بازدید 25841

قیمت شیره انگور سفید اصل ملایر خواص شیره انگور مرغوب

کد خبر: ۱۱۳۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 16 August 2022

در سفره شهر نشینان دیگر جایگاه این ماده خوشمزه کم رنگ شده است تهیه این نوع محصول خانم های روستایی به روش های سنتی که خودشان می دانند آن را درست می نمایند.

شیره انگور به دلیل طعم شیرینی که دارد در استفاده آن از فرنی، نان های محلی، غذا های محلی، تخم مرغ و غیره ستفاده می کنند شیره انگور طبیعی خاصیت های فوق العاده ای دارد که در روند آن از خاک استفاده می کنند این محصول شیرین بعد امکان شکرک زدن را دارد و ممکن است به احتمال زیاد شکرک بزند یا به اصطلاح رس ببندد.

تصور اشتباه مردم بر این است که اگر شیره انگور شکرک بزند یعنی خراب شده است اما باید بدانید که این فکر اشتباه است شیره انگور هرچه شکرک بیشتری بزند نشانه از آن است که محصول شما طبیعی و خالص می باشد.

قیمت شیره انگور سفید اصل ملایر خواص شیره انگور مرغوب

افرادی که دارای اشتهای کمی می باشند و کودکانی که هنگام غذا خوردن مادران را اذیت می کنند و میلی به غذا ندارند می توانند هرروز قبل از وعده های غذایی یک قاشق غذا خوری از شیره انگور استفاده کنند؛ این محصول باعث می شود که اشتها افرد زیاد شود البته باید به این مصوصع نیز اشاره شود که قیمت شیره انگور سفید نسبت به کیفیت بسیار متغیر می باشد.

افرادی که از کم خونی رنج می برند و همیشه از داروهای شیمیایی استفاده می کنند می توانند هر روز صبح ناشتا سه قاشق چای خوری با استفاده از شیره انگور این مشکل خود را درمان کنند.

افرادی که سلامت پوستشان برایشان اهمیت زیادی دارند می توانند برای جلوگیری از لکه های پوستی و پیری زودرس پوست با استفاده روزانه شیره انگور از این اتفاق جلوگیری کنند.

شیره انگور اصل ملایر

این ماده فرآورده انگور می باشد و آن را از آب انگور به دست می آورند که بسیار شیرین و غلیظ می باشد و مصرف آن به دلیل طبع گرمی که دارد در فصلهای سرد سال توصیه شده است.

شیره انگور را از انواع انگورهای عسگری، دیو انگور، گاش انگور و انگور فرنگی به دست می آوردند که هر کدام از این انگورها مخصوص یک شهر است.

مثلا انگور عسگری برای اطراف اردبیل و گاش انگور برای گیلان می باشد که به دلیل شیرین و درشت بودن دانه های آن، بیشتر در تولید شیره استفاده می کنند.

درست کردن شیره انگور کمی دشوار است و زحمت زیادی دارد و همین می تواند دلیلی برای بالا بودن قیمت آن باشد.

برای تهیه شیره انگور ابتدا انگورها را چیده و به خوبی و خیلی تمیز می شویند.

قیمت شیره انگور سفید اصل ملایر خواص شیره انگور مرغوب

یکی از خوش طعم ترین شیره ها، شیره انگور اصل سفید  است که طعم فوق العاده شیرین و خوبی دارد.

ملایر به شهر انگور معروف است که سالانه مقدار زیادی محصولات انگور از جمله کشمش و شیره تولید می کند.

انگورهای شهر ملایر دارای دانه های درشت، شیرین و به رنگ سیاه و سبز می باشد و شیره های انگور این شهر کاملا طبیعی، ارگانیک و طعم بسیار شیرین و بینظیری دارد به همین منظور این شیره طرفداران زیادی دارد.

شیره انگور

امروزه بسیاری از افراد به ویژه بانوان با مشکل کم خونی دست و پنجه نرم می کنند، شیره انگور به دلیل داشتن ویتامینB12 و آهن منبع خوبی برای بالا بردن گلبول قرمز در خون و افزایش خون سازی می باشد.

به همین جهت شیره انگور در درمان کم خونی نقش موثری دارد، با مصرف منظم و روزانه این محصول یک سوم نیاز بدن به آهن رفع می شود.

افزایش گلبول های قرمز موجب بالا رفتن سیستم ایمنی بدن و تقویت آن می شود.

برای آن که این شیره تاثیر بیشتری برای بدن داشته باشد بهتر است صبح ها به صورت ناشتا دو قاشق از آن را مصرف کنید تا تولید آهن در بدن افزایش پیدا کند و کم خونی درمان شود.

قیمت شیره انگور سفید اصل ملایر خواص شیره انگور مرغوب

همان طور که می دانید خواص شیره انگور مرغوب بسیار بالا می باشد و همچنین کالری موجود در شیره انگور مرغوب بالا می باشد به همین جهت به افراد لاغر و کسانی که بنیه ضعیفی دارند توصیه می شود مصرف این ماده مقوی را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

در مقابل افرادی که چاق هستند و فعالیت بدنی کمی دارند بهتر است از این نوع شیره استفاده نکنند زیرا کالری و انرژی بسیار بالایی دارد و موجب افزایش وزن بیشتر آن ها می شود.

مصرف شیره انگور به همراه شیر و یا ترکیب آن با مواد غذایی مختلف موجب ایجاد چربی بیشتر در بدن و در نتیجه اضافه وزن می شود به همین دلیل هر شخص با توجه به شرایط بدنی که دارد تصمیم می گیرد ازاین محصول استفاده بکند یا خیر.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی