بازدید 18379
۸

قیمت باورنکردی سکه در دهه ۶۰

در این گزارش قیمت سکه طی سه دهه از سال‌های ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۹ آورده شده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ 15 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از گسترش نیوز، این روزها قیمت سکه رو به افزایش است و قیمت هر مثقال طلا امروز با افزایش ۲۹ هزار تومانی به ۵ میلیون و ۹۹۳ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۳۸۵ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

در بازار فلزات گرانبها، هر قطعه سکه امامی با افزایش ۱۵۹ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان رسیده است.

در جدول زیر قیمت طلا از سال ۱۳۶۰ تا سال ۱۳۸۹ را مشاهده می کنید:

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۸
سال 83 من به عنوان برنامه نویس ماهی 500 هزارتومان حقوق می گرفتم. چیزی معادل 5 سکه. الان به عنوان استاد دانشگاه دولتی با مرتبه دانشیاری با 12 سال سابقه عضویت هیات علمی کمتر از 1 سکه و نیم می گیرم.
این طوری توی بیست سال گذشته قدرت خرید مردم نابود شد. برای هیچ!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
با سلام و احترام خدمت استاد محترم، اینجانب حاضرم سالیانه 12 سکه به شما بدم و دریافتی شما مال من باشه میدمحتی یک سکه هم اضافه تر
برای من جالبه که دقیقا در ابتدای دولت دوم هاشمی، یهو سکه شدیدا گرون شده و همینجور ادامه پیدا کرده و اواخر دولتش کمی اومده پایین.

این تجربه رو ما دقیقا در دولت روحانی هم دیدیم، یعنی گرونی‌های وحشتناک از دولت دوم روحانی شروع شد و اواخر دولتش، کمی نرخ دلار رو پایین کشیدن و تحویل دادن.

معلومه، روحانی بعنوان دست‌پرورده هاشمی، باید هم همون مسیر رو بره!!!!!! امیدوارم در آینده بازهم ملت ما به یکی از دست‌پرورده‌های هاشمی رای ندن!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
خوشم میاد شماها خیلی زیرکانه دولت معجزه هزارسومتون رو کلا ندید میگیرید
سال های بعدش رو هم می نوشتی تا اثرات سیاست های معجزه هزاره سوم رو می دیدیم. خداوند از سر تقصیراتش نگذرد.
در زمان ریاست جمهوری حضرت آیت الله خاتمی بزرگ ما برای هر مراسمی سکه و نیم سکه و ربع سمه هدیه می بردیم ولی الان ماه بماه نمی توانیم میوه بخریم و بخوریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
باید دلسوزان انقلاب قبول کنند رئیسی اصلا و ابدا در حد ریاست جمهوری نیست، خودش اگر بخواهد واقعا خدمتی کند، باید کنار برود.
وقتی برنامه ریزی دراز مدت وجود نداشته باشه و همچنین نیروی متخصص همین میشه یعنی افسار گسیخته شدن اقتصاد و بی ارزش شدن پول . ما از افرادی که تخصص کاری داشته باشند استفاده نمیکنیم بلکه از کسانی که یک مهر داغ شده رو پیشانی دارند و هیچ تخصصی هم ندارند بهره برداریم و این میشود حاصلش که مشاهده و لمس میکنیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل