بازدید 5601

رییسی:بگذاریددشمن عصبانی شودوازاین‌عصبانیت‌بمیرد

رییسی گفت: اگر احیای کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، مثبت شدن تراز تجاری، رشد تولید و صادرات نفتی و غیرنفتی دشمن را عصبانی می‌کند، بگذار عصبانی شود و از این عصبانیت بمیرد. ما متوقف نمی‌شویم. ما افسران و سربازان خنثی‌کردن تحریم‌ها و دور زدن تحریم‌ها داریم.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ 22 October 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سیدابراهیم رییسی در بیست و ششمین سالروز ملی صادرات اظهار کرد ۴۰ درصد رشد صادرات و ۱۳ درصد رشد صادرات غیرنفتی در سال جاری نشان از عزم صادرکنندگان و فعالان اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر احیای کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، مثبت شدن تراز تجاری، رشد تولید و صادرات نفتی و غیرنفتی دشمن را عصبانی می‌کند، بگذار عصبانی شود و از این عصبانیت بمیرد. ما متوقف نمی‌شویم. ما افسران و سربازان خنثی‌کردن تحریم‌ها و دور زدن تحریم‌ها داریم.

وی یادآور شد: دیروز در صنعت نظامی گرفتار سیم خاردار بودیم، اما امروز در نیویورک و سمرقند یکی از خواسته‌هایشان این است که یکی از صنایع نظامی‌مان را به آن‌ها بفروشیم. می‌گویند ما شنیده‌ایم که صنایع نظامی شما پیشرفته است و با بقیه کشور‌ها فرق دارد.

رییسی تاکید کرد که «ما امروز جنگ اراده‌ها را داریم» و افزود: یک اراده نمی‌خواهد ما تولید داشته باشیم و ملت ایران با اراده میخواهد این کار را انجام دهد.

رییس‌جمهور با بیان این‌که «قابل پیش بینی شدن تولید در گروی ثبات است و هرچه ثبات بیشتر شود و تصمیمات لحظه‌ای کنار رود طبیعتا تولید رشد بیشتری خواهد بافت» افزود: دستورالعمل‌ها و تصمیمات باید متقن باشد و دارای ثباتی باشد که به بازار و عرضه کالا ثبات دهد.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «امروز کیفیت حرف بالایی را میزند. بسیارمهم است که کار از کیفیت بالایی برخوردار باشد و ددستیابی به رشد اقتصادی در گروی صادرات در کشور است.» تاکید کرد: همانطور که ملت در جنگ تحمیلی سرافراز شد، در این جنگ تحریمی نیز تاکنون سرافراز شده ایم. حرف سخنگوی امریکا خودش گفته که در فشار حداکثری شکست خورده است. حرف خودشان است.

رییسی ادامه داد: نباید صادر کننده‌ای را که تشویق می‌کنیم، اگر ارز را نیاورد متهم کنیم بلکه باید مشکلش رفع شود و باید تسهیل کرد که کالا به سهولت صادر شود. باید دنبال شود که صادر کننده با یک روش صادر کند.

وی با بیان این‌که «ما باید جایگاه رفیعی در ترانزیت منطقه داشته باشیم»، گفت: ترانزیت خدمات فنی و مهندسی مهم است و بخش مهمی از کار صادرات ما می‌تواند باشد و باید بر روی آن کار شود.

رییس جمهور با اشاره به بحث گردشگری سلامت گفت: در این زمینه جمهوری اسلامی در منطقه و جهان حرف دارد. بهترین عمل‌های جراحی در کشور انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: از فرمایشات رهبری مساله جلوگیری از خام فروشی است و باید ارزش افزوده ایجاد کرد. شما ببینید بهترین کاشی، سرامیک، پارچه، پرده، مبل، فرش و ... کجا تولید می‌شود؟

وی با بیان این‌که «احیای کارخانه‌ها از سیاست دولت است و ادامه دارد»، گفت: دیپلماسی سیاسی باید در خدمت دیپلماسی اقتصادی باشد و هیچ سفیری از ما در خارج از کشور نباید دغدغه مسایل اقتصادی جزو مساله اولش باشد. رشد ۴۰ درصدی صادرات عزم فعالان اقتصادی کشور است. همه تلاش باید در چارچوب تولید باشد و باید مجلس در این زمینه قوانین را اصلاح کند.

رییسی با بیان این‌که «دشمن تلاش می‌کند که کشور مولد نباشد و فقط مصرف کننده باشد»، گفت: ما با وجود تحریم‌ها در صادرات پیروز شدیم. باید شورای عالی صادرات تشکیل شود و باید دانشگاه در کنار تولید باشد.

وی با اشاره به مساله برنامه هفتم گفت: جایگاه تجارت در برنامه هفتم مهم است و در مجلس و دولت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: حجم و کیفیت صادرات، نشان قدرت اقتصادی است و نشانه‌های خوبی است و افزایش صادرات نشان بسیاری از موفقیت‌ها در کشور در همه حوزه هاست. ما می‌توانیم عرصه‌های مختلفی در صادرات داشته باشیم.

رییس‌جمهور گفت: فعال کردن بازارچه‌های مرزی لازم است و میتواند به توسعه تجارت کمک کند.

وی در پایان گفت: ما بسته‌ای را برای رفع مشکلات تجاری پیشنهاد کردیم و ابلاغ شد و گامی بود که صادرکنندگان خوشحال شدند. مجلس و دولت و تمامی بخش‌های کشور به تبعیت رهبری مصمم برافزایش تولید در کشور و صادرات غیرنفتی در کشور هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۲۸
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اون افرادی که زیر فشار اقتصادی رو به موت هستند مردمند جناب
پس چرا مردم زیر بار خط فقط دارند کمرشون خرد میشه؟ بخدا مردم خسته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
همش ميگي كمرشون داره ميشكنه ولي من همش تو رو تو جاده چالوس مي بينم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
جاده چالوس می رن آخرش هم رفتی ببینی کجا می خوابند
توی چادر کنار جاده می دونی برای چی
چون مثل تو شکمشون سیر نیست و خیال راحت ندارند
از یک تعطیلی استفاده می کنند تا از این شهر تهران بزنن بیرون یک مدت کوتاه فکرشون آروم باشه
همینم بزنید توی سرمون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
ایران کشور ثروتمندی هست ولی یک عده به این ثروت دسترسی بیشتری دارند و حق بقه رو پایمال کردن ، که باید جلوی آنها را گرفت و این حق را به مردم بازگرداند با شفافیت اطلاعات
عصبانی !!!! اتفاقا عصبانی که نمیشن خوشحالم میشن از این همه بی تدبیری و شرایط بسیار بد اقتصادی و تورم بالا در کشور عزیزمون ایران
رئیسی
فعلا مردم عصبانی هستند،
اونهم از شما و امثال شما ...
جناب رئیسی تعریف شما از دشمن با تعریفی که ما می کنیم متفاوت است
اما تعربف ما از دشمن انتخاب مدیران نالایق و بی تخصص، تصمیمات اشتباه مدیریتی، فراری داردن منابع انسانی نخبه کشور، فراری دادن کارافرینان شرکت و خروج میلباردها دلار پول ، تورم بلند مدت، از بین رفتن سرمایه اجتماعی، از بین رفتن فرصتهای سرمایه گذاری در کشور، بیکاری بالا، تکرار تصمیمات مدیریتی ناکارامد،عدم امید به اینده، تاکید بر گذشته بجای داشتن برنامه های بلند مدت جهت اداره کشور، تاکید بر بدو اختلاسگربودن تمامی مدیران گذشتهو قبول نداشتن هیچ یک افراد، تکرار سیاستهای اشتباه بین المللی، هزینه کردن پولهای کشور در برخی از کشوره هاکه هیچ عایدی برای مملکت نداشته و ....ولی دشمن فرضی شما که ساختید را نیم دونم کیه و کجاست اگر امریکا و انگلیس و کانادا و المان و فرانسهو استرالیا است پس چرا بیش از 170 هزار مهاجر از کشور ما سالانه به کشورههای دشمن مهاجرت می کنند دیگه بسه دشمن تراشی
جناب شیخ مردم با پولی که در سال 97 می توانسسند خانه بخرند و صاحب خانه شوند الان در سال 1401 با همان پول نمی توانند یک خانه رهن کنند. تو از چی صحبت میکینی و در کجایی....
آقا رئیسی این چیزهایی که میگید تو ایرانه؟
منظورشون ما مردمه ! بله ما عصبانی هستیم و قول می دیم که زودتر بمیریم تا شما خوشحال بشی
اقای رئیس محترم جمهور

فعلا مردم 30 استان از 32 استان کشور تحت مدیریت کلان شما

بواسطه نبود ساده ترین داروها یعنی

سرم و شربت سرماخوردگی کودکان و انتی بیو تیک به گفته

عضو میسیون بهداشت مجلس

با عصبانیت دارند می میرند

پس شعار را کم کنید به داد مردم عملا برسید نه با دستور روی کاغذ به این وزیر ان وزیر
جناب رییسی رای منو پس بده غلط کردم بهت رای دادم ...
مردم شرمندم بابت این اوضاع افتضاح غلط کردم بهش رای دادم
آقای رئیسی
فیلم صحبت ها و نطق های خودت را در جلسات و در یک جمع ببین و یعد بگو کی عصبانیه .
شما که از عصبانیت تعادل خودت را از دست دادی .
تاریخ مصرف این حرف ها خیلی سال است که به اتمام رسیده است.

برای نجات ایران طرحی نو دراندازید
شما که الحمدالله راحتی، الان مردم بیشتر عصبانی هستند
نمی دونیم چرا کشور ما بدون جنگ به این روز افتاد زمان جنگ اینطور نبود مردم می توانستند خانه تهیه کنند اخه چرا
این مقدار در امد به درد خانه خریدن نمی خورد با دویست هزار تومان هم می شود رفت جاده چالوس پس می گویند بی خیال هوای تازه کنیم
۴۳ سال با دشمن خودساخته جنگیدیم
فرزندانمان شهید شدن
ولی فرزندان مسئولین انقلابی در همان کشور دشمن دارند برای رضای خدا!!!!! از مزایای دنیوی حداکثر بهره را می برند
تو مقتدر کی بودی؟؟؟ مردیم از ذوق این همه پیشرفت چشم کور کن.
فعلا که مردم دارن‌میمیرن
ازاینکه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را 38 درصد باضافه 515 هزارتومان و حقوق بازنشستگان کشوری را پله کانی حداکثر 20 درصد اضافه شده دوشمن چکار کند
بخندد یا بمیرد
مطمنی آقای رئیس جمهور
فعلا مردم عصبانی اند و از گرسنگی و فقر در حال مردن
دوشمنان را تحریم کنید
جناب! این احیاها و بازگشایی ها که میگی اگه انجام میشد که الان مردم تو خیابون علیه شما نبودن!
فعلا که ما داریم می میزیم
از گشنگی
بیکاری
بی پولی
بی اینترنتی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل