بازدید 7448

تصادفات جرحی ساختگی با خودروهای گران قیمت

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: تصادفات ساختگی ترفندی برای اخاذی از مالکان خودروهای گرانقمیت است که می‌طلبد مردم نسبت به این ترفندها آگاه باشند.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 28 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرهنگ حمدالله رحمتی پور روز پنجشنبه اظهار داشت: ماموران راهور شهرستان کرج به تازگی اعضای باند ۲ نفره ایجاد تصادف ساختگی با هدف اخاذی از شهروندان را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: درپی اعلام وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح ازسوی سرکلانتری یکم پلیس راهور کرج و انتقال مصدوم به بیمارستان، کارشناسان با حضور در محل و بررسی آثار و علائم صحنه تصادف و انجام تحقیقات، متوجه شدند این تصادف ساختگی و به منظور اخاذی از راننده شکل گرفته که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی و عوامل انتظامی، هر ۲ متهم دستگیر و به پلیس راهور منتقل شدند.

وی افزود: با تحقیقات بیشتر پلیس مشخص شد که متهمان تاکنون با ایجاد هشت فقره تصـادف ساختگی و صحنه سازی اقدام به اخاذی از شهروندان کرده اند.

رحمتی پور گفت: متهمان با شیوه هایی خاص در ساعات پیک ترافیک خودروهای گران قیمت را طعمه خود قرار داده و به گونه ای تصادف را ایجاد می کردند که مقصر سوژه باشد و نفر دوم باند با ورود به قضیه و چرب زبانی مالباخته را به سمت پرداخت نقدی خسارت سوق می داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان