بازدید 41669
سه هزار و صد و شصت و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

بهادری جهرمی: علی کریمی می‌تواند به کشور برگردد/وزارت اقتصاد: هیچ شوک جدید اقتصادی در راه نیست/سردار جلالی: کسانی که برای اینستاگرام و واتس‌اپ فرش قرمز پهن کردند، مسئول ناامنی امروزند/نماینده مجلس: در اتفافات اخیر به نیروی انتظامی گفته بودند تا جایی که می‌توانید خودتان شهید شوید، اما کسی کشته نشود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند تسنیم: میلیون‌ها انگلیسی در پرداخت قبوض خود با مشکل مواجه هستند/ سوال از وزرای نفت و اقتصاد در مجلس کلید خورد / قیمت بلیت‌های جام‌جهانی قطر شنبه اعلام می‌شود /توضیح سخنگوی قوه قضاییه در خصوص اظهارات حسن عباسی پیرامون ورزشکاران و همسرانشان و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 25 October 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

توضیح سخنگوی قوه قضاییه در خصوص اظهارات حسن عباسی پیرامون ورزشکاران و همسرانشان
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که در خصوص اظهارات حسن عباسی درباره ورزشکاران و همسرانشان شکایتی مطرح و پرونده‌ای هم تشکیل نشده است. مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «چندی پیش اظهارات حسن عباسی درباره ورزشکاران (و همسرانشان) باعث ایجاد جنجال‌هایی شد و اخباری مبنی بر احضار این فرد منتشر شد؛ آیا این فرد احضار شده و برای او پرونده‌ای تشکیل شده؟ اگر بله شاکی داشته یا دادستانی اقدام کرده است؟» گفت: تا این مرحله شکایتی مطرح نشده و پرونده‌ای هم تشکیل نشده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه: نقشه آمریکا برای ورود اسلحه و ترور در ایران ناکام ماند
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی رادیویی، با اشاره به مبارزه ایران با جبهه استکبار به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ایران همواره به دنبال دفاع از حقوق خود بوده است، اما آن‌ها از هر اقدامی برای ضربه به ایران کوتاهی نکرده‌اند و آنچه انجام نداده‌اند، به این دلیل بوده است که نتوانسته‌اند. حاجی‌صادقی ادامه داد: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند که می‌توانند آنچه را خود به آن مبتلا هستند، در ایران اسلامی نیز به وجود بیاورند؛ اما به لطف الهی و با کار‌های بزرگ و شایسته‌ای که انجام گرفت، جلوی دسیسه غربی‌ها گرفته شد. آنچه مردم در اخبار در این رابطه شنیده‌اند، بخشی از اقدامات نیرو‌های امنیتی و انتظامی بوده است. نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: دشمن در اجرای نقشه‌های خود برای ورود اسلحه به داخل و ترور افراد به‌طور کامل ناکام و محدود شده است؛ البته ممکن است در برخی نقاط افراد خودفروخته‌ای قصد انجام چنین اقداماتی را داشته باشند، اما به‌طور حتم به‌زودی بساط آن‌ها نیز جمع خواهد شد.

فرماندار: کشته شدن کودک سراوانی توسط ماموران صحت ندارد
فرماندار سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: کشته شدن کودک هشت ساله سراوانی در روستای آسپیچ این شهرستان بر اثر تیراندازی ماموران انتظامی صحت ندارد. سعید تجلیلی اظهار داشت: ۲ دستگاه خودرو در سراوان به همدیگر تیراندازی می کنند که متاسفانه در این بین، مونا نقیبی بر اثر تیراندازی این افراد مورد اصابت گوله قرار می گیرد. وی بیان کرد: با توجه به پیگیرهایی که انجام شده به سرنخ هایی دست یافتیم و رسیدگی به این موضوع در دستور کار مسئولان انتظامی و امنیتی قرار دارد. فرماندار سراوان گفت: به خانواده این دختر توضیح داده شده که دوربین های اطراف و دوربینی که در محل بزرگراه بوده کاملا این حادثه را ضبط کرده و شماره ماشین مشخص است. وی افزود: شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار مسئولان انتظامی و امنیتی سراوان است و به خانواده این دختر بچه این اطمینان داده شده که این موضوع تا شناسایی عاملان این حادثه پیگیری خواهد شد.

معاون استاندار همدان: مرگ دانشجوی همدانی ارتباطی به ناآرامی‌های اخیر ندارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: مرگ دانشجوی دانشگاه صنعتی این شهر ارتباطی به ناآرامی‌های اخیر ندارد. وی اظهار داشت: معاندان نظام این بار روی مرگ یک دانشجوی همدانی تمرکز کرده در حالی که پرونده این فرد جنایی است.

میرسلیم: باید در تمام کشور بستری برای بیان اعتراضات باشد
مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس درباره اینکه آیا نباید بستری برای بیان اعتراضات وجود داشته باشد، ‌گفت: بله؛ باید در تمام کشور وجود داشته باشد؛‌ اصلا خانه نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه‌شان محل همین کارهاست، مردم جمع شده و مطالبشان را بیان می‌کنند. وی درباره اینکه آیا به باور شما مردم فقط باید اعتراضاتشان را از طریق نماینده‌ها بیان کنند، گفت: نماینده برای همین انتخاب می‌شود. میرسلیم درباره اینکه آیا نباید راه دیگری برای بیان اعتراضات وجود داشته باشد؟ گفت: چه چیزی بهتر از این؛ آیا راه بهتری سراغ دارید؟

طائب: وقایعی مانند درگذشت مهسا امینی حادثه نیست، بلکه طراحی است
طائب سپس به درگذشت مهسا امینی اشاره و عنوان کرد: اما در عمل چه اتفاقی افتاد؟ یک حادثه‌ای روی داد و تا امروز هم دستگاه‌های اطلاعاتی به پاسخ دقیق نرسیدند و تا امروز بر اساس حادثه قضاوت می‌کنیم؛ البته این سابقه را هم داشتیم که چنین وقایعی حادثه نبوده، بلکه طراحی بوده است. در سال ۱۳۸۸ ماجرای ندا آقاسلطان را داشتیم که طراحی آمریکایی‌ها بود. ما از این طراحی باخبر بودیم، ولی اشراف اطلاعاتی نداشتیم؛ اما در سال ۱۳۹۲ به سوژه هم رسیدیم. آن‌ها بنا داشتند که انتخابات ۱۳۹۲ را هم همانند ۱۳۸۸ به اغتشاش بکشانند. یک فرد دوتابعیتی که در یک دستگاه فرهنگی بود را شناسایی کردند و قصد داشتند به بهانه بازدید، او را به ایران بیاورند و حتی پول هم داده بودند تا فیلم وی هم ساخته شود و بعد از اینکه وارد ایران شد، او را کشته و مرگش را به گردن حاکمیت بیندازند. برنامه‌ریزی این کار هم به عهده اسرائیلی‌ها بود.

توانگر، نماینده مجلس: سوپرانقلابی‌ها باید پاسخگوی شرایط کشور باشن
مجتبی توانگر نماینده تهران در مجلس در یادداشتی نوشت: امروز آقای محمد صادق کوشکی مطلبی علیه رئیس مجلس شورای اسلامی نوشته؛ آن هم بدون این که اطلاعی از مواضع آقای قالیباف داشته باشد. چند روز پیش هم این مشی و رویه را امیرحسین ثاتبی فعال رسانه ای این جریان در توئیتر علیه آقای حدادعادل و تعدادی از فعالان سیاسی مطرح و با مواضع و بهانه های مشابه، آقای حداد عادل را تخریب کرد. ظاهرا این جریان باز هم به سیاق قبلی خود چماق برچسب زنی و تهمت افکنی را بلند کرده تا افراد بیشتری را از قطار انقلاب پیاده کنند؛ البته این‌بار این اجازه را به آنها نمی دهیم. اجازه نمی دهیم سوپر انقلابی هایی که با مواضع تند و غیرمنطبق با گفتمان انقلاب اسلامی در رقم خوردن اتفاقات امروز و ناراحتی مردم سهیم هستند، همه افراد به جز خود و اطرافیانشان را با برچسب زنی، از دایره انقلاب خارج کنند. عجیب است! سوپر انقلابی‌هایی که در بروز ناراحتی مردم، سرخوردگی جوانان حامی گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و اتفاقات این روزها سهیم هستند و با مواضع و رفتارهای تندشان تصویری غلط و نگران کننده از نیروهای انقلابی و انقلاب مظلوم مردم ایران و آینده کشور طراحی کرده اند و اتفاقا باید پاسخگوی این شرایط باشند، باز هم با کمال پررویی چماق حذف و تهمت به دست گرفته اند.

نماینده مجلس: در اتفافات اخیر به نیروی انتظامی گفته بودند تا جایی که می‌توانید خودتان شهید شوید، اما کسی کشته نشود
سارا فلاحی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه «در اتفافات اخیر نیروی انتظامی اجازه استفاده از سلاح‌ نداشت»، گفت: به نیروی انتظامی گفته شده بود که «تا جایی که می‌توانید خودتان شهید شوید، اما به شما کشته تحمیل نشود».

سردار جلالی: کسانی که برای اینستاگرام و واتس‌اپ فرش قرمز پهن کردند مسئول ناامنی امروزند
سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: پلتفرم‌های خارجی تلاش کردند تا فضای افکار عمومی را در حوادث اخیر به بیگانگان واگذار کنند و آن کسانی که برای تلگرام، واتساپ و اینستاگرام فرش قرمز پهن کردند امروز مسئول ناامنی‌های اقتصادی و مسائل اجتماعی در کشور هستند.

نسخه حمید رسایی برای دانشجویان معترض شریف: اخراج و ۱۵ سال ممنوع‌الخروجی!
حميدرسايی نماینده اسبق مجلس پیشنهاد کرد که دانشجویان معترض دانشگاه صنعتی شریف اخراج و ۱۰ تا ۱۵ سال ممنوع الخروج شوند. حميدرسايى در توييتى هدف دانشجویان معترض را اقامت‌ اروپا دانست و نوشت: «اراذلی که به‌ اسم دانشجو هرروز به بهانه‌ای دانشگاه شریف را متشنّج می‌کنند، دنبال بهانه ای برای اخراج و در گام بعد اقامت گرفتن در اروپا هستند. او ادامه داد: راه مواجهه با آنها مطابق ضوابط دانشگاه، ابتدا اخراج و سپس ممنوع الخروجی ۱۰ تا ۱۵ ساله است. باور کنید وحشی بازی در محیط دانشگاه تمام می شود.»

بهادری جهرمی: علی کریمی می‌تواند به کشور برگردد
علی بهادری سخنگوی دولت با اشاره به علت قطعی اینترنت پس از حوادث اخیر، اظهار داشت: دولت سیزدهم هیچ وقت اینترنت را قطع نکرده است بلکه برخی پیام رسان‌های خاص فیلتر شدند. وی درمورد اینستاگرام ادامه داد: این شبکه اجتماعی تحت کنترل حاکمیت دیکتاتوری آمریکا عمل می‌ کند. وی با اشاره به شعار دانشجویان در حمایت از علی کریمی گفت: وی می تواند به داخل کشور برگردد، کسی با وی مشکلی ندارد؛ دیکتاتوری رسانه‌ای اجازه نمی‌دهد که صدای واقعیت و حقیقت حتی به گوش ورزشکاران برسد.


خضریان، نماینده تهران: شرایط فعلی اثبات کرد که فیلترینگ نیاز به مجوز مجلس ندارد
علی خضریان، نماینده مردم تهران: شرایط فعلی اثبات کرد که فیلترینگ نیاز به مجوز مجلس ندارد و قابل انجام است. در شرایط بحرانی وقتی یک نهاد امنیتی اعلام می‌کند که برای حفظ امنیت جامعه به چه مواردی نیاز دارد، آن موارد را در اختیارش قرار می‌دهند، چون امنیت در همه مسائل ترجیح است. این تصمیم هم در همین راستا گرفته شده است. البته که ما در کشوری زندگی می‌کنیم که شوراهای عالی و قوه قضائیه وجود دارد و بر مبنای رای یک قاضی فیلتر صورت می‌گیرد تا وقتی که ساماندهی فضای مجازی، قانونی درنیامده است، هر یک از نهادها ظرفیت و اختیاری داشته و از آن هم استفاده می‌کنند. مجلس هم به دلیل قانونی نکردن این موضوع دستش برای نظارت کوتاه است.

وزارت اقتصاد: هیچ شوک جدید اقتصادی در راه نیست
وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش یکی از روزنامه ها با تیتر «شوک جدید اقتصادی» اعلام کرد: بر خلاف آنچه در این گزارش ادعا شده، دولت نه‌ تنها در مهار تورم ناتوان نبوده، بلکه آمار‌ حکایت از تأثیر مثبت کنترل عوامل تورم‌زا و همچنین پیش‌بینی مثبت درباره کاهش تورم در آینده دارد؛ این موضوع نه تنها در آمار‌های رسمی کشور بلکه در آمار‌های صندوق بین‌المللی پول از شاخص‌های اقتصادی ایران مشهود است.

تسنیم: میلیون‌ها انگلیسی در پرداخت قبوض خود با مشکل مواجه هستند
تسنیم نوشت: بر اساس یک نظرسنجی که اخیراً توسط اداره رفتار مالی انگلیس (FCA) انجام شده است، نزدیک به ۳۲ میلیون نفر یا ۶۰ درصد از کل جمعیت بزرگسال بریتانیا، پرداخت قبوض مصرفی را مانند یک بار سنگین بر دوش خود حس می‌کنند.

وزیر اقتصاد: دولت پشت کسب و کارهای مجازی را خالی نمی‌کند
خاندوزی با بیان اینکه دولت پشتیبان کسب و کارهای دیجیتالی است، گفت: به دلیل آشوب در کشور لطمه جدی به اشتغال‌های کسب و کارهای مجازی داشتیم که در کمیته اقتصاد دیجیتال دولت جلساتی برگزار شده است. از اواخر شهریور ماه به دلیل فضای ایجاد شده از سوی آشوبگران، حوزه کسب و ‌کارهای مجازی به شکل منفی تحت تاثیر قرار گرفت که باید گفت دولت پشت کسب و کارهای اینترنتی را خالی نمی‌کند و وظیفه خود را حمایت از این افراد می‌داند و وزیر ارتباطات جزییات مصوبات در حمایت از این کسب و کارها را امشب اعلام می کند.

سخنگوی اقتصادی دولت: وضعیت کنونی تورم مقبول نیست
خاندوزی گفت: در شهریور پارسال، تورم ماهیانه ۳.۹ بود و در مدت مشابه امسال به ۲.۲ درصد رسید. مجموع تورم مهرماه ۳ درصد افزایش داشته و بخشی از آن ناشی از افزایش اجاره‌بها و برخی اقلام بوده است؛ وضعیتی تورمی که از نظر دولت مقبول نیست و آقای رییس‌جمهور هم تأکید داشته‌اند که تا پایان سال اولویت اقتصاد کلان دولت ثبات و مهار تورم باقی بماند و دستگاه‌های متخلف هم باید پاسخگو باشند.

سوال از وزرای نفت و اقتصاد در مجلس کلید خورد
هادی‌ بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح سوال از سید احسان خاندوزی و جواد اوجی وزرای اقتصاد و نفت خبر داد. وی درباره محور سوال از آقای خاندوزی، گفت: واگذاری سهم دولت از هولدینگ خلیج فارس که وزارت اقتصاد متولی برگزاری این مزایده است، محور سوال از وزیر اقتصاد است. بیگی‌نژاد درباره محور سوال از جواد اوجی  نیز بیان کرد: بی‌توجهی به زنجیره ارزش افزوده در صنعت نفت محور سوال از وزیر نفت است.

قیمت بلیت‌های جام‌جهانی قطر شنبه اعلام می‌شود
رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه قیمت بلیت‌های جام جهانی قطر شنبه اعلام می‌شود، شرط فروش بلیت پروازهای دوحه در ایام جام جهانی را داشتن بلیت‌های بازی‌های این مسابقات عنوان کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۸
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۷۴
میتونه برگرده ولی یک راست میره اوین ! علی آقا پشت سرتم نگاه نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
آقای کریمی اگر حرف و حسابی دارد پس چرا به ایران بر نمی‌گردد ، آدمی که حسابش پاکه از محاسبه هیچ باکی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
بهتر بود می گفت علی کریمی منعی برای ورود به اوین ندارد و خودش مستقیم به اوین برود
ناشناس
| Canada |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
پیشبینی من اینه که باهدف جلوگیری از گسترش انفولانزا ! بز‌دی شاهد تعطیلی دانشگاهها خواهیم بود
خدا رو شکر همه چی تکذیب شد و هیچ اتفاقی نیفتاده، اساسا فیلتر واتساپ و اینستاگرام بخاطر همین تکذیبیه ها بود ولی//...
اقا خواهشن اعلام کنید مقصر نارامی های اخیر چه کسی هستند؟ اوناییکه برای اینستاگرم و واتساپ فرش قرمز پهن کردند یا سوپر انقلابی ها !
آخه این چه وضع صحبت است؟ خبر میخونی نوشته دانشجویان شریف باید اخراج و ممنوع الخروج شوند، زیرش نوشته علی کریمی میتونه برگرده

گیر آوردید مردم رو؟
سخنگوی اقتصادی دولت: وضعیت کنونی تورم مقبول نیست/ خب راست میگه دیگه ای ملت چرا مراعات نمیکنین ، مگه آزار دارین دولت رو مجبور میکنین زحمت بکشه و تجزیه و تحلیل تورم جامعه رو انجام بده ، مگه دولت مسئول تورمه که باعث ناراحتی آقایون شدین ، ما مردم قدر نشناسی هستیم که باعث رنجش مسئولین میشیم دولتمردان کارای مهمتری دارن
دیگه واقعا مگه شوکی هم مونده؟ البته از شما بعید نیست
جناب جهرمی در مورد آقای علی کریمی شما صلاحیت گفتن جمله که میتواند بیاید رو ندارید تنها جایی مثل قوه قضائیه صلاحیت دارد در مورد افراد که میتواند بیایند و یا نمیتوانند رو دارا میباشد لطفا مثل بقیه موضوعات دخالت نکنید
یکی به انگلیس پیشنهاد بدهد اونا بیان اینجا همه چی ارزونه و ما را به زندگی فلاکت بار در انگلیس تبعید کنن و تا آخر عمرهم به اینجا راهمون ندن بخدا چرا مردم دنیا نباید از مواهب اینجا برخوردار بشن
اقای رسائی بیخبر از همه جا اما پرمدعا ، نمی داند که سایر کشورها خصوصا کانادا فارغ التحصیلان دانشگاه شریف را با اغوش باز و بورسیه می پذیرند و لدا علت اعتراض این دانشجویان دلیل دیگری دارد ،که هیچ ارتباطی با نظر غیر منطقی ایشان ندارد . تحلیل اقای رسائی هم چون همیشه ابکی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
آن کشورها این دانشجویان ته کلاسی را اصلا قبول نمی کنند
بهادری جهرمی: علی کریمی می‌تواند به کشور برگردد دروغی بیش نیست پس چرا اموالش را مصادره کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
چرا کریمی به ایران بر نمی‌گردد ؟ از چه می ترسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
اموالی که فروخته رو چطور مصادره کردن؟
علی کریمی به دلیل همکاری با سرویس های کشورهای دیگه باید محاکمه شود. از طریق اینترپل پیگیری شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
هر وقت خاوری رو براش درخواست اینتر پل دادند این رو هم میدن
مگه میشه یک ادم عادی همین طوری یک سرمایه عظیمی تو ایران گیرش بیاد
بهنام
| Netherlands |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
داداش کجا سیر می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
ساکت شو
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
ساعت خواب برای خاوری اینترپل هم هست ولی کانادا قبول نمی کند در ضمن هیچ وقت کسی که دنبال ایجاد بلوا و اغتشاش هست را با یک فراری دزد مقایسه نکن
آقای جلالی این چه حرف یس، چقدر خردمندان، عالمان گفتند در رابطه با حجاب اینطور برخورد نشه، بعضی از پدیده ها رو باید حساب شده کار کرد...، واتساپ و فلان چیه،، این حرف های ابتدایی چیه می زنید، مردم ما فکور هستند... واقعا که.
سلام منظور آقای رسایی احتمالا تبعید به داخل است تا حالا فکر می کردیم همیشه تبعید به خارج است ولی مثل اشتباه فکر می کردیم خیلی ممنون آقای رسایی
سخنگوی اقتصادی دولت: وضعیت کنونی تورم مقبول نیست) باید هم قابل قبول نباشه ! شما اجازه افزایش اقلام را به حد نهایت دادید حتی قیمت غذا و دارو را ازاد کردید !!! ارز 4200 حذف شده !!! افزایش حقوق ها را برای کنترل نقدینگی با این گرانی فاجعه بار 7 ماهه به تعویق انداختید !!! انوقت اصلا می تونید درباره تورم حرف بزنید ان چیزی هم که بخیال خودتان کاهش تورم است فقط رکود بازار است
طائب: وقایعی مانند درگذشت مهسا امینی حادثه نیست؛ بلکه طراحی است) فرضا هم طراحی باشه !!! چرا گشت ارشاد باید بازیچه اجرای ان طراحی بشه ؟!! مگر بصیرت نداره!!!
علی کریمی می تواند برگردد برود اوین! داداش بچه نیست که کلاه سرش بزارید که
انقلاب اسلامی مظلوم واقع شده ، کسانی که با تند روی و بستن همه گزینه ها بروی مطالبات بجای مردم فقط راه چاره را در نادیده گرفتن و لجبازی با مردم و تنگ کردن فضا برای روزنامه های ازاد و مستقل و همینطور با یکطرفه کردن برنامه های صدا و سیما کار نصابان ماهواره را سکه کردند باید الان جوابگو باشند ، البته جواب انها احیانا ادامه روند فعلی خواهد بود که امیدوارم مدبران و مدیران در راس تدبیری بیاندیشند و جامعه را از التهاب دور کنند و این فقط با درک متقابل و گفتگو و دوری از افراط و تفریط و گماردن افراد کاردان و متخصص در راس امور انجام شدنی است.
سردار جلالي، چرا فرافکني مي کنيد؟! اينستاگرام براي مردم و زنان بي سرپرست کار و درآمد ايجاد کرده بود. اعتراض مردم بخاطر مشکلات فقر، فساد، تبعيض، بيکاري، گراني مسکن، اختلاس، رانت، آقازادگي، پارتي بازي، بکارگيري افراد کم سواد و عدم بکارگيري نخبگان و .... بود. چرا قصور و کم کاري مسوولين را گردن فضاي مجازي مي اندازيد؟ اتفاقا اينستاگرام و يوتيوب و ... خيلي مطالب مفيد و آموزنده هم دارند. مسوولين به جاي حل ريشه مشکلات مردم فرافکني مي کنند.
بسیاری از مشکلات کشور واسه یه جریان سیاسی خاص است که همه مردم میدونن همون جریانی که دنبال صیانتو....هستند
آقای سردار جلالی دویست کشور ازین دو استفاده میکنند چرا اونجاها اتفاقی نمیوفته ، بس کنید ببینید چکار باید میکردین نکردین
بله علی مریمی ممنوع الور‌د نیست که
مردم بیخود که معترض نیستند دیگه دوران انداختن نتیجه ناکارامدی به گردن این و اون گذشته است شاید تا پنج سال پیش با این بهانه ها جلو میرفتین الان دیگه مردم قبول نمیکنن
به نیروی انتظامی گفته شده بود که «تا جایی که می‌توانید خودتان شهید شوید، اما به شما کشته تحمیل نشود».

حالا جدا از اینکه بهتر بود معنای «اما به شما کشته تحمیل نشود» را واضح تر بیان می فرمودند، در کل باید گفت: عجب!
طائب: وقایعی مانند درگذشت مهسا امینی حادثه نیست؛ بلکه طراحی است.

این نابغه نقش گشت ارشاد را در این طراحی مشخص نکرده؟
در صورت ورود آقای علی کریمی به فرودگاه ؛ میلیونها ایرانی به استقبال ایشان خواهند رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
خخخخ میلیونها
جهرمی !
تو میتوانی از کشور بروی
بنده اجازه میدم
باسلام
در خصوص مطلب آقای رسایی باید عرض کنم
ما یا شما ( اجزای حاکمیت) بدلیل نوع و روش حکمرانی و نیز قرار دادن مردم در انواع مشغله ها و گرفتاری ها در سطوح مختلف زندگی ، بصورت سهو یا عمد ، غفلت یا ... ،موفق به تربیت نسلی شده ایم که جو غالب آنها برای والدین خودشان هم احترام قائل نیستند چه برسد برای حاکمان جامعه.
☆لذا در صورت عدم آسیب شناسی واقع بینانه و عدم اهتمام به اقدامات بهبودی باید منتظر شرایط بغرنج تری باشیم.
تکیه صرف به تحکم ناشی از قدرت ، فقط برای مدتی موضوع را جمع خواهد کرد و لیکن خاموش نه .
●لذا پیشنهاد می کنم ایشان و دیگر تریبون داران انرژی شان را بجای حرف زدن به فکر کردن اختصاص دهند .
علی کریمی برگرده؟ بچه گول می زنین؟
وقتی برجام بخوبی اجرا میشد و تورم کشور حدود ده درصد بود امیرحسین ثابتی برای پایان برجام و بازگشت تحریمها بی تابی میکرد
بهادری جهرمی
در حد و اندازه ای نیستی که برای آقای علی کریمی تعیین تکلیف کنی
آقای میرسلیم انگار نمی دانند نمایندگان تهران ملاقات مردمی ندارند. چگونه می‌شود ایشان را ملاقات کرد؟من می‌خواهم با ایشان ملاقات کنم و اعتراضاتم را با ایشانمطرح کنم. این گوی این هم میدان.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
دفتر ایشان در بهارستان، شما می تونید با حضور در مجلس شورای اسلامی، از س دفتر ایشان تقاضای ملاقات کنید
بقیه اش با خداست
جناب جلالی با منطق شما مقصر تصادفات جاده ای در کشور سازندگان جاده ها هستند. خوش باشید
شغل این رسایی چیه ؟
پرسه در فضای مجازی ؟
در کمال احترام به همه حاکمیت؛ من هیچ کاری به دعواهای قدیم و جدید شما ندارم و از همه این بحث های بیهوده و مضر به حال مملکت (که هر شب بخش کوچکی از آن را در تابناک می شود دید) بیزارم اما به عنوان کارمندی که قبل از اینکه حقوق ناچیز ته ماه را دریافت کند مالیات آت را کسر کرده اند تا مخارج این رفتار و گفتار کودکانه شما را تامین کند از شما بابت اینکه هزینه دیتای موبایل را به قیمت خون پدرتان از من گرفته اید و نمی توانم حتی یک مسیریابی ساده انجام دهم یا از اینترنت استفاده کنم و در مسیر عبور و مرورم سرگردان و آواره می شوم متنفرم و عامل مشکلات کشور را پولهای حرامی می دانم که به ناحق از مردم گرفته و در خزانه وارد می کنید و در نهایت هم با هدر دادن منابع کشور باعث شده اید که مملکت از توسعه هم باز مانده است
اره علی آقای کریمی میتوونی بیایی . ولی بعدش مستقیم میبرنت زندان و…! البته اگر مثل شیخ علی تهرانی بودم مشمول رافت اسلامی میشدی .
باخبر بودیم ولی اشراف اطلاعاتی نداشتیم!
من گرسنه هستم ولی چیزی میل ندارم
من باید برم جایی ولی نیاز نیست برم
میخوام بشینم اینجا ولی میخوام بایستم سرپا
من گرممه ولی حس میکنم سردمه
الان اگر کسی در مورد مداحان و یا خانواده انان حرف میزد مدعی العموم بلافاصله وارد میشد اما اکنون منتظر شکایت دیگران است
بهادری جهرمی سخنگوی دولته یا قوه قضاییه؟ اینکه علی کریمی میتونه بیاد کاملا مشخصه ولی اینکه چیکارش میکنند مسئله اس
آره دولت پشت کسب و کارهای اینترنتی است و داره بهشون خنجر میزنه
در کشورمان مشکلات بسیار زبادی در سطوح مختلف وجود دارد که گاها برخی از مسئولین در رده های مختلف به این مطلب اشاره میکنند اما مشکل اینجاست که نه تنها هیچگاه راهی برای برون رفت از این نابسامانیها ارائه نمیشود بلکه بر شتاب در ادامه دادن راه غلط افزوده میگردد یکی از این موضوعات بسیار غلط استفاده نادرست از شورای محترم نگهبان است اینکه حتی فقها و مجتهدین هم برای حضور در مجلس خبرگان رهبری باید توسط شورای نگهبان تائید شوند خود بدعتی است که در اصلاحات قانون اساسی پس از رحلت امام " ره " بوجود آمد مجلس خبرگان رهبری یک مجلس دو یا سه نفره نیست که حدود نود نفر عضو دارد و حضور چند نفر مجتهد مخالف با نظر سیاسیون حاکم نه تنها باعث ضعف این مجلس نخواهد شد بلکه به پویایی وتقویت این مجلس منجر خواهد گردید " کاش مسئولین vبه بقای سیاسی و اجتماعی انقلاب توجه داشته باشند و گمان نکنند انقلابی یعنی هر کس با من خوب است انقلابی است . هر فردی که بدنبال قطع وابستگی از هر جهت به کشورهای دیگر واستقلال واقعی کشور حرکت کند انقلابیست و اگر در جهت مخالف این امر طی طریق کند قطعا غیر انقلابی و یا فرصت طلب است
این چه فرمایشی است که وزیرمحترم اقتصادمیفرمایند پشت کسب وکارهای مجازی راهیچوقت خالی نمیکنند اگربکسی بر نخورد بایدگفت اززمان مدیریت اقتصادی جدید دردولت محترم پشت کسب وکارهای حقیقی هم کاملاًخالی شده چه رسد به
نوع مجازی آن باافتخاربه گرفتن مالیاتهای نجومی بدون توجه به تورم شدید که نتیجه آن تعطیل شدن بسیاری ازمشاغل مفیدبحال جامعه راامروزه شاهدیم لطفاً به آمارتورم وبیکاری و صعود خط فقرنیم نظری کنید اگربخواهید میتوانیدمتوجه عرایضمان شوید
«تا جایی که می‌توانید خودتان شهید شوید، اما به شما کشته تحمیل نشود». پس چرا تعداد کشته های مردم خیلی بیشتر از نیرو انتظامی بود؟ «دولت سیزدهم هیچ وقت اینترنت را قطع نکرده است» ، دروغ دروغ دروغ
مرغ گران شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
نخرید
چرا بسیج دانشجویی را مقابل بقیه دانشجویان قرار میدهید؟
خودتان و حراست و ... حقوق میگیرید برای چی؟
دانشجویان را دو دسته نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
بسیج دانشجویی سهمیه ای هستند و دانشجو حساب نمیان . اینها نماینده سران در دانشگاه برای کنترل دانشجوها
بله علی کریمی حتمامیتونه به کشور ب گرده ولی موقع ورود پاسپورتش ضبط میشه و دو روز بعد هم دادگاه احضارش میکنه و ...!!
دولت افراطی رئیسی همه رو نابود کرد ،
دولت بزور جلوی افزایش قیممت دارو و گوشت مرغ و تخم مرغ و ... رو گرفته تا تورم بالا نره ولی اصناف مربوطه دارن ورشکست میشن و تولید کاهش یافته و بویژه دارو گیر نمیاد!!!!!!
نماینده مجلس اینقدر جوک نگو
پنبه ها را از گوش در بیاورید اگر خودتان مدیریت تغییرات بنیادی و اساسی را شروع نکنید اشتباه بسیار بزرگی را مرتکب می شوید به جای این فرافکنی ها و اینکه اعتراضاتی که تا همین امروز هم ادامه داشته است و خاموش شدنی هم نیست به گردن دیگران بیاندازید رفتارها و عملکردها را عوض کنید
کسی فرش قرمز پهن نکرد؛ اونا اپ کاربردی ساختن، ملتم استفاده کردن. نمی‌تونین با ممنوعیت، ناکارامدی ماستمالی کنین.
مردم نظرشون اینه کسانی که برای اختلاسگران و افراطگرایان بیسواد فرش قرمز پهن کردند باعث بدبختی مملکت هستند
خودتو بخواب نزن اعتراضات ربطی به واتساپ و تلگرام و اینستاگرام و غیره نداره
دیوانه کنندست همه چیز
خبرگزاری های تسنیم و فارس اینقدر از وضعیت مردم انگلستان خبر تهیه میکنید خب از اغازاده های لندن نشین و ماشین و خونه های میلیون دلاری اونها هم گزارش تهیه کن
میتونه بگرده چون هشتاد میلیون کنار علی کریمی هستن و حمایتش میکنن
علی کریمی میتونه برگرده چون کسی جرئت نداره باهاش برخورد کنه. حمایت مردم داره
خنده داره یارو خودش گرین کارت آمریکا داره و اغازادش هم آمریکا داره زندگی میکنه بعد حرف از دشمنی با آمریکا میزنه
کسی را میشناسم که دوسال پیش زمینی در شمال را فروخت ۳ میلیارد و با این پول در بورس سرمایه گذاری کرد حالا سرمایه اش ۷۰ درصد اب رفته و قیمت همان زمین ۱۰ برابر شده !!!
به این میگن باخت ۶ امتیازی !!!
با توجه به بحرانی شدن وضعیت معیشت فرهنگیان و عدم تحقق وعده های این وزیر باید معلمان چاره اساسی کنند برای حل این بحران چرا که حقوق ۸ میلیون دیگه با این تورم ۸روز دوام نمیاره و ۸میلیون ارزش ۶۰۰ هزار تومان رو هم در سال ۹۷ نداره
دولت برای تعطیلی کسب و کار الکترونیکی چیکار می خواسته بکنه که نکرده!!!؟؟
اقای توانگر نه تو و نه کس دیگری زورش به این سوپر انقلابی ها نمیرسد چون صدا و سیما پشتشان است و رده بالاها هم پشت صدا و سیما.فعلا این سوپر انقلابی ها لازم هستند تا دوره شان تمام شود
حمید رسایی تو خجالت نمیکشی به دانشجویان و جوانان کشور لقب اراذل میدهی؟
امثال انسیه خزعلی واقعا از روی مردم ، خجالت نمی کشند ؟
آقای سردار! چرا در اکثر کشورها که اینستاگرام و واتساپ آزاده, چنین چیزی نیست؟
آقای وزیر اقتصاد بفرمایید اگر دولت بخواهد پشت کسب و کارهای تجاری را خالی کند، دقیقا چه کاری باقی مانده تا انجام دهد؟؟!!
آقای بهادری جهرمی؛ لطفا برای ارایه مجوز به آقای علی کریمی به گفته های آقای ستایشی هم مراجعه منید
ملت با شوک اقتصادی عجین هستن و شوک جدید را احساس نخواهند کرد!
دست رسایی و همفکرانش درد نکنه که کشوری ساختن که هر کس را بخواهند مجازات کنند ممنوع الخروج میکنند تا در کشور بماند و مجازات شود!!!!!!!
وزارت اقتصاد: هیچ شوک جدید اقتصادی در راه نیست
خیالمون راحت شد که تا عید از گشنگی میمیریم
چکیده ای از رفتار حمید رسایی که دانشجویان را اراذل خطاب میکند:

محکومیت مالی در زمان مدیر کلی اداره کل ارشاد اسلامی قم.

حمید رسایی همچنین دارای محکومیت‌هایی در دادگاه ویژه روحانیت، به دلیل اتهامات مالی و توهین به مقدسات نیز می‌باشد.

حکم محرومیت ۵ ساله رسایی از مشاغل دولتی را که از سال ۱۳۹۳ به اجرا درآمده بود، به‌طور رسمی اعلام کرد.

در دی ماه 1392 از سوی قوه قضاییه به حبس و شلاق محکوم گردید.

وی در ۶ مهر ۱۳۹۳ در تذکری در جلسه علنی مجلس نسبت به عدم محکومیت مواضع نخست‌وزیر انگلیس توسط محمدحسن ابوترابی‌فرد اعتراض کرد و در ادامه پس از این که ابوترابی به او گفت مجلس جای عربده کشیدن نیست، جلسه مجلس را به نشانه اعتراض ترک کرد و با فریادهای خود گفت: من در جایی که به من بگویند عربده کش نمی‌مانم.

و .....
با توجه به سوابق مشعشع ایشان از جمله رد صلاحیت شدن برای انتخابات مجلس به دلایل محکومیت های مالی و اخلاقی دادن لقب اراذل به دانشجویان و فرهیختگان جامعه خیلی خنده دار و بی مسما است!!!
مگر خون علی کریمی رنگینتر از خون دیگرانه و مصونیت دیپلماتیک داره؟!!!
تو ایران ممنوع الورد نداریم . ممنوع الخروج داریم . هر کی بخواد می‌تونه بیاد اما نمیتونه بره
اگه عرضه ندارید استعفا بدید برید تا کسی که لایقه بیاد سر کار
بله علی کریمی که میتواند برگردد خیلی ها می‌توانند برگردند اما قسمت مهم اینه که بعد از برگشت چه میشود که اون رو خدا میداند و مسئولین، پس همون دوری و دوستی بهترین گزینه برای علی کریمی و دیگران است.
بهترین کار اینه که به فعالین سیاسی‌ اجازه تشکیل حزب بدهند‌ البته حزب پدر مادردار‌ !
طوریکه این احزاب بتوانند نماینده به مجلس بفرستند و یا اینکه دولت تشکیل دهند وزیر و استاندار تعیین کنند البته در صورت استقبال مردمی از انها‌ .
مردم را خودی و غیرخودی نکنند‌ مملکت مال همه ایرانیان با هر سلیقه ای است‌ نه یک عده خاص‌ .
تمام اخبارتان را خواندم
باور تک تک آنها بسیار سخت است.
به عبارتی هیچ کدام واقعیت ندارند.
نمیدانم چرا در اسلام گفته شده بزرگ ترین گناه دروغ است ؟ و شما خود را مسلمان واقعی میپندارید ؟
اقای بهادری جهرمی: احتمالا شما فکر میکنی اینترنت یعنی ایمیل و واتس اپ و هیچ درک درستی از مشکلات عظیمی که قطعی اینترنت و نوسانات ایجاد کرده نداری. برای این اقا یک کلاس ۲ ساعته بزارید با دنیای مدرن و اهمیت اینترنت اشنا بشه...از نظر برخی اینترنت فقط شامل سایتهای مستهجن و اینستاگرام هست و برای ۸۰ میلیون نفر مشکل ایجاد کردن
هیچ شوک جدید اقتصادی در راه نیست
چون مردم به گرام شدن روبر.ز عادت کرده اند
زمانی منزل فردی رو دزد زد همه همسایه ها جمع شده بودند وهر کدوم نظری میدادند یکی میگفت مقصر خودشه چرا از قفل مستحکم خارجی استفاده تکرده دیگری میگفت چرا خونه رو بهمسایه ها نسپرده اون یکی میگفت چرا تو خونه گاو صندوق نداشته وووو در نهایت صاحب مال بدبخت گفت پس با این حساب همه مقصرند غیر از دزد !!! الان تلگرام و واتساپ و سلربتیها و دانشجویان ووو همه مقصرند غیر اونهایی که خانم امینی رو بازداشت کردند و باعث فوت ایشون شدند / امان از مطامع دنیوی و خدانشناسی بعضی از ما آدمها
جرم عباسی عمومی یه و دادستانی باید ورود کنه .
فقط تیترها رو مرور کردم. خداروشکر همه چیز در امن و امانه
یعنی حال آدم ازتک تک این تیترها وحرفها به هم میخوره
مشکل مردم افرادی مانند میرسلیم ، طائب و ... هستند
دانشجویی که شعار به نفع علی کریمی می‌دهد حیف آن هوایی که نفس میکشد
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
حیف از منابعی که صرف امثال تو بشه
مهار تورم، رشد اقتصادی، بفکر کسب و کارهای اینترنتی،بفکر مردم بودن و ... جوک های سال
به نیروی انتظامی گفتن تا جایی که می تونید شهید بشید ....
علی کریمی آمدنش با خودشه
برگشتنش با خداست
این یک مقلطه بزرگ هست

{"تو مقاله نوشته شده که نظرسنجی شده و نزدیک به ۳۲ میلیون نفر یا ۶۰ درصد از کل جمعیت بزرگسال بریتانیا، پرداخت قبوض مصرفی را مانند یک بار سنگین بر دوش خود حس می‌کنند"}

و نتیجه گرفته {"میلیون‌ها انگلیسی در پرداخت قبوض خود با مشکل مواجه هستند"}

این برداشت بسیار مضحک و فاقد اعتبار هست.

در ضمن حتی اگر انگلیسی بخوتد 90 درصد هزینه هاش پرداخت قبض باشه باز هم اقتصاد انگلستان سالم هست و برای همه مردم (100 درصد) پول مفتی ندارند بدند چون پول زحمت و مالیات ملت باید برای عملی هزینه بشه که آورده مالیاتی بیشتر و بیشتر داشته باشه

البته در انگلستان به اشخاصی که توانایی کار ندارند یا هنوز نتونستن کار پیدا کنند پول ماهیانه 650 پوندی پرداخت می کنه که 5 برابر حقوق یک کارگر استخدام شده هست

خواهش می کنم دست از عوام فریبی بردارید
دلیل اعتراضات وانساپ و اینستا نیست. عدم کفایت مسولین است که از هر جهت مردم را تحت فشار قرار داده و تاب مردم تمام شده. نبود انتی بیوتیک و سرم (شامل اب و نمک و قند) هم تقصیر واتساپ است؟
گرانی های سرسام اور چطور؟
تبعیض های سبستماتیک تقصیر کی است؟
ادامه تحریم هاچطور؟
سلام ، به سردار چلالی بفرمائید مسئول بوجود آمدن وضعیت فعلی کسانی هستند که مانع انتشار اسامی افرادی هستند که مدارک جعلی و قلابی کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری گرفته و در دستگاههای دولتی و خصوصی مشغول و حقوقهای حرام خود را می گیرند .و همچنین کسانی که موسسات صادر کننده چنین مدارکی را تاسیس کرده اند .
حالا کی به شما گفته با پول نفت و گاز ما با جبهه استکبار بجنگی و بعدش بچه های شما در خانه استکبار دقیقآ چیکار می کنند
در امارات هم جاش امن نيست چه رسد به ايران
داداش نيا
شما اینترنت رو وصل کنید قول میدیم فقط سایتهای پورنو رو تماشا کنیم
مگر مصطفی تاجزاده شاکی خصوصی داشت که احضار و هشت سال حبس برایش بریدند؟!! همین اظهارات نسنجیده و یک بام و صد هواست که اوضاع امروز را رقم زده است!! حسن عباسی به همه از جمله ورزشکاران توهین میکند . سخنانی ایراد میکند که وهم دین و اعتقادات ملت نجیب ایران است ولی مدعی العموم نه می بیند و نه میشنود؟!! بس کنید . مردم امروز روشن و دانا هستند و خوب مسائل را درک میکنند برعکس خیلی از کسانیکه نمیفهمند و تریبون دارند مثل آقای رسائی!! میگوید دانشجویان شریف بدای اقامت اروپا اغتشاش !! میکنند! واقعا متوجه نیست که دانشجوی شریف را غرب خصوصا آمریکا روی دست میبرد؟!
سردار جلالی بزرگوار
چرا تخلفات اقتصادی و انتظامی را نادیده میگیریید؟ فضای باز خبری موجب کاهش تخلفات میشود.
در این گزارشها هیچ صحبت اساسی ندیدم
طبق پیشنهاد جهرمی، علی کریمی می تونه با همراهی مدیری سوار یک قایق اختصاصی از بندر فجیره به مقصد ایران بشه.
حسن عباسی و علی کریمی هر دوتا مردم را تحریک و تهییج کردند
علیه عباسی شکایت طرح نشده و علی کریمی هم می تواند برگردد ولی رای نهایی دادگاه علیه این دونفر چیه یکی تبرئه و اون یکی؟
مسیله اصلی ما کماکان اقتصاد است. حتی در مسایل پیش امده، بار اصلی تحریکات مربوط به شرایط اقتصادیست.تورم بالا به وضوح مردم را تحریک کرده بود. نمی دانم تصمیم گیرندگان تا چه حد از شرایط جامعه اگاه بودند، به نظر بیشتر درگیر مباحث و مناقشات داخلی بودند.
خلاصه انکه
دولت چه نقشه ای دارد تا
هم تورم را کنترل کرد هم تولید را بالا برد؟
ترس ان است که، نقشه ای وجود نداشته باشد یا امور در عمل، به دست نا اهلش باشد.
گویی خدا در نظر داشته است که جهان قبل از پیامبر را با یک روش و پس از آنرا با روش دیگر مورد هدایت قرار دهد
قبل از پیامبر جهان را مملو از پیامبران متعدد کرده است اما بعد از پیامبر را بگونه ای قرار داده است که انسانها از طریق دنیای فیزیک مورد هدایت قرار گیرند
چنانچه می بینیم که چیزی هایی را که ما قبلا نمی دیدیم به یمن اختراعات در دنیای فیزیک آشکار و ما به وجود و شگفتی آنها پی برده و دست قدرت الهی را در آن دیده ایم و تا جایی که بساط بت پرستی و خرافه به حد زیادی کاهش یافته است
اما دنیای آینده چگونه خواهد بود
بنظر من ادامه همان دنیای فیزیک خواهد بود
در تفکر شیعه به عصر رجعت و نزول حضرت عیسی و حضرت صاحب الزمان اشاره شده است
اما شاید در آینده به جای آنکه آنها به دیدار ما بیایند ما از طریق ابزارهای مدرنی که در آینده خلق خواهند شد بتوانیم آنها را مشاهده و با آنها ارتباط برقرار کنیم از دنیای پری و جن بگیرید تا دنیای ارواح و کسانی که از امامان قرار است زمین را رهبری کنند و شاید به جای آنکه ما در انتظار آنها باشیم باید ما دنبال یافتن آنها باشیم اما از طریق ابزارهای دنیای فیزیک که باید آنها را اختراع کنیم

چون همه عالم بر محور قوانین است حتی دنیای ارواح و برزخ و مثالی که جنیان در آن زندگی می کنند و کافی است قوانین حاکم بر آنها کشف و ابزارهای مشاهده آنها اختراع شود
طائب: وقایعی مانند درگذشت مهسا امینی حادثه نیست؛ بلکه طراحی است
دقیقا حرف مردم هم همین است
اگر روز اول بجای تکذیب با قاتلان مهسا که از قبل طبق طراحی انجام شد برخورد می کردید این اتفاقات نمی افتاد
/وزارت اقتصاد: هیچ شوک جدید اقتصادی در راه نیست/
یعنی هست .....................
اگر فوت مهسا طراحی دشمنان است پس چرا کسانی که دست دشمن از آستین آنها درآمد و باعث فوت شدند را دستگیر و مجازات نمی کنید؟؟!!
اینستاگرام و واتساپ بستری برای اطلاع رسانی هستند و هر کس حرف حساب و منطقی دارد می تواند ایده خود را به اشتراک بگذارد. مخالفت با اطلاع رسانی نشانه ضعف منطق و و اصرار بر عدم آگاهی مردم است.
سردار جان علت اعتراض مردم گرانی و تورم و سیاستهای تقابل با دنیا و محدودیت های فرهنگی و ...است
چرا شماها فکر نمی کنید ؟
75درصد بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی حداقل بگیرن دریافتی 4180پایه حقوق با مزایا جمعا 5600.کلا هزاران شوک اقتصادی هم روی ما دیگه اثری نداره غذای ما شده سیب زمینی وتخم مرغ پخته وسبزی خوردن .18ماه گذشته هنوز 25درصد متناسب سازی باقی مانده از سال گذشته رو برای بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی اجرایی نکردن فقط مرتب اعلام می کنن 57درصد به حقوق حداقل بگیران اضافه شد اما اعلام نمی کنن با 57درصد کل حقوق شده 5600.یعنی وقتی اسم این 57درصد می یاد تمام وجودم میشه خشم.
""وزارت اقتصاد: هیچ شوک جدید اقتصادی در راه نیست''''
با توجه به عملکرد و سوابقتان پس نتیجه می گیریم که باید در راه باشد.
دلار تا پایان سال 40 تا 45 تومن خواهد بود
هنوز هم حاضر نیستید به خودتون نگاه کنین. هنوز هم دنبال مقصر بیرون از مرزها هستین. هنوز دنبال دشمن میگردید.
طائب: وقایعی مانند درگذشت مهسا امینی حادثه نیست؛ بلکه طراحی است((((((( کلا همه چیز مملکت تقصیر دشمن هست و شما مسئولان فقط تماشاچی و نقال داستان!!!!
علی کریمی زمانی برخواهد گشت که تاج و عواملش و سیستم اطلاعاتی حامیش رفته باشند
هیچ شوک اقتصادی جدیدی در راه نیست !!!!!

کسی که این حرف را زده یا از اقتصاد چیزی نمیداند !!!

و یا میداند و بنا به دلایلی دروغ می گوید !!!!
علی کریمی می تواند به کشور برگردد اما دیگر نمی تواند خارج شود.
شهادت هنر مردان خداست ، چه انتظامی باشی ، چه غیر انتظامی ، چه مرد باشی ، چه زن ( دختر ) باشی ، چه امینی باشی ، چه غیر امینی .
خيلي حالم بد شد از اينكه فقط دروغ خواندم.
(توضیح سخنگوی قوه قضاییه در خصوص اظهارات حسن عباسی پیرامون ورزشکاران و همسرانشان)

اقای سخنگوی در کدام مورد از سلیبرتی ها و یا اشخاص که تا الان برایشان پرونده درست کرده اید

مردم از انان شکایت کردند که حالا برای این مورد باید از ایشان شکایت کنند تا پرونده
سازی یشود؟!!!!!!!!!!!!!
جرات دارند با گران کردن بنزین شوک وارد کنند.
وزارت اقتصاد: هیچ شوک جدید اقتصادی در راه نیست


فقط مرغ هرکیلو 4 هزار توان به ان اضافه شده
علی کریمی می تواند برگردد
اخیرا هتل اوین تجهیز شده .
چرا توی 190 کشور دیگه فرش قرمزشون به اغتشاش (اعتراض صحیح است) تبدیل نمیشه؟
آقای جهرمی ، برگشتنش رو میدونیم آزاده ، مهم بعدشه
تابناک

30:20

ای همه کسائی که تا دیروز چپ وراست دولت قبل رسوا کردید برای گرانی مرغ و روغن ووو


چرا الان... گرفتید

همین دو روز پیش بود که معاون وزارت جهاد در 20:30 گفته مرغ و تخم مرغ گران نمی شود

دیشب امده این ..
به صراحت میگوید بخاطر مغداران 5درصد رسما گران کردند

چرا هیچ کسی نیست به داد این مردم برسد
آزاده که بیاد البته بلافاصله بعد از ورود بازداشت. بعد هم شما چه کاره ای آخه که می آیی اظهار فضل می کنی تو می تونی تضمین کنی بعد از ورود بازداشت نشه؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
مگه علی کریمی برای آمدن به ایران باید اجازه این آقا را داشته باشه؟ توهم تا چقدر؟
اقتصاد ایران در چند ماه با با تعمیق شک رکود تورمی رو برو خواهد شد که منجر به گسترش بیکاری خواهد شد
حضرات اگر توان کاری ندارید وضع را خرابتر نکنید
اختلال دراینتر نت و فلیترینگ باعث نابودی همین مختصر فعالیتهای اقتصادی شده
خون همه کسانی که در این اغتشاشات به زمین ریخت به گردهن کریمی و امثال اون هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
بعد ببخشید قطع اینستاگرام و اجر کردن نون‌مردم گردن کیه؟
برگشتن مهم نیست،
مهم اتفاقات بعد از برگشتن است!
علي كريمي مي تواند وارد شود ولي ديگر خارج حداقل نمي تواند بشود!!
درود بر کشورداری که موندن تو کشورش رو به عنوان مجازات تجویز میکنه.
نه سردار
عامل این روزها کسانی هستند که دستگاه پلی کپی رو به ایران آوردند
رسایی!؟
اقای سردار جلالی عملکرد مسئولین کم سواد و نابلد آیا در وضعیت کشور تاثیرنداشته و فقط واتساپ تقصیر داشته؟؟
کسانیکه عامل راه انداختن گشت ارشاد بودند باید بخاطر نا امن کردن کل کشور و تحریک احساسات مردم پاسخگو باشند نه اینکه از انها حمایت کنید و مردم را مقصر بدونید
علی خضریان عزیز، مجلس در راس امور است؟
همه میدانیم که باید مجلس در راس امور باشد!
ولی در عمل بنظر میرسد که بی خبر از امور است
علی کریمی تمایلی به بازگشت ندارد وگرنه خانه ویلایی لواسان خود را نمی فروخت !
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فقط همتون با هم ساکت شید
شوک اقتصادی در کار نیست . الهی شکر ببینیم و تعریف کنیم
علی کریمی می تونی بیاد ولی باید باسخگو کارهایش باید باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
هر وقت اختلاص گرا پاسخگو بودن از كريمي هم بخوواه
سرمایه های مردم در بورس و نابود کردید.
اگه تو انگلیس 60 درصد مشکل پرداخت قبوض دارند اینجا 80 درضد هست. لازم نیست نا کار آمدی خودمون رو با ایراد های دیگران پوشش بدیم. هر چقدر هم بد بگین شرایط زندگی در انگلیس با ایران زمین تا آسمان فرق می کنه . چه از لحاظ اقتصادی چه اجنماعی و ....
اقای حمید رسایی!! دانشجوهای شریف همین الانشم میتونن اقامت بهترین کشورها رو داشته باشن و براشون فرش قرمز پهنه
سکوت کردن رو تمرین کن.
بعضی اخبار رو میخونی نمیدونی بخندی یا گریه کنی .........انگلیسی ها پول ندارن قبض بدن؟ ما اینجا پول نداریم غذا بخوریم و گرسنه هستیم .
خواستم در جواب سردار جلالی عرض بکنم : شما که وقت صحبت کردن می شود میگید کل کشور هفتاد هزار نفر بیشتر نیست . وقت ادعا که میشه می گید : روز موعود جنگ برعلیه آمریکا بشه از بس ارتش آمریکا بر می آییم . پس چطور ابراز نگرانی می کنید از حرکت هفتاد هزار نفر ؟!!!!!!!!!! این کشور هشتاد میلیون جمعیت دارد ، چرا نه میلیون نفر را که در اینستاگرام کسب و کاری داشته اند بیکار کرده اید که امنیت ایجاد کتید ؟ !!
کسانی که به حقوق ملت احترام نکی گذارند مسول وضعبف فعلی کشور هستند
یعنی هنوز نفهمیده اید دلیل اعتراضات شرایط اقتصادی، بورس، و .... است نه اینستاگرام!
. قیمت ها به اندازه کافی خودش شوک هست. منظورت چیه شوک؟
مگر ورزشکاران ملی و میهنی آبروی کشور و کلت نیستند ؟چرا مدعی العموم در مورد توهین فریدون عباسی به نمایندگان ملی ما اقدام نمیکند ؟

سخنگوی دولت نماینده قوه مجریه هست نه قضائیه و ننی تواند در مورد بازداشت یا عدم بازداشت علی کریمی نظر بدهد قوه قضائیه یا دادگاه حکم می‌دهد و دولت مجری !
سخنگوی دولت :علی کریمی می تواند به کشور برگردد و یکراست از فرودگاه به زندان اوین و سلول انفرادی منتقل شود.
این دکتران اقنصدی از شوک دادن این اقتصاد محتضر دیگه ناامید شده اند.
سردار جان بیخود مغلطه نکن! خود رییس جمهور فعلی هم اینستاگرام داشتند و موقع انتخابات هم گفتند که من هم صفحه دارم و مگه کسی میتونه بیاد و راه نان خوردن مردم رو ببنده؟! ضمن اینکه همون موقع هم یکی از معاونین قوه قضاییه میخواست اینستا رو فیلتر کنه که سریع طرف رو از کار برکنار کردن که یه وقت به ضرر رییسی تو انتخابات نشه!! بعد الان دیگران مقصر هستند؟! دیگه داداش حافظه تاریخی ملت اون قدرها هم کم نیست!!!
این انقلاب با فداکاری و ایثار و محرومیت کشیدن ها و تحمل تحریم ها و سختی ها و جوون دادن های مردم به ثمرنشسته ودستاوردهای مهمی هم داشته . دستاوردها قطعا از فداکاری مردم بوده نه تدابیر هوشمندانه و داهیانه فلان و بهمان که اتفاقا نقاط ضعف و اشتباه بیشتر از جانب همون مدعیان انقلابی و سوپرانقلابی بوده . ...
تسنیم نوشت: بر اساس یک نظرسنجی که اخیراً توسط اداره رفتار مالی انگلیس (FCA) انجام شده است، نزدیک به ۳۲ میلیون نفر یا ۶۰ درصد از کل جمعیت بزرگسال بریتانیا، پرداخت قبوض مصرفی را مانند یک بار سنگین بر دوش خود حس می‌کنند.

عوضش اینجا یکی از تفریحات مردم پرداخت قبوضه مردم لحظه شماری می کنند که وقتش برسه و برن قبض هاشون رو پرداخت کنند . خیلی حال می ده جای انگلیسی هاخالی .
مراجع محترم نشنوند که اگر بدونند چقدر حال می ده شاید پرداخت قبوض رو حرام اعلام کنند
خدا اخر عاقبت مارابه خیر کند
خدایا زمستان سخت در اروپا در راه هست. از المان، فرانسه و انگلیس همه هجوم میارن ایران چون تمام جنگلها رو سوزوندن برای گرم کردن خانه هاشون
جناب آقای بهادری جهرمی که جوانی است جویای نام و مطیع اوامر بزرگتر ها در جایگاهی نیست که حرفش حتی برای خودش هم خریداری داشته باشد ایشون رفت در دانشگاه و حرفی برای گفتن حتی به دانشجویان هم نداشت اساسا حرف ایشون هیچ اهمیت اجرایی ندارد فقط جنبه بزرگنمایی برای خود ایشان دارد.
علی کریمی غلط میکند پاشو تو ایران بزاره ، پاشو قلم میکنیم
حميدرسايی نماینده اسبق مجلس پیشنهاد کرد که دانشجویان معترض دانشگاه صنعتی شریف اخراج و ۱۰ تا ۱۵ سال ممنوع الخروج شوند. ...
آقای رسایی همین برخوردهای تند و بی منطق و غیراصولی افرادی مانند شما، کار را به این مرحله خطرناک کشانده است. شما و دوستانتان باید پاسخگو باشید... نه طلبکار و مُحق
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار