بازدید 3243
۱

تسهیلات ویژه برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است

محمدمهدی اسماعیلی گفت: برای همه خبرنگاران کشور تسهیلات ویژه‌ در نظر گرفته شده که بخشی از آن بیان شده و بخش دیگر آن در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ 12 August 2022

به گزارش  تابناک ، در سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به کرمان اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به رودبار جنوب گفت: ما مراسم ویژه‌ای روز یکشنبه در تالار وحدت تهران خواهیم داشت و برای همه خبرنگاران کشور تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده که بخشی از آن گفته شده و بخش دیگر آن در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار ذکر خواهیم کرد.

اسماعیلی افزود: رئیس جمهوری ۱۳ مورد دستور ویژه دادند و امیدواریم بتوانیم با وزارتخانه‌های مختلف تفاهم نامه‌های آن را انجام دهیم که چند مورد محقق شده و مابقی نیز به تدریج محقق خواهد شد.

او تصریح کرد: ما در تلاش هستیم تا مشکلات همکاران رسانه‌ای را حل کنیم که مهم ترین آن‌ها لایحه جامع نظام روزنامه نگاری است که بعد از ده‌ها سال که دولت‌های مختلف آمده و رفته اند و گفتند و نشده است؛ اما ما هفته گذشته در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کردیم و در صحن دولت است و ان شاالله پس از تصویب شاهد تحول در روزنامه نگاری می‌شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تسهیلات ویژه پیشکش.همون اینترنتی هم که دولت قبل بهمون داده بود قطع کردید .و ما را به ناکجاباد erasanehرهنمون ساختید.حداقل به‌خانه های مزبوعات اعتماد کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار