بازدید 41833
سه هزار و هفتاد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

یک نماینده به روحانی: شما می‌خواستید شرف ما را به باد دهید، اما مجلس جلوی آن را گرفت/پاسخ علی مطهری به ولایتی در مورد روابط با غرب و شرق/رئیس پلیس راهور فراجا: برای بدحجابی در قانون کد جریمه نداریم

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند: موتور جستجوی روسی یاندکس در ایران رفع فیلتر شد /ارز دو نرخی موجب فساد می‌شود/ تورم خوراکی‌ها سفره کارگران را کوچک کرده است/انتقاد زاکانی از مسئولان سابق؛ بی مسولیتی‌های قبل مردم را اجاره نشین کرد و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 24 July 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

 

معاون رئیسی: نباید تمام کار‌های خوب گشت ارشاد نادیده گرفته شود
سیدصولت مرتضوی، در واکنش به تصاویر منتشر شده از برخورد نامتعارف یکی از گروه‌های گشت ارشاد با یک شهروند اظهار کرد: برخورد با هنجار شکنان حجاب طبق قانون اجرا می‌شود و ممکن است در اجرای قانون افرادی هم سلیقه‌ای رفتار کنند که مورد تأیید هیچکس نیست. وی با بیان اینکه نباید خطا‌های فردی به گونه‌ای انعکاس داده شود که تمام کار‌های خوب نیروی انتظامی و گشت ارشاد نادیده گرفته شود، افزود: این بی‌انصافی است که خطای یک نفر را به کل مجموعه تعمیم دهیم. گاه استثنائات سلیقه‌ای در روند اجرای قانون پیش می‌آید که موضع مجریان کار نیست. معاون اجرایی رئیس جمهور با تأکید براینکه مردم در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر نشان دادند که با یکدیگر همراز و همراه هستند، گفت: این پروژه‌ها با هدف گسست جامعه ایران در جای دیگری برنامه ریزی می‌شود و باید همگی مردم و مسئولان مراقب خط رسانه‌ای بدخواهان باشند.

توضیح سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه درباره افتتاح یک قهوه خانه توسط یک امام جمعه
حجت الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با اشاره به افتتاح یک قهوه خانه توسط یک امام جمعه که اخیرا صورت گرفت و واکنش‌هایی را در بر داشت، گفت: اصل ماجرا این است که جوانی از مسیر اشتباه خودش بر می‌گردد و مغازه‌ای تاسیس می‌کند و از امام جمعه می‌خواهد در اولین روز کاری این مغازه شرکت کند که امام جمعه هم قبول می‌کند و در محل حاضر می‌شود. هرجمعه خطبه‌های ائمه جمعه دستخوش تحریف می‌شود و موجبات تولید شایعه را فراهم می‌آورد.

حسین شریعتمداری: ایران می‌داند در صورت پیروزی آمریکا در اوکراین، ایران یکی از اهداف بعدی خواهد بود
حسین شریعتمداری نوشت: ایران از واقعیت پشت پرده جنگ اوکراین با خبر است و تحرکات ناتو در منطقه را به دقت زیر نظر دارد و از آنجا که می‌داند در صورت پیروزی آمریکا در اوکراین، ایران یکی از اهداف بعدی و اصلی‌ترین آن‌ها خواهد بود، مقابله روسیه با آمریکا و ناتو در اوکراین را بخشی از امنیت خود دانسته و به طور منطقی و طبیعی از آن حمایت می‌کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: در بحث عفاف و حجاب، با هوچی‌گری و جوسازی عقب نخواهیم نشست
رحیمی با گلایه از عدم ورود سازمان‌های متولی در بحث ترویج عفاف و حجاب گفت: در بحث ترویج عفاف و حجاب و در برابر تلاش دشمنان برای مقابله با این فریضه ایستاده‌ایم و با هوچی‌گری و جوسازی و فتنه انگیزی دشمنان و مزدوران آن‌ها عقب نخواهیم نشست. مرگ همیشه برای همسایه نیست، باید بدانیم که موضوع حجاب و عفاف مساله‌ای لازم برای داشتن جامعه‌ای سالم است و همه باید برای رسیدن به جامعه‌ای مطلوب تلاش کنیم. فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه املای نانوشته غلط ندارد، گفت: در بحث انجام ماموریت‌های انتظامی، ترافیکی و امنیت اخلاقی ممکن است اهمال و قصوری صورت پذیرد. رعایت شان و کرامت شهروندان در همه ماموریت‌ها لازم و ضروری است. تاکید ما همواره بر رعایت شان همشهریان گرانقدرمان بوده و هست. وی تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته شاهد بودیم که برخی افراد با سناریوی قبلی تلاش کردند که با درگیر شدن با عوامل گشت امنیت اخلاقی این حوزه حساس را به چالش بکشانند.

ارشاد خوزستان: تعدادی افراد ناشناس که هیچ کس هم مسئولیت آن‌ها را بر عهده نگرفت، باعث لغو کنسرت‌ها شدند
حجت الاسلام رضا کلاه کج (مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان) در گفتگو با برنامه «استودیو هشت» رادیو نمایش با اشاره به تعلیق چند سانس اجرای سیروان خسروی بیان کرد: مراحل صدور مجوز برای اجرای کنسرت‌ها مسیر خاصی دارد و دستگاه‌های مختلفی درگیرند. دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و انتظامی همه در صدور مجوز نقش دارند و ارشاد مرحله پایانی است که همه مجوز‌ها و تاییدیه‌ها گرفته شده است، ارشاد هم مجوز را صادر می‌کند. وی اضافه کرد: ما در آن ایام سه کنسرت اجرا کردیم پرواز همای، علیرضا طلیسچی، مهدی احمدوند کنسرت اجرا کردند و بعد با یک روز فاصله سیروان خسروی کنسرت اجرا کرد و قرار بود سهراب پاکزاد هم کنسرت داشته باشد که این میان کنسرت سیروان و پاکزاد عملا کنسل شد. وی در ادامه بیان کرد: مجوز‌های رسمی و شورای تامین شامل فرمانداری، نیروی انتظامی، اماکن نیروی انتظامی و… و همچنین سایر تاییدیه‌ها همه موجود بود و براساس آن‌ها مجوز صادر شد. در حین کار متوجه شدیم تعدادی افراد ناشناس که هیچ کس هم مسیولیت آن‌ها را بر عهده نگرفت موجب این اتفاق شدند. هیچ کس مسیولیت این گروهی که وانت آوردند، مداحی پخش کردند و موجب آزار و اذیت مردم و رعب و وحشت شدند را قبول نکرده است.

ارزیابی یک اصلاح‌طلب از وضعیت فعلی جریان اصلاحات
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: انجام فعالیت سیاسی حرفه‌ای در کشور ما کاملا پرهزینه است. افراد اگر بخواهند هزینه و فایده خود را محاسبه کنند مطمئنا موانع بزرگی برای پیوستن جوانان به جریان‌های سیاسی وجود دارد. علی باقری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با ایلنا، در خصوص لزوم استفاده از جوانان اصلاح‌طلب برای رشد اندیشه‌های این جبهه اظهار کرد: کار تشکیلاتی و سیاسی مانند سایر فعالیت‌های اجتماعی، ضرورت‌هایی از جمله تداوم نسل و دست به دست شدن امور دارد؛ مطمئنا مجموعه مدنی و سیاسی که ورودی نیروی‌های انسانی آن همسو با مامویت‌ها و وظایف مجموعه نباشد، پس از مدتی از داشتن نیروی انسانی پویا محروم می‌شود. وی افزود: ورود نیروی جوان، ویژگی‌هایی از جمله پویایی، خلاقیت و شجاعت به مجموعه اضافه می‌کند و از محافظه‌کاری و تطبیق با شرایط گذشته می‌کاهد، به همین دلایل، جریان اصلاحات به عنوان مجموعه‌ای سیاسی باید جریان آزاد نخبگانی را به گونه‌ای ایجاد کند که امکان ورود به دسته ویژه برای نیروی جوان و چرخش نیرو‌ها وجود داشته باشد. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: همانطور که به سن و تجربه نیروی‌های قدیمی اضافه می‌شود به همان مقدار از کار اجرایی و میدانی دور می‌شوند و به سمت اتاق‌های مشاوره سوق پیدا می‌کنند و فضا برای جوانانی که وارد سیستم می‌شوند، باز شده و می‌توانند وارد گود سیاست شوند.

مجازات ارسال فیلم برای مسیح علی نژاد
حجت‌الاسلام سیدعلی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر: هرگونه همکاری و همچنین فیلم گرفتن در رابطه با کشف حجاب و یا اتفاقاتی که علیه نظام است مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ۱۰ سال حبس برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. البته این موضوع فقط در حوزه کشف حجاب نیست، بلکه هر فیلمی که علیه نظام جمهوری اسلامی باشد و برای این خانم (مسیح علی نژاد) ارسال شود، مشمول این ماده خواهد بود. معصومه علی‌نژاد معروف به مسیح علی‌نژاد از سال ۲۰۲۱ عضو سرویس اطلاعاتی آمریکا CIA است، پس لازم است مردم بدانند با چه کسانی طرف هستند و آن‌ها منافعشان ایجاب می‌کند که مردم را فریب داده و آن‌ها را مقابل هم قرار دهند. /همشهری آنلاین

پاسخ علی مطهری به ولایتی در مورد روابط با غرب و شرق
علی مطهری در روزنامه اعتماد نوشت:درست است که روسیه و چین نسبت به گذشته خود تا حدی تغییر ماهیت پیدا کرده‌اند و چندان مارکسیست نیستند، اما برخی شاخص‌های حکومت کمونیستی سابق مانند فقدان آزادی بیان همچنان در روسیه و چین امروز حاکم است. ضمن اینکه آقای پوتین به دنبال احیای شوروی سابق هر چند نه با همان ماهیت است و چین هم ویژگی ضد دین بودن خود را حفظ کرده چنانکه رفتار ضد بشری او با مسلمانان سین‌کیانگ و اسلام‌زدایی او از این منطقه را می‌بینیم و متاسفانه جمهوری اسلامی به خاطر نیاز اقتصادی به چین و امریکاستیزی افراطی در مقابل این جنایات چین علیه مسلمانان سکوت کرده است. شما هر مقدار از این دو کشور بتوانید تمجید کنید، از اختناقی که در این کشور‌ها حاکم است، نمی‌توانید دفاع کنید. گفته‌اید: «اگر چنین نظام مستقلی (جمهوری اسلامی) درصدد تعمیق روابط با کشور‌های موثر در سطح جهان باشد معنایش پذیرش سلطه ابرقدرت‌هاست؟» پاسخ این است که بله، اگر راه‌های دیگر را ببندیم و روابط مطلوب با سایر کشور‌های دنیا نداشته باشیم و نتوانیم رقابت ایجاد کنیم کم‌کم به این دو کشور وابسته می‌شویم و پذیرش سلطه ابرقدرت‌ها تحقق پیدا می‌کند. فرموده‌اید: «چگونه بعضی از افراد با ساده‌لوحی می‌گویند به سمت غرب برویم؟» هیچ‌کس نگفته است فقط به سمت غرب برویم، بلکه همه می‌گویند علاوه بر نگاه به شرق، به سمت غرب هم برویم و یک سیاست متوازن میان غرب و شرق برقرار کنیم تا به هیچ کدام باج ندهیم. این امر مستلزم آن است که از ژست انقلابی‌گری دست برداریم و منافع و مصالح مردم و انقلاب اسلامی را بیش از این بازیچه شعار‌های بی‌منطق قرار ندهیم.


یک نماینده به روحانی: شما می‌خواستید شرف ما را به باد دهید، اما مجلس جلوی آن را گرفت
محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس:تذکر بنده به دفاع از کیان مجلس باز می‌گردد؛ مصوبه مجلس شورای اسلامی در باب مذاکرات مصوبه‌ای بود که مهر تایید داشت و به گفته وزیر امور خارجه این مصوبه برگ برنده‌ای به دست تیم مذاکره‌کننده داد. متاسفانه امروز می‌بینیم کسی که هشت سال بانی وضع موجود بوده گعده می‌گیرد و با گستاخی می‌گوید مصوبه مجلس در باب مذاکرات منجر به عدم لغو تحریم‌ها شده است. شما می‌خواستید شرف ما را به باد دهید، اما مجلس شورای اسلامی جلوی آن را گرفت. /ایسنا

رئیس پلیس راهور فراجا: برای بدحجابی در قانون کد جریمه نداریم
سردار هادیان‌فر، رئیس پلیس راهور فراجا:پلیس راهنمایی و رانندگی برای بی حجابی، کم حجابی یا شل حجابی ماده قانونی و یا کد جریمه ندارد، لذا اگر فردی تخلف ترافیکی داشته باشد و همکارانم پس از توقف خودروی متخلف در مراجعه حضوری با پدیده بد حجابی وی مواجهه شوند، در وهله اول تذکر لسانی و امر به معروف و نهی از منکر به متخلف داده می‌شود و در ادامه مسائل مربوط به تخلفات رانندگی وی بررسی خواهد شد. / میزان

موتور جستجوی روسی یاندکس در ایران رفع فیلتر شد
موتور جستجوی روسی یاندکس که از سال ۱۳۹۴ در ایران فیلتر شده بود، مدتی است که رفع فیلتر شده و کاربران می‌توانند بدون ابزار‌های فیلترشکن از آن استفاده کنند. این اقدام ظاهرا به تازگی و احتمالا همزمان با سفر وزیر ارتباطات به روسیه و انتشار خبر‌هایی مبنی بر همکاری ایران و روسیه در زمینه امنیت سایبری صورت گرفته است. / دیجیاتو

مهدی تاج تایید صلاحیت شد!
مهدی تاج رییس اسبق فدراسیون فوتبال که اکنون نیز در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارای سمت است، خیز بلند خود برای دستیابی دوباره به صندلی ریاست فدراسیون برداشته است. اکنون، اما گفته می‌شود با تایید صلاحیت و بررسی شرایط، مهدی تاج مشکلی برای حضور در انتخابات نخواهد داشت و شانس خود را برای دستیابی به این سمت در تاریخ هشتم شهریور امتحان خواهد کرد. /ورزش سه

بانک‌ها به ۹۶ درصد مستاجران وام ودیعه مسکن ندادند!
بر اساس آمار رسیده، وام ودیعه مسکن تنها به ۴ درصد متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است. با وجود معرفی ۲۰۲ هزار ۴۷۹ متقاضی واحد شرایط به بانک‌های عامل تا ابتدای مرداد ماه سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت راه، نظام بانکی تسهیلات ودیعه مسکن را تنها به ۸۲۵۵ متقاضی پرداخت کرده است. /فارس

کنایه امیر تاجیک مدیر سابق شبکه مستند به علی عسگری و تمجید از حذف شبکه‌های کم مخاطب
‏زمانی برای ایجاد شغل برای بستگان درجه یک، شبکه تلویزیونی اضافه می‌شد بدون اینکه مهم باشد مخاطب دارد یا خیر؟ امروز شاهد تصمیم صحیح حذف شبکه‌های کم مخاطب «شما» و «ایران‌کالا» از خروجی رسانه‌ملی و جلوگیری از هدررفت بیشتر بیت‌المال هستیم. مهم است چه رویکردی بر ‎صداوسیما حاکم باشد.

دلار مشتری ندارد
پیش از ظهر امروز در بازار توافقی، بیش از ۸۶ میلیون دلار در بازار توافقی با قیمت ۳۰ هزار و ۲۵۰ تومان عرضه شد، درحالیکه تنها برای حدود ۴۵ هزار دلار مشتری وجود داشت و بقیه دلار‌های عرضه شده، بدون مشتری ماند.

واکنش وزیر اقتصاد به افزایش نرخ سود بین بانکی
احسان خاندوزی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا درباره عبور سود بین بانکی از ۲۱ درصد و رسیدن آن به ۲۱.۳۱ درصد، اظهار کرد: سیاست تیم اقتصادی مبنی بر باقی ماندن سود بین بانکی در محدوده ۲۰ درصد تغییر نکرده و برای حل این مسئله در جلسه شورای پول و اعتبار تصمیم‌گیری خواهد شد.


سعید محمد: منتظر اجازه واردات خودرو‌های برقی هستیم
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور با اشاره به اینکه واردات خودرو از سال ۹۷ ممنوع شده بود، تاکید کرد: از طرفی در مناطق آزاد خصوصا کیش و قشم نیاز به خودرو‌های برقی بیشتر احساس می‌شد و لذا توافقی که در دولت صورت گرفت این بود که امکان واردات خودرو‌های برقی فراهم شود. این موضوع به وزارت صمت جهت تهیه شیوه‌نامه ارجاع شده و پس از تنظیم منتظر هستیم تا در هیئت دولت تصویب شود و بعد هم صرفا در حوزه واردات خودرو‌های برقی آزادسازی داشته باشیم.

با قطعی برق قیمت هر کیسه سیمان به ۸۰ هزار تومان رسید
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در مورد قیمت سیمان اظهار کرد: سال قبل در همین ایام به دلیل کمبود برق قیمت هر کیسه سیمان از صد هزار تومان هم تجاوز کرد، در آن زمان زیرساخت لازم وجود نداشت و از این رو وزارت صمت بستر عرضه سیمان در بورس کالا را فراهم کرد که پس از این اقدام قیمت هر کیسه سیمان به ۲۵ هزار تومان هم رسید. وی افزود: اخیراً هم باز به دلیل قطع برق قیمت هر کیسه سیمان به حدود ۸۰ هزار تومان رسید که این بار هم با همان سازوکار بازار سیمان کنترل شد. وی ادامه داد: در بورس کالا یک میلیون و ۲۶۰ هزار تن سیمان عرضه و قیمت هر پاکت ۳۶ هزار تومان تعیین شد و در بازار نیز قیمت هر پاکت سیمان ۵۲ هزار تومان شده است. قالیباف در مورد تفاوت قیمت بورس کالا و بازار، گفت: تفاوت این ارقام از آن جهت است که قیمتی که در بورس کالا تعیین می‌شود بدون ارزش افزوده و هزینه‌های جانبی است؛ پس هزینه ارزش افزوده (۹ درصد)، حمل و نقل (۱۵ درصد) و سود خرده فروشی (۱۵ درصد) به آن اضافه و قیمت بازار تعیین می‌شود.

با کمتر از ۱۰ هزار دلار، فقط می‌توان خودرو‌های هندی وارد کرد
ایرنا نوشت: یک فعال بازار خودرو‌های خارجی گفت: اکنون قیمت خودرو‌های داخلی نیز چند هفته‌ای است که ثابت مانده و حتی اعلام بدون قرعه‌کشی بودن دو مدل خودروی کوئیک و شاهین نیز تاثیری بر قیمت داخلی‌ها نداشته است. به تبع داخلی‌ها، قیمت خارجی‌ها نیز همچون یک ماه اخیر بدون تغییر مانده است، اما معتقدیم قیمت‌های اعلامی از سوی فروشندگان بالا است. وی، وضعیت فعلی بازار را فقط به نفع خودرو‌های چینی برشمرد که در ماه‌های اخیر با رشد قیمتی نیز همراه بوده‌اند؛ به‌طور مثال هر دستگاه فیدیلیتی مونتاژی گروه بهمن که ۱.۱ میلیارد تومان قیمت داشت، اکنون در محدوده قیمتی ۱.۴ میلیارد تومان قرار گرفته است. طواحن، همچنین صحبت‌های انجام شده پیرامون واردات خودرو و در دست تهیه بودن آیین‌نامه واردات را بی‌تاثیر بر قیمت‌ها و بازار توصیف کرد و افزود: در سال‌های گذشته و به‌خصوص از اواخر پارسال و ماه‌های گذشته اخباری از سوی مسوولان به گوش رسید، اما باید گفت گوش مردم از این حرف‌ها پر شده است. تا واردات شکل اجرایی به خود نگیرد و مشخصات و مختصات خودرو‌هایی که می‌توان وارد کرد مشخص نشود، نمی‌توان تاثیری بر قیمت‌ها انتظار داشت. این کارشناس بازار خودرو همچنین درخصوص مطرح شدن واردات خودرو‌های زیر ۱۰ هزار دلار، اظهار داشت: در این محدوده قیمتی فقط می‌توان خودرو‌های هندی وارد کرد و خودروی اروپایی، کره‌ای یا ژاپنی در این بازه قیمتی وجود ندارد. امروز حتی قیمت خودرو‌های چینی که در بازار کشورمان حضور دارند، دست‌کم ۱۵ هزار دلار است

تورم خوراکی‌ها سفره کارگران را کوچک کرده است
ناصرچمنی، فعال کارگری درباره مشکلات معیشتی کارگران و نبود امنیت شغلی گفت: خداروشکر که آمار‌ها زبان دل کارگران را می‌گوید. افزایش تورم باعث شده است که افزایش حقوق دردی از کارگران دوا نمی‌کند. مسئله مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه کارگری است. وی با بیان اینکه اکثر کارگران قادر به تأمین اجاره بها نیستند گفت: بیش از ۵۰ درصد درآمد کارگران صرف اجاره بها می‌شود. با توجه به اینکه این قشر قادر به تأمین مسکن در شهر‌ها نیستند، مجبور به مهاجرت در حاشیه شهر‌ها هستند. صحبت درباره معیشت فایده‌ای ندارد. باید راهکار‌هایی برای حل مشکلات مردم و کارگران تدبیر شود. کارگران قشر ضعیفی هستند و این مسئله باعث می‌شود تورم بر سفره آن‌ها اثر مستقیم بگذارد. تورم به نوعی کمر جامعه کارگری را شکسته است. تورم خوراکی‌ها سفره کارگران را کوچک کرده است. اینکه می‌گویند حقوق ۵۷ درصد افزایش یافت، در حل مشکلات کارگران راهگشا نبوده است چرا که تورم بیشتر از افزایش حقوق‌ها بود. معیشت کارگران باید به گونه‌ای باشد که حقوق یک کارگربتواند جوابگوی یک ماه هزینه خانواده باشد. /تسنیم

انتقاد زاکانی از مسئولان سابق؛ بی مسولیتی‌های قبل مردم را اجاره نشین کرد
شهردار تهران با یادآوری اینکه بی مسئولیتی‌های قبل باعث اجاره نشین شدن مردم شده است، گفت:نسبت به نیاز مردم بی مسئولیت نیستیم و سالانه ساخت ۱۸۰ هزار مسکن را در شهر تهران آغاز می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۹
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱۸
یا برای بدحجابی! کد بسازید یا بالاخره یکی از کدهای کم کاربرد و گرون رو تغییر بدید
کاری داره
مثل هزاران هزار جریمه که برای مردم میاد و براشون نمیصرفه برای حذفش اگر بشه تازه اقدام کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
خخخخخ پلاکمونو یادداشت میکنن اگه خلافیمون زیاد شد میخوابوننمون تو پارکینگ
مطهری بدتر از ولایتی و ولایتی بدتر از مطهری
پاسخ ها
A.A
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
سلام من نمی گم ما باید غرب گرا باشیم بلکه ما باید دقیقا شرق گرا باشیم و مثل ژاپن و اندونزی و مالزی و هند و کرهئ جنوبی رفتار کنیم. اونا بدون حاشیه درست کردن برای خودشون و با روابط خوب با دنیا دارن به شدت پیشرفت میکنن.
بنظر بنده به عنوان بزرگترین تحلیل گر و نخبه مسایلهای بین الملل و نفت و مسایلهای نظامی باید با توجه به عمق استرانترژیک ایران و قدرت روز افزون در تمامی زمینه های اقتصادی نظامی فرهنگی جغرافیایی که مسلتزم بکارگیری صنایع های فضایی و غذایی در حوزه میادین های مشتر گازی نفتی بازرگانی در مناطق آزاد اقتصادی فرهنگی با تعامل سازنده سایر کشورهای منطقه ای و فرا منطقه ای در حیطه بکارگیری نیروی کار ماهر انسانی و آموزش صحیح که خیلی هم مهم و ارزشمند و تاثیرگزار و راهگشاست لذا ما باید با تعیین پیش شرطهای لازم برای مذاکرات با امریکا و غرب و سایر کشورهای جهان در صادرات فراورده های نفتی و غیر نفتی بخصوص فرش دستباف که از محصولاتهای استراتنژیک لبنیاتی مهم در عرثه بین الملل و منطقه از ورود اجناسهای قاچاق و آسیب به اقتصاد پرهیذ نماییم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
مسایل ها؟؟؟ نمره ادبیات شما چند بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
مسایل ها صنایع ها محصولات ها پرهیذ استراتنژیک!!! اهل کجایی مهندس؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
جات تو دولت خالیه نعمت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
نعمت تو باعث شدی من بعشق خواندن کامنتهات معتاد تابناک بشم
سمیرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
یعنی یک ساعته دارم میخندما
روده درد گرفتم خدا نکشتت
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
با تشکر از همه دوستانی که وقت تلف کردند و مطالبهای مهم و راهبردی بنده را مطالعه به مثل نمودند
و باتشکر از سایت وزین تابناک
بنده بعنوان یک فرد تحصیلات دار و متشخص و بسیار تاثیرگزار در عرصه جهانی
متاسفانه جیب خالیی دارم و هیچ شغلی هم ندارم در واقع عاطل و باطل هستم
با اینکه ریاست محترم جمهور پیشنهاد مشاور شدن و معاون اولی را برایم چندبار فرستاده اند ولی بدلیل بعد مسافت سه ایستگاه مترو و حوقوق ناچیز 45 میلیون تومانی نپذیرفتم
لذا هم اکنون جویای کار مناسب هستم
هرچه باشد از خدمات نظافت منزل گرفته تا نگهبانی و آبدارچی
تا ببینیم چطور میشود
ایران نمی داند در صورت پیروزی پوتین در اکراین، هدف بعدی ایران خواهد بود.
اگر هر كسي مسؤولان قبل خودرا مقصر بدا ند هيچ پيشرفتي حا صل نخواهد شد
مجازات ارسال فیلم برای مسیح علی نژاد

حالا متوجه می‌شوید که طرح صیانت هدفش چیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
پس هدف خوبی داره! دست وطن فروشان کوتاه میشه
با کمتر از ۱۰ هزار دلار، فقط می‌توان خودرو‌های هندی وارد کرد!خودروی اروپایی، کره‌ای یا ژاپنی در این بازه قیمتی وجود ندارد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا جان خوابی ؟ امروز در عصر ارتباطات قرار داریم یک جستجوی کوتاه به زبان انگلیسی یا فرانسوی بفرمایید و خواهید دید که در بازارهای لندن و پاریس خودروهای زیر را میتوانید با قیمتی زیر 10000 دلار ابتیاع بفرمایید اگر کلی خرید بفرمایید قیمت تا 7000 دلار هم میرسد ! خودروهای :
فولکس واگن ـ فولکس واگن UP ـ آبورت 595 ـ آئودی A1 ـ سیتروئن C4 ـ داسیا داستر ـ فورد فیستا
در صورت نیاز بفرمایید عکس و فرم قرارداد را هم خدمتتان ارسال کنم !
اردن پیام همدردی فرستاد برای سیل زدگان
محض اطلاع
دولتمردان
نمایندگان مجلس
نمایندگان مجلس خبرگان
امامان جمعه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
پيام اينها وقتي است كه مثلاً پدر ومادر يك مداح فوت بشه !!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
سرگرم بررسی امور هستند فرصت ندارند ببخشید وقت ندارند سرگرم بررسی و رفع مشکلات مردم هستند
شرف!!!
شما هم نمی توانید با هوچی گری حجاب تحمیلی بر سر زنان ایرانی کنید. زهی خیال باطل
جناب شرف!
میلیونها ایرانی بخاطر اقدامات شما بدون دارو و غذا درحال زجر کشیدن هستند.
هزاران ایرانی بخاطر تحریمها در دوران کرونا کشته شدند چون تحریم بودیم و داشتیم شرف تو و دل‌واپسان را پاس میدادیم.
ایران برای مقابله با موج خشکسالی و مهاجرت و فقر و بازسازی زیرساخت‌های فرسوده ، دلاری بدست نیاورد تا تو و امثال تو رگ گردند متورم شود.
مردم با چند برابری قیمت مسکن و غذا و غیره و فقر مبارزه کنند که تو بر مسند قدرت بمردم بتازی.
و حال کشوری که خالی از نخبگان شده و بدون پول توان سیر کردن مردم را ندارد و باید همین الان ۱۴۰۰ میلیارد دلار در آن سرمایه گذاری شود تا توان ادامه داشته باشد
فعلا جناب رئیسی و کیهان
یک فکری به حال قابلمه های خالی بکنندتا بعد.
پاسخ ها
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
فعلا که حسین شریعتمداری و محمود احمدی نژاد،،گم شدند..
گویا روزگار بر وفق مرادشان شده است..
بابا کیش هم تعطیل شد
از بس جهادی کار کردید.
رفیق حاج حسین تو که عشق و علاقه ات را به رفقا نشون دادی!!!
اتفاقاً در صورت عدم پیروزی آمریکا در اوکراین، هدف بعدی ایرانه تا کارنامه آمریکا پاک بشه و در مقابل چیزی که به روسیه داده چیزی هم به دست بیاره... چقدر فشل هست این کیهان با تفکرات بدوی خودش
کجای دنیا نوع پوشش موی راننده یا سایر سرنشینان ماشین در فهرست جریمه های راهنمایی و رانندگی قرار داره؟ اصلاً چه ربطی داره؟ التماس تفکر
سیدصولت مرتضوی حالت خوبه؟؟؟
ای باباااا/ شما نماینده ها و بقیه تا کی و چه زمانی هی از دولت قبل انتقاد و بد و بیراه میگیید؟؟؟؟ بسه دیگه خجالت بکشید انتقادهارو بزارید کنااار/ مملکت را از بدبخی و فقر و ورشکستگی و عقب ماندگی نجات بدید مردم به فقر نشانده شده را نجات دهید حالا عرضه خود را نشان بدید/ شما ها که ادعای برتر بودن را دارید مردم بی کفایتی هر دو دسته را دیدند و از عملکرد هر دو دسته دلخورند/ پس چه زمانی شعار وحدت ملی را به حقیقت میرسانید؟؟؟؟؟
اقا یک بررسی هم از بیمه معلم انجام بدین.سر ماه از حقوق بازنشستگان بابت بیمه عمر کسر میکنه اما بعد از فوت بازنشسته برای پرداخت بیمه عمر به بهانه های مختلف از جمله دیر دادن مدارک از پرداخت خودداری میکنند انگار خودشون رو به اون راه میزنند که انحصار وراثت حدودا بیشتر از 2 ماه و نیم زمان میبره.اصلا مدارک را دیر بدهیم،شما وظیفه ات است که حق بازمانده ها را بدهید.حتما ارباب رجوع باید درگیر شود و کار به مطبوعات و نیروهای انتظامی بکشد تا مدیرانش بیایند و بگویند ظرف 48 ساعت مشکل ارباب رجوع حل شده؟خوب مثل بجه ادم کارتون رو درست انجام بدین تا مشکل بزرگتر نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
خدا عمرت بده.این بیمه مدت هاست که ما را هم سر کار گذاشته.
شما جناب فرمانده انتظامی !!!در بحث حجاب عقب ننشینید ملت هم که عقب نمی نشینند این جنگ داخلی تا کی ادامه دارد در نهایت شما پیروز میشید یا مردم خواهیم دید
زنده‌باد مطهری مرگ بر پوتین و اردوگان منافق نه شرقی نه غربی...
سلام و آفرین به علی مطهری و سخنانش/ اف و شرم بر بقیه نظرات آبدوغ خیاری و بی اساس و تفرقه افکن
محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر چند دوره مجلس چه دسته گلی به سر ما زدی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
گُل يا گِل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بردار حسین باز دلش واسه خون دادن جوانان این مملکت تنگ شده. اگر راست میگی بچه هاتو از اروپا بیار ایران بفرست به جنگ اکراین.
چون کد جریمه ندارید:
بر خلاف قانون اموال افراد (خودرو) رو توقیف میکنید
بابت بی حجابی مسافر راننده رو مجازات میکنید
حتی اگر اشتباه گزارش شده باشه ترتیب اثر میدید
انسان از اظهارات رئیس پلیس راهور حیران می شود
چرا برای بی حجابی زنان و مردان کد نداریم ؟
داریم شما در قبض جریمه بنویسید متفرقه یا موارد خاص یا حرکات ناهنجار در هنگام رانندگی
کاهلی خود خود را نبود قوانین و کد مرتبط نکنید
دیگه اینجوریش رو ندیده بودیم . طرف کشورش رو کاندیدای حمله بعدی آمریکا کرده تا حمایت دلی از روسیه رو توجیه کنه . خدایا عاقبت همه رو به خیرکن . آدم تا کجا می تونه سقوط کنه ؟؟؟؟
زاکانی و شریعتمداری خیلی خوبند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
ماهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
هلو
مجوز جنگ روسیه و اوکراین بدون شک معامله پشت پرده انریکا و روسیه هست
وزیر ارتباطات گند زدی به اینترنت و رفت.گوگل را برای مصارف خانه کاملا از کار انداختی.به عنوان مثال شما ایران رو در گوگل به انگلیسی تایپ کنید و میبینید که هیچ عکس العملی نشان نمیدهد.یادش بخیر روحانی از دیوار و ندانم کاری و ... میگفت!!!
جناب علی مطهری در دوره های گذشته دولت اعتدال و اصلاحات کجا تشریف داشتند؟ در زمان حمایت همه جانبه این دولتها از رویکرد نگاه به غرب ایشان چرا این نگاه فاخر و عاقل اندر سفیه را به رخ این دولتها نکشیدند؟
قیمت دلار رفته تو بازار مسکن ، قیمت مسکن دقیقا با دلار ۲۳۰ هزار تومان محاسبه میشه ؟؟ وقتی بیش از حد روی دلار تمرکز کنی نهنگ ها میرن جاهایی که راحت تر ماهه‌ی ها کوچک رو بخورن ؟؟ حداقل در دولت روحانی شابد سه قلم دلار و خودرو و مسکن گرون میشد و در دولت رئیسی فاتحه همه چیز خونده شد؟؟ واقعا سید محرومان بهترین لقب برای رییسی بود .
واقعا سیر محرومان برازنده جناب رییسی هست ؟؟
۱۷ میلیون نفر فقط طی همین ماه زیر خط فقر رفتند ،
بعد از چندین سال اتوبان تهران تبریز رو رفتم یعنی دیوانه کنندست دست انداز و خرابی جاده.فکر میکردم جاده های جنوب ایتطورن فقط.
واقفا چیزی ندارم بگم
درمورد نظر جناب شهردار تهران باید عرض کنم بعضی ها بجای واکاوی بیشتر مباهته میکنند.
نکته این نماینده در رابطه با مذاکره
اولا اینکه یک سال است دولت را تحویل گرفته اید ولی هموز تکلیف خودتان را با برجام روشن نکرده اید
دوما اینکه، آقای نماینده مردم جانشان از گرانی به لب رسیده، یا باید توافق کنید تا مردم نفسی بکشند یا اینکه به صورت دیگری سختی حال مردم را برطرف کنید سریعا
سوم اینکه خواهشا شعار ندهید
از شعار دادن وعمل نکردن خسته نشدین برادر ما باهفت تومن حقوق باید زندگی کنیم از کدوم‌ شرف حرف میزنی
زاکانی و زاکانی ها اینجا پست نداشتند ولی جاهای دیگه داشتند ، الان اونجاها گل و بلبل است ، همتون از لحاظ روش کاری و نتیجه ای که حاصل میشود یکی هستین
این اقای ولایتی بگوید درامد ماهیانه اش چقدر است یا مسکن مسکونی از خودش دارد یا مستاجر است ماشین شخصی دارد. و املاک و مسغلات و حساب بانکی و محل دریافت حقوق و حق شرکت در جلسات و مشاوره و غیره همه را بفرمایند ببینیم وضع ایشان چگونه است
به حسین شریعتمداری باید گفت: پس تا حالا ایران هدف امریکا نبوده؟
اگر روس پیروز شود چطور ؟ ایران هدف بعدی روسیه نیست ؟ برای احیاء شورری ؟
اینایی که با وانت کنسرت بهم زدن دستور بگیرن باید اونایی که دستور میدن معرفی کنن که خوب مشخص هم هست چه طیف فکری هستند ولی معرفی نمیکنن ، همونایی ان سخنرانی بهم میزنن ، درب حرم ایام کرونا ....، مشهد یه دفعه جلو ورود خانمها میگیرن
متاسفانه مسولین نظام از فرصت‌های طلایی که برای بهبود اقتصاد حتی برای مدت ۳ سال هم استفاد نمیکنند و دارن با لجاجت مملکت رو اداره می‌کنند، روزی نیست که تو کشور یه بحران نداشته باشم ، بخران مزغ ، بحران تخم مرغ بحران روغن خوراکی ، آقایان چرا کمی فکر نمی‌کنند که ملت چه گناهی دارن که پول خرید لاستیک ماشین رو ندارن ؟؟ چرا مملکتی رو فرآورده‌های نفتی خوابیده روغن ماشین تو یکسال باید ۸ برابر بشه ؟؟؟ یه تعویض روغن نمیشه ماشین رو کرد؟؟ ولله خداوند رو خوش نمیاد، این تذهبون؟؟ افلا تعملون؟؟ عراق داره روزی ۸ میلیون بشکه نفت میفروشه ؟؟ ولله عراقی ها از فقر و بدبختی ملت ایران متعجب بودن تو مشهد؟؟ کشورهای عربی مثل قطر روزگاری مثل روستاهای ایران بودن ،
هر کاری کنین بالای ۹۰ درصد مردم از روسها خوششون نمیاد
چون بسیاری از روشهای نادرست اونها و چینیها در برخورد با مردم اینجا اجرا شده
زیاد هول نشین این بحران اکراین تمام بشه همه قرار داد های روسها میشه وعده سر خرمن و مثل نیروگاه بوشهر
آدم یکم فک کنه میبینه یعنی چی این چه روشی است مردم بزارین تو ماشین ؟
یاد رفتن بالا پشت بام مردم و جمع کردن ماهواره که میوفتیم الان میبینیم چه کار بیخودی بود بیشتر الان خنده دار به نظر میرسه
کار پایه ای با روش درست که عزت هر انسانی حفظ بشه انجام بدین اگه بلد نیستین یا سختیشو نمیتونین تحمل کنین ازین روشها استفاده نکنین
بعضی از مسئولین حرفهایی می زنند که معلوم میشه از امور اجرایی هیچ اطلاعی ندارند مثل حرف زاکانی برای خانه دار کردن تهرانیها!!!
سلام حسین اقا فقط سکوت

مرسی
چقدر فرمانده نیروی انتظامی نگران حجاب و عفاف هستند
انگار نه انگار که وظیفه اصلی ایشان ایجاد امنیت شهروندان است
امنیتی که دیگر حتی بردن اسمش هم مسخره به نظر می رسد
دریغ از یک خبر خوب، همش تکرارِ تهدید و چنگ و دندان نشان دادن برای شهروندان بینوا.
باز خدا را شکر روحانی به خیر گذشت

رئیسی که دار و ندار، تتمه امید به آینده مون رو آزمون گرفت و هیچکس مانعش نیست
دوستانی که غربگدا هستن یا درگیر مسائل پیش پا افتاده سعی کنید فلسفه سپید رو درک کنید و هرگز سمت فلسفه دارک و تاریک نرید! اینجوری غربگدایی بی معنی میشه به همه چیز با دید فلسفی سپید نگاه کنید! فقط مواظب باشید سمت فلسفه دارک نرید که خیلی از فیلسوف ها کارشون به خودکشی رسیده
ارشاد خوزستان: تعدادی افراد ناشناس که هیچ کس هم مسئولیت آن‌ها را بر عهده نگرفت، باعث لغو کنسرت‌ها شدن
اگر آدرس مسئول میخواهید همان شخصی که دایره خودی و غیر خودی ترسیم کرد و باز همان شخصی که آتش داد دست بی اختیاران و اسمش دا هم گذاشت آتش به اختیار
آقای زاکانی غیر قانونی اومدی رو کار پس مواظب اظهار نظراتت باش !
کاش مسئولان مملکت مثل مطهری واقع بین بودن نه رویاپرداز
خوشم میاد جناب مطهری به خاطر گروه خودش همه چیز رو وارونه جلوه میده!
تو دولت روحانی کجا نگاه به شرق وجود داشت!شما همه جوره با التماس و خودشیرینی تو بغل آمریکا و غرب رفتید بازم غربیها بهتون بی محلی کردند!
متاسفانه نماینده مجلس فقط ژست انقلابی گری دارند و فاقد هر گونه سواد سباسی و اقتصادی هستند. فکر میکنند اگر ۱۰۰۰ متر زمین خرید و فروش کردند علم اقتصاد بلدن. نه عزیرم
در مورد کنسرت نوشته با وانت اومدن مداحی پخش کردند موجب رعب مردم شدند و هیچ کس نمیدونه اینا کی هستند ولی حملهی مسلحانه به عبدلباقی رو که چند ثانیه زول کشیده رو زود جمع کردند و دستگیر.....
"فرمانده انتظامی تهران بزرگ: در بحث عفاف و حجاب، با هوچی‌گری و جوسازی عقب نخواهیم نشست" یک فرمانده باید اینقدر متوجه باشد که مسئله عقب نشینی نیست بلکه برخورد با مشکل باید در چارچوب قوانین قرآن و عترت باشد نه روش غیر اسلامی فعلی
"ارشاد خوزستان: تعدادی افراد ناشناس که هیچ کس هم مسئولیت آن‌ها را بر عهده نگرفت، باعث لغو کنسرت‌ها شدند" به عبارتی نیروی انتظامی اینقدر ضعیف که نمی تواند این افراد را شناسایی و دستگیر کند
"پاسخ علی مطهری به ولایتی در مورد روابط با غرب و شرق" آفرین بر علی مطهری یک شیعه واقعی است
"رئیس پلیس راهور فراجا: برای بدحجابی در قانون کد جریمه نداریم" پس این همه جریمه به علت بد حجابی برای خودرو ها همه غیر قانونی بود ، پس وای بر این همه سرهنگ های خاطی راهنمایی و رانندگی که از پول حرام گرفته اند.
"سعید محمد: منتظر اجازه واردات خودرو‌های برقی هستیم" پس ایجاد مشکل به گردن دولت رئیسی افتاد
خواست اکثریت یعنی نه به حجاب اجباری هوچی گری تلقی میشود!! اما خواست اقلیت که همه چیز را به زور میخوان به اکثریت تحمیل کنند اسمش را قانون میگذارند، عجب روزگاریست با ادمهای عجیب ان!!
آقاي نقدعلي متاسفانه بنده همشهري شما هستم لطفا معني شرف وكرامتي كه دراين دولت ظهور يافته ودر مردم متجلي شده را توضيح دهيد
زاکانی که همین هفته پیش با برنامه ریزی اشتباه خودش 10 کیلیومتر خیایان ولیعصر را مسدود کرد و زندگی همه مردم منطقه را دچار مشکل کرد از بی مسیولیتی دیگران حرف نزند
به جای اینکه اینقدر این تهران بی در و پیکر را شلوغ کنید و مسکن بسازید این هزینه ها را صرف مردم شهرستانها و روستاها کنید که کشاورزی بهیینه را گسترش دهند. کشور را با این ندانم کاریها ویران کردید
نماینده محترم

با عرض معذرت فکرتان را درست کنید شرف ما کارگرانی است که صبح در میدان میمانند ولی کار پیدا نمی کنند و با گریه به خانه میروند
آقای محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر شرف یعنی چه؟ لطفا تعریف کنید
چند وقت است نماینده این شهر از اصفهان هستید چه کاری برای رفع مشکلات شهر و استان خود کرده اید چه اقدامی در جهت رفع مشکل کم ابی و بیکار و آلودگی هوا گرانی مسکن و نابودی باغ های و زمین های کشاورزی شهر خود کرده اید؟ چه اقدامی خاصی در جهت منافع کشور خود انجام داده اید؟ راستی چه میزان حقوق در این مدت دریافت کرده اید؟
خب باانهایی که وانت اوردن ومردم را به وحشت انداختن چکار کردید
اگر در مملکت برای چرند بافی مجازات میگذاشتند دیگه امثال شریعتمداری و نماینده خمین هر حرفی را نمی زدند. البته که شریعتمداری زمینه بیان حرفهای فاخر را دارد.
آقای مطهری پدرت انسان وارسته و دین شناس و فیلسوف جلیلقدری بود اما متاسفانه شما نه به ایشان شبیهی نه افکارت با ایشان سنخیتی داره بنابر این فک نکن هر چی تو میگی درسته بهتره در خصوص خیلی از امور اظهار نظر نکنی و لب ببندی و تو خانه به خانمت کمک کنی و آشپزی کنید شاید علی لاریجانی برای ناهار قرمه سبزی خواست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
بهتر است افکار مرتضی مطهری رو بازبینی کنید
علی بسیار شبیه پدر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
کاری نکنید که کتابهای مطهری هم سانسور یا جمع بشه.
«کنایه امیر تاجیک مدیر سابق شبکه مستند به علی عسگری و تمجید از حذف شبکه‌های کم مخاطب»

خیلی دوست دارم ببینم تعداد مخاطبان صدا و سیما رو به تفکیک هر شبکه.
شنیدم: آیا صحت داره که برخی شبکه های رادیویی کمتر 1000 نفر مخاطب داره!؟
نقد علی کیه؟ چند عدد رای اورده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
۳۶۰۰۰تا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
نقدا ۲۰۰ یا ۳۰۰ رای
««تاکید ما همواره بر رعایت شان همشهریان گرانقدرمان بوده و هست. وی تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته شاهد بودیم که برخی افراد با سناریوی قبلی تلاش کردند که با درگیر شدن با عوامل گشت امنیت اخلاقی این حوزه حساس را به چالش بکشانند.»»
آقای رحیمی خود گویید و برای خود دست میزنید.
قانون جرمی برای بدحجابی و یا بی حجابی پیش بینی نکرده است ولی بعضی از ما آنرا انجام میدهیم و زیر فرش آنرا جارو میکنیم که یک استثناء بوده است. ولی هر روزه از تعرض یک مشت بر علیه دختران جوان را شاهدیم و جیک کسی هم در نمی آید.
یا آنرا به قانون تبدیل کنید تا مردم دنیا اگر بخواهند مسلمان شوند آنرا هم بدانوند(زیرا شما در دروازه را میتوانید ببندید ولی جلوی دهان مردم را نمیشود. احتیاج به کار فرهنگی طولانی مدت دارد، تازه اگر با شیوه تولیدی سرمایداری نوین ایران همخوانی داشته باشد) و یا اگر نباید چنین باشد دست از استثناء بازی و زیادی روی فردی دانستن بردارید که خسارتش برای نظام خیلی بیشتر از«عفت اجتماعی» که منظور دارید میباشد.
سفره کارگران کوچک نشده است بلکه جمع شده است.
کدام کشور جهان نپوشیدن روسری را جرم معرفی کرده ؟
واقعأ امروز در مملکت هیچ مشکلی نداریم که این نمایندگان فقط شخم زدن گذشته را وظیفه خود میدانند
حالا اگه یک عده وانت میاوردن و مقابل هیئت سینه زنی آهنگ مجاز پخش میکردن ظرف چند دقیقه بازداشت محاکمه و زندانی میشدن؟؟
حالا میشه بگی شما که شرف داری در برابر تورم افسار گسیخته ای که اون ایحاد کرد چه کار انجام دادی؟ چند تا طرح اقتصادی توی مجلس تصویب کردی چند بار وزرای رئیسی را به چهار میخ کشیدی؟ مرد حسابی با شرف. والا مردم ۴۰ سال هست پای حرفی که زده اند با غیرت و شرافت ایستاده اند سفرشون هم روز به روز کوچیکتر شده. همه مسولان با شرف و خانواده هاشون هم به هرچی می خواسته اند رسیده اند هنوز هم تا یکم ورودی جیبشون کم میشه شرف ملت را وسط می کشن
از بالا خواندم و به هر سر تیتری که رسیدم به حال خودم و این مملکت افسوس خوردم. ای دریغا همدلی
آقای زاکانی عزیز قرار ما این نبود ، شما و دوستانتان در بدنه دولت فرمودید ما سه روزه مملکت از بحران نجات میدهیم ، ما هم به شما اعتماد کردیم به منخب شما آقای رئیسی رای دادیم الان بعد از یکسال میفرمایید بی مسئولیتی دولت پیشین باعث اجاره نشینی مردم شده است پس لطف کنید قیمت و اجاره محل به یکسال پیش برگردانید نمی خواهیم مملکت از بحران خارج کنید لطفا بدتر از اینش نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
زاکانی عزیز؟
جناب نماینده مجلس چرا موقعی که روحانی عین غلطک راهسازی داشت از بالای مردم و سفره هاشون و اقتصاد کشور رد میشد و پشت سر خودش یک هیروشیما و ناکازاکی بجا میگذاشت جلوش رو نگرفتین ؟ آها چون معیشت مردم براتون مهم نبوده
از شرف حرف می زنید؟؟؟؟؟؟؟

تن فروشی زنان شوهر دار رگ شرف شما را تحریک نمی کند؟
زباله گردها و کودکانی که تا کمر در سطل زباله خم شده اند برای شما شرف نیست؟
داشتن ۵ درصد منابع جهانی و یک درصد جمعیت جهان و دهها میلیون نفر زیر خط فقر با شرف شما سازگاری دارد؟

شما یا معنی شرف را نمی دانید یا آشکارا دروغ می گویید.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ: در بحث عفاف و حجاب، با هوچی‌گری و جوسازی عقب نخواهیم نشست) مشکل امثال شما قانون از خود درآوران این است که بعلت ضعف آگاهی از دین و تشخیص روابط اجتماعی و حتی تفسیر صحیح از قانون تفاوت هوچی گری و جوسازی را با انتقاد و اعتراض متوجه نمی شوید و دائم خود را برتر از همه می بینید و با زدن برچسب به این و ان و استفاده ابزاری از مقدسات عقاید خود را تحمیل می کنید
نماینده محترم لطفا شعار ندهید
نه عزیزم شرف ما خیلی قبل از ایشون به باد رفته
شما كه اين قدر قانون گذار خوب و با شرفى هستى، يه قانون هم مى ذاشتى برنج كيلو ٣٠ هزار تومن،يه ماهه نشه ١٠٠ هزار نومن. (هشتگ مجلس ٤٠ درصدى)
انشاءالله آقای زاکانی مشکل مسکن را حل کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
شما راحت بخوابید زاکانی بیدار است
یعنی هرچی اخبارو که خوندم بیشتر به این نتیجه رسیدم که ایران دیگه جای زندگی نیست!!
زاکانی هم مثل رستم قاسمی ، وعده هایی ندهد که توان اجرایش را نداشته ندارد

رستم خان از ساخت سالی یک میلیون مسکن گفت و پس از یکسال ، هیچ

حالا زاکانی قول ساخت ۱۸۰ هزار مسکن در تهران داده و نتیجه باز هیچ است
جناب شریعتمداری آمریکا هم دقیقا" با همین توجیهات جنابعالی؛ به اسراییل کمک میکند، عربستان را سلاح میدهد، ایران را تحریم میکند و و و ...!!!
با این تفکر امثال شماها نه مردم جهان روی صلح می بینند و نه روی آبادانی...
جناب سعید محمد در انتخاب مدیر عامل های مناطق آزاد تعجیل بفرمایید واردات ماشینهای برقی پیش کش مناطق آزاد از بی مدیر عاملی در پرداخت حقوق کارکنان خود مانده اند و نماینده محترم چطور به فکر آبرو خودتان هستید به فکر آبرو کارگران بی نوا نیستی که هر روز تمام خوراکی از سفره انها رفته و ابرو در بین فامیل و خانواده بر باد رفته نیستی
حجت‌الاسلام سیدعلی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر: هرگونه همکاری و همچنین فیلم گرفتن در رابطه با کشف حجاب و یا اتفاقاتی که علیه نظام است مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ۱۰ سال حبس برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. البته این موضوع فقط در حوزه کشف حجاب نیست، بلکه هر فیلمی که علیه نظام جمهوری اسلامی باشد و برای این خانم (مسیح علی نژاد) ارسال شود، مشمول این ماده خواهد بود. معصومه علی‌نژاد معروف به مسیح علی‌نژاد از سال ۲۰۲۱ عضو سرویس اطلاعاتی آمریکا CIA است، پس لازم است مردم بدانند با چه کسانی طرف هستند و آن‌ها منافعشان ایجاب می‌کند که مردم را فریب داده و آن‌ها را مقابل هم قرار دهند.
با این جملات دلیل افراد بالانشین کشور در مخالفت با فضای مجازی و شبکه های اجتماعی درک خواهید کرد
هرکس هر چیزی را که می بیند نباید فیلم بگیرید و در اختیار دیگر افرد قرار دهد تا خواسته های اجتماعی مردم متمرکز نشود
اینطور به نظر نمیرسد که نماینده محترمی که برایش یک ساعت و نیم ارائه و پرزنتیشن با پاورپوینت انجام میشود و کامل موضوع را برایش تشریح میکنند در آخر به ارائه دهنده میگوید آقای دکتر چرا از پاورپوینت استفاده نمیکنید این چه وضع ارائه است، شایستگی تعریف شرف را داشته باشد. ایشان از لحاظ سوادی بیش از ابتدایی و خواندن و نوشتن چیزی بلد نیستند
جناب نماینده خمینی شهر،،گویا معنای شرافت رو نمیدانند..
اگر دولت روحانی،،قصد از بین بردن" شرف" را داشته اند،،پس واویلا به دولت فعلی که در عرض یکسال،،همه چی رو به فنا داده..
به قول معروف: آسیاب به نوبت است
یعنی مسیح علینژاد اینقدر مهم شده؟
هزینه های دولتی از قبیل مجوزهای شهرداری- قیمت سیمان و آهن ودیگر مصالح- افزایش نجومی انشعابات آب و برق و گاز و افزایش های سر سام آور مالیات و ...باعث افزایش قیمت مسکن شده است. تا دولت از منافع غیر منطقی خودش نگذرد بخش خصوصی نمی توتند در کاهش هزینه های مسکن کمکی نماید.
فرمانده نیروی انتظامی به وظیفه خودت که تامین امنیت مردمه عمل کن که البته در این کار ناتوان هستید
معاون رئیسی: نباید تمام کار‌های خوب گشت ارشاد نادیده گرفته شود
خیلی سال قبل با چشم و گوش خودم دیدم و شنیدم که گشت ارشاد از خانم تلفن خواست که خانم عصبانی شد و گفت تلفن خواهر و مادرت را بگیر که میخواستند ایشان را ببرند و من نگذاشتم و به افسر گفتم من دیدم و شنیدم فورا ایشان را آزاد و از من هم عذر خواهی می‌کرد که اشتباه کردم و دیگر تکرار نمی کنم خیلی ترسیده بود و فکر کرد که من مامورم با توجه به نگاه خیلی جدی اینجانب.
یک اقلیت انتصابی سلیقه خودشان را مصوب می کنند و بعد می گویند این قانون است و همه باید به آن احترام بگذارم من هیچوقت به خواست یک اقلیت انتصابی نه احترام می گذارم نه برایم قانون است قانون وقتی است که کلیه پست و مقام های کشور موقتی و محدود و مستقیما در یک انتخابات آزاد با رای مردم به قدرت برسند این ادعاهای قانون قانون پشیزی برای مردم ارزش ندارد قانون سلیقه خودتان شده نه خواست مردم شما به خواست مردم احترام نمی گذارید مردم هم برای قانون شما ارزش قایل نیستند
افرادی که در اجرای کنسرت اختلال کردن رو محاکمه کنید .صاحبشون پیدا میشه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار