بازدید 14168
۱

توضیحاتی درباره توقف یک اتوبوس در پلیس راه شهرکرد

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: دلیل توقف یک دستگاه اتوبوس در پلیس راه اصفهان - شهرکرد، اخذ مدارک راننده اتوبوس به منظور بررسی انتظامی بود و پلیس وظایف خود را طبق قانون انجام می دهد.
کد خبر: ۱۱۳۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷ 14 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، فیلم کوتاهی با ادعای نگهداشتن اتوبوس ها در پلیس راه اصفهان - شهرکرد بعدازظهر شنبه در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره توقف یک دستگاه اتوبوس در پلیس راه اصفهان - شهرکرد افزود: ماموران پلیس راه اصفهان - شهرکرد با توجه به تخلفات حادثه ساز راننده این اتوبوس برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه مدارک راننده اتوبوس پس از توقیف به منظور بررسی انتظامی اخذ شد، تصریح کرد: راننده به منظور تحت فشار قرار دادن ماموران پلیس، اقدام به پیاده کردن مسافران از اتوبوس کرد.

زارع با تاکید بر اینکه این موضوع در مدت زمان کوتاهی پیگیری و برطرف شد، خاطرنشان کرد: پلیس تحت فشار هیچ رفتار غیر قانونی از وظایف خود تخطی نخواهد کرد و با رانندگان مختلف طبق قانون برخورد و از حقوق شهروندان حمایت می کند.

پلیس راه اصفهان - شهرکرد در جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
همیشه این رویه وجو د داشته و چیز جدیدی نیست . اگر پلیس نظارت نکند چه کسی باید نظارت کند. برخی اتوبوس ها د رمیانه راه راننده عوض می کنند و گاه این رانندگان صلاحیت کا فی ندارند. اتفاقا مشکل الان حمل و نقل عمومی و بخوصی اتوبوسها این است که نظارت پلیس بر انها کم شده است. این نوع نظارتها موثر است نه نظارتهای روتین داخل ترمینالها.
ی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها