بازدید 24367
۱
صعود دو پله‌ای در آخرین رده‌بندی قبل از جام جهانی قطر

افزایش امتیاز ایران از شکست اروگوئه در رنکینگ فیفا

پیروزی برابر اروگوئه 5.78 و تساوی مقابل سنگال نیز 0.20 امتیاز مثبت به تیم ملی اضافه کرد تا در مجموع با کسب 5.98 امتیاز مثبت، مجموع امتیازات ایران به عدد 1564.62 برسد
کد خبر: ۱۱۴۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹ 30 September 2022

با پایان فیفا دی سپتامبر که آخرین پنجره بازی های بین المللی پیش از آغاز جام جهانی بود، حالا همه در انتظار انتشار آخرین رنکینگ فیفا پیش از شروع بزرگترین تورنمنت فوتبالی در جهان هستند. رنکینگی که البته از الآن نیز مشخص است و بدون نیاز به اعلام رسمی فدراسیون جهانی فوتبال، رتبه تیم ها مشخص و تعیین شده است.

از آنجایی که فیفا چند سالی است که فرمولی ثابت برای تعیین امتیاز تیم ها در هر مسابقه رسمی و دوستانه تعیین کرده است، در نتیجه بدون نیاز به انتشار رسمی رنکینگ فیفا می توان فهمید که هر کشوری پس از سپری کردن بازی های اخیر خود در فیفا دی، چه امتیازاتی کسب یا از دست داده و در چه جایگاهی قرار خواهد گرفت.

فیفا دی اخیر برای ایران و کارلوس کی روش با خوبی و خوشی به پایان رسید. غلبه بر اروگوئه با ستاره های گران قیمت و مطرح، نتیجه ای بود که کمتر کسی انتظارش را می کشید. اما ملی پوشان توانستند با تک گل مهدی طارمی از سد رقیب پرآوازه خود گذشته و با روحیه بالا برای جام جهانی آماده شوند.

امتیاز کسب شده ایران از شکست اروگوئه در رنکینگ فیفا

در دومین دیدار نیز تیم ملی توانست مقابل رقیب قدرتمند خود یعنی سنگال به تساوی یک – یک دست پیدا کند. شاگردان آلیو سیسه با وجود در اختیار داشتن ستاره های مطرحی همچون سادیو مانه، اسماعیل سار، کالیدو کولیبالی، بولای دیا و... نتوانستند دروازه ایران را باز کنند و تنها گل حریف نیز با اشتباه پورعلی گنجی به ثمر رسید.

پیروزی برابر اروگوئه 5.78 و تساوی مقابل سنگال نیز 0.20 امتیاز مثبت به تیم ملی اضافه کرد تا در مجموع با کسب 5.98 امتیاز مثبت، مجموع امتیازات ایران به عدد 1564.62 برسد و شاگردان کی روش با 2 رتبه صعود، خود را به جایگاه بیستم دنیا رسانده و صدر آسیا را همچنان در اختیار داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ارتش رسانه ای کیروش! از آب کره میگیرید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر