بازدید 85312
سه هزار و هشتادمین بسته ویژه خبری «تابناک»

امام جمعه قم: قائل به حجاب اجباری در حوزه شخصی و خصوصی نیستیم/ رئیسی: مردم رسماً اعلام می‌کنند می‌توان با مقاومت، تحریم را بی اثر کرد/تلویزیون دوباره «عادل» را سانسور کرد!

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند: اقتصاد ایران نیاز به جراحی داشت /قیمت برنج در سال ۱۴۰۰ بسیار منصفانه بود/ نرخ سود بین بانکی به زیر ۲۰.۵ درصد می‌رسد/امام جمعه یزد: در فرانسه دختری که حجاب داشته باشد، می‌زنند و می‌کشند، خلاف حقوق بشر نیست؟! و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 29 July 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

امام جمعه قم: قائل به حجاب اجباری در حوزه شخصی و خصوصی نیستیم
سعیدی با اشاره به اینکه حجاب محدودیتی برای فعالیت‌های بانوان ایجاد نمی‌کند و زن با حجاب در جامعه بیشتر حرمتش حفظ می‌شود، افزود: حجاب در کشور ما به عنوان یک کشور ایرانی و اسلامی، ضرورت و قانون است و مانند همه قانون ها لازم است رعایت شود. وی با بیان اینکه قائل به حجاب اجباری برای افراد در حوزه شخصی و خصوصی نیستیم، ادامه داد: اسلام می‌خواهد برای زنان حریم و احترام ایجاد کند و نمی‌خواهد که نگاه به زن نگاهی ابزاری و شهوانی باشد. خطیب جمعه قم در خطبه اول در رابطه با تفسیر آیه ۴۹ سوره توبه عنوان کرد: در این آیه یکی دیگر از بهانه‌جویی‌های منافقین بیان می‌شود و خداوند می‌فرماید برخی از منافقین به بهانه اینکه درگیر فتنه نشوند در جنگ شرکت نمی‌کردند در حالی که با همین مخالفتی که با حکم خدا و پیامبر (ص) کردند، درگیر فتنه شده بودند.

رئیسی: مردم رسماً اعلام می‌کنند، می توان با مقاومت، تحریم را بی اثر کرد
ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور با بیان اینکه دشمن دنبال این است مردم را از هویت انقلاب دور کند، گفت: دشمن می‌داند مردم خطر می‌کنند و این موضوع موجب یأس دشمن و امیدواری نیروهای انقلابی است. وی با بیان اینکه ما باید با شعار "ما می‌توانیم" امور را پیش ببریم، تصریح کرد: این موضوع معنایش شکست دشمنان انقلاب است به طوریکه مردم رسماً اعلام می‌کنند می توان با مقاومت تحریم را بی اثر کرد؛ بنابراین، وظیفه خود می دانیم به خواست مردم ایستادگی مقابل زیاده خواهان و مقابل نظام سلطه را در دستور کار قرار دهیم و از مواضع جمهوری اسلامی عقب نشینی نکنیم.

مجروح شدن یک روحانی در حین سخنرانی در آستان امام زاده محمد کرج با ضربه چاقو
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز از دستگیری ضارب روحانی سخنران امام زاده محمد (ع) کرج خبر داد. سرهنگ سید مرتضی موسوی اظهار داشت: شب گذشته یک روحانی در حین سخنرانی در آستان امام زاده محمد کرج توسط فردی با ضربه چاقو مجروح می گردد و در همین حین حاضرین در مراسم، ضارب را دستگیر کرده و تحویل پلیس دادند. موسوی خاطرنشان کرد: روحانی مجروح نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد. امامزاده محمد یکی از نوادگان امام موسی کاظم (ع) است.آستان و بقعه این امامزاده در محله حصارک یکی از مناطق قدیمی و پر رفت و آمد کرج واقع شده است.

علم‌الهدی: مردم امام جمعه را به‌عنوان پدر بپذیرند
سید احمد علم‌الهدی: بعضی از روزنامه‌های مشهدالرضا (ع)، از میان همه جملات رهبر معظم انقلاب به‌طور خاص این جمله را تیتر کردند که در آن، رهبر معظم انقلاب بر رفتار پدرانه ائمه جماعات تأکید داشتند. رفتار پدرانه به این معناست که امام جمعه وابستگی به جریان سیاسی خاص نداشته باشد و در مقام پدر جامعه، کنشگری کند اما ویژگی این فرمایش هم این است که از دو سو ایجاد تکلیف می‌کند؛ یکی برای امام جمعه ایجاد تکلیف می‌کند که پدرانه رفتار کند و یکی برای مردم ایجاد تکلیف کند که امام جمعه را به‌عنوان پدر بپذیرند زیرا حتی ناخلف‌ترین فرزند هم هرگز راضی نیست که به پدر خود فحاشی و اهانت و توهین کنند یا افترا ببندند.

امام جمعه اردبیل: امام جمعه، امام جمعه فرد شراب خوار هم هست
سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل: امام جمعه نباید فحش بگوید، طرد کند و عصبانی شود و نسبت به این طایفه و آن طایفه تند شود. امام جمعه، امام جمعه همه کس است؛ امام جمعه فرد شراب خوار هم هست. بنابراین امام جمعه باید از این جهت همه را زیر بال و پر خودش بگیرد؛ حتی کسانی که عنادی دارند این وثوق را داشته باشند که از امام جمعه طلب خیرخواهی کنند. امام جمعه نباید کار جناحی کند. الآن در شهر ما، هر دو جناح چپ و راست با ما مشورت می‌کنند. یعنی ما را امین و خیرخواه خودشان دانسته اند. انواع گروه‌هایی که عناوین سیاسی دارند یا ملتی هستند، یعنی ناسیونالیسم و ملی گرا هستند، با ما مشورت می‌کنند. / جماران


احمد خاتمی: من گفتم اکثر بی‌حجاب‌ها برخاسته از خانواده‌هایی اند که تدین ندارند؛ نگفتم برخاسته از دزد‌ها
خطیب این هفته نماز جمعه تهران: من گفتم بسیاری از بی‌حجاب‌ها برخاسته از همین خانواده‌هایی هستند که تدین ندارند؛ این حرفی بود که من زدم. اصلاً در کلام من اسمی از «دزدها» نبود. بعد از خطبه دیدم که منتشر شده فلانی گفته است که اکثر بی‌حجاب‌ها از خانواده دزد‌ها هستند. بخشی از حرف من را تحریف کردند. گفته بودم بسیاری از کسانی که «بی‌حجاب هستند»، اما «شل‌حجابی و کم‌حجابی» را به حرف من اضافه کردند. کم حجابی هم گناه است، اما من درباره «بی‌حجابی» حرف زدم. من گفتم اکثر آن‌ها یعنی برخی از آن‌ها؛ چه بسا یک خانمی از خانواده متدینی باشد، اما از آن‌ها بریده باشد. من گفتم «اکثر»؛ اکثر مفهوم دارد. کلمه دزد را من اصلاً نگفتم؛ هم تلویزیون این خطبه‌ها را پخش کرده است و مردم دیده‌اند و هم مکتوب خطبه‌ها که از ابتدا تا انتها آن را می‌نویسم موجود است.


انتقاد قائم مقام حزب مؤتلفه از «انتشار فیلم علیه گشت ارشاد» / نباید عقب نشینی کرد
حمیدرضا ترقی، قائم مقام حزب موتلفه اسلامی:ایجاد دوقطبی در موضوع برخورد با بی‌حجابی و ساخت و انتشار کلیپ‌های تحریک کننده علیه گشت ارشاد در اوج موفقیت دیپلماسی ایران، توطئه دشمنان و منافقین داخلی و خارجی برای کم رنگ کردن موفقیت‌های نظام در جهان است. بی حجابی و سست کردن مقابله با عدم رعایت قانون عفاف و حجاب به بهانه‌های ساختگی گشت ارشاد، همگی مقابله ضد انقلاب با جامعه سازی اسلامی است و نباید در برابر آن عقب نشینی کرد. /خبرآنلاین

پوتین پس از نشست با رهبری، معتقد بود که هنگام صحبت با آیت الله خامنه‌ای احساس می‌کردم با عیسی مسیح صحبت می‌کنم
میردامادی امام جمعه اصفهان: رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب برای رئیس جمهور روسیه بسیار شیرین بود، در این راستا پس از اتمام این نشست، او معتقد بود که هنگام صحبت با رهبر انقلاب احساس می‌کردم با عیسی مسیح صحبت می‌کنم. افرادی که هنوز خوابند باید بفهمند زندگی تنها رفاه در امور مادی نیست و با عزت و در زیر سایه بندگی خدا زندگی کردن مهم و ارزشمند است.

 

امام جمعه اصفهان: کسی که مشکلی ندارد چه باکی دارد از گردش گشت ارشاد؟! باید از آن‌ها تشکر کنند که دنبال این هستند که ما منحرف نشویم
طباطبایی‌نژاد: مسأله حجاب یک دستور الهی است. حجاب کاری به اقتصاد ندارد. مگر بستن کمربند ایمنی در ماشین اجباری نیست؟! آیا حجاب کمتر از آن است؟! اگر کسی مسائل دینی را انجام می‌دهد و طبق قوانین عمل می‌کند، نباید به گردش نیرو‌های انتظامی اشکال کند. خیلی از این کلیپ‌ها ساختگی است و واقعیت ندارد. زن‌ها جیغ می‌زنند، خیلی از این‌ها ساختگی است و گاهی در کشور‌های دیگر هم این‌ها را نشان می‌دهند. /جماران

حذف سکانس رقص عزت‌الله انتظامی در «روز فرشته» از سوی تلویزیون
شب گذشته (۶ مرداد ماه) فیلم سینمایی «روز فرشته» ساخته بهروز افخمی از شبکه آی‌فیلم ۲ روی آنتن رفت. یکی از سکانس بیادماندنی این فیلم مربوط به رقص زنده‌یاد عزت‌الله انتظامی پس از قرائت وصیت‌نامه وی توسط فرزندانش است که شب گذشته توسط تلویزیون به شکل مبتدیانه و عجیبی سانسور شد.


تلویزیون دوباره عادل را سانسور کرد!
صداوسیما بار دیگر یکی از گزارش‌های عادل فردوسی‌پور را حذف کرد. شبکه ورزش در روز‌های تعطیلی مسابقات ورزشی اقدام به پخش فوتبال‌های خاطره‌انگیز کرده و هر روز مسابقات قدیمی و جذاب را پخش می‌کند. آن‌ها امروز بازی معروف بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن که با برتری شش بر یک آبی و اناری‌ها به اتمام رسید را پخش کردند و نکته عجیب پخش این مسابقه با صدای یک گزارشگر جدید بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: منابع بانک‌های دولتی ته کشیده؛ دولت در حذف ارز ترجیحی، عجله کرد
جبار کوچکی نژاد: منابع بانک‌های دولتی ته کشیده و دولت هر چه به آن‌ها فشار بیاورد مجبور می‌شوند از بانک مرکزی استقراض کنند و بدهکار بانک مرکزی شوند یعنی استقراض غیر مستقیم، که به نفع دولت نیست. تحولات منطقه‌ای و برجام، اقتصاد کشور را که اقتصاد موجی و بحرانی است، بحرانی‌تر می‌کند. اقتصاد ما ثبات کاملی ندارد؛ تحریم‌ها هم بسیار تاثیر گذار بوده است و ما پول‌های زیادی در خارج از کشور داریم که بلوکه شده است؛ نزدیک به ۵۰۰ هزار میلیارد تومان منابع نفتی داریم و به دلیل شرایط تحریمی، دولت مجبور است این منابع را به سمت بخش‌های دیگر ببرد و اگر تحریم‌ها کاهش پیدا می‌کرد قطعا اوضاع ما بهتر از این می‌شد. /شفقنا


امام جمعه یزد: در فرانسه دختری که حجاب داشته باشد، می‌زنند و می‌کشند، خلاف حقوق بشر نیست؟! 
ناصری: اگر بنا باشد یک خانمی در کوچه و خیابان حجاب را مراعات نکند، موجب فساد می‌شود. این کار صهیونیست‌هاست که می‌خواهند هر طور می‌توانند بچه‌ها و جوانان ما را از خدا دور کنند. ما انقلاب کرده ایم و همه شهدا رفته اند که مردم به خدا نزدیک شوند و به کمال برسند. چه طور در دانشگاه‌های فرانسه دختری که حجاب داشته باشد را بیرون می‌کنند، می‌زنند و حتی می‌کشند؟ این‌ها خلاف حقوق بشر نیست؟! ما می‌گوییم مو و بدنش را بپوشاند و تحریک عواطف نکند و این عادت دشمن را اینجا پیاده نکند تا خودش و جامعه آرامش داشته باشد؛ این اشکال دارد؟! /جماران

در سال ۱۴۱۰ برای مقاوم سازی روستا‌ها جشن می‌گیریم
نیکزاد رییس بنیاد مسکن کشور عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی در کشور مقاوم سازی شده است و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، باید سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را در روستا‌ها مقاوم سازی کنیم. افق دید ما این است که در سال ۱۴۱۰ جشن گرفته شود و حتی یک واحد مسکونی روستایی غیر مقاوم نخواهیم داشت.

رئیس کل بانک مرکزی: معامله روزانه دومیلیون روبل داریم
صالح آبادی از برنامه بانک مرکزی برای مذاکرات با کشور‌های مختلف در راستای برقراری تفاهمات پولی خبر داد و گفت: نماد روبل_ریال اخیرا رونمایی شد و در یک هفته که از معاملات این ابزار می‌گذرد، به طور میانگین دومیلیون روبل در روز معامله داشتیم که در روز‌های آتی افزایش می‌یابد.

نرخ سود بین بانکی به زیر ۲۰.۵ درصد می‌رسد
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: قرار است روند صعودی نرخ سود بین بانکی متوقف شود و این سود به زیر ۲۰.۵ درصد برسد.

سخنگوی دولت: ۴ میلیارد دلار از صادرات گاز وصول درآمد داشتیم
علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏ارزش صادرات غیرنفتی در چهارماهه ابتدایی امسال به ۱۷ میلیارد و ۲۴۰میلیون دلار رسید که نسبت به چهارماه نخست سال قبل، ۲۲ درصد رشد داشته است. از ابتدای امسال حدود ۴میلیارد دلار هم از صادرات گاز وصول درآمد داشته‌ایم که معادل کل وصول درآمد گاز در ۱۴۰۰ است.»

قیمت برنج در سال ۱۴۰۰ بسیار منصفانه بود
معاون دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت برنج در سال ۱۴۰۰ بسیار منصفانه بود، گفت: قیمت برنج مصوب سال ۱۴۰۱ را به زودی اعلام می‌کنیم. وی افزود: طبق گزارش معاونت وزارت جهاد کشاورزی امسال حداقل ۲۰ درصد افزایش تولید را خواهیم داشت؛ به عبارتی سال گذشته حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن میزان تولید کشور بوده و امسال با توجه به شرایط مناسب حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن تولید برنج خواهیم داشت.

اقتصاد ایران نیاز به جراحی داشت
محمد کهن دل کارشناس اقتصادی گفت: اقتصاد نیاز به جراحی داشت و ممکن است در مراحل اولیه مردم تحت فشار قرار بگیرند، اما به مرور مردم شاهد مزیت‌های این تحولات خواهند بود و آثار مثبت آن در شاخص‌های اقتصادی نمایان می‌شود. وی با اشاره به اقدام دولت سیزدهم در اصلاح نحوه تخصیص ارز ترجیحی تاکید کرد: دولت سیزدهم، اگرچه در شش ماهه دوم دولت نیاز به حفظ محبوبیت خود داشت، جسارت و جرات اقدام به اصلاح اقتصادی را از خود نشان داد، چون برای اقتصاد، امری ضروری بود و حتی اگر در ابتدا موجب تشدید تورم شد، برای اقتصاد ایران حیاتی بود. /تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱۹
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲۹۹
رییسی چطوری نظر مردم را جویا شده؟ معنی رسما را متوجه می شوند؟ همه پرسی رسمی کردن؟ چرا ما خبردار نشدیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
جامعه آماری این آقا فقط خانواده ساندیسی هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
نظر کیل مردم در همین صفحه کاملا مشخصه
بهتره اقای رئیسی بیش از این فرافکنی نکنن و دست از پنهان کردن واقعیت ها بکشن
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
کمر مردم رو خرد کرده اند باز صحبت از مقاومت می کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
نمونه بارز مردمسالاری !!
ناشناس
| Austria |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
جالبه بدونی اکثر اونها هم از این شرایط خسته شدن من تدادی رو که میشناسم اونها باقی افرادو همه از شرایط نه تنها ناراضی هستند بلکه دیگه عصبانی هم شدن! اقایون سرشونو کردن تو برف هی حرفهای بی خود میزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
فعلا این سایت و مخاطبینش ساندیس خور هستند
ناشناس
| Italy |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
آمارگیری در مردم سالاری دینی از نوع دولت سیزدهمی
اقای ریسی ممکن است بپرسم کدام مردم . منظور روزنامه کیهان و اقازادها است که اینها از مردم نیستند . به شما اشتباه امار دادند یا امارگیرتان خراب است مثل اماری که دارید میگوید 67 درصد مردم از گرانی راضی هستند . فقط کدام راضی به گرانی است به جز کسانی که در این گرانی سود میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
همین که نظر سنجی در مورد بخش های مختلف به فقط به بخش اقتصادی و گرانی ربط می دهید کاملا مشخص هست در چه سطحی هستید!
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
عزیزم ممکن بپرسم کدام بخش مردم راضی هستند .
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
یعنی بخش اقتصادی مردم راضی هستند یا بخش مسکن یا برخوردهای خشن ماموران با مردم یا از مالیاتهای بی مورد از مردم شاید یا حتما شما اقای شریعتمداری از روزنامه کیهان هستی یا اقازاده که اقای ریس جمهور شما را جزو مردم میداند
جناب رئیسی از جانب کدام مردم صحبت میکنی؟ مردمی که از جان و مالشان زدی که بر مسند بشینی و گرانی و تورم و بیماری و مرگ و نا امیدی را تحت عنوان مقاومت بزور به آنها تحمیل کنی؟

مردم ما چیزی جز بدبختی از شما ندیده اند.
جناب رئیسی درست فرمودین، مردم رسما در 92 و 96 اعلام کردن خواهان تعامل با دنیا برای توسعه ی کشور و بهبود وضعیت اقتصادی هستند ولی یک اقلیت قدرتمند همه چیز رو در کشور گروگان مسائل سیاسی کرده و چوب لای چرخش گذاشتن، حالا م در غیاب اکثریت یه اقلیتی به شما رای دادن که اوضاع رو بهبود ببخشین که به سال نرسیده دارن میگن یادش بخیر روحانی، پس یه فکر عاجل بکنید به غیر از دستور دادن های بی فایده،، اوضاع و احوال مروم خوب نیست و با این دست فرمون یکسال گذشته امیدی به بهبودی وجود نداره مگر اینکه ریل رو عوض کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
فک و فامیلش هستی که نظرم را در مورد این نظر منتشر نمی کنی؟
ناشناس
| Italy |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
بیست میلیون رای رئیسی اقلیته؟
اون مردمی که اینو میگن نفسشون از جای گرم درمیاد و کاسب تحریمن
اگر قایل به حجاب اجباری نیستید اینهمه بگیر و ببند برای چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
داره میگه خصوصی ،یعنی توی خونه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
توی این وضعیت اقتصادی بودن یا نبودن حجاب برای من فرقی ندارد ولی قبلا موافق حجاب بودم
بله اقای خاتمی دست افراد بی حجاب و کراواتی از بیت المال کوتاه است ما هرچی اختلاسگر دیدیم افراد مومن نما بودند مثل خاوری
این رسما را با همه پرسی و با ناظر بین المللی اثبات کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
حالت خوش نیست
پوتین پس از نشست با رهبری، معتقد بود که هنگام صحبت با آیت الله خامنه‌ای احساس می‌کردم با عیسی مسیح صحبت می‌کنم) مگه پوتین خدا پرسته ؟!!
آقای ریسی از جانب مردم حرف نزن.مردم ناراضی هستن.
علم‌الهدی: مردم امام جمعه را به‌عنوان پدر بپذیرند) اگه به عنوان پدر هم نپذیرفتند بعنوان کسی که پدر مردم را در اورده پذیرفتند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
احسنت بسیار عالی گفتی
ناشناس
| Italy |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
آفرین!
اگر مردم گفتند نمی فهمند شما هم تکرار نکنید.
با سلام
جناب رئیس جمهور می توانید بفرمایید از کدام مردم صحبت می کنید از مردم عادی یا از تریبون داران همسو با خودتان مثل کیهان، یا مثل رئیس جمهور قبلی از صورت مردم نظر سنجی می کنید
برادر رییسی این مردم‌که رسما له شما گفته اند کی هستند ؟ ما مردم‌عادی که به شما دسترسی نداریم . ؟ شما که سید هستی نباید از شهادت بترسی بیا میان‌مردم و‌حرف آنها را بشنو .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
مردم عادی هر روز در سفر ها به دیدار ایشون می روند
باز رئیسی حرف زد!!

از کدوم مردم میگی؟ مشخص کن!
بنظر شخص شخیص و متشخص و متعالی و برجسته و فرزانه بنده
باید حجاب را جدی گرفت
این بلایاهای طبیعی و بعضا غیرطبیعی که اینروزها شاهدش هستیم همه نشانه و آیات هستند و باید هرچه سریعتر مساله حجاب را حتی در خانه و حمام و همه جاهای دیگر که اینجا نمیتوان بیان نمود اجباری و الزامی شود. البته باید مجلس محترم طرح و لاینحه ای تنظیم کند که وزارت بهداشت به روشهای علمی تعداد و جمعیت زنان را کنترل کند بهرحال با تعداد کمتر زنان در جامعه میتوان نتیجه گرفت اخلاقیات بهتر میشود
همچنین طرح لاینحه ای بدهند تا دیگر هیچ خانم محترمی در ادارات استخدام نشوند و حتی در دانشگاهها هیچ خانمی تحصیل نکند
چون تا همان پایان دبیرستان برای تربیت فرزندان کافیست.
آقای رئیسی بر اساس کدام نظر سنجی اینطور از جانب مردم صحبت می‌کنید، شما حتی نماینده اکثریت مردم هم نیستید، چطور اینگونه از جانب مردم صحبت می‌کنید.
آقای خاتمی آنچه شما گفتی مستند موجود. بهتر است با این قبیل توجیه‌ها بجای عذر خواهی لااقل شانیت خود را بعنوان یک روحانی باز گردانید.
مردم آقا بالا سر و سربار نمی‌خواهند. فقط با چه زبانی باید به شما ها حالی کنند نمی‌دانند
نه بابا! بفرمایید در حوزه شخصی و خصوصی هم دخالت کنید! البته اگه کسی حرفتون رو گوش کرد. سر حجاب تو‌مکان عمومی هم حرف هست اونوقت شما می خوای خونه مردم رو کنترل کنی؟
علم‌الهدی: مردم امام جمعه را به‌عنوان پدر بپذیرند
همچنین به عنوان داماد.
آقاي رئيسي مردم كجا اعلام كردن اين حرف ها رو بگيد كجاس تا ما هم اعلام كنيم.
ببخشید آقای رئیسی
من نمی‌خواهم زیر تحریم له شوم! از جانب من حرف نزید که مقاومت می‌کنم.
چرا نمی‌خواهید بپذیرید که زندگی ما را به فلاکت کشانده این تحریم ظالمانه و بی‌تدبیری مسئولین؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
باید آن روزی که آدم هایی که دنبال کنسرت و ورزشگاه رفتن بود گن سرکار نمی آورید تحریم هم به خاطر همان ها بیشتر شد!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
کنسرت و باشگاه هم جزو گناهان شده و باعث افزایش تحریم ها می شود خوب شد یاد گرفتیم
مردم رسماً اعلام کردن؟؟؟؟ کی کجا؟ چرا ما نشنیدیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
در گوشی به سید محرومان اعلام کردند.
با این حجاب اجباری دودستگی در جامعه بوجود خواهد آمد
جناب علم الهدا ! مردم شما رو بعنوان پدر قبول کنند ؟ مزاح میفرمایید؟؟ اعتماد به نفس در حد تیم ملی!
گشت ارشاد ضابط اجرای قانون هست که قانون گذار در مورد حجاب نوشته و جالب هست هست دو قطبی سازی هم زمانی ایجاد شد قانون حجاب عمل نشد و راه را برای انها فراهم کرد و حتی می بینیم در مقابل ماموران دهن کجی هم می کنند یعنی اینقد رو به اینها داده اید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
داداش حجاب در کل دنیا حتی عربستان اختیاری است
قانونی که در هیچ جا نیست را چگونه تحمیل می کنید ؟
الان کی به کی رو داده ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
رو کی داده؟ قانون کشور را عمل نکردن و دهن کجی به آن را نمی گویند خجالت!
اگر ملاک دیگر کشورها هست خیلی کارهای دیگرشان هم را باید تکرار کنی وقتی اشتباه هست و همین بی حجابی آنها هم اشتباه هست
دولت قبل از عمد ارز 4200 خلق کرد برای زمین زدن کشور ولی به ظاهر و گول زننده در حمایت از مردم!!
از جانب مردم حرف نزن رییسی
چرا به ریشه بی حجابی نمی پردازید؟ چرا تا 20 سال قبل بی حجابی یا به قول معروف بد حجابی به آن صورت نبود؟
وقتی زن را در محیط مردان نامحرم می آورید و استخدام می کنید طبیعی هست غیرت مردان را اول می گیرید و کم کم ناموسشان را آزاد تر می گذارند... چیزی که تا 40 الی 50 سال قبل نبود چون زنها افراطی در جامعه نبودن تا کار کنند و ماهواره و اینترنت هم این روند را سرعت بخشید با این حال هنوز اعتقاد به بی حجابی خیلی در اقلیت هستند تا نسبت به بد حجاب ها و یا حجاب کامل
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
جناب ناشناس دستورات اسلام گزینشی نیست همه واجب و همه شان از حجاب واجب واجب تر ، تا زمانی که کودکان کار ، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست ، ربا بانک ها و کم فروشی و بازی با جان و مال خودروسازان و رانت های آنچنانی و اقازاده های از ما بهتران و .... هست حجاب اجباری جواب نمی دهد چون شخص نمی تواند خود را قانع کند و گرنه نود ونه درصد مردم معتقد به حجاب هستند و یا من اینطور فکر میکنم
آقای رئیسی آیا از مردم نظر خواهی کردید‌که این طور از طرف مردم نظر میدید یا منظورتون از نظر مردم همون اندک بادمجون دور قاب چین دور وبرتون هست ؟
چرا از دهن مردم حرفهای خووتون میزنید ؟
من رسما اعلام میکنم دیگه توانی برام نمونده که مقاومت کنم، ای شش کلاسه
کدوم مردم؟
میشه یه رفراندوم بزارید تا نظر واقعی مردم دستتون بیاد
من متوجه نشدم که منظور امام جمعه قم چی هست؟ ایشون میفرمایند قائل به حجاب اجباری برای افراد در حوزه شخصی و خصوصی نیستیم!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
منطورش اینه که حجابت رو تو‌خونه ات کنترل نمی کنیم
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
یعنی تو خونه میشه بی حجاب باشند زنها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
یعنی مردم مجبور نیستند در خانه هایشان حجاب اجباری داشته باشند
آقای رئیس جمهور دقیقا منظورتون از مردم که در مقابل تحریم ها مقاومت میکنن کدوم مردمه شاید منظورتون شکم سیرهاست
دوره اثر گذار تحریم نهایتا تا 2 الی 3 سال هست که می تواند کارایی داشته باشد و برای همین آمریکا دوباره دنبال اینکه تحریم ها را بردارد و شما ناشیان دام آنها می افتید برای توافق و بعد تحریم های بیشتر!
آقای رییسی لطف می کنی آماری از مردمی که درخواست مقاومت داشته و دارند را اعلام کنید؟ اگر آنگونه که شما می فرمایید مردم خواهان ادامه وضع موجود هستند نباید ترسی از انجام رفراندم و همه پرسی داشته باشید.
رییسی از کدام مردم حرف میزنه؟یک روز با لباس مبدل و ماسک برو تو تاکسی و اتوبوس و مترو و ببین مردم چی میگن؟مردم اینا هستن نه اونهایی که گلچین میکنن و میارن جلوت.
خسته نباشید به تمامی مسئولینی که سهمی در این خبرها داشتند.استفاده کردیم
علم الهدی چی میگه؟یک پدر هیچوقت بین فرزندانش فرق نمیذاره.اما جنابعالی و دوستانت هر موقع پشت میکروفون قرار گرفتین انواع و اقسام توهین ها رو به اکثر مردم نثار کردین."پدر"!!!
احمد خاتمی صحبت هات بدون کم و زیاد تو اینترنت هست.
اگر یک چیزی خوبه اینقدر نیاز به تاکید و دلیل آوردن نداره که ، همه خودشون رعایت می کنند
رئیسی : مردم رسماً اعلام می‌کنند می توان با مقاومت، تحریم را بی اثر کرد؟؟؟؟ کدام مردم. شما ها یا خودتون رو .... یا .....
رقص زن و شوهر حلال هست مابقی حرام هست هرچند خود تلویزیون هم مروج رقص شده در فیلم هایش و تناقض دارد
اقتصاد مقاومتی
یعنی
تاوان ریاست جمهوری رئیسی را
تک تک ایرانیان باید پرداخت کنند.
ظاهرا امام جمعه یزد خوب توجیه نشده که این هفته چطور در نماز جمعه صحبت کنه!!
کلا 30درصد مردم به تفکر شما رای داده اند پس چگونه مدعی اکثریت نظر مردم هستید واقع ببن باشید
مردم زیر تورم کمرشان له شد بگو ما عرضه نداریم تورم را مهار کنیم
پاسخ ها
دادا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
وقتی بودجه کشور با دلار امریکا بودجه ریزی شود میشود تورم و گرانی تا پایان دولت رئیسی پس فعلا سه سال اگه عمری بود در گرانی روز افزون غوطه ور هستیم
صدا و سیما روز به روز بیشتر به قهقرا میره.سانسور فیلمی از استاد انتظامی که سالها پیش پخش شده و سانسور دوباره فردوسی پور.ظاهرا پیمان جبلی هم کاره ای نیست!!
رئیسی لطف کند لیست کسانی که از مردم را اعلام کند که می توانند تحریم رو تحمل کنند. بس کن
علم‌الهدی: مردم امام جمعه را به‌عنوان پدر بپذیرند
اوه اونم علم الهدی
اقتصاد نیاز به جراحی داشت و ممکن است در مراحل اولیه مردم تحت فشار قرار بگیرند، اما به مرور مردم شاهد مزیت‌های این تحولات خواهند بود و آثار مثبت آن در شاخص‌های اقتصادی نمایان می‌شود.
من که امیدی ندارم چون این برنامه ایی که ریختند تا سالها ادامه خواهد داشت
اقتصاد نیاز به جراحی داشت و ممکن است در مراحل اولیه مردم تحت فشار قرار بگیرند، اما به مرور مردم شاهد مزیت‌های این تحولات خواهند بود و آثار مثبت آن در شاخص‌های اقتصادی نمایان می‌شود.
من که امیدی ندارم چون این برنامه ایی که ریختند تا سالها ادامه خواهد داشت
من نمی دونم کدوم مردم به آقای رییسی گفتند!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
مردم اشتباه می کنند
خیلی ممنون که اجازه دادی خانمها تو خونه اشون حجاب نداشته باشند - ایول حاجی
بابا شما دیگه کی هستی - همچین حرف میزنه انگار نماینده قانونی خداست - بیخیال بابا -
لطفاآقای رئیسی اعلام کنندانتهای مقاومت مردم برای شکستن تحریمها چه زمانیست؟ووظیفه حاکمیت چیست؟نصف حقوق وامکانات رئیس جمهور روبه مردم بدهندهمه ماهه تا هرزمان که لازمه مردم مقاومت کنند.آدم زیرلحاف گرم باشدوشعاربدهدآنهایی که توسرما هستندهمچنان مقاومت کنند واقعا این چه تفکریست؟؟؟؟!!!!!
اتفاقا مردم رنجی وسختی،تحریمها را چشیده اند وهیچ مردمی راصی،به مقاومت در مقابل تحریم نیستند ان ت مسعولانی،که میگویند مردم در مقابل تحریم مقاومترمیکند اگر راست میگویند سختی تحریمها را متحمل شوند اتفاقلا انها که این حرفها را به قول عباس عبدی میزند خودشان بیشتر از تحریمها نفع میبرند اگر راست میگویند خودشان وخانواده شان هم مثل مردم فقیر زندگی کند خودشان از قانون تبعیترکند نه اینکه خودشان وهنوز تشته پست ومقام هستند طرف ۹۱سال دارد تازه زن هم گرفته وازدواج کرده کجای این عدالت است قانون واسه همه برای همه یکسان باید باشد حتی امامرعلی حاضر تشد اشخاص،۹۰سال به بالا را پست ومقام بدهد
امروز خیلی جمعه بود
نه تورو خدا در فضای شخصی و خانوادگی هم گشت ارشاد بزارید !! واعجبا
والله بنده به عنوان یه زن مستمری بگیر تامین اجتماعی با حقوق 5600 وداشتن 4فرزند بیکار بریدم هم خودم وهم فرزندانم .
ماشا... مردم چقدر نماینده و سخنگو دارند
ایرانی نان نمی‌خواهد.
عزت می‌خواهد.
سه اژدهای مردم خوار
بانک ها(ابربنگاه)
بنگاه مشاور املاک
بنگاه خودرو
نظر مردم فقط در همه پرسی معلوم میشود . شجاع باشید و یک همه پرسی در کشور بگذارید .
امامان جمعه لحنشان تغییر کرده خیلی مهربان شده‌اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
وقتی اینهمه فرزند داشته باشی.مهربونتر هم می شی
ناشناس
| Italy |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
افسوس که این تغییر لحن مصنوعی و فرمایشی‌ست
در حوزه شخصی و خصوصی چطور می توانید قائل به حجاب اجباری باشید ؟
گشت ارشاد در خانه مردم بگذارید؟
چرا این دوره همش از دشمن حرف می زنند شما کار خودتون بکنید وقتی کاری از پیش نمی برید سریع دنبال دشمن می گردید
آقای ریسی ما که دارم میمیرم از این گروهی
مردم هیچوقت این حرف رو نزدن جناب رئیسی و مردم بیشتر از این مقاومت نخواهند کرد
یه مقدار هم خود مسولان مقاومت کنند همش که نمیشه مردم مقاومت کنند یک ماه با حقوق یک معلم زندگی کنند اگه صدایشان درنیامد اون وقت مردم تا قیامت مقاومت می کنند
ترقی سکوت کن جلوی مردم وایستادن عواقب خوبی نداره
منظور رئیس جمهور کدوم مردمه؟؟!!!!
مردم چطوری رسما اعلام کردن مقاومت می کنن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
درگوشی به رییسی گفتند
جناب رئیسی مقاومتی از طرف مردم در کار نخواهد بود به اندازه کافی مردم رو بدبخت کردید بسه دیگه.تاب و توان مردم دیگه تموم شده اگه توانایی برداشتن تحریم ها رو ندارید استعفا بدهید
آقای رئیس جمهور اگر می خواهید بدانید نظر مردم رسما چی هست رفراندوم برگزار کنید.
قیمت برنج در سال ۱۴۰۰ بسیار منصفانه بود

آره یک گونی برنج بخر ۱.۵ میلیون خیلی منصفانه است
برنج وطنی حرامه بخوری باید بری برنج هندی به جایش بخوری

حیا کنید در اظهار نظر
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
حتما حقوق شما نامنصفانه است
عملکرد دولت رئیسی در این یک سال ایجاد تورم بی سابقه، شکست در مذاکرات ، ایجاد فقر ده ها برابری و فیلترینگ بوده و هیچ نقطه قوتی نداشته
در این دولت رسمه که هر کس هرکاری دلش میخواد میکنه و میندازه گردن مردم: وزیر کشور می گفت مردم میخوان استاندارن سرداران سپاه باشن!!، وزیر قطع ارتباطات اینترنت رو فیلتر میکنه میگه خانواده ها خواستن!!حالا هم رئیس دولت میگه "مردم رسماً اعلام می‌کنند می توان با مقاومت، تحریم را بی اثر کرد" !!!!رسما یعنی چجوری؟!! .... بیچاره مردم!!!
البته اول مردم باید امام جمعه مشهد رو بعنوان پدر بپذیرند و تعد ایشون تصمیم میگیره مثل پدر رفتار کنه!!!
بهترین نظر مردم از صندوق نظر سنجی بیرون می آید
اگر واقعا درآمد دولت از صادرات نفت و گاز افزایش پیدا کرده چرا اینقدر به مردم فشار میاره؟ صد رحمت به دولت قبلی که با درآمد کمتر و تورم کمتر کشور رو اداره می کرد.
جوک گفته ؟؟؟؟ نه تو رو خدا بیایید در حوزه شخصی و‌خصوصی هم‌ اجباری کنید حجاب رو
بیچاره امام جمعه یزد به معنی کلمات دقت نداره!!!! یعنی در فرانسه هر کی حجاب نداشته باشه کتک میخوره و کشته میشه؟؟؟!!!! بعد میگن چرا نماز جمعه خلوته!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
اینطور که ایشون میگه باید در فرانسه الان سیل خون راه افتاده باشه.
برو بابا
میگن چرا نماز جمعه خلوته!!! همین حرفای ائمه جمعه تو این صفحه رو بخونید!!! در فرانسه هر کی حجاب نداشته باشه کتک میخوره و کشته میشه؟؟؟!!!! اون یکی میگ: اول شما وظیفه فرزتدی رو بجا بیارید تا بعدش من هم نگاه پدارانه داشته باشم...!!!!!
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: منابع بانک‌های دولتی ته کشیده؛ دولت در حذف ارز ترجیحی، عجله کرد... پس چطور دولت مدعی افزایش درآمد نفت و گازه؟! پولهارو کجا میفرسته؟!!
پوتین رئیس سابق کا.گ.ب در شوروی کمونیستی بود... او خدا رو قبول نداره چه رسد به عیسی پیامبر!!!
چند روز پیش رهبری گفت باید با ملایمت و روش درست و فرهنگی کار پیش برد
آقای نراقی مگه تو سخنرانی هات رهبر رهبر نمیکنی ؟
در ضمن مردم هزاران سال حجاب داشتن که شما نگران از دست دادن اونی ، گرچه شما هدفت سیاسی است
رئیسی: مردم رسماً اعلام می‌کنند می توان با مقاومت، تحریم را بی اثر کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب آقای رئیسی مردم هم میتوانند و هم تا بحال هر چه در چنته داشته اند به پای انقلاب و کشور ریخته اند ! اما چه کنند با همکاران و زیردستان شما و دولتیان از ریخت و پاش ها ، حقوقهای نجومی ، سفرهای بی مورد و فعل های ترک شده ؟
آقا لطف کنید برای برجام یک همه پرسی برگزار کنید.
صبح تا شب در مورد حجاب افاضات می کنند
گویا جز حجاب زنها هیچ دغدغه ای ندارن
اونوقت توی خیابون هر کس هر طور دلش می خواد می پوشه
کاملا معلومه که زورشان نمی رسه که در تمام محلات و خیابانها و پارکهای و مراکز خرید گشت ارشاد مستقر کنند
مردم هم نه توجه می کنند و نه براشون مهمه !
آخه این چه قانونی است که رعایت نکردنش معترض نداره ؟
البته من از دیدن خانم های بی حجاب در دلم بهشون افتخار هم می کنم
کمونیستی که نه خدا رو قبول داره و نه پیامبرش رو، چه حسی از حضرت عیسی داره!!البته اگر واقعا همچین حرفی زده؟!
حزب موتلفه اسلامی چند تا عضو و طرفدار داره که باید نظراتش رو مردم بدونن؟!!
امام جمعه قم : قائل به حجاب اجباري در حوزه هاي شخصي و خصوصي نيستيم !
-------------
بنده همين الان كه به يكي از شماره هاي مجله گل آقا كه ساليان پيش منتشر مي شد نگاه مي كنم ،
كاريكاتور يكي از وزراي آن سالها را مي بينم روي جلد ، كه چون كاريكاتور است ، تناسب اندام ندارد ، آن وزير سري بسيار بزرگ ، اندام ميانه متوسط و پاها كوچولو ، حتي اسباب صورت هم متناسب نيست ، دماغ بسيار بزرگ و دهان بسيار كوچك ! ... خب ديگه ... كاريكاتور است ! عكس دوربين نيست كه بين اندام يك فرد تناسب بر قرار باشد كه هر عضوي هم متناسب و سر جاي خود ، ... حال جامعه هم بايد چنين باشد و تناسب داشته باشد كه شكل كاريكاتور به خود نگيرد ، به عنوان مثال روي يك موضوع خيلي اصرار كنيم و خيلي بزرگ و مهم به شمار آوريم ، البته حجاب و رعايت حجاب هم نيكوست و هم اين كه قانون مملكت هم هست ... اما از طرف ديگر ساير موضوعات را چندان جدي به حساب نمي آوريم و ممكن است مواردي هم اصلاً به حساب نياوريم ، مثل مثلاً گراني ، تورم ، بي كاري ، زبانم لال اختلاس
و بازهم زبانم لال رانت خواري ، پرداخت حقوق هاي پنج و شش ميليوني به برخي حقوق بگيران ! كه ديگه كاري نداريم كه آن خانواده يك ماه آزگار با اين شندر غاز چگونه بايد اموراتش بگذرد ، و همچنين قيمت هاي سر سام آور دارو ، فرار مغزها ....
-- ببخشيد برادر ! ميشه فرمايشتان خلاصه و موجز بفرماييد !
-- چشم ، فقط مي خواستم عرض كنم كه جامعه بايد همه چيزش متناسب باشد ، مانند خلقت خداوندي ... جامعه نامتناسب نباشد مثل يك كاريكاتور ! كه حتي كفش ها ي كاريكاتور ، كوچكتر از ابرو ... بله ؟!!
اتفاقا بسیاری از بدحجابها برخاسته از همین خانواده‌هایی هستند که تدین دارند؛!!! و این حاصل کار فرهنگی و تبلیغیه!!!!!
آقای رییسی چرا از طرف مردم حرف میزنی؟ خنثی کردن تحریم ها کار دولت است و نه ملت. مردم واقعا دارند زیر بار گرانی له و لورده میشوند. لطفا از خواب غفلت بیدار شوید
حاج آقا سعیدی! اگر اجازه میدین در خانه هم از چادر و مانتو و مقنعه و... استفاده بشه زندگی خصوی مردم چه ربطی به شما داره؟
خراب بشه این رسانه مییییییییییلی حال به همزن
جناب امام جمعه قم؛ تو رو خدا بیاید داخل اتاق خواب هم قائل به حجاب اجباری بشید.
از آقای سعیدی ممنونم که مجوز دادند ۷انم بنده در منزل و در کنار بنده چادر و مقنعه را بردارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
یا علی
به امام جمعه محترم بفرمائید:
۱- ایشان موقع صحبت رهبری کجا تشریف داشت ؟
۲- ایشان کی و کجا صحبت آقای پوتین را شنیدن ؟
مهمتر از همه ایشان اصلا خبر ندارن که جناب پوتین لامذهب هستند !!!!!!
جراحی اقتصاد یا بریدن گوش مردم؟!!
اقای رییسی چرا از مردم مایه میذارن ، مثل احمدی نژاد؟ اگه نظر خودشون مقاومت در برابر زورگوهاست ، خودشون اول مقاومت کنن به مردم نشون بدن ، بعدش مردم هم یاد میگیرن ،
کی رسما اعلام کردیم که خودمون خبر نداریم؟
کدوم مردم اعلام کرده اند؟ چرا کسی از من که یکی از همین مردمم چیزی نپرسیده؟ چرا به من کسی نگفته برو فلان‌جا و تو هم اعلام کن. اصلا کی مردم اعلام کردند کجا اعلام کردند.؟ من رای هم داده ام ها. گفته باشم. چجوری اعلام کرده اند. به منم بگید. منم در حمایت از رایی که داده ام می خوام برم همینی که آقای رئیسی می گویند را اعلام کنم. کی برم. کجا برم. چجوری اعلام کنم. منم جزو همین مردمم. شناسنامه ام را هم نگاه کنید توی همه انتخابات شرکت کرده ام
مردم؟ کدوم مردم؟ اکثریتی که به دکتر آیت الله رأی ندادند؟
جناب رئیسی مردم بخوان یا نخوان دارن مقاومت میکنن این مسئولین و بچه هاشون هستن که دل از اروپا و امریکا نمیکنن
سید جان..معلومه خبر از وضعیت جامعه نداری..
این حرفات شبیه،،محمود ه
جناب رئیسی :

بفرمایید این مردمی که به شما این موارد را اعلام کرده اند چه کسانی هستند ؟؟

کی و در چه تاریخی و در کدام مکان به شما اعلام کرده اند ؟

چرا ادعاهای بی اساس دارید
رییسی کارزارمردم برای رای مثبت شما به توافق برجام رو اگه تونستی نگاه کن مردم همه خسته شده اند و ازتون خواستن جواب مثبت به برجام بدهی .طبق حرفهایی که قبل از ریاست جمهوری میزدی عمل‌کنی
آقای منادی خواهشن هنوز یک ریال به حقوق معلمان اضافه نشده اینقدر هیاهو درست نکن ؟؟ ولله قسم جامعه فرهنگی از نو متنفر شدن ، یا اون معاون کم تجربه وزیر سناری که معلوم نیست با چه رانتی معاون وزیر شده صحبت از افزایش ۷۵ درصدی میکنه اخه نمیگه ۷۵ درصد فقط یه آیتم که در بهترین حالت ۳۰ درصد حقوق نمیشه ، بابا این وزارتخانه به گداخانه بیسار شباهت داره تا وزارتخانه ؟ به امام حسین قسم بعضی وقتها بعضی ا ز مطالبات با یکسال تاخیر پرداخت میشه، بابا خسته شدیم از این همه شعار توخالی ؟؟ آیا تا حالا تو رسانه از حقوق عزیران نظامی و بانکها و حقوقهی اساتید دانشگاه این قدر هیاهو شنیدی ؟؟ دیگه آبروی برای فرهنگیان نگذاشتید . به فرض که چندر غاز آماده بشه آیا با این تورم تاثیری هم داره پارسال کیسه برنج ۴۸۰ هزاربود امسال همین کیسه شده یک میلیون و....کیسه برنج و روغن و مرغ یه تا ۴ برابر شده حالا حقوق کارمند ۱۰ درصد یا بدبخت پرستاران عزیز که واقعا جانفشانی می‌کنند ولی ..
پرستاران عزیر واقعا درود به شرفتون که جانانه دارید خدمت میکنید مردم وقتی قدر شما رو میدونند که فقط بخواهند فقط یه شب تو بیمارستان بالی سر مربض خود باشند من که اگه شبی یک میلیون هم بدهند حاضر نیستم خدمت تو بیمارستان تو آن همه انگل و... باشم
آقای رئیسی شماازکدوم مردم چیزی پرسیدین چراهرکاری دلتون میخوادبکنید ازقول مردم حرف میزنیدشمااصلا ازدردمردم چیزی میدونی بخدااگه بدونی اگه میدونستی انقدرانقدرزندگی به مردم تلخ نمیکردی
یعنی در حوزه خصوصی هم برخی معتقد به حجاب اجباری هستند؟!
سخنان معاون رئیس جمهور در مورد سقط جنین واقعا توهین به کادر در مان است و نسنجیده بود اخه با این وضعیت اقتصادی آشفته ای که رئیس جمهور شما درست کرده کسی جرات بچه دار شدن میکنه ؟؟ اخه پوشک ۲۹۹ هزار تومانی یعنی یارانه یه ماه او تو سه روز خرج میشه حالا از شیر خشک و هزینه های دیگه کنار ؟؟ خوب نیست انسان ناتوانی خودش در ادراه کشور رو به گردن دیگران بیندازه ؟؟؟ اخه یه پست اینقدر ارزش داره که شرافت خودش رو بفروشه
میشه فحش داد ؟
لابد از ان مقاومتی که هرچه بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی داد میزنند که در مقابل این گرانی ها چرا به حقوق ما 10 درصد اضافه شده و شما مقاومت میکنید
منظور رئیسی ازمردم دقیقا کدوم مردمه ؟؟؟؟؟مردم یمن و سوریه
تابناک کارگر کارمند آبدارچی نگهبان استخدام نمیکنی؟
نه؟
مدیرکل چی؟
برای خودم میخوام هرجا میرم اول میگن سنت خیلی بالا رفته بعضی جاها هم که سن مهم نیست میگن سو سابقه داری آخه ده سال زندان بخاطر جرم ناچیز حمل مواد و زورگیری و سرقت مسلسلانه که چیزی نیست
مردم کی گفتند که مادوست داریم تو تحریم باشیم شکم سیر چه به فکر گرسنه است دست بردارید وبه جای مردم صحبت نکنید
این روزها صحبت از تبین پررنگ است اما باید زوایای تبین را مشخص کرد
برخی افراد نظرات شخصی خود یا افراد خاص را می خواهند تبین کنند
در حوزه اقتصاد ظاهرا مشکلی نیست چون مخالف اجازه صحبت دارد اما در حوزه دین اگر تبین می کنند باید اجازه بدهند نظرات مخالف هم شنیده شود
برخی افراد هر چیزی که در کتاب دینی نوشته شود را تبین می کنند اما کاری به سندیت و اعتبار آن ندارند
برخی افراد مستند تبین می کنند اما شرایط مکان و زمان را در نظر نمی گیرند
برخی افراد شرایط زمان و مکان را هم لحاظ می کنند اما نوشته های مستند و مطابق با شرابط زمان و مکان را با قران مورد سنجش قرار نمی دهند
تبین به این آسانی نیست و باید توسط اهلش انجام شود یعنی کسی که بتواند آنرا از ۳ فیلتر سندیت و شرایط زمان و مکان و قرآن عبور دهد و سپس ارائه دهد
مقاومت کنید.(زندگی نداشته باشید)
فقط زنده باشید.
آقای رئیسی از کدوم مردم حرف میزنی.. مگه تو ایران نیستی... وقتی روغن نتونیم بخریم لبنیات نخریم گوشت نخریم. مرغ نخریم سیب زمینی نخریم حبوبات نتونیم بخریم تخم مرغ نتونیم بخریم میوه نتونیم بخریم چه کوفتی بخوریم که مقاومت کنیم....... چی میگه آخه حاجی جان. چی میگی؟؟؟
اقای رئیسی ازطرف کدام مردم حرف میزند?گرانی مردم را منزوی کرده رئیسی واعضای دولتش بیان بین مردم وبادرامد مردم زندگی کنند متوجه خواهند شد نظرمردم چیه!!!?این دنیادروغ اخرت راچکارمیکنید?بخدا پول داروندارم پول خریدپنیرصبحانه راندارم وهزاران مشکل دیگر
ثبات پول کشور باید اولین اولویت در اقتصاد باشد و اگر چنین اتفاقی رخ دهد ۵۰ درصد از مشکلات کشور کاهش می یابد
خیلی خیلی ممنونیم ازتون واقعا چجوری تشکر کنیم بابت این لطف بزرگ که در حوزه خصوصی و شخصی اجازه میدید حجاب اجباری نباشه اشک تو چشام جمع شد
امام جمعه يزد بايد سفري به فرانسه و شهر پاريس داشته باشد و حجاب زنان محجبه اونجا را با قم مقايسه كنه ………
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
از کجا میدونید تا الان چندین سفر نرفته باشه؟ ایشون مثل من و امثال من نیستند که از شهرمون هم نمی‌تون بیرون برم
بیشترین کامنت وکمترین انتشار از آن یکی از تیترها خواهد بود .
خودم رو کشتم با این حجم از خود سانسوری !
لطفا هر وفت رای مردم را داشتید نطر مردم را بگویید
چقدر شما خوبین که به ما اجازه میدین تو‌خونه خودمون چطوری زندگی کنیم.
آقای رییسی،احتمالا اون مردمی که از وضعیت فعلی اقتصاد کشور راضی هستند مسئولان و خانواده آنها و خیل آقا زاده‌ها میباشند.چون اکثریت مردم استخوانهایشان زیر فشار اقتصادی شکست اما شما همچنان در حال شعار دادن هستید.
احمد خاتمی: من گفتم اکثر بی‌حجاب‌ها برخاسته از خانواده‌هایی اند که تدین ندارند؛ نگفتم برخاسته از دزد‌ها

حاج آقا خوشبختانه نوارش در دسترس است.
امام جمعه یزد: در فرانسه دختری که حجاب داشته باشد، می‌زنند و می‌کشند، خلاف حقوق بشر نیست؟!

حاج آقا ؛ کاش آمار میدادی چندتا و در کجای فرانسه بانوی با حجاب کشته شد؟ ضمن اینکه اصولا در فرانسه حجاب قدغن نیست، بلکه برقع یا نقاب قدغن است. والا کسی پوشیده باشد کسی کار به کارش ندارد.
امام جمعه اصفهان: کسی که مشکلی ندارد چه باکی دارد از گردش گشت ارشاد؟! باید از آن‌ها تشکر کنند که دنبال این هستند که ما منحرف نشویم

آقای میردامادی اگر احساس به بیراهه رفتن میکنی یا ترس از انحراف داری و کمک میخوای، به خودت مربوطه. بیخود به مردم توصیه نکن. چون کسی احساس شمارو نداره
رئیسی: مردم رسماً اعلام می‌کنند، می توان با مقاومت، تحریم را بی اثر کرد

شک نداشته باشید آقای رئیس جمهور عزیز. اما شرطش اینه که اثرات تحریم ها را مردم به تنهائی تحمل نکنند. مسئولین هم باید دردرجه اول از دریافتی های خود از بیت المال بابت حقوق و مزایا بکاهند و فاصله خود را با طبقه میانی جامعه کاهش دهند. این باعث میشود ضمن اینکه کمبود در بازار مایحتاج عمومی بوجود نیاید و گرانی اوج نگیرد، مردم از احساس تنهائی در تحمل مصائب دربیان و پشت مسئولین قرار بگیرند. غیر از این هرکی بهت هرچی گفت دروغه؛ باور نکن!!
اتفاقا اهل و عیال خاوری بشدت اهل حجاب بودند
چی میشه گفت وقتی کمربند ماشینو به حجاب تشبیح میکنن خودتون قضاوت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
کمربند ماشین برای زن و مرد هر دو است اگر چادر را برای مردها هم اجباری کنید استدلال شما درست است
قائل به حجاب اجباری در فضای شخصی و خصوصی نیستید یعنی باید خدا را شکر کنیم که یه ون گشت ارشاد پارک نکرده توی پذیرایی خونه ,,,
جراحی با شش کلاس سواد
آقای رئیسی . مردم چه زمانی رسما اعلام کردند؟؟ چرا از طرف ما حرف میزنی؟ کِی از مردم پرسیدی؟ رسما یعنی رای گیری .
یادم نبود جمعه بود وگرنه نمیومدم تو سایت . باز سخنان عجیب غریب شنیدیم
رئیسی: مردم رسماً اعلام می‌کنند، می توان با مقاومت، تحریم را بی. بی اثر کرد
دقیقا کدوم مردم وکی اینو گفتند
مردم رسما به کی اعلام کردن؟؟
انشاالله روحانی عزیز هر چه زودتر بهبود یابد
عجب
عجب
کسی نگاه تلوزیون ایران نمیکند
از رئیس جمهور بپرسید منظور از اینکه مردم بطور رسمی اعلام می‌کنند،چیست؟از جمله مردم که ما باشیم چنین حرفی را نزده ایم..
اقای رییسی از جانب مردم حرف نزن . سالهاست که حرف ما این نیست . مثل سالها جنگ . ما را به خاک سیاه نشاندی
سلام سید بزرگوار (سید ابراهیم عزیز، رییس جمهور محترم)

ما دیگه جای سالمی برای مقاومت نداریم.
همه جامون رو برای به لقمه نون فروختیم.
خیلی روی ما حساب نکن
جناب رئیسی چقدر دروغ.......
به کجا می خوای بررسی....
رئیسی: مردم رسماً اعلام می‌کنند می‌توان با مقاومت، تحریم را بی اثر کرد.
بله بشرطی که همه بخصوص مسئولین و فرزندان آنان نیز بجای تجارت مثل برج سازی در امارات و هند هم در این مقاومت شریک باشند.
چرا ائمه محترم جمعه مطالعه کافی ندارندوحرفهایی میزنند که در دنیای امروز باعث تمسخر میشود.مگر در مدت اقامت اما خمینی در پاریس بانوان محجبه ایرانی وغیر ایرانی به انجا رفت امد نداشتند؟ایاانجا هر روز تظاهرات وحتی اقامه نماز در جماعت نبود.ایا بانوان محجبه حضور فعال نداشتند؟به چند نفرشان اهانت شد؟الان هم جمعیت زیادی از بانوان مسلمان افریقایی تبار با حجاب در فرانسه زندگی میکنند وحتی به پارلمان هم راه مییابند. ونکته ای در مورد صحبتهای اقای ترقی.فیلم ها وکلیپ هایی که بعضا از برخورد گشت ارشاد منتشر میشود اگر ساختگی وبه قصد تحریک باشد به این معنی ست که مامورین گشت هم بازیگر این سناریو هستند ایا چنین است؟؟
سلام. ممکن است فارسی این جمله را بیان فرمایید: "وی با بیان اینکه قائل به حجاب اجباری برای افراد در حوزه شخصی و خصوصی نیستیم"
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
ار اهل ادب کمک بگیرید
ناشناس
| Romania |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
به گوگل ترنسلیت بدید از عربی به فارسی ترجمه کنه.
یعنی خاک بر سر صدا و سیما کردن باز کمه
آدم این خبر را که میخونه فکر میکنه توی قرن دوم زندگی میکنه!
آقای رئیسی، دقیقا بفرمایید این مردم چه کسانی هستند؟
من هیچ وقت نگفتم و نخواهم گفت که در برابر تحریم ها قصد مقاومت دارم تا بی تاثیر شود.
کی به این رییس جمهور مشاوره میده.نشینه تو دفترش بیاد بره پایین شهر .بقیه جاها پیشکش‌.‌...
قائل به حجاب اجباری برای افراد در حوزه شخصی و خصوصی نیستیم.
احتمالا منظورش این هست که تو خونه تون می تونید حجاب نداشته باشید اونجا پلیس امنیت اخلاقی کارتون نداره البته فعلا!!
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
به زبان ساده منظورشون اینه که فعلا تو اتاق خوابها حجاب اجباری نیست
جناب رئیسی! ادعا می کنید مردم رسما اعلام می کنند که می شود با مقاومت تحریم ها را بی اثر کرد. اگر می خواهی که این اعلام رسمی تر شود لطفا برای موضوع هسته ای و تحریم ها یک رفراندم برگزار کنید و نظر مردم را در مورد برجام و هسته ای و تحریم ها جویا شوید. نتیجه هر چه شد طبق آن با قدرت اقدام کنید.
واقعا مردم کدام را میگویند "امام جمعه قم: قائل به حجاب اجباری در حوزه شخصی و خصوصی نیستیم" یا "رئیسی: مردم رسماً اعلام می‌کنند، می توان با مقاومت، تحریم را بی اثر کرد" سخن آنها برای خودشان از خودشان است یا واقعا مردم چنین خواسته ای از انها دارند؟ آیا مردم قبول نکنند چون شما گفتید باید قبول کنند اگر مردم تحریم ها را می پسندند چر مذاکره می کنیم و این سالها حق ماموریت به نمایندگان ایران چون آقای باقری می دهیم بگویید مردم تحریم می خواهند و مذاکرات را کنار بگذارید
اقای ریسی کجا مردم اعلام کردن چرا به جای مردم حرف میزنید از خدا بترسد
با سلام واحترام
اگر درکوچه وخیابان در میان مردم باشیم،متوجه میشویم که مردم از ادامه تحریم ها چقدر نگران وناراحت هستند.وخواهان مذاکره برای رفع هرچه سریعتر تحرم ها هستند.با تکنولوژی امروزی میتوان در عرض چند ساعت" نظر سنجی "کرد .و دیگر جای هیچگونه شبهه ای باقی نگذاشت.
جناب اقای رئیسی رئیس جمهور محترم کدام مردم همین مردمی که گفتند چند نفر بودن بخدا دارین ظلم می کنین
آقای رئیسی ما بعنوان مردم همچین چیزی بیان نکرده ایم. لطف کنید امورات مملکت را ساماندهی دهید. بنده مهندس مملکت با 20 سال سابقه الان پنج سال هست بعلت نبود تخصیص های اعتباری برای پروژه های عمرانی بیکار هستم.
آقای رییسی من به عنوان یک ایرانی ویک شهروند دیگه مقاومت نمی تونم بکنم کمرم از فشاز گرانی وشرمندگی خانوادم شکسته لطفا ........
مردم دقیقا کجا رسماً اعلام کردند که با مقاومت تحریم ها را شکست خواهند داد ؟
پس این اعتراضات اقشار مردم که هر روز جلو مجلس و خیابون ها با شعار رییس شیش کلاسه ..... انجام می شه چیه ؟
رئیسی: مردم رسماً اعلام می‌کنند، می توان با مقاومت، تحریم را بی اثر کرد

کدوم مردم ؟؟؟؟؟/
اگر فقر راگسترش نمی‌دادیم اینقدر فحشا رواج پیدا نمی‌کرد بنیاد خانواده از هم پاشیده نمیشد حجاب اجباری ملت گرسنه و خشمگین را به درگیری تحریک میکند و هرج و مرج در جامعه براه می‌اندازد لا اکراه فی الدین
جناب اقاي علم الهدي شما و امسال شما واقعا حق پدري را براي ما به تمام و كمال اجرا كرديد و چيري براي پدر خودمان باقي نگذاشتيد .
نحوه اعلام رسمی مردم که آقای رییسی ادعا میکنن به چه صورت بوده ؟ ما نظر سنجی یا رفراندوم واقعی یا حتی مجازی ندیدیم. کلمه “اعلام رسمی” بار معنایی و حقوقی داره.
من راسما اعلام می کنم که تحریم ها من یکی رو جرررررررر داد و خسته شدم و می پرسم تاکی باید تحمل کنم صبرم تمام شده است!!!
آقای رئیس جمهور چهل و چند سال مقاومت کردیم چی بدست آوردیم الان بعد از چهل و چند سال که حداقل پیشرفت را داشته باشیم یک عده برای گذران زندگی مردم پیشنهاد کوپنی شدن کالاها و صف های طولانی را می دهند چون نه خودشان به آن کالاها نیاز دارند و نه یک زمانی خدای نکرده توی همان صف ها برای تامین حداقل نیاز خود توی صف هستند مقاومت موقعی خوب است که یک سال بعد دو سال بعد چهار سال بعد نتیجه ای داشته باشد نه اینکه به جای پیشرفت پسرفت کرده باشیم و با تبلیغات زیاد بگوییم پوزه آمریکا و غرب را بخاک مالیدیم نه به خدا دارید راه را اشتباه می روید اگر واقعا می خواهید پیشرفت کنید
دوستان حتما مستحضرند که امروزه اکثر خانواده های متدین دارای دختران با چادر و یا حجاب نیستند ولی دختران قوی هستند که اگر چادر هم به سر بکنند در رفتارشان تفاوتی حاصل نمیشود.
عزیزان درون و غنای فرهنگی مهم است.
ما درون را بنگریم و حال را
نه برون را بنگریم و قال را
حجاب درونی است.
احتمالا "مردم" اسم شخص خاصی است که ما نمی شناسیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
اسم دوم رئیس جمهوره
اقا به کی اعلام کردن؟؟؟؟؟ کدوم مردم؟؟؟؟...............اگه ما مردمیم که غلط کردیم اعلام کردیم!!!!!!!!
عععه، من خبر نداشتم همه پرسی انجام شده و مردم #رسما تحریم‌ها رو بی‌اثر دونسته‌اند؟ از کدام مردم حرف میزنید و کدام کانال رسمی؟
درغگو دشمن خداست
تابناک مطمئنم کلی نظر واسه این خبر هست ،سانسور نکن
رئیس جمهمور محترم فدای اون راستگویی شما برم ببخشید کدوم مردم به شما گفتند با مقاومت تحریمها بی اثر میشن ؟
جناب رییسی فقط بفرمایید تا کجا مقاومت کنیم. میلی متر یا سانتی متر یا دسی متر؟
جناب رییس جمهور ،کدام مردم ،ازبان کدام مردم این حرف ها را می زنید .
من امام جمعه را به عنوان پدر قبول ندارم
رئیسی: مردم رسماً اعلام می‌کنند، می توان با مقاومت، تحریم را بی اثر کرد

کی اعلام کردند ؟؟؟ کجا اعلام کردند ؟؟؟؟ اصلا" چی میگه این ؟؟؟ ملت کمرشون زیر بار فشار و گرانی ناشی از تحریم شکسته ملت فلج شدند جامعه رسما " دو قطبی شده یکی نیست بگه این حرفا رو از کجات در میاری آقای به اصطلاح رئیس جمهور
از امام جمعۀ محترم قم سپاسگزاریم که اجازه فرمودند تا خانم‌ها پیش محارم خود بتوانند بدون روسری و چادر ظاهر شوند...
خدا خیرتون بده که دیگه با اتاق خواب مردم کار ندارید و حجاب نمبخواد اونجا... یک در دنیا صد در اخرت خیرشو ببینید
شما اگه قائل هم که باشی ؛ خانم ها قائل نیستن
اقاریسی مردم نود درصد صلح رادوست دارندچقدردورغ همین یک ماه پیش تو تلویزیون گفت قمت نان امسال تغیر نمیکند پس چراتغیر کردباباتمام کنیددورغها را ..الان هم می‌گوید مردم میکویند ماتحمل تحریم را داریم این هم دورغ بیچاره مردم
پاسخ ها
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
از آقای رئیسی دعوت میشه نظرات و لایک های زیر همین خبر رو بررسی کنن تا میزان رضایت مردم از عملکرد و گفته های ایشان مشخص بشه و بدونن آیا مردم صلح و آرامش رو میخوان یا مقاومت رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ
آقای رئیسی طبق کدام نظر سنجی معتبر و رسمی به این نتیجه رسیده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
آقای رئیسی هم مثل آقای روحانی به صورت ماشینی نظرسنجی میکنه. به این صورت که از توی ماشین به چهرۀ مردم نگاه میکنه و میفهمه که تحریم ها اثری نداشته...
جناب آقای رئیس جمهور شما یک روز یگان ویژه رو خیابون نفرست تا نظر واقعی مردم رو در رابطه با سیاست خارجی کشور و تحریم ها بفهمید
فقط امام جمعه یزد.
سلام . میشه از رییس جمهور محترم آقای رییسی سوال کرد که این مردمی که ایشون میگن کجا هست؟ کیا هستن ؟ خب چرا ما اونها رو نمیبینیم ؟ لطفا بگین این مردم رو به ما هم نشون بدن ما هم یادبگیریم چطور باید مقاومت کنیم که تحریم ها روی ما هم بی اثر بشه . خیلی متشکرم
پاسخ ها
یک نفر مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
نظامیان و دولتیها و خانواده
لحن امامان جمعه از این هفته چقدر پدرانه شده! واقعا باور نمی‌کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
صبح جمعه کولر مارو از مشهد اومدن قطع کردن
خیلی ممنون که داخل خونه مردم حجاب رو اجباری نکردید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
این حرفشون یعنی اینکه اختیار حجاب تو منزلتون هم با ماست . خیلی جالبه.
واقعا این لطف امام جمعه قم که خواهر و مادر و همسر ما میتوانند در منزل حجاب نداشته باشند را هیچ وقت فراموش نمی کنم چون این بنده خداها فکر میکردند قانون حجاب اجباری در منزل برای محرم ها هم می بایست رعایت گردد.
در دولت قبل رفراندم یارانه شد تمام مردم خواستار دریافت یارانه شدند پس اگر مقاومتی در کار بود از یارانه گرفتن بی خیال می شدند
آقای رئیسی ما در انتخابات شرکت نکردیم تا پیام روشن و واضحی را برسانیم. بعد شما یک پیامی را برای خودت برداشت می کنی که بله مردم به تحریم ها راضی اند.
در نهایت مسئولین ما هر کاری دلشان بخواهد را می کنند و کاری به مردم ندارند. حداقل اینها را به مردم نبندید که دردش مضاعف نشود.
قائل به حجاب اجباری برای افراد در حوزه شخصی و خصوصی نیستیم
منظور ایشون این بوده که زن ها می تونن تو خونه . موقع خواب حجاب نداشته باشن
ممنون از این همه اختیار و آزادی
مقاومت همیشه جواب داده اگر مقاومت ما در مقابل حرب بعث نبود الان اینجا در آرامش کامنت اعتراضی نمیگذاشتیم و ... شاید کمی سخت باشد اما به گفته رییس جمهور محترم با مقاومت همانطور که تا الان توانسته ایم باز هم میتوان تحریم را بی اثر کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
تا کی با کلمه حزب بعث سر خود را کلاه میگذارید؟ مردم عراق با ما جنگیدند و الان هم دشمن خونی ایرانیان هستند
امام جمعه اصفهان: کسی که مشکلی ندارد چه باکی دارد از گردش گشت ارشاد؟

مردم مشکلی ندارند، آنها مشکل دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
مردم مشکل ندارند مشکل از افکار منحرف برخی‌هاست.
اگر مسئله رعایت حجاب یک اقلیتی از زنان را از امامان جمعه بگیریم ، احتمالا انها دبگر ماههاست چیزی برای گفتن ندارند

البته کمی در ارتباط با مخالفت سگ گردانی و تعریف و تمجید از دولت و مجلس فعلی که جای خود دا دارد !!!!!!!
آقای رئیسی آن افرادی که در کنار شما هستند مردم نیستند؟آنها مثل شما از تحریم در عذاب نیستند.درآمد خوبی دارند و بچه های آنها به مدد پدرشان از سفره انقلاب سیراب هستند.
چرا رفراندوم برگزار نمی کنی اقای رئیسی تا نظر مردم را بفهمی؟ مگر نمی گویید همه موافق حجاب اجباری هستند ؟ مگر نمی گویید همه مقاومت می کنند خوب نظر رسمی بگیرید که مخالفین تو دهنی بخورند!
چرا یک سال پیش موقع انتخابات، توی مناظره ها، از این حرفا نمیزدی رییسی!
نه یک دوربین هم بگذارید داخل اتاق .....
به خدا مردم می خواهند بر جام به نتیجه برسد .این باقری کنی بی سواد را عوض کن ومشکل بر جام را حل کن.فردا دیر است....
من اگر پدری مثل علم الهدی داشتم خودمو میکشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
من هم
رییس‌جمهور واقعا انقدر با مردم بیگانه‌ست؟ یا خودشو زده به اون راه؟
محبت می کنید !

پاسخ علی آقا به امام جمعه قم
آقای رئیس جمهور این نظر مردم را که میگید لطفاً به رفراندوم بگذارید و نتیجه اش را ببینید و اجرا کنید
مردم رسما با صدای بلند ورسا اعلام می کنند شما به جز خرابکاری هیچی بلد نیستی در اسرع وقت استعفا بده ‌کارا به کار بلد بسپار
ظاهرا هنوز پیام مردم ایران رو که با شرکت نکردن در انتخابات که به وضوح رسوندن، شما هنوز نگرفتید!!
یک زمانی امامان جمعه گفتند علت کم بارانی به دلیل بی حجابی خانمها است الان هم مثل سابق تمام مشکل آقایان باز بی حجابی است اما باران و سیل همه جا را برده است
مردم برید کارزار احیای برجام رو امضا کنید تا رییسی متوجه بشه مردم تحمل ادامه زندگی رو با این گرونی ها و بی تدبیری ها رو ندارند چه برسه به جنگ جهانی سوم باید آقا زاده ها از آمریکا برگردند بروند با آمریکا بجنگند
واعظان كاين جلوه در محراب و منبر می کنند
چون خلوت می روند ان کار دیگر می کنند
آقای رییسی

میشه بگید مردم با کدام رفراندوم و یا تظر سنجی اعلام کردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه مرد مومن! دروغ هم یه حدی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
همونهایی که به وزیرش گفتن جستجوی امن می خوان فعال بشه و کل ایران رو بچه صغیییرر فرض کرده اون مردم
آقای ریسی نزدیک 5 ماه است بازنشستگان تامین اجتماعی را بیچاره کردی شما چرا از طرف مردم صحبت می کنید. اگه راست میگی یه رفرندام بگذارید بعد صحبت های مردم را بشنوید لطفا یک طرفه صحبت نکنید
اقتصاد جراحی شد اما چاقو وقیچی جراحی توی شکم بیمار جا گذاشتنه شد
تابی واقعا که رسالت خبری را با نود نظر غیر قابل انتشار به حد اعلی رسوندی.
مردم یعنی ما
ماکه کمرمان زیربارفشاروگرانی که امثال شماهاببارآوردیدخم شده بخاطررضای خداهم که شده بس کنید
تا الان توی خونه همش حجاب داشتم ممنون که این حق رو به من دادین، تو این گرما تو خونه واقعا سخت بود
اقای رییس جمهور از کدوم مردم صحبت میکنن پدر مردم دراورید کی مردم راضی این اوضاع احوال هستن
خوب شد اجازه دادید تو خونه بی حجاب باشم مونده بودم چطوری حمام کنم!
خود همین خواسته مردم مقاومت کنند یک دروغ است
وواقعا رییسی نظرها رو نمیخونه!! کدوم مردم؟!مشت نمونه خرواره، بگید یه نگاهی به این نطرات بندازه.وه که چقدر از مردم فاصله دارند
مسئولین یک دکتر برن بابت این صداهایی که فکر می کنند از طرف مردم و خانوادهاست شاید درمان بشه
با نگاهی به مثبت و منفی کامنتها نظر مردم مشخص میشه
رئیسی: مردم رسماً اعلام می‌کنند، می توان با مقاومت، تحریم را بی اثر کرد!!!!
علم‌الهدی: مردم امام جمعه را به‌عنوان پدر بپذیرند!!!!!!
معاون دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت برنج در سال ۱۴۰۰ بسیار منصفانه بود،!!!
دولت مردمی شدن رئیسی معناش همینه!!!!؟
ما اگه دولت مردمی نخواهیم کی را باید ببینیم!!!
آخه این چه طز حرف زدنیه!!! نه پشتوانی علمی داره نه پشتوانه مذهبی داره نه پشتوانه مردمی داره این حضرات معلوم نیست کجا زندگی میکنند!!! کمرمون شکست زیر بار قیمت برنج این کجاش (منصفانه بودن) است!!؟؟؟
همین حرف هایتان نشان از این دارد که خارج از دایره زندگی در ایران هستید
سالیان سال است در ایران دولت (مردمی) سر کار بود شما کجا بودید!!!
خوابتان الان بهم خورد ناگهان از خواب پریدید که ایران دولت مردمی نیاز داره!!!
نه خیر ایران دولت فهیم وبا سواد و متخصص و مهارتمند و کارساز نیاز داره
زندگی ما یعنی(برنج- روغن9 دلار- طلا- ماکارونی- سیب زمینی- پیاز- نان- آرد- نخود- عدس -لاستیک- بنزین- ساختمان- خودرو- کاغذ- گوشت- مرغ- و ..... و بقیه چیزهای دیگر هم به شما مربوط نیست آنها خودش متصدی دارد
دولت کارش (معیشت مردم) است
کار دین با دستگاه های مرتبط با خودش است آنها خودشان وظیفه شان را بلدند
شما کار خود درست کنید
در کنار رفع حصر ، حضور زنان در ورزشگاه و پخش ربنای شجریان ! سانسور عادل هم شده سوژه ای دیگه ، برای رسانه های مثل تابناک !!
اقلا من یکی اهل خطر کردن نیستم. لطفا از طرف ما صحبت نکنید.
آقای رئیس‌جمهور مردم کف خیابان خسته شدند از داخل دفتر کار بیا بیرون و داخل مردم شو متوجه میشوی مردم دنبال آرامش و آسایش و برقراری صلح و دوستی با تمام دنیا هستند و از ادامه این اوضاع آشفته نه جنگ ونه صلح به جان آمده اند
من بعنوان یکی از این مردم که ئیسی نامبرده ازش
اعلام میکنم ما در مقابل تحریم ها نتونستیم بایستیم و ایشون از خودشون میگن اینارو
و اتفاقا کمر ملت و چرخه صنعت تو تحریما شکسته
و نتیجشو تو اعتیاد و کارتن خوابی جوونها از بیکاری
و نداشتن توان مالی برای ازدواج و هزاران مسئله که همتونم میدونید میتونید ببینید
درود بر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و گشت ارشاد اسلامی ایران / بد حجابی و بی حجابی ممنوع .
همه ميدونن مسيولين صدا و سيما كاره اي نيستند و افسار دست جناحي خاص است ، هر كه نزد صدا و سيما سانسور بشه نزد مردم عزيز تر ميشه !
مسیری را درست یا غلط طی کرده ایم که ما را به این وضعیت رسانده است
خیلی خوش باوری است اگر به حرف مفت کفتارهای به تله افتاده اروپایی مزور، واقعا حیات سرزمین و فرزندانمون رو دوباره به بازی بگیریم
آنها هرگز در صورت ضعفمان، لحظه ای درنگ و هیچ ترحمی به ما نخواهند کرد
بنده مستاجر گرفتارم و نفس عزیزترین کسانم به خاطر بی‌کفایتی و فساد مدیریتی و همچنین تبعات جنگ پیدا و پنهانیکه در معرض آن قرار داریم بریده شده است
اما بوضوح میبینم که اگر بخواهیم امنیتی نسبی در آینده در قبال امثال ترامپ برای فرزندانمون فراهم کنیم به نوعی از بازدارندگی هسته ای نیاز داریم
شرایط فعلی بهترین فرصت هست که حداقل از ان پی تی خارج شویم
این به معنی بمب ساختن یا حداقل به صورت علنی نیست
حتی می‌توان بصورت غیرمتعهد همان نظارت را برای آژانس قائل شد
اما پاشنه آشیل را برای ایمنی در آینده ای که دوباره شاید نه چندان دور باشد به دور می اندازیم
یک لحظه تصور کنید اگر ترامپ جنایتکار حمله ای به درون خاکمان انجام داده بود، اوضاعمان الان چطور بود!؟
تکرار تاریخ و اون وضعیت از طرف اروپا یا آمریکا خیلی طول نخواهد کشید و این بار شاید مشیت خداوند بر فرصت دوباره به ما قرار نگیرد
شناخت فرصت حقیقی از سراب شاید بزودی برای ما تفاوت زندگی با مرگ باشد
مردم برای ظهور امام زمانتون دعاکنید که جز امام زمان کسه دیگه ای نمیتونه مارو از این گرفتاریها نجات بده امروزه نه فقط ایران بلکه کل دنیا گرفتاره هر کشوری به یه دردی میناله فقط آقا امام زمان هست که میتونه مارو نجات بده فقط آقا امام زمان ارواحنافدا. آقا خودشون فرمودند برای تعجیل درفرج و ظهور من بسیار دعاکنید همانا این کار برای خودتان گشایش خواهد بود.
اقای ریس جمهور به داد ما رانندگان تاکسی برسید بیست سال پیش تعاونی تاکسیرانی اپارتمان خریدیم تمال وکمال همه پول رادادیم اما از سند خبری نشد هی ازماپول دریافت کردندن ولی مدیر عوض میشه میگن مااز چیزی خبر نداریم خواش میکنم رسیدگی جدی بکنید کسی خانه بدون سند نمی خردازما پول لازم داریم هزارو یک گرفتاریداریم ولی سند بی سند کمک کنید جدی بگیرید شاید بگم هر ریس جمهری که امده ورفته ما درخوایت دادیم ولی هیچ فکرکنم حرفهای ما بگوش شما نرسد ولی من نا امید نمی شوم متشکرم
جناب رییسی کدام مردم ؟ شما از جانب چه کسی صحبت می کنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
خود رئیس جمهور بالاخره یک نفر از مردمه دیگه !
بله
دو تا شرط داره

با هیچ مسوول کم کار مماشات نکنند

با وجود فضای مجازی و زوم دوربینها روی مسوولین، زندگی ساده داشته باشند و با زندگی لاکچری شان در این شرایط سخت روح و روان مردم رو به بازی نگیرند

تحریم برای همه

نه اینکه مسوولین بگن مرگ بر آمریکا اما هر روز در فضای مجازی شاهد زندگی لاکچری فرزندانشان باشیم
شکستن کمر مردم را نشنیدی
اقای ریسی
واضح است که اعتماد دوباره به طناب پوسیده اروپایی ها و چشمک زدن های شیطان آمریکایی حماقت و خیانت محض است
اما مسولان اگر به مصالحی در برجام بازی می کنند، خوب است که اقناع مردم را حداقل در نزد نخبگان و اصحاب رسانه آغاز کنند و آنها نیز از هر فرصتی که در اختیار دارند مردم را آگاه کنند که چاره ای جز مقاومت نداریم
واقعا آیا می توانیم این همه هزینه و قدرت محدودی را که بدست آورده ایم براحتی کنار گذاشته و نادیده بگیریم و به امید دولت بایدن شکست خورده، مصالح بلند مدت ملی را قربانی چند ماه بازی موش و گربه اروپایی آمریکایی کنیم و از بحران که در آمدند دوباره جنایاتشان را بیشتر از قبل شروع کنند!؟
بعضی از کاربران فضای مجازی به دروغ گویی مشغول بوده است
آقای رئیسی حداقل صادق باش . هیچ حسن دیگری که نداری
این اعلام نظری که آقای رئیسی میگن مردم از چه طریقی اعلام کردن. خب پس چرا از برگزاری همه پرسی این همه واهمه دارید. ساده مراجعه کنید به آرای عمومی. گرچه مردم نظر خود را در سالهای 92 و 96 اعلام کردن.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل