بازدید 61063
سه هزار و پنجاه و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

حمله تند خداداد عزیزی به حسن عباسی/تهیه کننده سینما: ۸۰۰ بازیگر زن حامی می‌تو باید محاکمه می‌شدند و شلاق می‌خوردند

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند: جزئیات نصف شدن مالیات علی‌الحساب واردکنندگان/توافق ایران و روسیه برای توسعه همکاری‌های پولی و بانکی/واکنش وزارت راه و شهرسازی به هک شدن یک سامانه/ نماینده مجلس: در حوزه‌های انتخابیه به ما می‌گویند بی‌عرضه‌اید.. را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 08 July 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

احمد خاتمی: بسیاری از بی‌حجاب‌ها، زن‌ها و بچه‌های همان دزد‌ها هستند
سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران گفت: اصرار بر حکم الهی حجاب به منزله نادیده گرفتن دیگر منکرات نیست. عده‌ای می‌گویند چرا به چهار تار موی زن که بیرون است گیر می‌دهید، اما به دزدی‌ها و اختلاس‌ها گیر نمی‌دهید؟ بنده و سایر خطبای جمعه از جمله کسانی هستیم که همواره بر برخورد با دزدان و مفسدان اقتصادی تاکید داشتیم و قوه قضاییه نیز ورود خوبی به این عرصه داشته است، اما بزرگ شدن گناهی به معنای تحقیر گناه دیگر نیست. قطعا دزدی کردن و اختلاس گناه است، اما بی حجابی هم گناه است، اتفاقا بسیاری از بی حجابها، زن‌ها و بچه‌های همان دزد‌ها هستند.

علم الهدی: متأسفانه یک عده از مردم در این مملکت انقلاب را فراموش کردند
علم‌الهدی امام جمعه مشهد با تأکید بر این‌که بی حجابی یک ناهنجاری، تظاهر به فسق و گناه است، گفت: تشکر می‌کنم از نماینده محترم دادستان که با یک حکم قضائی بنا شده از این تجاهر به فسق در مراکز عمومی جلوگیری کند. اگر پیغمبر را قبول دارید، این حرف پیغمبر است که فرمودند «گناه وقتی مخفیانه انجام می‌گیرد، فقط به عامل گناه ضرر می‌زند، اما وقتی آشکار انجام بگیرد، کسی جلویش را نگیرد و منع هم نکند، اجتماع آسیب می‌بیند و مردم ضرر می‌بینند»، این بی‌حجابی علنی، گناهی است که در ملأعام و مراکز عمومی صورت می‌گیرد و به جامعه آسیب می‌زند. امام جمعه مشهد مقدس با بیان این‌که متأسفانه یک عده مردم در این مملکت انقلاب را فراموش کردند، خاطرنشان کرد: عده‌ای، کسانی که رفتند جان دادند و کشور را از تجاوز دشمن حفظ کردند، فراموش کردند و خیال می‌کنند حالا در این فضا آزادانه گناه و معصیت کنند و تظاهر به گناه داشته باشند، این درست نیست.

حمله تند خداداد عزیزی به حسن عباسی
خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به سخنان عجیب حسن عباسی در خصوص فوتبالیست‌ها گفت: بعضی‌ها انگار اگر حرف نزنند و درمورد هر چیزی اظهارنظر نکنند، بقیه میگن اینا لال هستند! آقای عباسی شما چی از زندگی ما فوتبالیست‌ها میدونی؟

سردار رحیمی: ورود سگ‌ها به پارک جرم محسوب می‌شود؛ برخورد قانونی می‌کنیم
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: اخیرا با توجه به دستور جدیدی که صادر کردیم، بحث ورود سگ‌ها به پارک‌ها نیز مطرح شد. برخی با سگ‌ها به پارک وارد می‌شوند و رعایت نیز نمی‌کنند، به خصوص درباره سگ‌های بسیار بزرگ که حتی دیدن آن برای برخی رعب آور است. رسیدگی به این موضوع نیز در دستور کار قرار گرفته که اعلام می‌کنیم ورود همه این‌ها به پارک ممنوع است. وی افزود: این اقدامات از نظر ما جرم محسوب می‌شود و جرم مشهود است که برخورد قانونی با این‌ها صورت خواهد گرفت.

دو قهوه‌خانه دیگر در قم به دلیل «اختلاط دختر و پسر و کشف حجاب» پلمب شد
پلمب دو قهوه‌خانه به علت تخلف در کشف حجاب و اختلاط پسر و دختر و صدور اخطاریه برای یک قهوه‌خانه دیگر توسط پلیس اماکن قم و جبهه امر به معروف و نهی از منکر قرارگاه ثارالله انجام شد. به گزارش روابط عمومی سپاه استان قم، پاکسازی و نظارت بر قهوه خانه‌ها و کافه‌های پر آسیب توسط پلیس اماکن و جبهه امر به معروف و نهی از منکر قرارگاه ثارالله در قالب ۱۲ تیم نظارتی انجام شد. دو قهوه خانه سنتی مختلط به علت تخلف‌های متعدد کشف حجاب در واحد صنفی و اختلاط دختر و پسر پلمب و برای یک قهوه‌خانه دیگر اخطار پلمب صادر شد و صاحبان این اماکن برای برخورد قانونی به اداره اماکن ناجا احضار شدند.

تهیه کننده سینما: ۸۰۰ بازیگر زن حامی می‌تو باید محاکمه می‌شدند و شلاق می‌خوردند
محمدحسین فرحبخش تهیه کننده سینما در برنامه این هفته سینما معیار درباره آیین نامه پیشنهادی ۸۰۰ زن به خانه سینما در حمایت از زنان از هرگونه آزار جنسی و کلامی در محیط کار، گفت: این ۸۰۰ نفر به جرم اشاعه فحشا که از خود فحشا بدتر است باید شلاق بخورند و باید این بساط را جمع کرد. اهالی سینما هرگز این خیانت را نخواهند بخشید. از همان روز اول گفتم این جریان، جریانی هدایت شده است و پشت آن به جشنواره کن می‌رسد که خدا رو شکر آن جایزه داده نشد؛ هرچند این را هم بگویم که من مخالف سرسخت توقیف فیلم برادران لیلا هستم و این فیلم حتما باید اکران شود و خطایی اگر بوده، باید افراد جریمه شوند. تنها چیزی که در این مملکت در تراز انقلاب اسلامی است، همین سینماست، وگرنه مجلس ما در تراز انقلاب است یا دولت؟! این ۸۰۰ نفر باید محاکمه شوند و ما این آیین نامه را قبول نداریم، چون توهین به ماست و خودمان کارمان را بلدیم. من بالای ۶۰ فیلم ساختم و بیش از ۳۰۰۰ قرارداد امضا کردم.

دام زنده عید قربان زیاد است، اما خریدار نیست
منصور پوریان، رئیس شورای تامین دام، در آستانه عید قربان از بی‌رونقی بازار فروش دام در پی شرایط نامساعد اقتصادی خبر داد و گفت، با وجود افزایش عرضه دام، فروش آن نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. به گفته رئیس شورای تامین دام، گرمای هوا، منابع آبی محدود و گرانی خوراک دام موجب شده است که دامداران و عشایر امسال دام بیشتری برای عرضه بیاورند، اما مشکلات اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم عشایر و دامداران را از بازاری پررونق و داغ محروم کرده است.

حمله تهیه‌کننده سینما به فرح‌بخش درباره شلاق زدن ۸۰۰ زن سینماگر
محمدحسین قاسمی، تهیه کننده سینما نیز در واکنش به این مصاحبه، در استوری اینستاگرام خود نوشت: آقای فرح‌بخش مراقب خلط مباحث جمع‌بندی‌ها در صحبتتان باشید. فارغ از جریان‌های سیاسی و فرصت‌طلبانه این روزگار، حمایت از حقوق زنان سینمای ایران که بازنمای خواست و نیت این جمعیت ۸۰۰ نفر بوده، امری الزامی و در چارچوب قوانین شرع است، بر خلاف تعداد زیادی از آثار شما که قابلیت اشاعه فحشا دارد. /خبرآنلاین

امام جمعه اصفهان: بسیاری از مشکلات از طریق دعا حل شدنی است
میردامادی امام جمعه موقت اصفهان: علاوه بر اینکه باید تلاش کنیم و استعداد‌ها را به کار اندازیم، باید توجه داشته باشیم گرداننده جهان خداست و اگر در مسیر خداوند باشیم، قطعاً بر کفر جهانی غالب خواهیم شد، بسیاری از مشکلات از طریق دعا حل شدنی است. /ایمنا

پیام اینستاگرامی معنادار ظریف
وزیر امور خارجه سابق کشورمان با بازنشر پست منتشر شده در صفحه فیس‌بوکش در ۱۸ مهر ۱۳۹۲ در صفحه اینستاگرامش نوشت: تیر‌ها هنوز ادامه دارد. ظریف در این پست نوشت: تیر‌ها هنوز ادامه دارد، تحمل ما نیز ... (أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَیٰ)

نماینده مجلس: در حوزه‌های انتخابیه به ما می‌گویند بی‌عرضه‌اید
ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با گلایه اخیر برخی دولتمردان درباره دخالت نمایندگان در انتصابات و فشار به کابینه و لزوم ورود نهاد‌های نظارتی بر این موضوع، گفت: به‌نظر من بعد از اینکه سه بار صراحتاً رهبری بر این مساله تاکید و حتی فرمودند که عده‌ای ناراحت شدند و بعد مجددا تاکید فرمودند، شورای نگهبان باید هرکسی که دخالت می‌کند را رد صلاحیت کند تا دیگر کسی با این معضل رأی نیاورد. یعنی شورای نگهبان باید یک بیانیه رسمی بدهد بر مبنای اینکه وقتی سه بار رهبری نهی فرمودند، ما نمی‌توانیم افرادی که چنین کاری کنند، تایید صلاحیت کنیم. عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها همچنین خاطرنشان کرد: وقتی برخی نمایندگان در انتصابات دخالت می‌کنند، در مقابل آن‌ها نماینده‌هایی مثل ما‌ها که در انتصابات دخالت نمی‌کنیم در حوزه‌های انتخابیه تحت فشار هستیم و اینطور شده است که حتی به ما می‌گویند که این نماینده بلد نیست و بی‌عرضه است؛ لذا ما هم تحت فشار قرار می‌گیریم برای این بحث دخالت در انتصابات. ابوترابی تاکید کرد: بهترین روش این است که شورای نگهبان در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت این مساله یک بیاینه رسمی بدهد که سه بار رهبری فرمودند نمایندگان در انتصابات دخالت نکنند. اگر دخالت کردند ما ردصلاحیت می‌کنیم.

واکنش وزارت راه و شهرسازی به هک شدن یک سامانه
وزارت راه و شهرسازی با تکذیب برخی اخبار درباره هک شدن سامانه اسکان و املاک در سال ۱۴۰۱، از ثبت اطلاعات اقامت بیش از ۷۳ میلیون ایرانی و بیش از ۱۱ میلیون واحد مسکونی در این سامانه خبر داد و درخواست کرد، هم‌وطنان اطلاعات مربوط به خود را در سامانه مشاهده، به‌روزرسانی و یا تکمیل کنند.


حباب قیمت مسکن در تهران چقدر است؟
خبرگزاری فارس نوشت: بررسی آمار قیمت مسکن در پنج سال اخیر شهر تهران بیانگر این نکته است که بازار مسکن در تهران از سال ۹۴ تا کنون با میانگین قیمت هر متر مربع حدود هزار دلار معامله شده و نوسان‌های ارزی شکل گرفته در این حوزه را تعدیل کرده است. بر اساس قیمت بازار متشکل معاملات ارز ایران، هر دلار در زمان نوشتن گزارش معادل ۲۷ هزار ۷۰۰ تومان قیمت دارد. بنابراین، متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران با توجه به روند بلندمدت پنج ساله باید معادل ۲۷ میلیون و ۷۰۰ تومان باشد، در حالی که بر اساس به روزترین اطلاعات رسیده از متوسط قیمت هر متر مربع مسکن  در تهران از منبع مرکز آمار، قیمت شاخص مذکور به ۴۱ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان معادل ۱۴۹۷ دلار رسیده است. به معنای دیگر در بازار سرمایه‌ای، مسکن شاهد حباب ۳۳ درصدی است و طبیعتا در صورت تداوم معاملات در روز‌های آتی باید شاهد تخلیه نسبی این حباب قیمتی باشیم.


توافق ایران و روسیه برای توسعه همکاری‌های پولی و بانکی
رییس کل بانک مرکزی در دیدار با معاون نخست وزیر روسیه، از توافق بانک مرکزی دو کشور برای توسعه همکاری‌های پولی و بانکی خبر داد. صالح آبادی در دیدار با الکساندر نواک، گفت: در دیدار با رئیس بانک مرکزی و وزیر توسعه اقتصادی روسیه، موضوعات متنوعی از جمله محور‌های توسعه همکاری‌های پولی و بانکی و همچنین راهکار‌های رفع برخی موانع و گسترش سرمایه گذاری مشترک بین تهران و مسکو، مورد بررسی قرار گرفت و توافقات خوبی در این زمینه حاصل شد که اجرای این توافقات جدی پیگیری خواهد شد.


طلای سیاه ارزان شد
قیمت نفت در معاملات آسیایی روز جمعه تحت تاثیر نگرانی‌های رکودی که جو بازار را بدبین کرده است، کاهش پیدا کرد. بهای معاملات نفت برنت با ۲۵ سنت معادل ۰.۲ درصد کاهش، به ۱۰۴ دلار و ۴۰ سنت در هر بشکه رسید. نفت برنت پس از ریزش بیش از دو درصدی که روز چهارشنبه داشت، روز پنجشنبه حدود چهار درصد بهبود پیدا کرده بود. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۴۱ سنت معادل ۰.۴ درصد کاهش، به ۱۰۲ دلار و ۳۲ سنت در هر بشکه رسید. شاخص نفت آمریکا روز گذشته با ۴.۲ درصد افزایش بسته شده بود.


جدیدترین خبر از عرضه اولیه‌های بورس
مدیر پذیرش بورس اوراق بهادار تهران گفت: در حال حاضر ده شرکت جدید در جریان عرضه اولیه سهام در بورس قرار دارند و به همین تعداد از شرکت‌ها در جریان درج نماد در بورس تهران هستند.


جزئیات نصف شدن مالیات علی‌الحساب واردکنندگان
معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی گفت: با توجه به افزایش قیمت‌های جهانی کالا‌ها و همچنین اصلاح نرخ ارز محاسباتی، برای اینکه وزارت اقتصاد به نقدینگی واردکنندگان کمک کند، مالیات علی‌الحساب ۴ درصدی واردکنندگان را به ۲ درصد کاهش داد و با این کار میزان مالیات علی‌الحساب پرداختی به نصف کاهش می‌یابد. وی با بیان اینکه برخی مودیان مالیاتی خوش‌حساب از نظر سازمان امور مالیاتی با یک ارتباط سامانه‌ای که بین سازمان مالیاتی و گمرک برقرار شده بود، از پرداخت این مالیات علی‌الحساب مستثنی شده بودند، گفت:، اما طیف وسیعی از واردکنندگان که از منظر سامانه مالیاتی جزو خوش‌حساب‌ها قرار نمی‌گرفتند، این مالیات علی‌الحساب را پرداخت می‌کردند.  


سمت و سوی معاملات بورس برای هفته آینده
عبدی کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه سهامداران منتظرند تا مشخص شود که شرکت‌ها در گزارش‌های خود سناریوی سال ١٤٠٠ را تکرار می‌کنند یا خیر، گفت: باید مشخص شود آیا همچنان تورم و نرخ ارزی که قرار است منجر به افزایش حاشیه سود و نرخ فروش شرکت‌ها شود، رخ می‌دهد یا فقط در بهای تمام‌شده خود را نشان خواهد داد؟

وی با اشاره به اینکه بازار اکنون منتظر است که مشخص شود در گزارش‌های پیش رو، نرخ ارز و نرخ‌های جهانی خود را در فروش شرکت‌ها نشان می‌دهند یا خیر، افزود: اگر این اتفاق رخ دهد و حاشیه سود شرکت‌ها افزایش پیدا کند. در این صورت می‌توان گفت که روند بازار تغییر می‌کند و شاهد ایجاد معاملات مثبت در بازار خواهیم بود. عبدی روند معاملات بورس برای هفته آینده پیش‌بینی کرد و گفت: بحث‌های سیاسی و نیز مسائل کوتاه‌مدت کلان اقتصادی نیروی محرکه معاملات برای هفته آینده خواهد بود، به‌ احتمال زیاد بازار در هفته آینده معاملات کم نوسانی را همچون هفته‌ای که گذشت سپری خواهد کرد. وی معتقد است که نوسانات معاملات بورس بیشتر کوتاه‌مدت بر بازار حاکم خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۷
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۱۰۲
آقای عزیزی شما مگه چه گلی به زندگی مردم زدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
به زندگی خودش که زده من و تو چه گلی به زندگی خــودمون زدیم
اگر مشکلات با دعا حل میشد ؛ ایران الان باید مدینه فاضله بود !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
من پیش خدا ابرو دارم یا تو ویا مسئولینمون!!و
خداداد عزیزی
مچکریم
توی این هوای گرم بخاطر چهار نخ مو به مردم گیر ندهید !! !
سه چهارم وقت و زمان زندگی ایرانی ها داره به دعا کردن میگذره پس چرا اینهمه مشکلات دارن و مشکلاتشون از همه مردم سایر نقاط جهان بیشتره ؟!
نماینده مجلس: در حوزه‌های انتخابیه به ما می‌گویند بی‌عرضه‌اید) موقعی که اعضا قوه مقننه از ریس قوه قضائیه دعوت میکردند ریس قوه مجریه بشه باید فکر اینجاش را هم میکردند که نتیجه و عملکرد ریسی بیشتر از این نیست و توهین هاش به خودشون برمیگرده
از خانم شبنم نعمت زاده چه خبر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
داره چادرش رو می کنه سرش
جزئیات نصف شدن مالیات علی‌الحساب واردکنندگان) فقط ارز ۴۲۰۰ رانت ایجاد میکرد ؟! یک شبه گران شده چندبرابره کالاها رانت ایجاد نکرد برای صاحبان ان کالاها ؟! تخفیف های مالیاتی به وارد کنندگان رانت نیست ؟!
سردار رحیمی: ورود سگ‌ها به پارک جرم محسوب می‌شود؛ برخورد قانونی می‌کنیم) غیر از برخورد اونم فقط با مردم دیگه چه کاری از شما برمیاد ؟! الان با اینهمه حیوان بی زبان که حتما باید از خانه خارج شوند چه باید کرد ؟! حیوان چه گناهی کرده که باید چوب درگیری های بین ادمها را بخورد ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
جای حیوان در شهر و آپارتمان نیست روشنفکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
حیوان زبون بسته جاش طبیعته ونه اپارتمان. حداقل یک ویلا داشته باش
نه آقای علم الهدی ما صبح که از خواب بیدار میشیم تا شب که میخوابیم دستاوردهای انقلاب جلو چشممونه مگه میشه فراموش کنیم؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
شما آمریکاییها باید از غصه دق کنید .بزودی شاهد محو شدنتون از روی کره زمین خواهیم بود
مدل تیتر زدن شما منصفانه نیست. اقای خاتمی منظورش مسوولینی و افراد دولتی بوده که اختلاس کردند اما تیتر شما اینطور به مخاطب القا می کنه که منظور ایشون اینه که هر کس زن و بچه اش بی حجابه دزده. منم همین اشتباه رو کردم
چهره ها خشن...ادبیات خشن...رفتارها خشن!
پروردگارا ببین دین تو را به اسم تو تا کجا تنزل داده اند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
افرین عجب دلنوشته ای بود
شانس اوردی در حوزه‌های انتخابیه به شما فقط می‌گویند بی‌عرضه‌اید برو خدارو شکر کن چیز دیگه ای بهت نمیگن
امام جمعه اصفهان: بسیاری از مشکلات از طریق دعا حل شدنی است

شما که امام جمعه ای پس چرا بیکار نشستی خوب شما دعا کن ببینیم چی میشه؟
یا شایدم کردی نتیجه نداده ناقلا خودتو به اون راه میزنی
علم الهدی پسرش با پارتی بورس گرفته، بچه هاش کجا مشغولند؟ آیا همه جی این آقا درسته؟!
حقیقت تلخ است جناب نماینده چررا از حرفدرست مردم ناراحت میشوید
هر طرحی برای حجاب محکوم به شکسته در نهایت بعد درگیریا با ملت مجبورن کوتاه بیان
اقای خاتمی، فقط شما خوب؟
در پاسخ به امام جمعه اصفهان خوب اگه با دعا مشکلات کشور حل میشه به جناب رییسی بفرمایید بجای تور ایرانگردی با کابینه زیر دیپلم خود یک جا بنشینند و باهم دعا کنند حتما مشکلات کشور حل خواهد شد خود تو هم برو برا یار کمیکیشون
بجای این خبرای چرت و پرت یه گزارش اعتراضی برای پارازیت ماهواره ها که با اومدن رئیسی دوباره شروع شده و داره مل رو بفنا میده بزارین به اندازه کافی خورد و خوراک مسمومه از اونورم ضرر پارازیت برای سلامتی اضافه شده
باز هم جمعه شد و امامان جمعه ایران رو با سوئیس اشتباه گرفتن
آقای عباسی شما چقدر مطالعه و اطلاعات دارید من پسرم یک یک بازیکن آماتور یک آب خوش از گلومون نرفته پایین آقای خداداد عزیز بازیکن ارزنده کشور عزیزمون ایران من میدانم شما و خانوادتون درراه موفقیت تیم ملی چقدر سختی کشیدی
کدام حکم الهی گفته حجاب دیگران را رعایت کنید ؟ در صورتی که میبینید حکم شرب خمر مشخص هست ! وقتی حکمی براش نیست حتی نمیتونید تذکر هم بدید . متاسفم که همیشه فکر میکنید از همه بیشتر میدانید
یک عده رفتند جبهه شهید شدند که یک عده اختلاس کنند و اغازاده هایشان بروند بلاد کفر عیاشی کنند؟
جناب فرحبخش اگر حرمتی مانده، همان آیین نامه حقوقدانان زن است که سینما را قانونمند می کند. شما از چه می ترسید؟
سردار رحیمی طبق کدوم قانون اعلام جرم میکنید؟
سردار رحیمی میگه "این از نظر ما جرم محسوب میشه"
جرم و نحوه برخورد با ان را قانون مشخص میکنه نه نظر شما.چقدر بدبختیم که فرمانده پلیس بدون استناد به قانون،نظرات شخصی خودشون رو معادل قانون میداند!!!
امام جمعه اصفهان؛ خرف شما را باید پذیرفت یا خدای خود را که می گوید؛ سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد؛ مگر به خواست و کوشش خودش. لطفا جای دعا را در این بحش تعیین کنید.
کاش نصف اون انرژی را که برای مبارزه با سگ گردانی ومبارزه با حجاب صرف کردید که نتیجه هم نداده برای مبارزه با گرانی ومفاصد اداری واقتصادی واختلاس صرف میکردید
یاد مرحوم سلحشور افتادم که وقتی از فساد در سینما گفت چه فحش‌ها که نشنید.اما الان همان افراد کاسه داغ تر از آش شده آند.اسیاب به نوبت. نوبت رو شدن و عیان شدن فساد و هتک نوامیس مردم توسط فوتبالیستها هم میشه.قطعا دوباره همینهایی که امروز مدعی هستند فردا در نقش پلیس ظاهر میشن.
طبق ادعای امام چمعه اصفهان و ظاهرا فقط دعای خودشان و هم جناحی شان و همفکرانشان و مسولان مستجاب می گردد !!!؟؟

چون دعای مردم که الان دهه ها است که مستجاب نگردیده و برعکس عمل میکند !!!؟؟؟
حال آدم بد میشود وقتی این خزعبلات را میشنود...نام خود را مسئول هم میگذارید؟! خدایا این آبروریزی را به کجا ببریم...؟!!!
باز جمعه شد
ب......سیاری از مشکلات از طریق دعا حل شدنی است.....یعنی با این کوه انباشته از مشکلات اقتصادی فرهنگی خانوادگی..... یکی نبود تو این مدت چهل و چند سال برای ملت ما دعا کنه حتی علمای طراز اول...؟!!!
خوب عزیز شروع کن دعا کردن را
اگر با دعا مشکل تورم ، بیکاری، گرانی .... حل شدنی است روحانیت کم کاری یا اصلا کار نکرده اند
علت بی حجابی و سگ بازی در حال حاضر کاهش محبت در جامعه است بی محبتی به دلیل وضعیت اقتصادی و دروغگویی و ایجاد نااطمینانی در مردم
وقتی محبت و همدلی در جامعه افزایش یابد اهمیت به حجاب هم افزایش خوهد یافت
ما مراسمات مذهبی زیاد داریم و ولخرجی هم در آنها زیاد است اما آن چیزی که باید در آن وجود داشته باشد که محبت قلبی است وجود ندارد
با خشونت هیچ چیز درست نمی شود و خشونت فقط برای ستمگران و اختلاس گران و دزدها و متجاوزین به حقوق مردم کاربرد دارد
یه گشتم بذارین برای کسایی که تا کمر خم میشن داخل سطل زباله.
"احمد خاتمی: بسیاری از بی‌حجاب‌ها، زن‌ها و بچه‌های همان دزد‌ها هستند"
لطفا چند نمونه از کراواتیها و بدحجابهای دزد و اختلاسگر را نام ببرید! این سخن به مثال نفی تمامی گزینشهایی است که تا کنون برای جذب مدیران به کار رفته است.
حاج آقا! اگر با دعا مشکلات حل می شد الان باید تو کشور ما هیچ مشکلی نداشتیم ولی الحمدلله کشور غرق در مشکلات است و مردم هم بیچاره شدند. این همه نماز باران خواندیم ولی تو دنیا فکر کنم کمترین بارشها را داریم.حاج آقا رفع مشکلات مدیریت قوی می خواهد که متاسفانه در ایران نداریم.
به قول امام جمعه اصفهان، بیاید همگی دست از کار و تلاش برداریم و فقط از صبح تا شب برای بهبود اوضاع اقتصادی و عفاف و حجاب دعا کنیم، شاید ما هم از فقر و فساد و بی عرضگی مسئولان رهایی یابیم، الهی آمین
خداداد تو اگر لال بشی بهتر است ، از این قوم فوتبالیست بدتر خودشان است که عرضه کار دیگری جز حروم کردن بیت المال ندارند
مثل اين كه بعضي از ائمه جمعه چيزي براي گفتن ندارند !!!!!!!!!!!
من تازه فهمیدم چرا برخی مسولین از مردم مخفی میکنند روابط و معاملات و رانت خواری و زد و بندهاشونو
چون پیامبر فرمودند گناه وقتی مخفیانه انجام می‌گیرد، فقط به عامل گناه ضرر می‌زند، اما وقتی آشکار انجام بگیرد، کسی جلویش را نگیرد و منع هم نکند، اجتماع آسیب می‌بیند و مردم ضرر می‌بینند
مخفی میکنند که به مردم ضرر نزنند
ممنون جناب علم الهدی که رمزگشایی کردی از پشت پرده بودن رفتار مسئچلین
محمد حسین فرح بخش چقدر بی ادب است.
آقایان خاتمی و علم الهدی به مردم توهین نکنید
با این بحث های تکراری حواس مردم از اوضاع کشور پرت نمیشه
جامعه عقاید شما رو قبول نداره تلاش بیهوده نکنید
این جناب محمدحسین فرحبخش احتمالا ریگی تو کفشش هست ، میخواد زودتر بند و بساط رو جم کنن که تشت رسواییش چپه نشه
نه به حجاب اجباری
دستت درد نکنه آقای عزیزی

برخی فکر می‌کنند چون از جاهایی حمایت میشن، هر چه دوست دارند میتونن بگن

ایول

دمت گرم
عجب وضعیتی شده. انگار همه باهم دعوا دارند.
متاسفانه این اصلا نشانه خوبی نیست. و می تونه عوارض خطرناکی برای یکپارچگی کشور داشته باشه.
تا وقتی هم خودمون با هم به صلح نرسیم با دنیا هم به صلح نمی رسیم.
وقتی عقلا رو کنار می زارن و تریپون رو‌میدن دست یکعده تندرو و بی ادب و هیجانی، می شه یکی از عوامل وضع جاری کشور.
بعضی ها همچین در مورد حجاب صحبت می کنند که انگار درباره دشمن خونی و شمر دارن حرف می زنن. برادر های من. اینها خواهر و مادر و دختر ما هستن. فقط نگاهشون با شما متفاوته. عاشق این خاک و وطن هستن و در این جامعه دارن در خیلی از سطوح علمی و غیرعلمی پا به پای مرد ها و حتی برخی موارد جلوتر از مرد ها، کار می کنند.
اینهمه کینه و دشمنی آخرش میشه سوریه.
بیایید به خودمون رحم کنیم.
"امام جمعه اصفهان: بسیاری از مشکلات از طریق دعا حل شدنی است"
حاج آقا ما دعا میکنیم ، اما به خوبی شما حتما بلد نیستیم. لطفا شما با همراهی کلیه مراجع عظام با دعای مناسب، گره مشکلات مملکت را باز کنید ! از آقای علم الهدی که مستجاب الدعوه هستند هم حتما دعوت کنید.
ماله کشی اعظم چی میگه؟!
مواضع حسین فرحبخش، همان سیاست پنهان‌کاری و مجرم دانستن قربانی و حمایت از متجاوز است.
ایول خداداد! حرف حق رو زده
800 زن باید درملا عام فلک شوند ....خخخخخخخخخخخخخ
آقای خداد عزیزی مگر شما چه کار مثبتی برای این کشور انجام دادید؟ این همه دفاع میکنی.
ما هرچه بدبختی می کشیم از این تفکر غربی است امثال خاتمی وروانی اگر محاکمه می شدند این مشکلات را نداشتم
فرحبخش ازمتهمین این بخش می باشدانفعال وسکوت مسیولین این متهمین راگستاخ کرده متهمین بایدمحاکمه شونددرصورت اثبات جرم به عنف بایدطبق حکم شرعی اعدام شوند
یعنی چی که زنان سینماگر باید شلاق بخورند ؟ آقای فرحبخش شما میگید مردهای سینماگر اجازه دارند هرگونه توهین و تعرضی به زنها روا دارند و زنها هم نباید شکایت کنند ؟ اگر شاکی شوند و خواستار رسیدگی به این موضوع شوند باید شلاق بخورند ؟ ز
حجاب حکم الهی است قبول . آیا در مورد عفت و حجاب درونی مردها هیچ حکمی وجود ندارد ؟ مردها آزادند چشم چرانی کنند ؟ مردها نباید چشمهایشان را کنترل کنند ؟ مردها آزادند با چشم یا کلام یا با دستشان زنها را در خیابان آزار دهند ؟ چرا حتی یک کلمه در این مورد صحبت نمی کنید ؟؟؟
اقای محمد قاسمی: اون مغزتو تکون بده شاید قابلیت درک برخی از موارد رو پیدا کنی
از بیانیه زنان سینما بوی گند فمنیسم و مردستیزی شنیده میشه که در پوششی از مظلوم نمایی و دفاع از حقوق زنان پنهان شده
اقای قاسمی شما خودت یا فمنیست و مردستیزی یا ...
این امام جمعه ها باید فکرشان را بروز و ابدیت کنند خصوصا علم الهدا و امام جمعه اصفهان
کجای صحبت‌های خداداد عزیزی تند هست، واقعیت رو گفته از قدیم هم گفتن حقیقت تلخه
آقای امام جمعه اصفهان ولی همه مشکلات از طریق کار کردن حل شدنی است







اروپایی ها برای حل مشکلاتشان کار می کنند نه دعا برای همین ما جهان سوم ماندیم و اونها ابرقدرت شدند چون زمانی که ما با دعا می خواستیم طی الارض کنیم اونها کار کردند و اتومبیل رو اختراع کردند
دامداران عزیز پدر محیط زیست ایران رو دراوردن مراتع رو کچل کردن جنگل ها رو تخریب میکنن و ...
از یک طرف از مراتع ملی برای تعلیف و غذادهی به دامهاشون استفاده میکنن از اون طرف کلی حمایت بیمه ای و ... دریافت میکنن بعد هنگام عرضه دام به بازار میشه توقع دارن گوشت رو به قیمت جهانی بفروشن
بچه زرنگ که میگن همینه
آقای ابوترابی ما که خودمون در نجف آبادیم میبینیم که دارید چیکار میکنید
درود بر خداداد عزیزی.
آخه این مرتیکه عباسی حرف حسابش چیه؟
شما نماینده های مجلس اگر بی عرضه نبودید کارمند با سابقه بالای بیست سال قراردادی نمیموند و یک کارمند شرکتی چهار سال سابقه با جبهه شش ماهه پدرش بلافاصله به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شود . کارمندی که ازدواج کرده همسرش شاغل و وضع مالی خوبی هم دارد همچنان باید از مزایای پدرش با جانبازی 5 درصد یا سابقه جبهه ای استفاده کند . این چه عدالتی است ؟ آیا به نظر شما سایرین باید انگیزه کار داشته باشند ؟ انتظار دارید خوش برخورد باشند ؟ انتظار دارید خلاف نکنند ؟ چون این کار شما عین خلاف و بی عدالتی است . شما باید قانونی را مصوب می کردید که در شرایط مساوی اولویت را به سهمیه می دادید نه اینکه بالای بیست سال سابقه ها بنشینند و چهار ساله سابقه ها تبدیل وضع بشوند . واقعا هیچ چیز از قانون نمی دانید .
متاسفانه هدف از انقلاب را شما فراموش کردید از همان روز اول که قدرت را به دست گرفتید
اگر از امثال خداداد عزیزی، علی کریمی، علی دایی و سایر بازیکنان و فوتبالیستها و ورزشکاران که البته همه عزیزند و باعث افتخار ما هستند، مثل بقیه مردم مالیات میگرفتند، بیشتر قدر عافیت، امنیت و امکانات مادی و معنوی این کشور را میدانستند و با هر انتقاد هر چند تند اما نسبتا منطقی، سریع واکنش نشان نمیدادند. این انتقادات متوجه خداداد عزیزی و علی کریمی نبود که آنها خودشان را الکی جلو انداختند و باعث دردسر هم برای خودشان و هم برای دیگران شدند.
هر روز دعا میکنم که خدا شما را ازصفحه زمین بردارد
امام جمعه اصفهان . ظاهرا زمانیکه مردم برای شفای بیماریشان خود را به زیارتگاه ها و امامزاده دخیل میبندند ، شما فوج فوج برای درمان بیماری های خود راهی کشورهای اروپایی می‌شود . اگر شما به حرف های خود اعتماد و اطمینان دارید چرا به جای رفتن به اروپا با دعا و دخیل بستن در امامزاده ها شفا نمیگیرید
خداداد عزیز . دمت گرم و نابود باد دشمنانت.
یک نخبه ایرانی که قرار است در آینده کنکور پزشکی یا مهندسی برق و الکترونیک قبول شود از اول ابتدایی کلیه تفریحاتش لغو می شود مهمانی رفتن ممنوع می شود بازی ممنوع مسافرت ممنوع رفیق بازی ممنوع تا اینکه با رتبه بالا دانشجوی پزشکی می شود در این 7 سال تحصیل مجدد همه چیز برای او ممنوع است بجز شب بیداری برای درس خواندن و شب بیداری برای شیفت های بیمارستانی ، ایام عید و تعطیلات تابستانی و تولد و عاشورا و تاسوعا هم شیفت بیمارستان است تا فارغ التحصیل می شود و سه سال هم در آخرین نقاط روستایی محروم در گرما و سرما خدمت می کند و بعد که مشغول بکار می شود ماهی 13 ملیون برای سال 1401 از طرف دولت به او پرداخت می شود و همینطور نخبه برق و الکترونیک ، و جال ایجاست که هر ماه اتوماتیک مالیات از او کسر می شود همکلاس این فرد نخبه پزشکی یا مهندسی تمام تفریحات آبی خاکی هوایی زمینی دریایی را استفاده می کند اگر به توپ لگد زد و فوتبالیست شده که ساعتی 55 میلیون به او می دهند اگر دلقک و بازیگر سینما تلویزیون شده که هر برنامه ای ده ملیارد می گیرد خوب این عدالت است باید آن بازیگر سینما تلویزیون و فوتبال هم مثل آن پزشک و مهندس نخبه 12 ملیون در ماه حقوق بگیرد مالیات هم بدهد اگر لگدش به توپ باعث پیروزی تیم ملی شد دو ملیون اضافه کار بگیرد اگر خوب فیلم بازی کرد یک ملیون اضافه کار بگیرد البته پزشک نخبه دو سال تمام در مراکز کرونا کار کرذ هنوز در سال 401 اضافه کاری دریافت نکرده خوب پس باید آن بازیگر فوتبال و سینما هم بجز آن حقوق 12 ملیونی اضافه کار نگیرد تا زمانیکه آن پرستار و پزشک کرونا اضافه کار ساعتی ده هزار تومان را دریافت کند
خداداد تو و امثال تو چه به این حرفها ، فکر کردید کی به شماها اهمیت میده ، برید پی کارتون
فشار اقتصادی روی مردم به اندازه ی کافی زیاد هست، حالا فشار اجتماعی هم اضافه کردین
یک نگاهی فقط به اسم فیلم های این تهیه کننده بیندازید متوجه میشوید قضیه چیه.
مسئولین اگر بجای بگیر و ببند و ... بدنبال رفع مشکلات کشور باشند و موفقیت هایی در این زمینه کسب کنند، ما خانم ها قول میدهیم که حجاب را رعایت کنیم
اصل‌ قضیه‌ اینه‌ که چرا‌ بایستی‌ به‌ در جامعه‌ انقدر‌ سقوط‌ اخلاق‌ باشه‌ که بیک‌ قشر‌ تاخته‌ بشه‌ اونهم‌ با الفاظ‌ رکیک و اونهم از طرف کسیکه‌ بقول‌ خودش‌ استاد‌ دانشگاه‌ !!!!
خلاف‌ ادب‌ و اخلاق‌ از طرف حسن آقای عباسی‌ محرزه‌ و هیچ‌ بچه دبستانی‌ نمی پذیره‌ و لذا‌ لازم‌ نبود‌ عزیزی‌ بلافاصله‌ بیاد‌ و بدتر‌ جواب بده‌ چرا که این پرده دریها‌ به ضرر جامعه‌ است‌ !
۸۰ درصد این صفحه مربوط به بی حجابیه .. یعنی یه جریان طراحی شده و سازماندهی شده برای به حاشیه کشوندن مشکلات اصلی و درد مردم
یک نخبه ایرانی که قرار است در آینده کنکور پزشکی یا مهندسی برق و الکترونیک قبول شود از اول ابتدایی کلیه تفریحاتش لغو می شود مهمانی رفتن ممنوع می شود بازی ممنوع مسافرت ممنوع رفیق بازی ممنوع تا اینکه با رتبه بالا دانشجوی پزشکی می شود در این 7 سال تحصیل مجدد همه چیز برای او ممنوع است بجز شب بیداری برای درس خواندن و شب بیداری برای شیفت های بیمارستانی ، ایام عید و تعطیلات تابستانی و تولد و عاشورا و تاسوعا هم شیفت بیمارستان است تا فارغ التحصیل می شود و سه سال هم در آخرین نقاط روستایی محروم در گرما و سرما خدمت می کند و بعد که مشغول بکار می شود ماهی 13 ملیون برای سال 1401 از طرف دولت به او پرداخت می شود و همینطور نخبه برق و الکترونیک ، و جال ایجاست که هر ماه اتوماتیک مالیات از او کسر می شود همکلاس این فرد نخبه پزشکی یا مهندسی تمام تفریحات آبی خاکی هوایی زمینی دریایی را استفاده می کند اگر به توپ لگد زد و فوتبالیست شده که ساعتی 55 میلیون به او می دهند اگر دلقک و بازیگر سینما تلویزیون شده که هر برنامه ای ده ملیارد می گیرد خوب این عدالت است باید آن بازیگر سینما تلویزیون و فوتبال هم مثل آن پزشک و مهندس نخبه 12 ملیون در ماه حقوق بگیرد مالیات هم بدهد اگر لگدش به توپ باعث پیروزی تیم ملی شد دو ملیون اضافه کار بگیرد اگر خوب فیلم بازی کرد یک ملیون اضافه کار بگیرد البته پزشک نخبه دو سال تمام در مراکز کرونا کار کرذ هنوز در سال 401 اضافه کاری دریافت نکرده خوب پس باید آن بازیگر فوتبال و سینما هم بجز آن حقوق 12 ملیونی اضافه کار نگیرد تا زمانیکه آن پرستار و پزشک کرونا اضافه کار ساعتی ده هزار تومان را دریافت کند
آقای خاتمی دوباره افاضات فرمودنند و سر و ته قضیه رو هم آورده
خداییش منطقیه که بدحجابی را به دزدی پیوند بزنیم؟
درود بر خداداد عزیز، قهرمان ملی ایران
عباسی نیازمند معالحه و روان پریش است او را کمک کنید و به دکتر ببرید
بشینیم دعاکنین تا قیمت گوشت و مرغ و مایحتاج مردم به سال 62برگرده
امام جمعه اصفهان بفرمایند کدام یک از مشکلات با دعا حل میشود
مثلا قیمت اجناس؟
یا بیماری کرونا یا سرطان ؟
اگر ایشان میتوان یک ماه بنشینند و دعا کنند و کسی هم کاری نکند
ولی اگر مشکلات حل نشد تا اخر عمر خفه شوند و دست از سر مردم بردارند
اقای علم و الهدا مثل ایمکه فراموش کردید که مردم یرای چه انقلاب کردند . مردم انقلاب کردن برای زندگی بهتر مردم انقلاب کردند که تبعض نباشد مردم انقلاب کردند که ازاد باشند . مردم انقلاب کردند که بین مردم و مسولین فرقی نباشد . ولی متاسفانه فساد کل کشور را گرفته بین مردم و مسولین فرق بسیار وجود دارد زندگی مردم از رفاه به گرسنگی رسیذه که حتی نان خالی هم برای بعضی از مردم ارزو است . ازادی که فقط بیای و از مسولین تعریف کنی و مرگ بر امریکا بگویی وگرنه هر حرکتی با شدیدترین توان سرکوب میشود . امنیت فقط برای مسولین است نه برای مردم
افراط وتفریط هردومحکوم به شکست هستندتعادل بهترین گزینه برای اجرای امورست۰کاری نکنیدکه بخاطریک اشتباه کوچک رسواشوید۰باراهکارومهربانی هرگزینه ای قابل حل است۰الان شرایط عادی نیست که بمیدان ملت بتازیم۰بایدازراه ومسیرانسانیت و شیب ملایم حرکت کنیم درغیراینصورت زورجواب نمیدهد۰
من از الان هر روز ماه را دعا میکنم شاید حقوقی چیزی به حساب بیاد . بر اساس پیشنهاد امام جمعه مشکلات با دعا حل میشود.دعا میکنم ماهی 20 میلیون به حسابم بیاد اگر نیامد امام جمعه باید جریمه اش را متقبل شوند.
اقایان امام جمعه دیگه حرفی برا گفتن ندارن دنبال سوژه جدید میگردن
بسیاری از اعضای خانواده اختلاسگران هم با حجاب بودند .
چرابعضي هاازعصباني شدن مردم ذوق ميكنن.!
یه سوال:
حالا که از همه دارن مالیات کلان میگیرن ایا از بانک ها هم مالیات میگیرن؟؟؟؟؟؟
بانک ها شدن بنگاه درامدزایی و سوداوری و طبق تفسیر اقایون، هر درامدی مالیات داره. حالا ازشون مالیات میگیرن یلا نه؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر