بازدید 4844
تیم یحیی با سومین برد یک گله به تعطیلات جام‌جهانی رفت

صدرنشینی اقتصادی پرسپولیس با اولین هدیه شیخ

در شرایطی که در بازی‌های گذشته تنها لوکادیا بازی را برای قرمزها در می‌آورد، این بار شیخ دیابانه پیام‌آور شادی برای سرخپوشان بود تا خارجی‌های خط حمله پرسپولیس ارزش پول خرج شده را داشته باشند
کد خبر: ۱۱۴۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 27 October 2022

سومین برد پیاپی قرمزهای تهران با نتیجه یک بر صفر مقابل مس کرمان به دست آمد. تیم یحیی گل‌محمدی، مس رفسنجان و ملوان را هم با تک گل برده بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پرسپولیس با تک گل شیخ دیاباته موفق به پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل مس کرمان شد و با صدرنشینی به تعطیلات جام جهانی رفت.

در شرایطی که در بازی‌های گذشته تنها لوکادیا بازی را برای قرمزها در می‌آورد، این بار شیخ دیابانه پیام‌آور شادی برای سرخپوشان بود تا خارجی‌های خط حمله پرسپولیس ارزش پول خرج شده را داشته باشند.

صدرنشینی اقتصادی پرسپولیس با اولین هدیه شیخ

در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و مس کرمان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان گل محمدی تمام شد.یحیی به علت ابتلا به ویروس کرونا در این دیدار غایب بود.

پرسپولیس در هفته بعد یعنی هفته دوازدهم به مصاف استقلال می‌رود که به گفته مسئولان سازمان لیگ بعد از اتمام جام جهانی یعنی حدودا دو ماه بعد برگزار خواهد شد!

کارت زرد: علی تهامی و میلاد خدایی از مس کرمان و سیامک نعمتی از پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر (سیامک نعمتی ۶۸)، کمال کامیابی‌نیا (شیخ دیاباته ۴۶)، میلاد سرلک، مهدی ترابی (محمد عمری ۶۸)، سعید صادقی (امید عالیشاه ۶۸)، سروش رفیعی (سینا اسد بیگی ۸۶) و یورگن لوکادیا.

ترکیب مس کرمان: حسین شهریاری، حسن مرادی‌فر (محمدصالح محمدی ۷۶)، امیر حسین عسگری، میلاد خدایی (بورا ۷۶) ، جلال عبدی، محمد ستاری، علی تهامی، عارف رستمی، سامان تورانیان (شروین بزرگ ۷۶)، احمد نصیری و امین کاظمیان.

 

داور: عباس راکی

نیمه اول:

دقیقه 11: سعید صادقی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان مس قرار گرفت که ضربه چیپ این بازیکن از روی خط دروازه توسط مدافع مس به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 13: یورگن لوکادیا در سمت چپ دروازه مس صاحب موقعیت شد که شوت زاویه بسته او با دفع حسین شهریاری همراه شد.

دقیقه 41: پاس رو به عقب مهدی ترابی در نزدیکی نقطه پنالتی به سروش رفیعی رسید و این بازیکن درحالی که هیچ مزاحمی نداشت، توپ به خوبی روی پایش ننشست و با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

نیمه دوم:

دقیقه 60: لوکادیا با یک پاس زیبا دیاباته را در موقعیت گلزنی قرار داد اما بعد از کنترل سینه مهاجم پرسپولیس توپ از او فاصله گرفت و توسط شهریاری مهار شد.

دقیقه 61: شوت عارف رستمی با برخورد به مدافعان پرسپولیس به دروازه این تیم نرسید و دفع شد.

دقیقه 67: ضربه سر شیخ دیاباته تهدیدی جدی روی دروازه مس ایجاد نکرد.

گل برای پرسپولیس در دقیقه 74: شیخ دیاباته ارسال فنی سروش رفیعی به داخل محوطه جریمه مس را با یک تک‌ضرب وارد دروازه شهریاری کرد تا نخستین گل این مهاجم مالیایی برای پرسپولیس به ثبت برسد.

دقیقه 4+90: ضربه سر امین کاظمیان مهاجم مس با مهار بیرانوند در لحظات پایانی همراه بود تا مسی‌ها در گلزنی در این بازی ناکام بمانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار