بازدید 41979
سه هزار و صد و پنجاه و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نماینده ولی فقیه در سپاه: امریکا نگران است ایران دستور تشکیل حزب‌الله در لندن و واشنگتن را بدهد / فدراسیون فوتبال از حسن عباسی شکایت کرد / احمد خاتمی: لیدر‌های اغتشاش از خارج کشور تهدید کردند که اگر استعفا ندهی، سرت را روی سینه‌ات می‌گذاریم / ایرنا: نرخ تورم در یک سال اخیر دولت رئیسی کاهش یافته است / دو میلیون نفر به جمعیت یارانه بگیران اضافه شدند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: دولت چاره مسکن را در واگذاری زمین به مردم دیده است / روایت یک روزنامه از درخواست وزارت صمت از واردکنندگان خودرو؛ قبل از زمستان خودرو بیاورید / کالابرگ منتفی شد؟! /واکنش نماینده مجلس به ضبط پاسپورت چهره‌های فرهنگی و ورزشی: خودزنی نکنیم و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱ 15 October 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

 

سپاه: تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی در همدان دستگیر شدند
سرهنگ پاسدار کریم پور، با اشاره به حضور مردم بصیر دارالمومنین همدان در محکومیت اغتشاشات و فتنه‌گران گفت: پروژه میدانی فتنه‌گران و عوامل نفوذی دشمن با حضور حماسی مردم بصیر و آگاه و همیشه در صحنه بار دیگر با شکست مواجه شد. معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: سازمان اطلاعات سپاه با رصد و اشراف اطلاعاتی دقیق، موفق به شناسایی و دستگیر تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی که به صورت شبکه‌ای در سطح استان فعالیت می‌کردند، شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه: امریکا نگران ایران، دستور تشکیل حزب‌الله در لندن و واشنگتن را بدهد
نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب چون زنده است، دشمن دارد، گفت: آمریکایی‌ها اذعان می‌کنند که این انقلاب هر روز در حال پیشروی است و در مقابل، آن‌ها مجبور به عقب‌نشینی از مواضع خود هستند و حتی نگرانند که مبادا ایران دستور تشکیل حزب‌الله در لندن و واشنگتن را بدهد.

پلیس: عاملان تیراندازی دیشب در مشهد کشته شدند
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی از به هلاکت رسیدن ۲ عنصر مسلح ضد انقلاب در مشهد خبر داد. محمدرضا دبیری اظهار داشت: عصر روز گذشته با تلاش ماموران امنیتی و انتظامی استان، عاملان تیراندازی به یک شهروند مشهدی شناسایی و در درگیری با عوامل انتظامی به هلاکت رسیدند. وی افزود: عصر روز جمعه دو ضارب مسلح سوار بر خودروی پراید مشکی، یک شهروند را با اسلحه کمری هدف قرار می‌دهند و متواری می‌شوند؛ اما با تلاش ماموران امنیتی و انتظامی، عاملان تیراندازی عصر دیروز، شناسایی و در درگیری با عوامل انتظامی به هلاکت رسیدند. مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: با تلاش ماموران امنیتی و انتظامی در چند ساعت، محل اختفای این دو مزدور شناسایی شد و پس از محاصره، در پی درگیری دو جانبه، هر دو ضارب مسلح کشته و دو تن از نیروهای امنیتی نیز مجروح شدند. ضمن اینکه در محل اختفای این عناصر مسلح، مقداری سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.

فدراسیون فوتبال از حسن عباسی شکایت کرد
فدراسیون فوتبال از حسن عباسی به مراجع قضایی شکایت کرد. امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به تداوم انتساب مطالب غیر واقعی از سوی حسن عباسی به چهر‌ه‌های فوتبالی، بخش حقوقی فدراسیون فوتبال از وی به مراجع قضایی شکایت کرد. حسن عباسی که به عنوان یک چهره سیاسی مطرح است، در چند نوبت در سخنرانی‌های خود درباره بازیکنان فوتبال صحبت و اتهاماتی را به آنها وارد کرده است. اظهارات عباسی در این مدت با واکنش چهره‌های مختلف ورزشی و فوتبالی مواجه شده است.

سردار کوثری: سطح آزادی بیان موجود در کشور ما، در کشورهای اروپایی و آمریکا وجود ندارد
سردار اسماعیل کوثری، نماینده مجلس با بیان اینکه مردم صف خود را از تعداد محدود و اندک اغتشاشگران جدا کردند، اظهار کرد: اغتشاشگران را می‌توان به دو گروه تقسیم کرد؛ یک گروه افرادی خودفروخته و وابسته هستند و دستگاه امنیتی باید آن‌ها که به عنوان لیدرها شناخته می‌شوند را شناسایی و دستگیر و با شدت با آن‌ها برخورد کنند. گروه دوم، جوانان هستند که احساسی از فضای مجازی توجیه شده و با فریب لیدرها وارد صحنه شده‌اند. این‌گونه می‌شود که شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند، در صورتی که سطح آزادی بیان موجود در کشور ما به گونه‌ای است که در کشورهای اروپایی و آمریکا وجود ندارد و سردمداران این کشورها به دروغ ادعای وجود آزادی بیان می‌کنند.

در طرح مجلس برای تجمعات شعارها از قبل چک می‌شود
محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: ساز وکار برگزاری تجمعات اعتراضی کاملا در طرح مجلس مشخص شده است. اجتماعات و راهپیمایی ها باید بدون سلاح باشد. از سوی دیگر نباید آرامش مردم را به هم بزنند. افراد از فرمانداری ها و یا بخشداری ها برای برگزاری تجمعات درخواست خواهند کرد؛ شعارهایی که قرار است در راهپیمایی مطرح شود کاملا شفاف می شود.

پیشنهاد نماینده مجلس؛ دوربین‌های چهره نگاری تخلفات مربوط به حجاب افراد را ثبت کنند
موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در پیشنهادی گفت: اگر امکانات و ظرفیت را در اختیار نیروی انتظامی قرار دهیم، دیگر نیازی به حضور فیزیکی پلیس نیست؛ مثل دوربین‌های پلاک خوان ثبت تخلفات رانندگی، دوربین‌های چهره نگاری تخلفات مربوط به حجاب افراد را ثبت می‌کنند و کسانی که مرتکب تخلفاتی شده‌اند از حقوق اجتماعی در جاهای دیگر محروم می‌شوند.

فرمانده یگان‌های ویژه پلیس: تعداد آشوبگران در سخت‌ترین وضعیت در تهران، به ۲ هزار تن هم نمی‌رسید
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: آشوبگران افراد عادی نبودند؛ آموزش‌دیده تظاهرات برق‌آسا و بزن‌در رو بودند؛ در تیم‌های سه تا ۴ نفره موتوری، مجهز به سلاح سرد و گرم که با خودشان بنزین، نارنجک و سلاح داشتند؛ سریع آتش‌زده و یا شیشه بانکی را می‌شکستند و می‌رفتند. سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور گفت: تعداد آشوبگران در سخت‌ترین وضعیتی که در تهران وجود داشت به 2 هزار نفر هم نمی‌رسید؛ اگرچه عمده آن‌ها هم افرادی سابقه‌دار بودند.

واکنش پلیس به حواشی ویدیوی بازداشت یک دختر در تبریز: او از لیدرهای اغتشاشگران در مرکز شهر بود
هاشم شعفی، معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی درمورد حواشی ویدیوی بازداشت یک دختر در تبریز گفت: زمان دقیق این فیلم، مربوط به روز ۳۱ شهریور ماه است و این زن، یکی از لیدرهای اغتشاشگران در مرکز شهر تبریز بود که مقابل مصلای این شهر توسط ماموران انتظامی رصد و شناسایی شده بود و همانطور که در فیلم مشخص است، توسط ماموران زن انتظامی حاضر در محل به سمت خودروی انتظامی هدایت می‌شود.

احمد خاتمی: لیدر‌های اغتشاش از خارج کشور تهدید کردند اگر استعفا ندهی، سرت را روی سینه‌ات می‌گذاریم
حجت الاسلام سید احمد خاتمی گفت: هیچ تردیدی نیست که لیدر‌های اغتشاش از خارج تغذیه می‌شوند، پول می‌گیرند و هدایت می‌شوند؛ همانطور که وزیر کشور هم به آن اشاره کرد. با بنده به عنوان عضو حقوقی مجمع تشخیص مصلحت نظام تماس گرفتند و تهدید کردند که اگر استعفا ندهی، سر تو را روی سینه ات می گذاریم؛ که پس از تحقیقات مشخص شد از خارج از کشور تماس گرفته اند.

واکنش نماینده مجلس به ضبط پاسپورت چهره‌های فرهنگی و ورزشی: خودزنی نکنیم
کاظم دلخوش در واکنش به ضبط پاسپورت برخی چهره ‌های فرهنگی و ورزشی و تحویل برخی از آن‌ها گفت: به هیچ وجه با انجام کارهای هیجانی و همراه با شور و احساس در زمینه مسائل اجتماعی و امنیتی موافقم نیستم. از طرف دیگر، برخی از رفتارهای آقایان را هم تایید نمی‌کنم. این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضبط پاسپورت علی دایی و تحویل آن گفت: آقای علی دایی را یک شخصیت می‌دانیم. همچنین این کشور برای برخی از چهره‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده است به همین دلیل نباید در کشور خودزنی کرد.

کالابرگ منتفی شد؟!
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: مجلس در قانون دولت را به دادن کالابرگ اجبار نکرده، بلکه در قانون آمده است که دولت از طریق کالابرگ یا به‌ هر طریق دیگر اختلاف قیمت سبد کالا‌های اساسی را که در اختیار مردم قرار می‌گیرد، جبران کند. محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این که آیا به مردم کالابرگ الکترونیکی داده می‌شود یا پرداخت یارانه نقدی ادامه خواهد داشت، گفت: قطعاً کالابرگ نسبت به یارانه نقدی مزایایی دارد؛ منتها زمان دادن کالابرگ به مردم مهم است، زمانی که ما از کالابرگ صحبت می‌کردیم، دولت می‌خواست به‌خاطر تورم، حمایتی از برخی قشرها بکند. در آن زمان پیشنهاد شد دولت به‌جای اینکه پول نقد بدهد، هدفمند برای حمایت از اقشار کم‌درآمد به مردم کالابرگ بدهد. اما الآن ارز ۴۲۰۰ حذف شده و یک تورم ۵۰ درصدی به کشور تحمیل شده است، همه کالا‌های اساسی و سایر کالا‌ها گران شده است، لذا در زمان حاضر کالابرگ دیگر موضوعیتی ندارد. ضمن اینکه همین رقم ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومان که برای یک خانواده ۴ نفره حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان می‌شود و خانواده‌ها روی این رقم حساب کرده‌اند، اگر الآن به‌جای این رقم یارانه نقدی، کالابرگ ارائه شود قطعاً مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.

روایت یک روزنامه از درخواست وزارت صمت از واردکنندگان خودرو؛ قبل از زمستان خودرو بیاورید
دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» گفت: وزارت صمت اخیرا در جلسه‌ای که با بزرگان عرصه واردات خودرو داشته، از آنها خواسته به هر شکل ممکن تا پیش از پایان پاییز، تعدادی خودرو وارد کشور کنند. وی این را هم گفته که با وجود اعلام وزارت صمت مبنی بر اعطای مجوز به دو شرکت برای واردات خودرو به کشور، هنوز شک و شبهه‌ای برای تاییدیه نهایی فعالیت دو شرکت مذکور وجود دارد. این منبع آگاه با بیان اینکه وزارت صمت وعده تغییر دستورالعمل واردات خودرو طبق میل واردکنندگان را نیز داده، تاکید کرد: مسئولان صمت از واردکنندگان خواسته برای تحقق فرمان رئیس‌جمهور مبنی بر آزادسازی واردات خودرو، عجالتا تعدادی هر چند اندک خودرو را تا قبل از زمستان امسال وارد کنند. به گفته این منبع آگاه، هرچند واردکنندگان در مقابل امتیاز «تغییر دستورالعمل» آمادگی خود را برای واردات اعلام کرده‌اند، با‌این‌حال بر سر موضوع تامین ارز با وزارت صمت به توافق نرسیده‌اند. ماجرا از این قرار است که وزارت صمت در قبال امتیاز «تغییر دستورالعمل واردات خودرو» از واردکنندگان خواسته‌اند خود نسبت به تامین ارز مورد نیاز اقدام کنند. گویا مسئولان صمت در جلسه با واردکنندگان اعلام کرده‌اند بانک مرکزی آمادگی تامین ارز یک‌میلیارد‌یورویی مصوب برای واردات خودرو را ندارد و به‌نوعی موافق واردات در این شرایط نیست. از همین روی، واردکنندگان باید خود به هر روشی که می‌دانند، ارز موردنیازشان را تامین کنند."

ایرنا: نرخ تورم در یک سال اخیر دولت رئیسی کاهش یافته است
ایرنا در گزارشی نوشت: بنا بر آمار بانک مرکزی، نرخ تورم در یک سال اخیر در دولت رئیسی ۱۹.۷ واحد درصد کاهش یافته است. طبق آمار بانک مرکزی، نرخ تورم در پایان دولت قبل به بالاترین رقم ۸۰ سال اخیر افزایش یافت. در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور سال گذشته نرخ تورم به ترتیب ۵۷ درصد، ۵۸.۳ درصد و ۵۹.۳ درصد بود. این ارقام بالاترین شاخص تورم در کشور از دهه ۱۳۲۰ به بعد محسوب می‌شد که نتیجه کارنامه دولت حسن روحانی بود. 

دولت چاره مسکن را در واگذاری زمین به مردم دیده است
رییس کانون انبوه‌سازان، عواملی همچون تورم ۴۲ درصد و افزایش ۵۷ درصدی دستمزدها را افزایش هزینه ساخت مسکن موثر دانست و گفت: کارگران برای تامین معیشت به افزایش دستمزد نیاز دارند؛ اما آثار تورم ها برای بخش مسکن ناخوشایند است. ریسک های غیراقتصادی نیز کماکان وجود دارد و این مسائل منجر به انسداد فعالیت‌ها در اقتصاد مسکن شده است. مرتضوی تاکید کرد: شاید بهتر بود قبل از اجرای قانون جهش تولید و تامین مسکن، مطالعات اجتماعی بیشتری درخصوص توان طرف تقاضا صورت می‌گرفت. حدود ۳۰ درصد از پروژه چهار میلیون واحدی طرح نهضت ملی مسکن توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود که در این بخش عملکردها مطلوب تر از مسکن دولتی خواهد بود. اگر حوزه خودمالکی را در آمار لحاظ نکنیم، حدود ۱۲ تا ۱۳ درصد افراد در بخش دولتی، آورده اولیه را واریز کرده‌اند. پروسه تولید مسکن حداقل دو ساله است اما طرح های دولتی بعضا در دو سال به سرانجام نمی‌رسند. گفته شده که ۱.۶ میلیون زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده اما  تامین خدمات و انشعابات بسیار مشکل و پرهزینه است، سازندگان تمایل چندانی به در اختیار گرفتن این پروژه‌ها نشان نداده اند، متقاضیان فاقد منابع هستند و اغلب بانک‌ها جز بانک مسکن از بخش مسکن گریزانند. رییس کانون انبوه‌سازان با بیان اینکه پیشنهاد انبوه‌سازان برای تامین منابع مالی پروژه نهضت ملی مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی بررسی نشده است، گفت: شواهد حاکی است که دولت چاره را در واگذاری زمین به مردم دیده است. دولت به الگوی واگذاری زمین شهری به افراد و تعاونی‌ها رجوع کرده است؛ تجربه نشان داده که متقاضیان سعی می‌کنند با کمترین هزینه، یک واحد مسکونی فاقد استحکام و ایمنی احداث کنند و همین مساله می‌تواند بافت های ناکارآمد را گسترش دهد. /ایسنا 

دو میلیون تن به جمعیت یارانه بگیران اضافه شدند
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: در پی اعتراض حذف شدگان و جاماندگان از یارانه، درخواست ۵۰۷ هزار و ۹۳۰ سرپرست خانوار تا ابتدای شهریور امسال، مورد بررسی و بازبینی مجدد قرار گرفت و پذیرفته شد. اگر بخواهیم جمعیت هر خانوار را حدود سه نفر در نظر بگیریم، می‌توان گفت که حدود دو میلیون نفر به جمع یارانه بگیران اضافه شدند. وی با بیان این‌که آمار پرداخت یارانه در شهریورماه و مهرماه هنوز نهایی نشده است، گفت: پرونده دیگر سرپرستان خانوار حذف شده نیز در حال بررسی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳۳
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۱۴۵
توی ایران زنان خیلی مظلومن!
زنها باید برن سربازی!
جنگ بشه زنها باید برن بجنگن!
زنها باید مهریه بدن وگرنه میفتن زندان!
زنها باید خرجی شوهرشون رو بدن وگرنه میفتن زندان!
همه انتظار دارن کارهای سخت رو زنها انجام بدن!
چرا به انگلیس هشدار حقوقی و حتی عملیاتی نمی دهید بابت شبکه هایی که در آنجا هستند و عملا بنگاه آشوب گر و تجزیه طلب در ایران هستند و تا کی مماشات می خواهید بکنید؟
یا بدتر از آن چرا 4 تا اوباش و مزدور را جمع نمی کنید؟ مردم کار و زندگی دارند اگر نمی خواهید جمعشان کنید یا به راحتی آزاد شان می کنید و یا معذوریت دارید بسیج مردمی را مسلح کنید تا بساط این ها را پایان دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
مسئولین خودشون دائم در رفت و آمد به انگلیس هستن مگه خرید کردنشون ندیدی؟ شعار دادن بر علیه انگلیس هم فقط نمایش
احتمالا چند نفر با حاج آقا شوخی کردند
پاسخ ها
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
سوالی از مسئول سانسور و جرح وتعدیل سایت تابناک دارم ملاک ومعیار شما از عدم چاپ کامنت ها ویا جرح وتعدیل مطالبی که خوانندگان مبادرت به درج آن در ذیل مطالب می کنند؛ چیست. آیا یک نفر مسئول این کار است یا تعدادی هستید؟ متاسفانه برخی کامنت ها که هیچگونه توهین وتهمتی درآن نیست چاپ نمی کنید ولی در همان ستون مطلبی که حاوی توهین است چاپ می کنید. این دوگانگی در چاپ مطالب خوانندگان از چه چیزی نشات می گیرد بنده درخصوص مطلب مربوط به آقای خاتمی حین همین جمله ای را که این عزیز نوشته را ارسال کردم ولی متاسفانه آن را سانسور کردید.اگر می خواهید خوانندگانتان را از دست ندهید کمی به آنها احترام بگذارید.
موسی غضنفرابادی تو هم که حرف های رییس امر به معروف را میزنی.میخوای استانه صبر مردم را محک بزنی؟چرا برای چپاولگران ثروت مردم محرومیت های اجتماعی رو پیشنهاد نمیدی؟فردا نیای بگی حرف هات رو تحریف کردن و منظورت چیز دیگه ای بوده!!!
با فرمایش سردار در اینکه سطح آزادی بیان در ایران از اروپا و آمریکا هم بالاتر است موافقم ولی با آزادی پس از بیان موافق نیستم
در ضمن شعار زن ، زندگی، آزادی پوشش و بیان مورد تایید من است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
با فرمایش زینال کبیر موافقم
اسماعیل کوثری پس دستگیری و ضبط پاسپورت ها و بگیر وببندها بخاطر ازادی بی حد و حسابیه که در اروپا و امریکا هم نیست؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
ساعت خواب آنجا فقط به خاطر هولوکاست حرف زدن یک راست زندانی می کنند چه برسد به آشوبگری و یا تبلیغ برای اشوب
حاج خاتمی با مطرح کردن این ادعا میخوای بگی که تو هم معروفی؟
اووووه چه خشن سرت را روی سینت میگذاریم!!!!!!
بابا اسطوره مقاومت تو دیگه کی هستی؟؟؟
آقای ناجا شما اجازه راپیمایی بدهدید ببیند 10 میلیون فقط در تهران راهپیمایی نمی کنند.
احمد خاتمى مغز متفكر
پیاده روی اربعین از آمریکا به کربلا چقدر طول میکشه و از چی روزی باید حرکت کنیم و آیا شیطان بزرگ اجازه میده در راه سانفرانسیسکو به نیویورک مواکب نصب کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
شما چرا کامنت میذارین آخه؟من نمیفهمم افغانها این وسط چی میگن؟
آیین نامه تظاهرات
به هیچ کدام از مسئولان نیاید توهین شود
از هیچ کدام از مسئولان نباید انتقاد شود
از هیچ کدام از مسئولان نباید سوال شود
فقط مجاز به شعار علیه آمریکا و انگلیس و عربستان هستید
حق توهین به کشورهای دوست و برادر چین و روسیه را ندارید
تمامیت ارضی تمام کشور ها به غیر از اوکراین مورد توجه می باشد
حرمت آقای پوتین باید حفظ شود
حق استفاده از پلاکارد را ندارید دولت خودش پلاکارد مورد تایید خود را به دستتان می‌دهد و باید از آن استفاده کنید اگر آن را دور بیندازید مجازات می شوید
۲۰۰۰ نفر؟؟؟!!! ۲۰۰ نفر هم نبودند!
آن چهره ها بابت دمیدن در آشوب باید بازخواست می شدن و نه فقط ضبط گذرنامه
امریکا نگران ایران دستور تشکیل حزب‌الله در لندن و واشنگتن را بدهد..... به کی دستور بده؟!!
حزب الله هم درکنار دولت لبنان، توافق مرزی با اسرائیل را پذیرفت و نشان داد با هر کشوری می توان به توافق رسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
یعنی اسرائیل رو به رسمیت شناخته
بنده خدا گلپایگانی هم همین حرف را زد که دوقطبی سازان قانون علیه او حرف زدن
از سال 1320 تاکنون مردم هیچگاه تا این حد تحت فشار نبوده و سفره مردم اینقدر کوچک نشده است!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
جهت اطلاع قدرت خرید مانند 10 سال قبل با 20 سال قبل شده
دشمنان اگر بخوان کسی رو تهدید کنن، یکی رو تهدید می کنن که تاثیرگذار و قدرتمند باشه
عشق است فقط احمد خاتمی!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
:))))
این هم یک نوع فرصت طلبیست که بعضی با ادعای تهدید جونشون بخوان خودشون رو مطرح کنن در حالی تنها هنرشون حرف و شعاره!!.
در طرح مجلس گفته شده. شعارها باید از قبل چک شود.خخخخخخ اینکه از مصاحبه های صدا وسیما هم خنده دار تر میشه. اصلا چطوره نهاد جدیدی تحت عنوان مرکزبررسی وکنترل و نشر شعارهای تظاهرات مردم ایجاد شود
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
این وظیفه رو بدین به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان که تا بحال الحق و الانصاف خوش درخشیده!!
احمد خاتمی استعفا نده ببینیم چی میشه
حالم از تیترهایه خبری بهم میخوره.اینا چقد گلن چقد خوبم چقد کاردرستن.!!!!
برای ۲۰۰۰ جوان معترض اینترنت ۱۲ میلیون تهرانی را قطع کردید و ۱۰۰هزار نیروی پلیس مستقر کردید
حاج آقانپرسیدید ازبین این همه مسئول چرا شما را در نظر گرفتن؟؟؟؟
سردار کوثری: سطح آزادی بیان موجود در کشور ما، در کشورهای اروپایی و آمریکا وجود ندارد....!!!!! هنر مند و ورزشکاری مونده که یک نظر بده و جلب نشه یا ممنوع الخروج نشه ؟؟؟؟!!!!
اینکه میگن نظامی ها در مسائل سیاسی وارد نشن واقعا درسته ببینید یک سردار که می خواد در مورد آزادی بیان صحبت کنه چقدر بی منطق، بی اطلاع و شعار زده نشون میده!!!!!
سوءاستفاده از فناوری چهره‌نگری به این شکل، عواقب جبران‌ناپذیری به همراه خواهد داشت. یا این فکرای مسخره رو بگذارید کنار، یا صبر کنید تا یه مورد سومی شبیه ماهواره و فیلترشکن ایجاد شه ولی با تبعات بسیار وخیم.
سوءاستفاده از فناوری چهره‌نگری به این شکل، عواقب جبران‌ناپذیری به همراه خواهد داشت. یا این فکرای مسخره رو بگذارید کنار، یا صبر کنید تا یه مورد سومی شبیه ماهواره و فیلترشکن ایجاد شه ولی با تبعات بسیار وخیم.
شما به هیچوجه قصد ندارید به درخواست مردم توجه کنید و همچنان به روال قبل ادامه میدید،فارغ از اینکه اعمال و گفتارتان هر روز مردم رو آزار میده و باعث خشم مردم میشه، راهی که در پیش گرفتید ،بسیار وحشتناک است
احمد خاتمی چه مسئولیت تاثیرگذاری داره و تا حالا چه اقدامی موثری کرده که کسی تهدیدش کنه استعفا بده؟؟؟!!!!!!
کاش کمی انصاف و مردم داری داشتید. وقتی جلوی انتخابات آزاد رو میگیرید همین میشه که همتون هم صدا باشید. اکثریت مردم ایران در مجلس نماینده ندارند و حرفشون رو مجبورن جور دیگه بزنن.
مردم میگن حجاب نمیخوایم یارو میگه به جای گشت ارشاد دوربین بذاریم واقعا فهم این نماینده در چه حده؟
نماینده ولی فقیه در سپاه: امریکا نگران ایران، دستور تشکیل حزب‌الله در لندن و واشنگتن را بدهد
چرا باید امریکا نگران باشه؟! همین دیروز حزب الله در کنار دولت لبنان با اسرائیل به توافق مرزی رسیدند و نشون دادن با مذاکره می توان به نتیج مطلوب با هزینه کمتر رسید!
حزب الله لندن که خیلی وقته تشکیل شده
اخه حاج اقا خاتمی . شما که با نظریات داهیانه و مطلوبیت اخلاق و محبوبیت یک فرد ولایی برای جبهه ی دشمن یک هستی . شما سرت رو زیر گیوتن هم بزاری امکان نداره به شما آسیبب بزنن ! شما فقط صد متر در جاییشلوغ مثل مترو تشریف ببرید ببینید مردم چقدر دوستتان دارند !
لبنان و اسرائیل در عین خصومت با یکدیگر، موفق شدند با مذاکره روی خط مرزی دریایی مطلوب طرفین توافق کنند و حزی الله هم موافقه. گرچه حتما به یکدیگر اعتماد نداشتند. ولی مسئولین کشو رمون فکر می کنن مذاکره یعنی اعتماد به طرف مقابل و میگن ما به امریکا اعتماد نداریم!!!!!!
خوشم میاد احمد خاتمی اعتمادبه نفس بالایی داره و این وسط داره خودشو مطرح میکنه!!! ما که تا حالا جز حرف و شعار چیزی ندیدیم!
شعارهایی که قرار است در راهپیمایی مطرح شوند:
مرگ بر امریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر اسرائیل
درود بر روسیه ( این از خودمونه )
مرگ بر بقیه

جمع کنید این جک بی مزه رو !!
خاتمی آخه کی به تو کار داره
خود امریکا به شما گفته که نگران است در امریکا حزب الله درست کنید؟
یا حدس می زنید؟
قبل از شما عربستان القاعده درست کرد و به برج ها حمله کرد !
منظور از حزب‌ الله در لندن و واشنگتن همان دنباله مهاجرت عاغازاده هست دیگه.
آقای خاتمی الکی می‌گه، چون عمرا کسی خارج از کشور انقدر به ایشون و حرفاش اهمیت بده.
لیدر ها چه جوری شما رو تهدید کردند با تلفن؟
سردار کوثری: سطح آزادی بیان موجود در کشور ما، در کشورهای اروپایی و آمریکا وجود ندارد.

آحه تواین اوضاع، چه وقت خنداندن مردم است؟
خودشان می فرمایند 900 زخمی و 3 کشته داشتیم!

بعد جمبه گوهر بار زیر را بخوانید :

"فرمانده یگان‌های ویژه پلیس: تعداد آشوبگران در سخت‌ترین وضعیت در تهران، به ۲ هزار تن هم نمی‌رسید"


عجب!
علی دایی را بابت نشر اکاذیب و کپی برداری از خبر دروغ رسانه سعودی در مورد فوت دانش آموز تحت پیگرد قرار دهید که دنبال برهم زدن جامعه هست
آقای احمد خاتمی! آیا پس از تحقیقات مشخص شد از خارج از کشور تماس گرفته اند؟ خب شما خودت بلد نبودی شماره رو چک کنی ببینی از کدوم کشوره!
باشه باور کردیم.
سلام، آقای نماینده ولی فقیه در سپاه کاخ کرملین را مسجد و کاخ سفید را حسینیه کردید نوبت به تشکیل هسته حزب الله در انگلیس و آمریکا فرا رسیده ، از این چه بهتر ؟!!!!
با خوندن خبر اول فقط یاد همون جمله میفتم که : خودمون انتخاب کردیم
نيروي انتظامي ، بسيج ، لباس شخصي ها ، كموندوها يكماه الاف ٤٠٠٠ تا ادم هستند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
۲۰۰۰ :))
نيروي انتظامي ، بسيج ، لباس شخصي ها ، كموندوها يكماه الاف ٤٠٠٠ تا ادم هستند ؟
آقای خاتمی مبارزات شجاعانه شما را در جبهه های جنگ دیده ایم که چقدر شجاعانه حتی تا اهواز هم تحمل ماندن نداشتی اما استعفا شما چه تاثیری دارد
لبنانی که 600 هزار تن سوخت مجانی که حق مردم ایران بود رو بهش دادید، با اسرائیل مذاکره موفقی داشت و توافق کرد این موارد مردم را عصبانی تر از همیشه کرده
آقایون چه خبر از گرین کارت های آمریکاتون؟
به مردم معترض تهمت هوسرانی زدید در حالی که تعرض های جنسی رو برخی نیروها دارن انجام میدن
نیازی به تشکیل حزب الله در لندن و آمریکا نیست چون اغازاده هاتون چندین سال پیش نمایندگی های اختلاس زدن در اونجا
منظورت همون حزب الله هست که چند روز پیش با اسرائیل مذاکره موفق داشت و توافق کرد؟
یک عده نفوذی از درون دارند اعصاب مردم رو خورد می کنند

جدیدا صدای اذان صبح به قدری بلند شده که تا 18 کیلیومتر اون ور تر هم شنیده میشه.

صداش این قدر زیاده که بلندگو به خش خش شدید می افته

کلا یک دستور سراسری بوده و تو همه مساجد همچین اقدامی کردند


نفوذی ها از درون دارند سیستم رو تخریب می کنند
آقای خاتمی شماره همراهت رو در اختیار ملت بگذار تو پیام‌های محبت آمیز ملت برایت ارسال شود تا تسکین قلب بگیری ،؟؟ خودت بهتر میدونی چقدر ملت تو را دوست دارن ؟؟ بدون شک این افتخار دیدار به شما نصیب هر کس نمیشه .
شکایت از عباسی به هیج جا نمیرسه،، طرف آشکار ارتش رو پرسنل ارتش رو چند سال پیش با خاک یکسان کرد یه ساعت بازخواست است نشد ؟؟؟
با بیان این که معترضان از خارج مبالغ کلان گرفته اند

برای مردمی که تحت شدید ترین فشار اقتصادی اند

آیا دارید برای اعتراضات تبلیغ می کنید؟
خبرها اکثرا توهماته
تابناک چرا صحبت آقای غضنفری میذاری این پیشنهادات بسیار مبتدیانه و سطحی است و نتیجش تولید کینه در ابعاد بیشتر است ایشون کیه که در مورد حقوق اجتماعی مردم صحبت کنه
پیشنهادو نگاه کن انگار ایران قطر است با یک میلیون جمعیت دوربین بزاریم ، اتاق فکر اینا باشن مملکت این میشه رسما دنبال عصبانی کردن مردمه
چی بگیم که تابناک سانسور نکنه !!!!!
توقع دارید این اخبار و روایت ها را مردم باور کنند؟
خود امریکا گفت نگرانم، شما کاری به نگرانی آمریکا نداشته باشید انجامش دهید
جریمه کردن دوربینی افرادی که نمیخواهند حجاب داشته باشند نقض حقوق شهروندی و ازادی مردم است و من بشدت با اینکار مخالفم
صبح تا شب ادعا میکنین رسیدین به دستگیری دانش آموز و قطع پیامک ،
اقتدار یعنی اینقدر به عمل درست و خوب خودتون ایمان داشته باشین که اینکارهارو نکنین و مطمن باشین اعتراض مشکلی نداره پس خودتونم میدونم عمل خوبی نداشتین
آقای کوثری لطفا هیس.مجبور نیستی حرف بزنی.گاهی حرف نزدن بهتر از حرف زدن هست.
دقیقا شغلت چیه که از اون استعفا بدی؟
بیشتر میخوره صفحه طنز باشیه اینجا از نوع تلخش
چرا کالابرگ منتفی شد؟ آقایان نماینده چرا دست دولت را برای چاپ پول باز میگذارید. خودم یارانه بگیرم اما آیا با تحمیل اینهمه هزینه ماهیانه بر دولت، تعهد میدهید فیمت دلار مجدد چند برابر نشه؟
محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: ساز وکار برگزاری تجمعات اعتراضی کاملا در طرح مجلس مشخص شده است. اجتماعات و راهپیمایی ها باید بدون سلاح باشد. از سوی دیگر نباید آرامش مردم را به هم بزنند. افراد از فرمانداری ها و یا بخشداری ها برای برگزاری تجمعات درخواست خواهند کرد؛ شعارهایی که قرار است در راهپیمایی مطرح شود کاملا شفاف می شود.

فانون مجلس نمیتواند اصل قانون اساسی را نفی کند. بنابراین گرفتن مجوز از فرمانداریها بلا توجیه است . شفاف سازی شعارها هم معنیش همان جلوگبری از اجتماع معترضین است .
فدراسیون فوتبال اگر صداقت دارد اول از آقای تاج شکایت کند که صدها میلیارد تومان خسارت به بیت المال زد . حسن عباسی حقیقت را گفته است.
معمولا این درخواست رو از کسی می کنن که وجودش خیلی مهمه نه از کسی که فقط هفته ای بک بار سخنرانی می کنه !!!
کلن امریکا و انگلیس چند درصد مسلمان دارند
یعنی سردار جان گیر دو هزار نفر هستی؟ شما در تهران دهها هزار نیرو داری
اینکه دوربین درست کند که زوایای پنهان افراد رابررسی کند ودرخصوص افراد وشکل انسانها و....تجسس میشود گناه است
سردار کوثری عزیز منظور ازادی اجتماعات برای مخالفین شما است نه برای موافقین
فرمانده یگان‌های ویژه پلیس: تعداد آشوبگران در سخت‌ترین وضعیت در تهران، به ۲ هزار تن هم نمی‌رسید
به خاطر 2 هزار نفر اینترنت کشور قطع میکنه !!
نماینده ولی فقیه در سپاه: امریکا نگران ایران، دستور تشکیل حزب‌الله در لندن و واشنگتن را بدهد
تو رو خدا استعفا بده ، دوست ندارم ، سر شما رو روی سینه ببینم . شما یکی از ارکان هستید .
" توسط ماموران زن انتظامی حاضر در محل به سمت خودروی انتظامی هدایت می‌شود"" به به چ هدایتی...چه مروتی...دست مریزاد...
تشکیل حزب الله در آمریکا یعنی عملیات تروریستی مانند القاعده و طالبان
حتی یک خبر که به واقعیت نزدیک باشه وجود نداره!!!
پیشنهاد نماینده مجلس؛ دوربین‌های چهره نگاری تخلفات مربوط به حجاب افراد را ثبت کنند

باید همینطور باشه
خخخخخخ
ایران باید سریع دستور بده حزب الله در لندن و واشنگتن تشکیل بشه
خواستم بگم بعضی مواقع ناخودآگاه می‌خواهیم چیزی را خراب کنیم ولی جواب عکس می‌دهد مثل کلمه آشوبگر دیروز از کنار تعدادی جوان در يکی از پارک‌های شهر کرمانشاه رد می شدم به هم می‌گفتند بعدازظهر بریم آشوب در زبان لکی و کلهر در کرمانشاه و ایلام آشوب کلمه زشتی به حساب نمی‌آید هیچ ابهتی هم دارد که جوانان را جذب می کند
می ترسند در کشورشون حزب الله تاسیس کنید؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا شما رو با اعمالتون محشور کنه.
مردم رو چی فرض کردید.
سردار کوثری به نظرت در کشور ما بیشتر از اروپا آزادی بیان هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه آزادی بیان در اروپا کمتر از ایران هست چرا بچه هاتون رو برای تحصیل و تفریح می فرستید اونجا ؟؟؟؟؟؟؟؟
برای مردم بده و لی برای بچه های مسئولین نه ..........
خودتون در خبر زدید 2 میلیون به جمع یارانه بگیران اضافه شده . این رو یک فرد با سواد بی طرف تحلیل کنه به چه نتیجه ای می رسه؟؟؟؟؟؟
لطفا با شعور مردم شوخی نکنید ...
عضو حقوقی مجمع تشخیص مصلحت سمت رسمی است؟
جناب احمد خاتمی سعی دارند با بیان این مطلب که "من را تهدید به مرگ کرده اند" نشان دهند که خیلی آدم تاثیر گذاری هستند ودشمنان چشم دیدن ایشان را ندارند.
فعلا که حزب اله لبنان با اسراییل داداشی شده
اقای کوثری اگه از اروپا امریکا بیشتره اینهمه اقازاده چرا اونجان
سردار کوثری: سطح آزادی بیان موجود در کشور ما، در کشورهای اروپایی و آمریکا وجود ندارد
دست از توهم بردارید، واقعیتها رو ببینید لطفاً!
گفتند سرت را روی سینه آن می گذاریم ..
آخه بنده خدا ! چه کارش دارید ؟
ما خوبیم، همه بد
فقط خودشون از خودشون تعریف می کنند!
نظر مردم در حاشیه است!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
لطفا بفرمایند که : در کجا ، مسولان آمریکا گفته اند که

: از اینکه ایران در لندن و واشنگتن دست به راه اندازی

حزب الله بزند نگران هستند !!!؟؟؟
آقای احمد خاتمی هم سعی میکنه این وسط خودشو مطرح کنه
آقای احمد خاتمی به خدا ما طرفدار خشونت نیستیم شما از عالم سخنرانی و نفت ریختن رو اعصاب مشتعل مردم کناره گیری کن قول می دیم هر روز گل وشیرینی برای خودت و تمام اعضای دفترت بیاریم و تا ده نسل هم هر ماه هر ایرانی ماهی یک میلیون به حسابتون بریزه . فقط خواهشن یه دو ماه سکوت کنین تا مملکت کمی آروم بشه .
با این آمارها نمی توانید چهره حقیقت را بپوشانید. اگر به قول شما شمار به اصطلاح اغتشاشگران به دو هزار نفر نرسیده است علتش نه در تعداد کم معترضین بلکه در مسائل دیگر باید جستجو کرد. شما از آرایی که به کامنتها در این تابناک زده می شود می توانیدتعداد متعرضین را به کل جمعیت محاسبه کنید.
جناب اقای نماینده ولی فقیه
ازاین حرف شما گریه ام گرفت
چون به عمق فاجعه پی بردم
بعد از ۴۴ سال فرصت حالا کالابرگ .ارزش پول را تبدیل به یکی از بی ارزشترین پول دنیا کردید.
( پس از ۴۳سال مجلس و اجرای تظاهرات اعتراضی مردم در حال برنامه ریزی )

جوکار : شعارهای اعتراضات باید از قبل اعلام و شفاف گردد

غضنفر آبادی: با گرفتن عکس معترضان ، آنها را تحت پیگرد قضایی قرار میدهیم !!!!

اسماعیل کوثری : آزادی بیان در جمهوری اسلامی ما در هیچ کجای آمریکا و اروپا وجود ندارد !!!؟؟

( البته شخصا موافقم که این مدلش بی نظیر است ) !!!!!!!!
تو شهر یک میلیون نفری خرم آباد شربت آزیترومایسین پیدا نمیشه شما بفرما شربت تهیه کن نمیخوا آمریکا را آباد کنی
آقای احمد خاتمی یقینا خود را خیلی مهم پنداشته اید اما به شما اطمینان صد در صد می دهم استعفای شما برای هیچکس اهمیتی ندارد البته بحث پاسخ گویی یک قضیه جداست
آقای کوثری همینکه یک نظامی ارشد سپاه ادعا کند آزادی بیان داریم خودش گویای همه چیز است !!!!!!!!!
شما بفرمایید چه مکانیزمی هست که شما چهارسال چهارسال یا نماینده مجلس هستید یا فرمانده ارشد در سپاه؟ اگر از سپاه استعفا می دهید و نماینده مجلس می شوید چطور پس از نمایندگی دوباره استخدام می شوید؟ باز دوباره استعفا می دهید نماینده می شوید باز دوباره استخدام سپاه می شوید!!!!!!!! همین را برای مردم توضیح بدهید ادعای آزادی بیانتان پیش کش
لطفا اخبار مربوط به سردار کوثری رو بیشتر پوشش بدید. نظرات ایشون در تمامی شرایط و در تمامی زمینه ها شنیدنیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
محرم و صفرتموم شده شادی و انبساط خاطر هم اشکالی نداره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
نماینده ولی فقیه در سپاه هم صحبتهاش بسیارشنیدنیه
سردار کوثری عزیز در ایران آزادی پس از بیان وجود ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
مسولان ما اکثرا ( آزاد ) هستند که هر کاری که دلشان

خواست با سرنوشت و حال و آینده کشور و مردم انجام

بدهند و مردم هم البته میتوانند اعتراض کنند !!!؟؟

ولی اولا باید پس از ۴۳ سال، شعارهایشان را از قبل

شفاف اعلام کنند !!!!؟؟

و آزادی پس از اعتراضات را کسی تضمین نمی کند!؟

این آزادی را در کمتر کشوری در دنیا شاهدش هستیم!؟
احمد خاتمی تو دقیقا کارت چیه که اونا ازت خواستن استعفا بدی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
زدی وسط خال
آقاي فرمانده محترم
به قول خودتان بخاطر 2000 نفر واتس آپ و اينستاگرام كل مملكت را قطع كردين؟؟؟
خسارت كسب و كارهاي ضررديده را دارين از كل مردم ايران ميگيريد با چه منطقي؟؟؟؟
آقاي خاتمي، شما كه ميگفتي من عاشق شهادتم!!!
خط فقر در محاسبات جدید به رقم ۱۸ میلیون تومان رسیده است !!!!

یعنی : درآمد ماهیانه هر خانواده ۴ نفره که زیر ۱۸ میلیون تومان باشد فقیر هستند .

در حالیکه بیش از ۸۰ درصد( حدود ۷۰ میل نفر) از جمعیت کشور زیر ۱۸ میل تومان ماهیانه دارند و فقیر هستند

که از این ۷۰ میل نفر ، بیش از ۳۰ میل نفر از آنها زیر ۴ میل تومان درآمد ماهیانه دارند !!!!

( یعنی ، عملا گرسنه و دچار سوء تغذیه شدید هستند )

حالا با این شرایط چرا هر چند وقت یکبار ، و با هر جرقه ای

یک اعتراضات گسترده در اکثر کشور شکل می گیرد ؟؟

نباید توضیح دلایل آن حتی برای مردم عادی نیز سخت باشد

، چه برسد به کارشناسان مربوطه !!!!

و در هر مرتبه مسولان به جای آسیب شناسی و انجام تغییرات اساسی و اصلاحات زیر بنایی،

با ربط دادن اعتراضات به توطئه دشمنان ، در همان مسیر که پایان خوشی برای خودشان و مردم و کشور ندارد

با لجاجت و پافشاری بر اشتباهات ، حرکت میکنند !!!
کاهش تورم در یکسال اخیر ؟؟!!!! بانک مرکزی کجا سیر و سیاحت میکنه که ما خبر نداریم ؟ آخه کاهش تورم آن هم با آن نرخ کاهش ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
تا به خواست جوان‌ها توجه نشود این داستان ها ادامه دارد ایندفعه از نظر تعدادی کم هستند اما در آینده تضمینی در این مورد وجود ندارد
چرا منفی و مثبتها صفر شد . خوشتان نیامد.
عالم اخرالزمان
درود بر حزب الله که اسمشم لرزه به تن دشمنان میندازه
آقای خاتمی ، به نظرم برای اینکه اثبات کنی ترسی ازشون نداری ، استعفا نده و به قوت به کار خودت ادامه بده ، البته قوی تر از قبل، چند وقتی است که کمتر از سخنان گوهر بار شما بهره مند میشویم. لطفا مردم را از سخنان خود محروم نفرمائید.
حاج احمدآقا تو رو خدا مراقب خودت باش زندگی بدون شما بدرد نمیخوره!
آقایون مسئولین این چه اوضاعی است؟! ما توی موبایل داریم دهه هشتادی های هلو رو میبینیم تلویزیون رو که روشن میکنیم دهه هشتادی های لولو رو میبینیم و میترسیم، واقعاً کسی میدونه چه خبره؟!!
ایرنا گفته نرخ تورم زمان ریسی کاهش یافته! آخه سیزده بدر نرسیده که لااقل بگیم شوخی دروغ سیزده ست!
مگه تلفنت آی دی کالر نداره که باید تحقیقات انجام بشه که معلوم بشه از خارج تماس گرفتن؟
اگه کل تظاهرکنندگان تهران2000نفرباشندونصف آنها طرفدارفوتبال باشندو5درصدشان یعنی25نفربرای تماشای فوتبال به ورزشگاه آزادی بروند، پس بستن ورزشگاه به روی تماشگران به چه دلیل است؟
من کارمند سیستم درمان هستم دیروز یه بچه ای ختنه کرده بود شربت سفالکسین می خواستند به حضرت عباس تو کل شهر ما به زحمت توی درمانگاه تامین اجتماعی 5عدد پیدا شد بابا تمام کردید دست از سر کچل این مردم بدبخت بردارید یک عملکرد مثبت بدید
سلام یا این آقای سردار نمیدانه سطح آزادی چیه یا نمیدانه اروپا و آمریکا کجایه یا هر دو البته مورد آخر به واقعیت نزدیکتره
حتی یک خبر هم به واقعیت نزدیک نیست !
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر