بازدید 4418
۵

قالیباف: باید برای حل مسائل مدافعان سلامت تلاش کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «با تلاش کارکنان حوزه سلامت در یک دوره ۸۰ روزه بیش از ۸۰ درصد از افراد جامعه تحت پوشش واکسن قرار گرفتند»، گفت: وظیفه داریم برای حل مشکلات مدافعان سلامت تلاش کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 16 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس پس از رسیدگی به سوال مهدی عسگری نماینده کرج، اشتهارد و فردیس از وزیر بهداشت درباره روند مدیریت مقابله با بیماری کرونا و پاسخ وزیر بهداشت طی اظهاراتی خاطرنشان کرد: باید از همه کارکنان حوزه سلامت به ویژه پرستاران و پزشکانی که در دوران کرونا زحمت کشیدند و تلاش کردند و این افتخار را برای جمهوری اسلامی به ویژه دولت محترم فراهم کردند که در یک دوره ۸۰ روزه بیش از ۸۰ درصد از افراد جامعه را تحت پوشش واکسن قرار دادند، تشکر کنم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت گفت: به همه خانواده های شهدای سلامت سر تعظیم فرود می آوریم و مجدداً نیز به همه آنها عرض تسلیت داریم.

رئیس مجلس با اشاره به دستور جلسه امروز مجلس در خصوص طرح پرسش از وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون و روند مدیریت مقابله با کرونا تاکید کرد: اگر امروز این سوال مطرح شد در حقیقت بحث درباره بخشی از داروها و موضوعات خاص بود نه خدای نکرده قدرنشناسی نسبت به زحمات صورت گرفته در این زمینه. مجلس هم با رای خود نشان داد که نسبت به موضوع واکسیناسیون و عملکرد دولت و عزیزان مدافعان عرصه سلامت همیشه ممنون بوده و هست و وظیفه داریم برای حل مشکلات آنها هم تلاش کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
میدونیم وظیفتونه
شما باید بیای از روال انجام کاری یا نظارت بر اون گزارش بدی نه اینکه روضه بخونی برا ملت و وظایفی که انجام ندادی عنوان کنی
از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی جه خبر ، آقای قالیباف؟
دولت باید ظرف یک هفته از نامه شما، قانون را اجرا میکرد.
ظاهرا شما هم هیچ اراده ای برای اجرای قانون و شکایت به قوه قضاییه ندارید.
مشکلات مملکت رو حل کنید . مشکلات همه اقشار هم حل میشه . دیگه دسته بندی لازم نیست. تا کی با دروغ گفتن از زیر بار مسئولیت شانه خالی میکنید. تاسفبار و خجالت آوره.
ابنها فقط فعل انجام می دهیم را بلد هستند انجام دادیم را بلد نیستند و در مورد قانون اینها فقط مینویسند اجراش با .......
چشم آقای رئیس من تمام تلاش خودم را انجام میدهم . فقط اینکه هیچ امکانی ندارم .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر