ارتباطم با بارسلونا همیشگی است.

پیکه در دیدار برابر اوساسونا نیمکت نشین بود. او به خاطر اعتراض زیاد به داور در بین دو نیمه کارت قرمز گرفت و اخراج شد. بارسلونا در فصل جاری رقابت‌های لالیگا عملکرد خوبی داشته است و با یک بازی بیش‌تر نسبت به رئال مادرید و ۵ امتیاز بیش‌تر در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر