بازدید 5304
۱

گفتگوی وزیر بهداشت با کارشناس مجروح اورژانس

وزیر بهداشت در تماس تلفنی با یکی از نیروهای اورژانس که در حین ماموریت مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفته بود، جویای حال او شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 26 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بهرام عین اللهی، در تماس تلفنی با اسحاق رادمنش، از نیروهای اورژانس بجنورد که در حوادث اخیر و در حین مأموریت پزشکی برای نجات یک بیمار بدحال مورد حمله برهم زنندگان نظم و امنیت قرار گرفته بود، از خدمات نیروهای اورژانس در خدمت رسانی به آحاد ملت ایران، قدردانی کرد.

وزیر بهداشت در این تماس با اشاره به ایثارگری‌ها و خدمات فداکارانه سپیدپوشان اورژانس در حوادث، مناسبت‌ها و ایام مختلف سال، گفت: لباس سپید اورژانس، نماد مصونیت از هر گونه تعرض و مورد احترام همگان در همه جای دنیا است و اینکه اغتشاشگران نیروهای اورژانس را در حال جابجایی بیمار مورد حمله و مجروح کرده‌اند، اوج شقاوت آنان را نشان می‌دهد.

وی ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای این نیروی خدوم اورژانس در بجنورد، گفت: فرشتگان سپیدپوش اورژانس، خدمت به آحاد ملت ایران در هر شرایط و بدون هیچ محدودیتی را وظیفه خود می‌دانند و جامعه و مردم نیز، قدردان این خدمات ارزنده آنهاست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
جناب وزیر وقت از اورژانس بری انتقال نیروی نظامی یا انتقال دستگیر شدگان استفاده غیر قانونی میشود متاسفانه صدمات قابل پیشگیری نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر