بازدید 6641
۱

ادعای میراسماعیلی: حضور جودوی ایران در انتخابی المپیک

کد خبر: ۱۱۲۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ 09 July 2022

رئیس فدارسیون جودو در رادیو گفت: تیم ملی كشورمان در مسابقات آسیایی و انتخابی المپیك شركت می‌كند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در گفتگویی با رادیو ورزش گفت: ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو مجوز حضور در مسابقات كشورهای آسیایی را صادر كرد.

رئیس فدراسیون جودو تصریح كرد: اردوهای‌مان را از چند وقت پیش شروع كردیم و كمیته ملی المپیك هم حمایت كرد. اگر تلاش فدراسیون و كمیته ملی المپیك نبود امروز این‌طور نمی‌شد.

وی ادامه داد: عده‌ای رایزنی كرده بودند كه ما در مسابقات همبستگی كشورهای اسلامی شركت نكنیم و ما با مسئول برگزاری مسابقات تماس گرفتیم حضور ما را منوط به دستور فدراسیون جهانی كردند. تیم ما بعد از سه سال در بخش انفرادی و تیمی شركت خواهد كرد.

ادعای میراسماعیلی: حضور جودوی ایران در انتخابی المپیک

میراسماعیلی ضمن تشكر از رایزنی سجادی وریز ورزش و صالحی امیری رئیس كمیته ملی المپیك گفت: با صبحت های این دو بزرگوار با جناب باخ و حمایت جانانه شان از جودو كشورمان، باید این خبر را بدهم كه تیم ما هم در بازی های آسیایی و هم در مسابقات كسب سهمیه المپیك می تواند شركت كند.

رئیس فدراسیون جودو در مورد روند دادگاه تصریح كرد: جناب باخ توصیه هایی داشت و رئیس اتحادیه جودو آسیا هم خیلی كمك كرد. دادگاه هر حكمی بدهد ما می توانیم در مسابقات پیش رو شركت كنیم. باید تمام تلاش خود را برای گرفتن سهمیه المپیك به كار ببندیم.

وی اظهار كرد: از ۱۹ تیر خانم مایا از جودوكاران كرواسی با بانوان ما كار خواهد كرد. تیم تاجیكستان ۲۶ تیر به ایران می آید و یك اردوی مشترك خواهیم داشت. ان شاالله تیم ما با قدرت در مسابقات شركت كند.

میراسماعیلی در مورد حضور داور ایرانی در مسابقات كشورهای اسلامی گفت: ما دو پیشنهاد داشتیم با یكی موافقت شد و مهاجری در مسابقات روی تاتامی خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باز هم سطحی نگری در جودو ؟
بفرض ویزر کوتاه بیاید و رای دادگاه هعم بنفع ما باشد آیا جودوکاران ایرانی با جودوکاران اسراییلی مسابقه خواهند داد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم