بازدید 3233

وزش باد و خیزش گرد و خاک در تهران

وضعیت جوی استان تهران برای پنج روز آینده حاکی از جوی پایدار است که به موجب آن آسمان صاف و در ارتفاعات افزایش ابرناکی و برای مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ 10 October 2022


به گزارش تابناک، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در بخش‌های جنوبی و غربی استان وزش باد و خیزش موقت گرد و خاک و کاهش دما از سه‌شنبه (۲۰ مهرماه) پیش‌بینی می شود.
بر اساس بررسی و تحلیل داده‌ها، نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران برای پنج روز آینده حاکی از جوی پایدار است که به موجب آن آسمان صاف و در ارتفاعات افزایش ابرناکی و برای مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

در ساعات بعد از ظهر فردا (۱۹ مهرماه) در بخش‌های جنوبی و غربی استان وزش باد و خیزش موقت گرد و خاک باعث کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود.

از امروز تا فردا(۱۸ تا۱۹ مهرماه) افزایش نسبی دما و از چهارشنبه(۲۰ مهرماه) تا پایان هفته کاهش نسبی و تدریجی دما دور از انتظار نخواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۹ مهرماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۲۰ مهرماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل