بازدید 17486
۳

۴۰ دستگاه خودروی شوتی در زنجان توقیف شد

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از زمان فعال شدن گشت محسوس و نامحسوس شبانه پلیس زنجان" در بازه زمانی سه شب گذشته" ۴۰ دستگاه خودروی شوتی در زنجان توقیف شدند که تعدادی از متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 05 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از سرهنگ محمدحسین خلجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت مستمر این گشت تا اطلاع ثانوی در سطح شهر زنجان افزود: تا کنون با اجرای این طرح ماموران پلیس راهور نسبت به توقیف خودروهای شوتی، مزاحم و خودروهایی که حرکات نمایشی انجام می دادند، مبادرت کردند که برخی از رانندگان فاقد گواهینامه بودند.

وی اضافه کرد: تخلفات رانندگی و نبود گواهینامه از عمده ترین علل توقیف این خودروها در ساعات شبانه بوده و این در حالی است که بررسی ها نیز نشان می دهد رانندگان با سنین کم نیز مساله ای اساسی به شمار می رود.

این مسوول با تاکید بر اینکه حادثه هرگز خبر نمی کند اما می توان با اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه از بروز تصادفات دلخراش و ناگوار جلوگیری کرد ادامه داد: نظارت و نقش آفرینی خانواده ها مولفه ای مهم و اثرگذار در پیشگیری از بروز چنین واقعه ای دارد، چرا که عدم کنترل ورود و خروج فرزندان چه بسا می تواند حوادث رانندگی هولناکی را رقم بزند.

وی یادآور شد: متاسفانه برخی رانندگان که اغلب نیز جوان هستند به شکل کاملا تهاجمی و خشن رانندگی می‌کنند که این زیبنده نیست.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس راهور زنجان تلاش وافر دارد تا این فرهنگ غلط رانندگی در سطح جامعه نهادینه نشود به همین دلیل نیز در صورت مشاهده با چنین رانندگانی برخورد قانونی می‌کند.

خلجی خاطرنشان کرد: با رانندگی تهاجمی و خشن نه فقط جان دیگران بلکه خود نیز در معرض تهدید و خطر قرار می گیریم، پس لازم است از قوانین و مقررات پیروی کنیم تا از حوادث تلخ و ناگوار جلوگیری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
راهنمایی ورانندگی شهراردبیل بسیارضعیف عمل میکند.طوریکه گویا اصلا دراین شهرمرکزاستان چیزی به اسم پلیس راهور وجودندارد .مسئولان فرماندهی انتظامی اردبیل وراهورکشوری فکری بکنند.ظاهرا حتی دوربینهاهم کارنمیکندچون خودم بارها جلوی دوربین خلاف کرده ام وجریمه ای نیامده.بهتر است ماموران راهور بدون توجه به حرفای عده ای عوام که مثلا میگویند به ماموران درصد میدهند با جدیت اعمال قانون کنند.
متاسفانه به دلیل ضعف عملکرد پلیس راهور زنجان در سالهای گذشته وضعیت ترافیک و رانندگی زنجان بسیار بد شده و هر کس هرکاری دوست داره میکنه. حتی علور از چراغ قرمز به امری عادی تبدیل شده. امیدوارم با اجرای این طرح قصور گذشته خود را جبران کنند
اینقدر قانون رو لوث کردید که موتورها که دیگه کلا هیـــــــــــــچ قانونی رو رعایت نمیکنند ! هیچی
بعد هم خودروها هم کم کم دارن پلاک رو حذف میکنند که قشنگ بشیم جنگل!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار