بازدید 4028
۲

تظاهرات شهرداران و فرمانداران محلی لهستان

شهرداران و فرمانداران محلی از سراسر لهستان روز جمعه با حضور در ورشو پایتخت این کشور در اعتراض به افزایش قیمت انرژی تظاهرات کردند.
کد خبر: ۱۱۴۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰ 08 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از شبکه تلویزیونی TVN۲۴، شهرداران لهستان در این تظاهرات گفتند که شهرها و شهرستان‌های آنها در "نبردی نابرابر" علیه شرکت‌های متعلق به خزانه داری دولت قرار دارند. آنها از رئیس مجلس خواستند در این باره فورا مداخله کند و ثبات را به بازار انرژی الکتریکی بازگرداند.

بنا بر گزارش این شبکه، شهرداران شهرهای مختلف لهستان و نمایندگان دولت محلی بعدازظهر جمعه در مقابل ساختمان مجلس لهستان، تجمع و طوماری را در مورد مقابله با افزایش هزینه‌های انرژی ارائه کردند.

معترضان سپس به سمت ساختمان نخست وزیری حرکت کردند. آنها پرچم‌های شهرها و شهرستان‌های خود را حمل می‌کردند و هیچ شعاری نمی‌دادند.

رافال ترزاسکوفسکی، شهردار ورشو، در این تظاهران گفت: "بحران انرژی و قیمت‌های بالای سوخت برای مردم و دولت‌های محلی غیرقابل تحمل است. برخی موارد با افزایش چند صد درصدی مواجه شده‌اند. دولت لهستان وضعیت را کنترل نمی‌کند و مسئولیت را به دوش دولت‌های محلی می‌اندازد. در ماه اخیر وضعیت بدتر هم شده است. "

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اغتشاشگر هستند .دشمنان خارجی و وابستگان داخلی این آشوب ها رو در لهستان هدایت کرده اند
اعتراض کار دشمنِ . اینا مردم عادی نیستن که اعتراض میکنن . فقط چرا سطل آشغال آتیش نمیزنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست