بازدید 9556
۳

خبری جدید درباره کنسرت‌های همایون شجریان در کانادا

همایون شجریان که جمعه ـ ۱۱ شهریور ماه ـ اعلام کرده بود کنسرت‌های کانادای او به دلیل آماده نشدن ویزای تعدادی از اعضای گروه سیاوش به ماه ژانویه موکول شده است، حالا از برگزاری تعدادی از کنسرت‌های سپتامبر خبر می دهد.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ 03 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، همایون شجریان که پیشتر اعلام کرده بود قرار است ۱۱ تا ۲۰ شهریور (دوم تا ۱۱ سپتامبر) در شهرهای تورنتو، مونترال، ونکوور و کلگری کشور کانادا به روی صحنه برود، در حالی که یک روز پیش از آغاز این کنسرت‌ها، آنها را لغو کرده بود، اکنون از برگزاری کنسرت‌های ونکوور در روزهای نهم و دهم سپتامبر و کلگری در روز یازدهم سپتامبر خبر داده است.

شجریان در اعلام این خبر نوشته است: «دوستان عزیز و گرامی در پی اطلاع رسانی دیروز در آخرین پست اینستاگرامی ساعت قبل ویزای همه اعضای گروه سیاوش صادر شد؛ بنابراین کنسرت ونکوور (۹ و ۱۰ سپتامبر) و کلگری (۱۱ سپتامبر) طبق برنامه انجام خواهد شد.

متاسفانه امکان اجرای برنامه در تورنتو و مونترال از دست رفت و لاجرم طبق اطلاع رسانی قبلی کنسرت تورنتو و مونترال به ماه ژانویه موکول می‌شود. تاریخ دقیق اجرای تورنتو و مونترال به اطلاع عموم خواهد رسید و برای کسانی که بلیط تهیه کرده‌اند ایمیل خواهد شد. عزیزان می‌توانند براساس همان بلیت و همان شماره صندلی در روزهای جدیدی که متعاقبا اعلام خواهد شد در کنسرت شرکت کنند و چنانچه مایل به کنسل کردن بلیط خود هستند می‌توانند با ارجاع بلیط به سایت خریداری شده وجه خود را دریافت کنند.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
خدا کنه هیچ جا مجوز ندهند مردم گرفتار رنج و گرفتاری هستند یک عده دنبال کنسرت پسر شجریان
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
اجرا شدن یا نشدن کنسرت چه تاثیری روی بدبختی های شما داره؟
شما باید یقه اونهایی که مسئول این وضع هستند بگیری زورت نمیرسه گیر میدین به چیزهای کاملا بی ربط
ناشناس
| Luxembourg |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
مگه مشکل رو مردم درست کردن؟ بجای اینکه بگی مسئولین بی لیاقت تا درست نشدن مشکلات اب خوش از گلوشون پایین نره می گی این مدلی می گی که همه باهم حس بدبختی بکنند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان