بازدید 32272
۴

کانادا با پذیرش پناهجویان افغان موافقت کرد

خبرگزاری رویترز گزارش داد که کانادا با پذیرش تعدادی از پناهجویان افغان که هم اکنون در امارات متحده عربی به سر می برند موافقت کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ 09 September 2022

به گزارش «تابناک» ایرنا، رویترز به نقل از منابع خبری نوشت: کانادا حدود یک هزار افغانی را که پس از تسلط طالبان بر افغانستان از کشور خود گریخته اند را می پذیرد.

مهاجرانی افغانی که کانادا پذیرش آنان را پذیرفته است هم اکنون در یک مرکز موقت پناهندگان در امارات متحده عربی به امید اسکان مجدد در آمریکا و جاهای دیگر نگهداری می شوند.

براساس این گزارش، کانادا با درخواست آمریکا برای اسکان مجدد برخی از مهاجران افغانی که هنوز در شهر ابوظبی هستند موافقت کرده است و مقامات کانادایی در حال بررسی پرونده ها برای شناسایی افرادی هستند که معیارهای اسکان مجدد اتاوا را دارند.

به نوشته رویترز، اولویت های کانادا برای اسکان مجدد افرادی که در مرکز پنهجویان ابوظبی نگهداری می شوند شامل اقلیت های مذهبی، زنان مجرد، کارمندان دولت، فعالان اجتماعی و روزنامه نگاران است.

اداره مهاجرت کانادا اعلام کرده است که اتاوا قصد دارد تا سال 2024 حداقل 40 هزار افغان آسیب پذیر را در کانادا اسکان دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۶
انتشار یافته: ۴
خوباشون‌واسه کانادا
بیسواداشونواسه ایران
من یک دختر افغان هستم 17سالمه یک برادر 15سال دارم یک خواهر12سال کسی را نداریم سرپرستی ما را کند شرایط برامون سخت است میخواهم که به کانادا مهاجرد کنیم
کاش این بدبخت بیچاره هاشونم که میان ایران کانادا قبولشون میکرد برن اونجا
تبلیغاته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر