بازدید 19812
خبر

کاوه رضایی در آستانه قرارداد با پرسپولیس

اشتباه مدیریتی در تجمیع این همه مهاجم و ستاره در تمرینات پیش فصل استقلال، بارز است و آجورلو تحت فشار جو هواداری و فشار کانال‌های طرفداران، بازیکنان متعددی را در پست مهاجم راهی تمرینات کرد که حالا مسائلی برای باشگاه ایجاد کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۳۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ 27 August 2022

ماجرای کاوه رضایی مهاجم ملی‌پوش و لژیونر فوتبال ایران گره خورده است.

 به گزارش تابناک ورزشی؛ گویا باشگاه استقلال که با ترافیک در خط حمله مواجه شده است، هیچ راهی برای اضافه کردن کاوه رضایی به لیست خود ندارد و انتقال او به استقلال کنسل شده است.

در همین حال مدیران استقلال از این بازیکن باتجربه خواستند که تا نیم فصل بیرون بنشیند و سپس به لیست باشگاه اضافه شود اما طبیعی است که رضایی حاضر نیست، یک نیم فصل بیرون باشد و به همین علت در حال بررسی پیشنهادات است.

کاوه رضایی در آستانه قرارداد با پرسپولیس

اشتباه مدیریتی در تجمیع این همه مهاجم و ستاره در تمرینات پیش فصل استقلال، بارز و واضح است و مشخص است که آجورلو تحت فشار جو هواداری و فشار کانال‌های طرفداران، بازیکنان متعددی را در پست مهاجم راهی تمرینات کرد که حالا مسائلی برای باشگاه ایجاد کرده‌اند.

برخورد زشت استقلال با ارسلان مطهری و نابود کردن چندماه از دوران حرفه‌ای این بازیکن نیز از دیگر اشتباهات آجورلو یود.

در همین حال مدیر برنامه‌های کاوه رضایی مهاجم سابق تیم استقلال برای انتقال‌ این‌ بازیکن به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی با مدیران‌ باشگاه‌ پرسپولیس وارد مذاکره شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان