بازدید 43722
۶

خبر مهم دولت درباره افزایش قیمت بنزین

پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت:روزنامه‌ای که خبر گرانی بنزین را منتشر کرده، با رجوع به آرشیو خود می‌تواند به‌خوبی قضاوت کند که در چند ماه گذشته چند بار شایعه افزایش قیمت بنزین را بدون هیچ مستنداتی مطرح کرده که با گذشت مدت زمان نه چندان طولانی، خلاف واقع بودن آن مشخص شده است
کد خبر: ۱۱۳۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ 23 August 2022

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت: دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد و انتشار شایعات و برخی قیمت‌هایی که در رسانه‌ها انتشار می‌یابد صرفا حدسیات و سناریوسازی در این زمینه و عاری از حقیقت است.

شورای اطلاع‌رسانی دولت در جوابیه‌ای به روزنامه آرمان ملی که مطلبی درباره گران شدن بنزین منتشر کرده بود، اعلام کرد: برخلاف نظر نویسنده و کارشناس روزنامه آرمان ملی، با وجود افزایش چشمگیر مصرف بنزین پس از مهار کرونا، با مدیریت منابع موجود و ذخیره‌سازی‌های مناسب، همچنان نیازی برای واردات بنزین وجود ندارد. البته آنچه مسلم است اینکه اصلاح الگوی مصرف و مصرف بهینه و جلوگیری از قاچاق آن به عنوان یکی از احکام قوانین دائمی، جایگاه ایران را به عنوان یک صادرکننده بنزین و دیگر فرآورده‌ها تثبیت خواهد کرد.

انجام طرح‌های آزمایشی مانند اصلاح طرح یارانه بنزین و تخصیص یارانه بنزین برای همه در جزیره کیش، به منظور شناخت نواقص احتمالی طرح بوده و نتایج اجرای آن فارغ از موفق یا ناموفق بودن، ارتباطی با موضوع افزایش قیمت بنزین نداشته و ندارد و هر نوع تحلیلی بر این اساس فاقد صحت است.

خبر مهم شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره افزایش قیمت بنزین

در توضیحات شورای اطلاع‌رسانی دولت آمده است: آنچه تاکنون بارها بر آن تاکید شده این است که «در حال حاضر دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد و انتشار شایعات و برخی قیمت‌هایی که در رسانه‌ها انتشار می‌یابد صرفا حدسیات و سناریوسازی در این زمینه و عاری از حقیقت است.» توصیه ما به رسانه‌ها و به ویژه روزنامه آرمان ملی به عنوان یک رسانه رسمی این است در خصوص قیمت بنزین، با تیترهای جنجالی و برآمده از شایعات، فضای فکری مخاطبان خود را بی‌جهت مشوش و آلوده به شایعات نکنند.

روزنامه آرمان ملی با رجوع به آرشیو خود می‌تواند به‌خوبی قضاوت کند که در چند ماه گذشته چند بار شایعه افزایش قیمت بنزین را بدون هیچ مستنداتی مطرح کرده که با گذشت مدت زمان نه چندان طولانی، خلاف واقع بودن آن مشخص شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۶
چرا به جهت درج خبر دروغ از روزنامه مورد نظر شکایت نمی کند ؟
گران کردن بنزین بهترازگران کردن ارزاق عمومی بود
روغن و آرد هم ابتدا سناریو بود و تایید و تکذیب تا ملت آماده شه ،عزیزان حناتون دیگه رنگی نداره
مردم از سیاست گام به گام در هراس می باشند.
مدام موضوعی از سوی مسئولین نفی می شود، ولی سرانجام به واقعیت می پیوندد.
اين اخبار دروغ مقدمه خبر راست است. افكار عمومي را آماده مي كنند. ب بنزين ١٨٠٠٠ توماني سلام كنيد.
دروغی بزرگ
دولت بخواهد و نخواهد باید بنزین رو گران کند وگرنه با خلق پول باعث ابرتورم میشود این هم بازی بازی میکند تا بتواند از طریق برجام باعث کاهش مشکلات گرانی بنزین شود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان