بازدید 7945

سلامی: ۲۰۰۰ گردان سایبری فعال داریم

سردار سلامی با اشاره به فعالیت های سپاه و بیسج در فضای مجازی افزود: ما ۲ هزار گردان سایبری سازماندهی شده و فعال داریم و وضعیت از نظر محتوا، عملیات و زیرساخت بهتر شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶ 06 September 2022

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین‎، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز سه شنبه در همایش اساتید بسیجی دانشگاه های کشور در مشهد افزود: امروز آمریکا نمی تواند هر نقشه ای که دارد را در منطقه پیاده کند و به یقین نقشه هایش شکست می‌خورد. وی ادامه داد: ما در بسیاری از فناوری ها در رتبه نخست هستیم و حتی برخی ابرقدرت ها خریدار تسلیحات ما شده و پیشنهاد همکاری مشترک می‌دهند و در زمینه پدافند هوایی، قدرتهای برتر جهان را پشت‌ سر گذاشته‌ایم.

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش پرسش و پاسخ با اساتید بسیجی اظهار داشت: دشمن در فضای مجازی میل به غلبه دارد و تحریف واقعیت می کند. امروز فضای مجازی خطرناک ترین فضای تقابل با دشمن است.

سردار سلامی با اشاره به فعالیت ها سپاه و بسیج در فضای مجازی افزود: ما ۲ هزار گردان سایبری سازماندهی شده و فعال داریم و وضعیت از نظر محتوا، عملیات و زیرساخت بهتر شده است. اگر شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شود مقدار زیادی از تأثیرات دشمن کاسته خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر