بازدید 3759

۴۰۰ میلیارد تومان جریمه برای واحدهای متخلف اصفهان

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: از ابتدای طرح مردمی سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها تاکنون، در مجموع ۴۰۰ میلیارد تومان جریمه برای واحدهای صنفی متخلف دراین استان صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ 13 July 2022

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، علی‌اکبر مختاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت ۱۶۵ پرونده احتکار تشکیل و نیز ۲۵۶ واحد صنفی کوچک و بزرگ در استان پلمب و پلاکارد در ۹۳ واحد به عنوان متخلف اقتصادی نصب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از موارد شاخص به پلمب سه فروشگاه زنجیره ای در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: به عنوان نمونه در این مدت یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ و معروف در اصفهان به علت استفاده از تخفیفات غیرواقعی در تطبیق بهای درج شده روی کالاها با نرخی که به عنوان اتیکت پرداخت وجود داشته به ۲میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال جریمه و همچین نصب پلاکارد به عنوان متخلف و پلمب به مدت یک هفته محکوم شد.

مختاری کشف انبار مواد اولیه روغن به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان،کشف فولاد به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان،کشف گندم به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان و عرضه خارج از شبکه روغن موتور به ارزش ۲۳۰ میلیارد تومان را از دیگر موارد شاخص کشف شده در این مدت اعلام کرد.

وی همچنین به کشف یک انبار قاچاق کالا شامل لوازم خانگی، لوازم یدکی و انواع کفش در یک مرکز آموزشی در شمال غربی اصفهان اشاره کرد و گفت: پس از بررسی و تشکیل پرونده و ارجاع آن به شعبه و انجام استعلام قانونی و بابررسی مجموع اوراق و محتویات، متهم پرونده علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغی بالغ بر ۶ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست