بازدید 23325

سگ نگهبان صاحبش را کشت

بخشدار سرولایت نیشابور گفت: روز گذشته سگی در روستای کلیدر نیشابور صاحب خود را کشت.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ 04 August 2022


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، باقر صدیقی بخشدار سرولایت نیشابور اظهار کرد: روز گذشته سگی در روستای کلیدر نیشابور صاحب خود را کشت و همسر او را مجروح کرد. این حادثه زمانی رخ داد که یکی از باغداران روستای چکنه به همراه همسر خود، سگ نگهبان خود را به باغ برده و به درخت می‌بندند.

صدیقی افزود: هنگامی که صاحب سگ برای ریختن نان جلوی سگ می‌رود، با حمله ناگهانی مواجه شده و سگ مذکور گلوی پیرمرد را به شدت گاز گرفته و رها نمی‌کند.

وی ادامه داد: همسر مرد هر چه تلاش می‌کند نمی‌تواند کاری انجام دهد و سگ خشمگین پیرمرد را خفه کرده و همسر وی را نیز زخمی می‌کند.

صدیقی تصریح کرد: در نهایت یکی از اهالی که فریادها را می‌شنود برای کمک اقدام کرده اما سگ خشمگین از روی جنازه پیرمرد فاصله نمی‌گیرد لذا سرانجام با کمک نیروهای پاسگاه چکنه، سگ با شلیک پلیس از پای در می‌آید.

بخشدار سرولایت با بیان اینکه جنازه پیرمرد به سردخانه شهر چکنه منتقل شد، افزود: همسر متوفی نیز برای درمان به بیمارستان اعزام شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۹
اونهایی که زنده موندن و همه واکسن هاری بزنین این رفتار هاریه
سگ نگهبان حیوان با وفایی هست و با سگ ولگرد فرق بسیاری دارد. احتمالا یا مرض هاری گرفته و یا موضوع دیگری وجود داشته است!
سگ دوستها این مواقع خفه مرگ میگیرن
مطمئنا یک بدرفتاری با سگ بوده وگرنه هیچوقت سگ مخصوصا با صاحب خودش این کار را نمی کنند.
!!!!!!
قابل توجه نادانان سگ باز وحامی سگ
این هم از وفاداری سگ
سگ و خوک هر دو از آفریده های خداوند هستند. حتما دلیلی داشته که خداوند این موجودات را خلق کرده است. دلیل مخالفت شدید شما با موجوداتی که خداوند خلق فرموده را نمیدانم چیست؟
حیوانات درند قابل پیشبینی نیستند
خبر عجیبی است!!!؟
معلوم نیست با سگ بیچاره چیکار کرده بوده که اینجوری انتقام گرفته
عجب سگ نفهمی ! احتمالا نژاد دوبرمن بوده این نوع سگ دارای هوش پایین و خوی وحشیگری بالاست
من که اصلان باور نمی کنم
لابد هار شده بوده ...
اینهمه جامعه شناسان میگویندسگ هابرای زندگی باانسانها آفریده نشده اندسگهادراصل حیوانات وحشی هستند که بعلت تغیرات زیست محیطی وگسترش شهرهاوآبادیها به انسانها نزدیک شده اند ولی نبایدفراموش کردکه دراصل همان طبع وحشیگری خودرادارند بایدحتی المقدورسگهاراازمحیط زندگی انسانها دورکرد درکشورماهرچند ازنظرقانونی نگهداری سگ وسگ کردانی منع شده ولی بوفورسگهای ولگرد وغیره دیده میشوند که نه بافرهنگ وتربیت ماهمخوانی دارند ونه درجامعه ما پذیرفته شده اندواکثرتوسط افرادی خودخواه حمایت میشوند
قطعا سک به بیماری هاری الوده بوده
اینم از وفای سگ
شکم گرسنه دین و ایمان و وفا ندارد
آیا متن من اینقدر غیر قابل هضم بود که نگذاشتی فقط اطلاع رسانی بود به خودم قول داده بودم تو هیچ سایت داخلی احضار نظر نکنم ولی یکدفعه چی شد گول خوردم
طرفداران حقوق حیوانات ببینند که این چندمین حمله سگها به انسانهاست. حمایت از حیوانات تا جائی است که به سلامت و آرامش انسانها صدمه نزند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان