بازدید 8499

آشتی ساکت الهامی با مهدی رحمتی و تعریف از او

کد خبر: ۱۱۳۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰ 12 August 2022

به نظر می‌رسد اختلاف و دعوای فصل گذشته سرمربی تیم هوادار با سیدمهدی رحمتی فراموش شده و دو طرف آشتی کرده‌اند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ ساکت الهامی پس از برتری یک بر صفر هوادار در اراک مقابل آلومینیوم گفت: قبل از هر چیز تبریک ویژه‌ای به مهدی رحمتی می‌گویم که تیم خیلی خوبی دارد. این تیم به خصوص بازیکنان خارجی آن من را غافلگیر کرد. فکر می‌‎کنم بازیکنان خارجی آلومینیوم در ایران بی‌نظیر باشند و هیچ تیمی در ایران بازیکنانی با کیفیت خارجی‌های آلومینیوم ندارد. شاید ناشناخته بودن تیم ما امروز به دادمان رسید و در نیم ساعت اول بهتر از آن چیزی که تیم اراکی فکر می‌کرد، بودیم و به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: آلومینیوم تیم خیلی خوبی بود و به مهدی رحمتی تبریک می‌گویم. شروع ما خیلی خوب بود و به گل رسیدیم. در ادامه بازی متعادل شد و در نیمه دوم آلومینیوم خیلی دوست داشت زود به گل برسد و این فلسفه آنها بود تا در ادامه به گل دوم نیز برسند.

سرمربی هوادار عنوان کرد: آنها فوتبال را یک مقدار بی‌حوصله بازی کردند و دوست داشتند زود به دروازه حریف برسند. ابزار این کار را داشتند و خوشبختانه ما نیز ابزار دفاع کردن را داشتیم. فکر می‌کنم موقعیت آنچنانی ندادیم و حتی می‌توانستیم در ضد حملات استفاده بهتری کنیم.

الهامی گفت: در 20 دقیقه آخر خیلی روی دروازه ما فشار آوردند و شرایط را برای ما سخت کردند، اما خوشبختانه توانستیم سه امتیاز با ارزش را از اراک برداریم. از بچه‌ها تیم واقعاً تشکر می‌کنم و دست دست تک آنها را می‌بوسم. یک موضوع نیز من را شرمنده کرد و آن این بود که بعد از به ثمر رساندن گل نیمکت ما از بازیکنان داخل زمین بیشتر خوشحالی کردند و این برای من در آینده مایه امیدواری است. به تیم آلومینیوم دوباره تبریک می‌گویم و قطعاً جایگاه جدولی این تیم در این فصل بهتر از سال گذشته خواهد شد.

وی در خصوص عملکرد داوری گفت: کاظمی خیلی خوب و عالی داوری کرد و بازی هیچ صحنه خاصی نداشت. به کاظمی تبریک می‌گویم که نشان داد داور توانمندی است و برای قضاوت بین‌المللی و الیت کاملاً شایسته است.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این سوال که می‌تواند غافلگیری سوم را در سال جاری رقم بزند و بعد از قهرمانی با تراکتور و نساجی در جام‌حذفی با این تیم نیز قهرمان جام حذفی شود، گفت: بازی به بازی جلو می‌رویم و این تیم تیم خیلی با کیفیتی است. خوشحالم بازیکنان این تیم نیز مانند بازیکنان تراکتور و نساجی سنگ تمام می‌گذارند. از کار کردن با این بچه‌ها خوشحال هستم اما توصیه فیروز کریمی این بوده است که امسال جام نگیرم. کریمی استاد من است و همیشه برای ایشان احترام خاصی قائل هستم. خدمتی که کریمی به من کرده شاید خانواده و پدر و مادرم برای من نکرده باشند و همیشه ممنون و وام‌دار ایشان هستم.

وی با تمجید دوباره از تیم آلومینیوم اراک گفت: بچه‌های کادرفنی تیم آلومینیوم اراک همه رفقای من هستند و برای ما فرقی ندارد. این تیم در تهران ما را برد، اما امروز ما برنده شدیم. هیچ تیمی اندازه این تیم به ما فشار نیاورد. با استقلال بازی دوستانه انجام دادیم و این تیم نیمه ما را ندید یا در ترکیه سه بازی کردیم اینطور متحمل فشار نشدیم. به مهدی رحمتی بابت خرید این بازیکنان خارجی دست مریزاد می‌گویم و اگر او را ببینم حتماً خواهم پرسید این بازیکنان را از کجا گرفته تا ما هم برویم و بگیریم.

الهامی با تاکید بر اینکه نبود تماشاگران به نفع این تیم شده است، گفت: صادقانه باید قبول کنیم که اراک در حال تبدیل شدن به یک قطب فوتبال ایران است و همه ابزار را دارد. باید برای تماشاگران تیمی که در ورزشگاه آزادی فینال را می‌بازد و تیم خود را تشویق می‌کند، خبردار ایستاد. اگر ناراحتی برای هواداران این تیم بابت مصاحبه سال گذشته من پیش آمده است، تک به تک عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی هوادار در پاسخ به این سوال که دیگر قصد جذب بازیکن نخواهد داشت، گفت: فکر نمی‌کنم مگر اینکه مهدی رحمتی سفارش یک بازیکن را بکند!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی