بازدید 43194

واکنش علی کریمی به حادثه تروریستی شاهچراغ

پیشکسوت فوتبال کشورمان به حادته تروریستی در شهر شیراز واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳ 27 October 2022

به گزارش تابناک، علی کریمی که این روزها در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش به حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز واکنش نشان داد.

تا کنون در پی حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز ۱۵ نفر شهید و ۱۹ تن مجروح شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۲۸۲
انتشار یافته: ۱۵
مردم واقعا بی پناهن. هم از خودی میخورن هم از خودنماها!
کسانی که در این شلوغی های اخیر شرکت کرده اند به این حرف من توجه کنند. من هم مثل شما به بسیاری از شرایط کنونی معترضم بیش از همه به شرایط بد اقتصادی کشورمان و نه حجاب( هر چند که بک زنم) و بارها اعتراض خود رو به شرایط بد اقتصادی در همه جا اعلام کرده ام. اما حاضر به شرکت در اعتراضات کنونی نیستم. چرا؟
چون این اعتراضات هیچ رهیافتی نداره. در شریعت اسلام تشیع حجاب فاکتوری هست که بیشتر علما روی اون تاکید دارند. پس شرکت در این تظاهرات نه گره از اقتصاد بد کنونی باز میکنه وه نه نتیجه ای به صورت حل مسالمت آمیز مسئله خواهد داشت. صرفا می تونه این اعتراضات رو به صورت فرسایشی دربیاره و کشور رو چیزی مثل سوریه کنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
بنده ی خدا کجایی ؟ دشمنان خارجی موزیانه و دوستان نابخرد داخلی ناشیانه کار را به اینجا رسانده اند که مردم عملا رد داده اند .
درود بر علی کریمی
جالبه ایشون فضا رو نا آروم کرد و باعث شد داعش فرصت پیدا کنه حالا تسلیت میگه..... واقعا که خیلی مردم دوستی آقای علی کریمی!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
هر جنایتی وکشتن هر بیگناهی مذموم و محکوم است چه یک نفر چه دهها چه صدها چه هزارها همه انهاییکه جنایت می کنند باید محکوم شوندو جنایت ان جنایت این را تطهیر و توجیه نمی کنه
یک ماهه مملکت رو درگیر کردی، خونه دوستم رو دزد زده رفته کلانتری بش میگن نیروهامون تو خیابونن برو چندروز دیگه بیا. وقتی نیروها بجای پست رسمی دنبال دهه هشتادی هایی هستن که امثال شما علی کریمی با قلقلک احساسات پاکشون به خیابون کشوندید باید سطح امنیت پایین بیاد و داعش از این سوراخ استفاده کنه. اف بر باعث و بانی و حامی اش.
همین؟!
الان میان تسلیت میگن .!!در حالی که باعث و بانی این اتفاقات خودشان هستن .
علی کریمی جان ابراز ندامت خود توبه است. عزتت را ارزان نفروش. گرگها زوزه کشان در کمینند. مانند حاج قاسم از زوزهشان نترسیم و مردانه در برابرشان بایستیم. ایران وایرانی همیشه تاریخ در اوج وقدرت است.
در اين آتش هر آنكس هيزمى ريخت شريك خون شيراز است امروز
اقاي كريمي شما هم دستت به خون اين هموطنان الوده است .توبه كن . از نظر من شما در حد يك ادم معمولي هستي اما متاسفانه بعضيها شمارو الگو قرار دادند همونهايي كه در اوج احساسات جواني قرار دارند و باعث و باني خيلي از اين بدبختيهاي فعلي جامعه .
اره عمو شما هم مقصريد .
دست علی کریمی به خون مردم آلودس
لعنت به همه تحریک کننده های اغتشاشگران و از جمله علی کریمی که جامعه رو ناامن کردن که وحوش داعشی بتونن خون پاک همشهریهای بی گناهمون در شیراز رو به ناحق و مظلومانه بر زمین بریزند
علی کریمی آلت دست جنایتکارانی شده که به خون ملت ایران تشنه هستند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی