بازدید 13226
۳

رکورد تردد از مرز خسروی شکست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‍ای استان کرمانشاه از خروج بیش از ۴۰ هزار زائر از مرز خسروی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: این میزان تردد از زمان بازگشایی مرز تاکنون بی سابقه بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ 11 September 2022

به گزارش «تابناک»، فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به خروج بیش از ۴۰ هزار و ۶۰۰ زائر از مرز خسروی در روز گذشته(19 شهریور)، عنوان کرد: مجموع زواری که از ابتدای بازگشایی خسروی از این مرز عازم عتبات عالیات شده اند به بیش از ۱۷۹ هزار و ۶۰۰ نفر رسید.

وی تعداد زواری که روز گذشته از این مرز وارد کشور شدند را نیز ۵۷۹۷ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر از طریق این مرز وارد کشور شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به روند افزایشی بازگشت زوار از مرز خسروی، ادامه داد: برای موج برگشت زوار آمادگی کامل داریم.

به گفته این مسئول، اگرچه امکانات حمل و نقل در مسیر رفت زوار متمرکز است، اما برای مسیر برگشت نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
با توجه به اينكه كشور عراق گنجايش اين همه زائر را ندارد وامكانات در عراق صفر است مسئولين كشور ما اين را مي دانستند نبايد اجازه مي دادند اين همه زائر به عراق بروند طوري كه در رسانه وفضاي مجازي اطلاع رساني مي شود زائرين در وضعيت اسفناكي قرار گرفتتند اين زيبنده وشايسته ايراني نيست اين عمل باعث زير سوال رفتن شخصيت ايرانيها مي شود ودنيا جوري ديگه برداشت مي كنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
مديريت جهادي
بله رکورد شکست ولی به چه قیمتی ؟! حقارت زایرین؟؟ ارزش ایرانی رو اینجوری حفظ میکنید؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی