بازدید 4864

اعلام انزجار نمازگزاران شیراز از مخلان امنیت کشور

نمازگزاران نماز جمعه شیراز همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه انزجار خود را از مخلان امنیت کشور اعلام کردند.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ 28 October 2022


به گزارش تابناک به نقل از مهر، با توجه به حادثه تروریستی حرم مطهر احمد ابن موسی شاه‌چراغ (ع) و به شهادت رسیدن ١۵ تن از زوار مظلوم و مصدومیت ١٩ تن از زائران این حرم مطهر مردم شیراز همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه در تجمع اعتراضی و حضور در بست شهید دستغیب انزجار خود را از این اقدام تروریست‌های تکفیری اعلام کردند.

نمازگزاران سومین حرم اهل بیت که عزادار هم وطنان و هم شهرستان خود بودند با لباس‌های مشکی در بست شهید دستغیب حضور پیدا کرده تا بار دیگر نشان دهند ملت مظلوم ایران که همواره مورد هدف دشمنان انقلاب قرار دارند از مسیر خود دست نمی کشند.

سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه بیان گر آن است که مردم سومین حرم اهل بیت هیچگاه از عهد و پیمانی که با رهبری و امام راحله بسته‌اند کوتاه نخواهند آمد.

حضور اقشار مختلف مردم در این تجمع نشان داد دشمن هرچه بیشتر تلاش کند که مردم را مأیوس کند این حقه کار گر نخواهد بود و مردم پای عهدی که بسته‌اند استوار اند.

گفتی است مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) روز شنبه ساعت ٩ صبح در حرم مطهر احمد ابن موسی برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست