بازدید 4532

رئیسی: مسلمانان مانند اهل بیت با هم متحد باشند

رئیس جمهور کشورمان در سفر به ازبکستان و حضور در مسجد اهل بیت رسول الله (ص) گفت: مناسبات ایران و ازبکستان بر بستر روابط تاریخی، باورها و اعتقادات مشترک دو ملت بنا شده است و دو کشور برای توسعه هر چه بیشتر روابط برنامه‌ریزی کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ 16 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه با حضور در مسجد اهل بیت رسول‌الله (ص) شهر سمرقند، با فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این مسجد آشنا شد.

رئیس جمهور کشورمان در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) به تبیین ابعاد مختلف این اجتماع بی نظیر جهانی پرداخت.

رئیسی از ضرورت وحدت بین مسلمان در شرایط امروز جهانی گفت و خاطرنشان کرد: مسلمانان هم مانند اهل بیت (ع) که خودشان نماد وحدت و انسجام بودند، باید با هم همدل و متحد باشند و با کسانی که مقابل اسلام ایستادگی می‌کنند و مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند، مقابله کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار روز گذشته خود با رئیس جمهور ازبکستان تصریح کرد: مناسبات ایران و ازبکستان بر بستر روابط تاریخی، باورها و اعتقادات مشترک دو ملت بنا شده است و دو کشور برای توسعه هر چه بیشتر روابط با یکدیگر برنامه‌ریزی کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر