بازدید 16320

همدان/ دستگیری عامل انتشار کلیپ تهدیدآمیز

نامبرده که فردی معتاد به مواد مخدر از نوع صنعتی بود در یک اقدام ضربتی دستگیر و به شهرستان منتقل و تحت الحفظ برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ 03 November 2022

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد همدان از دستگیری سریع فردی ۳۳ ساله که با انتشار کلیپی تهدیدآمیز با مضمون تشویش اذهان عمومی در پیج اینستاگرامی خود کرده بود خبر داد.

 سرهنگ افشین یاری اظهار کرد: دستگیری مردی ۳۳ ساله اهل و ساکن شهرستان که در شب گذشته اقدام به انتشار کلیپی با موضوع تهدید علیه امنیت ملی و همچنین عرض اندام با سلاح گرم و سرد در پیج اینستاگرامی خود کرده بود، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی محل مخفیگاه متهم که از فرط ترس در یکی از شهرستانهای همجوار مخفی شده بود بلافاصله اکیپی از عوامل انتظامی شهرستان با محوریت پلیس اطلاعات و با همکاری کارکنان سپاه ناحیه اسدآباد با اخذ نیابت قضایی به آدرس مورد نظر مراجعه کردند.

یاری ادامه داد: نامبرده که فردی معتاد به مواد مخدر از نوع صنعتی بود در یک اقدام ضربتی دستگیر و به شهرستان منتقل و تحت الحفظ برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان با ارائه هشدار به افرادشرور، بزهکار و معلوم الحال که فعالیت مجرمانه آنها در بستر فضای مجازی از چشمان تیز بین پلیس به دور نخواهد ماند، یادآور شد: چنین اعمال و رفتاری مجازات سنگینی در پی خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان