بازدید 38331

برپایی چند تجمع اعتراضی محدود در پایتخت

چند تجمع اعتراضی به فوت مهسا امینی با جمعیت‌های محدود ۱۰ - ۱۲ نفری چهارشنبه شب در شهر تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 22 September 2022

به گزارش «تابناک»، بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ایرنا از سطح شهر تهران، هسته‌ های اولیه تجمعات از ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه در دسته‌های ۱۰ - ۱۲ در محدوده خیابان ولیعصر(عج)،‌ بلوار کشاورز، میدان انقلاب، پارک لاله، میدان ولیعصر(عج) و کوچه ها و خیابان‌های منتهی به این معابر شکل گرفت.

در هیچ یک از تجمعات دیشب تهران، جمعیت در یک نقطه به ۵۰ نفر نمی رسید و مجموع تجمع کنندگان نیز از یکهزار نفر تجاوز نمی‌کرد.

با این وجود، تعدادی از تجمع‌کنندگان اقدام به سنگ پرانی‌ بی‌هدف کردند که این اقدام باعث شکستن شیشه خودروهای پارک شده در خیابان های فرعی منتهی به میدان ولیعصر(عج) شد که با اقدام به موقع نیروی انتظامی، تعدادی از این افراد بازداشت شدند.

تعدادی از تجمع کنندگان نیز پس از حضور در بلوار کشاورز و خیابان های منتهی به خیابان انقلاب وارد پارک لاله شدند.

برخی لیدرهای آشوبگر این تجمعات امشب توسط نیروهای انتظامی بازداشت شدند و از این افراد سلاح گرم،‌ شوکر،‌ باتوم و ... کشف و ضبط شد.

همچنین برخی تجمع کنندگان در حوالی میدان فردوسی اقدام به کندن نرده‌های خط ویژه اتوبوس های «بی آر تی» کردند که این اقدام برای دقایقی سبب اخلال در عبور و مرور شد.

گزارش خبرنگاران ایرنا از سطح شهر حکایت از این دارد که در شب گذشته تجمعات پراکنده ای نیز در مناطق شرقی تهران نظیر تهرانپارس، خیابان پیروزی و چهارراه کوکاکولا شکل گرفت که با حضور به موقع نیروهای انتظامی وضعیت به حالت عادی بازگشت.

همچنین تجمعاتی در میدان تجریش و قدس شهر تهران شکل گرفت که پیش از ساعت ۲۲ پایان یافت و اوضاع در این مناطق کاملا عادی است.

تجمعات کوچک و پراکنده‌ای نیز در جنت‌آباد ایجاد شد که برخی افراد با پرتاب سنگ و سردادن شعار نظم عمومی را برهم زدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر