بازدید 10249
اختلاف نظر روی حسن رنگرز یا دلسردی از رفتن محمدبنا

پاره کردن نامه استعفا توسط دبیر! سوریان برمی‌گردد؟

برخی منابع خبری این کناره‌گیری سوریان را به دلیل اختلاف نظر در انتخاب حسن رنگرز به سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی امید و بزرگسالان به‌جای محمد بنا ، ارزیابی می‌کنند
کد خبر: ۱۱۴۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ 25 October 2022

حمید سوریان از نایب رئیسی فدراسیون کشتی استعفا داد اما نامه استعفای او توسط علیرضا دبیر به نشانه رد و عدم پذیرش آن، پاره شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ برخی منابع خبری این کناره‌گیری سوریان را به دلیل اختلاف نظر در انتخاب حسن رنگرز به سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی امید و بزرگسالان به‌جای محمد بنا ، ارزیابی می‌کنند. سوریان خود را شاگرد بنا می‌دانست و رابطه بسیار نزدیکی با آقای خاص داشت.

اابته این فقط یک گمانه‌زنی است چراکه طی دوسال اخیر حمید سوریان بارها تصمیم به قطع همکاری به فدراسیون کشتی گرفت و دبیر هم با شیوه‌های مختلف او را به کار بازگرداند اما این بار با کتبی شدن کناره‌گیری و دلخوری سوریان ، شنیده شده که بچه‌محل دبیر به فدراسیون باز نخواهد گشت.

پاره کردن نامه استعفا توسط دبیر! سوریان برمی‌گردد؟

 در حالی که پریشب، کشتی درگیر ماجرای عجیب دیسکالیفه شدن سجاد غلامی در مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال جهان و از دست رفتن جام قهرمانی این مسابقات با ندانم کاری وی بود، ناگهان خبر استعفای حمید سوریان اعلام شد.

نایب‌رئیس فدراسیون کشتی که به نوعی در این سال‌ها مدیریت تیم‌های ملی کشتی فرنگی را برعهده داشته، خستگی و اینکه دیگر ضرورتی به حضور و همکاری نمی‌بیند را دلیل این موضوع اعلام کرد. واکنش فدراسیون کشتی و علیرضا دبیر به این استعفا که قبلاً هم در چندین مقطع تکرار شده بود، تا اینجای کار چیزی شبیه به قهر و استعفاهای محمد بنا در گذشته بوده است.

هر بار که سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی از موضوعی ناراحت شده یا اینکه عنوان می‌کرد به دلیل خستگی قصد ادامه کار را ندارد، حمید سوریان به نمایندگی از فدراسیون کشتی سراغش رفته و بنا را مجاب به بازگشت می‌کرد و این روال تا مسابقات جهانی 2022 بلگراد ادامه داشت که کارنامه تیم با دو مدال نقره محمدرضا گرایی و امین میرزازاده و برنز محمدهادی ساروی، دیگر عملکردی نبود که بنا و کادر فدراسیون به ادامه همکاری وسوسه شوند.

سوریان هم در این چند سال چند بار تصمیمش برای قطع همکاری با کشتی را به اطلاع رئیس فدراسیون رسانده بود اما هر بار علیرضا دبیر او را برای بازگشت و ادامه کار راضی کرده بود. هیچ کدام از دفعات قبلی مسئله استعفا و قطع همکاری به رسانه‌ها کشیده نمی‌شد و همین عامل، بازگشت را آسان می‌کرد، این بار اما حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای المپیک و جهان در گفت‌وگو با رسانه‌ها از تصمیمش برای قطع همکاری صحبت کرده و هرچند رئیس فدراسیون هم مثل دفعات استعفای سوریان را قبول نکرده اما به نظر می‌رسد منصرف کردن حمید سوریان با توجه به رسانه‌ای شدن ماجرا از سوی او، بعید باشد.

باید دید در روزهای آینده حمید سوریان و فدراسیون کشتی چه تصمیمی خواهند گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر