بازدید 4773
۱

دستگیری عاملان درگیری مراسم عروسی در خورموج

فرماندار دشتی گفت: با تلاش‌ مأمورین انتظامی شهرستان دشتی و همکاری دستگاه قضائی ۵ نفر شرور از عاملان درگیری مراسم عروسی در یکی از تالارهای شهر خورموج دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶ 24 July 2022

به گزارش «تابناک»، علی بحرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تقدیر از اقدام به موقع مأمورین انتظامی و همکاری خوب دستگاه قضا اظهار داشت: در پی اعلام خبر درگیری و ضرب و شتم در یکی از تالارهای شهر خورموج و رعب که در بین جامعه ایجاد کردند با حضور به موقع پلیس افراد شرور دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

وی افزود: این افراد با سلاح سرد اقدام به درگیری، بی نظمی و ضرب و شتم تعدادی از افراد حاضر در مراسم عروسی و مجروحیت آنها کردند و از محل گریخته‌اند.

بحرانی تصریح کرد: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان دشتی و پلیس امنیت عمومی استان ۵ تن از عوامل اصلی درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: به حمدالله دشتی با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی یکی از شهرستان امن استان است و هر کس که به هر نحو بخواهند چهره شهرستان را تخریب کنند با جدی ترین و بازدارنده‌ترین شکل و ظرفیت قانون برخورد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
قوه قضاییه این یک نوع تجاوز است فوری اقدام کنید این قبیل آدمها که در حضور این هم آدم اقدام به این نا هنجارها میکنند باید فوری اعدام شوند تمام ایران شده نا امنی باید این قبیل کارها فوری در نطفه خفه شوند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار