بازدید 10270

تاکید نرجس سلیمانی بر کنترل موش‌ها در تهران

عضو شورای شهر تهران از کنترل حیوانات موذی از سوی شهرداری تهران خبر داد و گفت: این مسئله جدی است و باید به آن توجه شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ 23 October 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، نرجس سلیمانی در جریان نود و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به غذا دادن شهروندان به برخی از حیوانات و پرندگان در سطح شهر گفت: اگرچه این کار بسیار پسندیده است و در فرهنگ ما نیز آمده است اما به دلیل نبود زیرساخت‌ها این موضوع باعث افزایش جمعیت حیوانات موذی از جمله موش‌ها می‌شود.

او با بیان اینکه شهرداری تهران باید فضای مناسبی را جهت غذا دادن به پرندگان فراهم کند، گفت: همچنین شهروندان نیز از قرار دادن غذا در مجاورت سطل‌های زباله جلوگیری کنند.

عضو شورای شهر تهران ضمن تاکید بر کنترل حیوانات موذی از سوی شهرداری تهران گفت: این مسئله جدی است و باید به آن توجه شود.

در ادامه ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز با اشاره به سابقه فعالیت شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران گفت: در طول سال‌های گذشته و به جز دوره قبل این شرکت مسئول ساخت فضاهای فرهنگی در شهر تهران بود و در دوره سوم و چهارم مدیریت شهری بسیاری از مراکز فرهنگی توسط این مجموعه بنا شد.

او با انتقاد از اینکه حدود ۱۵ ماه از دوره مدیریت شهری جدید می‌گذرد و همچنان هیئت مدیره شرکت اشاره شده کامل نشده است، گفت: این مجموعه همچنان به هیئت مدیره دوره قبل فعالیت می‌کند به طوری که در دوره پنجم این مجموعه هیچ فعالیتی را در سطح شهر تهران انجام نداد و تنها در دوره قبل این شرکت اداره شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به پتانسیل و ظرفیت شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در شهر تهران بیان کرد: جایگاه این شرکت بسیار بالا بوده به طوری که در دوره مدیریت قالیباف در شهرداری تهران سه تا چهار نفر از معاونین شهردار به عنوان هیئت مدیره این مجموعه فعالیت می‌کردند.

امانی افزود: هم‌اکنون در این شرکت یک هزار میلیارد تومان منابع مالی وجود دارد که اگر در یک سال گذشته هیئت مدیره این مجموعه فعالیت خوبی انجام می دد حداقل ۵۰ درصد از منابع مالی را نقد می‌کردیم، ولی باید به این موضوع اشاره کنم که هیئت مدیره فعلی نمی‌تواند برای مباحث کلان شرکت تصمیم بگیرد.

او با بیان اینکه در حال حاضر همه حساب‌های شرکت مسدود شده است، گفت: در حال حاضر برای اداره شرکت مشکلات و چالش‌هایی وجود دارد و از شهردار تهران دعوت می‌شود نگرشش را نسبت به شرکت اشاره شده تغییر دهد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر