بازدید 47534
سه هزار و پنجاه و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

فرمانده سپاه: آمریکایی‌ها معتقدند بزرگترین ضعفشان، نداشتنِ یک رهبری روحانی و دارای کاریزماست /کیهان: آفتابه ایرانی ۲۶۰۰ سال قدمت دارد، اما کشور آمریکا ۲۰۰ سال‌/طالبان حقابه ایران از هیرمند را به شوره‌زار ریخت

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند: خبر مهم «همتی» درباره میدان مشترک گازی ایران و قطر / دیدار سه جانبه وزرا با محوریت بررسی نحوه ارتقای امنیت سایبری/ گاف عجیب استاندار کرمانشاه/ در مذاکرات دوحه خیلی بهتر از این می‌توانستیم کار کنیم... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 07 July 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

کیهان: آفتابه ایرانی ۲۶۰۰ سال قدمت دارد، اما کشور آمریکا ۲۰۰ سال‌
کیهان در ستون «کیهان و خوانندگان» نوشت: یک آفتابه ایرانی بیش از ۲۶۰۰ سال قدمت دارد و آمریکا تنها ۲۰۰ سال، که بنایش بر ظلم و قتل و غارت و برده‌داری گذاشته شده است. آیا پذیرش کدخدایی آمریکا بر جهان ننگ نیست؟!

وزیر ارشاد: با همه مشکلات اقتصادی بیش از ۹۰ درصد حامی ارزش‌های انقلاب هستند
وزیر ارشاد: رسانه‌های داخلی ما با هدف منافع ملی باید با یکدیگر متحد شوند و برابر روایت‌سازی نادرست دشمن مقابله کنند و موفقیت‌ها و رضایت مردم را که واقعیت این روز‌های کشورمان است به قلم بکشانند. اسماعیلی ادامه داد: اول تیرماه از یک روزنامه خواستیم یک نظر سنجی برگزار کند تا ببینیم رضایت مردم از وضعیت کشور به چه میزان است. بعد از انجام این کار متوجه شدیم با همه مشکلات اقتصادی که بر مردم وارد شده، همچنان بیش از ۹۰ درصد مردم حامی ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی هستند و حدود ۷۶ درصد مردم مناسک دینی را برگزار می‌کنند؛ این آمار نشان دهنده این است که مردم فهیم کشورمان انقلاب و کشورشان را دوست دارند.

وریا غفوری از استقلال خداحافظی کرد
کاپیتان استقلال بعد از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام خداحافظی خود از این تیم را رسما اعلام کرد. برای وریا غفوری، آن مصاحبه طوفانی و بیان ناراحتی از اینکه هیچ کس از باشگاه استقلال با او برای تمدید قرارداد تماسی نگرفته هم افاقه نکرد. او ساعت‌ها و روز‌ها منتظر ماند تا شاید روزنه امیدی برای ادامه همکاری با استقلال باز شود، اما در نهایت همه راه‌ها برایش به خداحافظی ختم شد. «بدرود استقلال قهرمان»؛ بعد از چند روز سکوت وریا غفوری این سه واژه را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر و پایان همکاری با آبی پوشان را بعد از ۶ سال به طور رسمی اعلام کرد؛ خبری تلخ و غم انگیز برای بسیاری از هواداران استقلال که به کاپیتان تیم خود علاقه وافری داشتند.

رسانه‌های اصلاح‌طلب در تخریب تیم هسته‌ای تحت تاثیر غربی‌ها و سعودی‌ها هستند
مرندی، مشاور تیم مذاکره کننده ایران در پاسخ به این پرسش که هدف از تخریب تیم مذاکره کننده ایران توسط بخشی از رسانه‌های اصلاح طلب چیست، تصریح کرد: بعضی از این‌ها تحت تاثیر رسانه‌های فارسی‌زبان دولت‌های غربی و متحدین آن‌ها از جمله دولت سعودی و ارتش‌های سایبری آن‌ها هستند و عده‌ای هم از این اقدامات انگیزه‌های سیاسی دارند. مرندی با تاکید بر اینکه افرادی که در داخل به دنبال تخریب تیم مذاکره کننده هستند، اطلاع دقیقی از محتویات مذاکرات ندارد، گفت: اگر ایران نتواند تضمین‌های لازم را در مذاکرات به دست آورد و تحریم‌های دستگاه‌های مهم بماند، برجام به درستی اجرا نمی‌شود و اتفاقاتی که بعد از توافق سال ۲۰۱۵ افتاد، تکرار خواهد شد؛ در آن دوره دولت اوباما به توافق پایبند نبود و ترامپ برجام را پاره کرد و هیچ‌ یک بابت این کار هزینه‌ای ندادند.

توضیحات یک شرکت تولید ماکارونی در خصوص ورود به صنعت خودروسازی
مهدی امینی، قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی زر ماکارون در واکنش به خبر دریافت مجوز خودرو سازی توسط این شرکت خاطرنشان کرد: جواز تولید زر خودرو برای گروه صنعتی زرماکارون از سوی وزارت صمت صادر شده است. زرخودرو ساختمان مرکزی و زمینی به مساحت تقریبی ۴۴۰ هکتار در استان البرز – اتوبان کرج خریداری و جواز تاسیس ساخت یک میلیون دستگاه انواع خودرو‌های مختلف، از خودروی اقتصادی تا خودروی سواری و انواع کامیون و کامیونت را گرفته است.

برپایی پایگاه عفاف و حجاب در ایستگاه‌های متروی تهران
پایگاه تشویق و ترغیب بانوان با عنوان "ایستگاه عاشقی" به مناسبت‌ هفته عفاف و حجاب در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود. سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: به منظور تشویق و ترغیب بانوان به رعایت حجاب اسلامی در شهر، به ویژه مکان‌های عمومی مانند مترو و هم‌چنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان جوانان، پایگاه بانوان "ایستگاه عاشقی" در پنج ایستگاه منتخب متروی تهران برگزار می‌شود. سید محمد نقیب افزود: این پایگاه مشاوره با هدف ارایه مشاوره در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی - ایرانی باحضور کارشناسان و مشاوران و همچنین توزیع هدایای اسلامی و پذیرایی در این حوزه برگزار می‌شود. مشاوران در پایگاه مشاوره "ایستگاه عاشقی" در ایستگاه‌های امام خمینی، تئاترشهر، شادمان، میدان، ولی عصر و جهاد تا ۲۱ تیر از ساعت ۱۵ الی ۱۹ پاسخگوی سوالات شهروندان هستند.

روایت خبرگزاری دولت از ماجرای دیپلمات‌های جاسوس
ایرنا نوشت: بر اساس فیلم منتشر شده توسط سازمان اطلاعات سپاه، این سازمان برخی افراد مرتبط با سفارت‌خانه‌های خارجی را که به جای انجام ماموریت‌های دیپلماتیک خود، جاسوسی می‌کردند را شناسایی کرده است. این دیپلمات‌ها در حالی توسط سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و دستگیر شده‌اند که مشغول جاسوسی و نمونه‌برداری از خاک مناطق مختلفی از کشورمان در مناطق ممنوعه بوده‌اند. یکی از افراد شناسایی شده معاون سفیر انگلیس است که با خانواده به عنوان گردشگر به کویر شهداد رفته؛ اما آن گونه که تصاویر ثبت شده نشان می‌دهد، این فرد به دنبال نمونه برداری از خاک این منطقه بوده است؛ آن هم در زمانی که یک رزمایش موشکی توسط نیروی هوافضای سپاه در آنجا در حال برگزاری بوده است. او پس از عذرخواهی از شهری که به آن سفر کرده بود اخراج می‌شود. maciej walczak دیگر فردی است که در پوشش تبادل علمی با یک دانشگاه وارد کشور می‌شود، اما به عنوان گردشگر همزمان با یک تست موشکی به کرمان و منطقه شهداد می‌روند که اقدام به نمونه برداری خاک، آب، سنگ، نمک و گل نموده اند. او رئیس بخش بیولوژیکی و بیوفناوری دانشگاه کوپرنیک لهستان است که دانشگاهی مرتبط با رژیم صهیونیستی است. رونالد گشین همسر رایزن فرهنگی سفارت اتریش نیز یکی دیگر از این افراد است که به یکی از روستا‌های توابع شهرستان دامغان می‌رود و شروع به نمونه برداری از خاک منطقه می‌کند. او پیش از این هم هنگام تصویربرداری از یکی از مناطق نظامی در تهران شناسایی می‌شود.

طالبان حقابه ایران از هیرمند را به شوره‌زار ریخت
حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رییس‌جمهور در امور افغانستان از برگزاری جلسات هیات‌های فنی ایران و افغانستان با هدف تامین حقابه هامون و اجرای معاهدات مربوطه در چند روز آینده خبر داد. وی بیان کرد: پس از مذاکره برای حقابه هامون، آبی از سد کمال خان افغانستان رها شد، اما متاسفانه به دلیل اشتباهاتی که توسط هیات حاکمه افغانستان اتفاق افتاد، بخش اعظم این آب در شوره زار‌های این کشور ریخت و از بین رفت.

فرمانده سپاه: آمریکایی‌ها معتقدند بزرگترین ضعفشان، نداشتنِ یک رهبری روحانی و دارای کاریزماست
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان ایران خصوصا آمریکایی‌ها به دو ضعف بزرگ خودشان یکی نداشتن رهبری روحانی و کاریزما و دیگری فقدان حکمت در دستگاه رهبری غرب اعتراف کردند. وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها معتقدند بزرگترین ضعفشان، نداشتن یک رهبری روحانی و دارای کاریزماست.

خبر مهم «همتی» درباره میدان مشترک گازی ایران و قطر
عبدالناصر همتی در توییتی از شرکای قطر برای برداشت از میدان مشترک گازی با ایران رونمایی کرد. عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی، در توییتی نوشت: قطر، ضمن رفت و آمد میانجیگرانه بین ایران و آمریکا، آخرین شریک خود برای ابرپروژه ۲۹ میلیارد دلاری LNG را نیز انتخاب کرد. ۵ غول نفتی توتال فرانسه، کونوکوفیلیپس و اکسان موبیل آمریکا، انی ایتالیا و شل انگلیسی و هلندی، شرکای قطر برای برداشت از میدان گازی مشترک با ایران خواهند بود. جالب نیست؟!

جان بولتون: «بایدن» در برابر ایران وا داده است
جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا امروز چهارشنبه مدعی شده «جو بایدن»، رئیس‌جمهور این کشور در برابر ایران وا داده است. بولتون مدعی شده اطلاعیه اخیر وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تسهیل ورود افراد مرتبط با سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» بخشی از تلاش جو بایدن برای ورود به توافق هسته‌ای با ایران است. جان بولتون گفت: «فکر می‌کنم این یک تصمیم فاجعه‌بار است. من دلیل آن را تا حد زیادی تلاش‌های ادامه‌دار دولت برای بازگشت به توافق هسته‌ای می‌دانم.» ادعای جان بولتون در حالی مطرح شده که وزارت خارجه آمریکا ادعا‌های منتشره در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه اطلاعیه جدید این کشور با ایران مرتبط است را رد کرده‌اند. برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند وزارت خارجه و امنیت داخلی آمریکا بیانیه‌ای صادر کرده‌اند تا رویه قبلی دولت آمریکا در جلوگیری از ورود ایرانیانی به آمریکا که خدمت نظام وظیفه‌شان را در سپاه پاسداران گذرانده‌اند اصلاح کنند.

نیکزاد: زمان تغییر ساختار اداری کشور رسیده است
نایب رئیس مجلس گفت: زمان آن رسیده که دولت و مجلس ساختار کلی پرداخت کارکنان دولت و ساختار اداری کشور را تغییر دهند. جایگاه و نقش مجلس شورای اسلامی در اداره کشور همواره از سوی رهبر انقلاب مورد تأکید قرار گرفته است و ایشان در بخشی از سخنان خود در دیدار خردادماه امسال با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این باره می‌فرمایند: «یکی از ارکان اصلی مدیریّت کشور مجلس شورای اسلامی است؛ بین چند رکن اساسی و اصلی در اداره‌ی کشور، یکی از این ارکان مهم، مجلس شورای اسلامی است.» حلّ مشکلات اساسی کشور، همکاری با سایر قوا و قانون‌گذاری با نگاه جامع و بلندمدّت از جمله توصیه‌های رهبر انقلاب در دیدار خردادماه امسال با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود. پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای به همین بهانه به گفت‌وگو با علی نیکزاد، نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی پرداخته که مشروح آن در ادامه است.

سفیر انگلیس بازداشت معاونش را تکذیب کرد
سایمون شرکلیف در توییتر نوشت: این گزارش‌ها مبنی بر اینکه معاون سفیر ما در حال حاضر در بازداشت است بسیار جالب است... او در دسامبر گذشته در پایان ماموریت خود ایران را ترک کرد.

در مذاکرات دوحه خیلی بهتر از این می‌توانستیم کار کنیم
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در ارزیابی خود از مذاکرات دوحه، گفت، ما در دوحه خیلی بهتر از این می‌توانستیم کار کنیم و در این زمینه منتقد دیپلماسی خارجی است. او تاکید می‌کند با محاسبه و نقشه راه وارد مذاکرات دوحه نشدیم و دلیلش هم این است که هنوز دستگاه دیپلماسی خارجی ما یک نقشه راه مدونی در این زمینه ندارد و در یک چارچوب و بر مبنای امتیاز گرفتن، این نقشه راه ترسیم نشده است.

گاف عجیب استاندار کرمانشاه
امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه در یک اشتباه عجیب و تامل‌برانگیز گفت: اینکه می‌گویند ۱+۵ یا ۱+۴ یعنی یک طرف ایران و آن پنج کشور دیگر در آن طرف که نشان دهنده قدرت ایران است. در واقع منظور از گروه ۱+۵ پنج عضو دائم شورای امنیت یعنی آمریکا، انگلیس، فرانسه، چین و روسیه است به علاوه کشور آلمان.

حمله روزنامه دولت به وزیر خارجه پیشین ایران
روزنامه ایران نوشت: «نام محمد جواد ظریف در تاریخ خواهد ماند؛ البته نه به عنوان قهرمان ساخته شده توسط ژورنالیست‌ها و رسانه‌های حامی دولت گذشته که به عنوان نمونه قابل تأملی از شکست دیدگاه‌های مماشات‌جویانه و عدم توجه به اقتضائات جدید مناسبات بین‌الملل در زمانه خود. از این جهت او شبیه‌ترین شخصیت به «نویل چمبرلین» نخست‌وزیر انگلیس در سال‌های ۱۹۳۷ تا ۱۹۴۰ بود. فردی که با خوش‌بینی و عقب‌نشینی در قبال خواسته‌های آدولف هیتلر، با آلمان نازی توافقی امضا کرد و آن را در میان مردم سر دست گرفت و به آن افتخار کرد. در نهایت همان توافق برای مردم انگلیس دقیقاً نتیجه عکس داد و با زیاده‌خواهی‌های هیتلر از بین رفت. حال اکنون ظریف می‌تواند یک مورد مطالعاتی جدید و به‌روز برای نشان دادن عاقبت راهبرد مماشات (Appeasement) در عرصه بین‌الملل باشد.

دیدار سه جانبه وزرا با محوریت بررسی نحوه ارتقای امنیت سایبری
دیدار سه جانبه وزرای اطلاعات، کشور و ارتباطات با محوریت بررسی نحوه ارتقای امنیت سایبری برگزار شد. به گزارش ایسنا، احمد وحیدی وزیر کشور و عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در محل وزارت اطلاعات دیدار و در خصوص بررسی نحوه ارتقای امنیت سایبری گفتگو کردند.

سقوط بورس لندن با خبر استعفای جانسون
بورس لندن امروز پنجشنبه در پی انتشار خبر استعفای بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا از رهبری حزب محافظه کار، سقوط کرد. شاخص بورس لندن حدود یک ساعت پیش با ۰.۹۴ درصد کاهش به ۷۵۹۶ واحد رسید. با انتشار اخبار حاکی از استعفای جانسون، ارزش پوند انگلیس نیز در برابر دلار افزایش یافت. پوند در این هفته بخشی از افت ارزش خود را جبران کرده است و در برابر دلار آمریکا با چهار دهم درصد افزایش به ۱.۱۹۷ دلار رسید. در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده درباره آینده اقتصاد انگلیس، پوند انگلیس در برابر دلار روز سه شنبه به پایین‌ترین حد دو سال اخیر رسید.

زمان برگزاری مرحله دوم قرعه‌کشی خودرو
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته مرحله دوم قرعه‌کشی خودرو ۲۵ تیرماه و ‌حداکثر تا پایان تیر برگزار می‌شود.  تا کنون عرضه ۸۲ هزار خودرو در مرحله دوم قطعی شده است، اما احتمال افزایش آن تا ۱۰۰ هزار دستگاه وجود دارد. سخنگوی وزارت صمت تاکید کرد: قرعه‌کشی خودرو با همان سامانه مرحله اول قرعه‌کشی  (مگا) و یکپارچه عرضه خودرو انجام می‌شود؛ البته اقداماتی برای بهبود ضرایب فنی و ایمنی آن انجام خواهد شد.

بانک مرکزی چین نقدینگی را اضافه کرد
روز پنجشنبه بانک مرکزی چین ۳ میلیارد یوان (حدود ۴۴۶.۸ میلیون دلار آمریکا) بازپرداخت معکوس برای حفظ نقدینگی در سیستم بانکی انجام داد. طبق اعلام بانک مرکزی چین، نرخ بهره برای بازپرداخت‌های معکوس هفت روزه ۲.۱ درصد تعیین شد. این  بانک مرکزی اعلام کرد این اقدام با هدف حفظ نقدینگی پایدار در سیستم بانکی است.


علت احتمالی سقوط قیمت نفت در آینده
سیتی گروپ هشدار داد، اگر رکود جهانی تقاضای نفت را فلج کند، ممکن است امسال قیمت نفت خام تا ۶۵ دلار در هر بشکه سقوط کرده و تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۴۵ دلار کاهش پیدا کند. تحلیلگران این بانک در یادداشتی گفتند: در مورد نفت، شواهد تاریخی نشان می‌دهد که تقاضای نفت تنها در بدترین رکود‌های جهانی منفی می‌شود و قیمت آن کاهش می‌یابد. بر اساس این گزارش، این چشم انداز مبتنی بر عدم مداخله تولیدکنندگان اوپک پلاس و کاهش سرمایه گذاری‌های نفتی است. این گزارش بازار انرژی کنونی را با بحران‌های دهه ۱۹۷۰ مقایسه کرده است. قیمت نفت در روز چهارشنبه افزایش داشت و نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) بالای ۱۰۰ دلار در هر بشکه معامله شد. شاخص جهانی برنت با یک درصد افزایش به بیش از ۱۰۴ دلار در هر بشکه رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۴۸
ما که آفتابه مون ۲۶ قرن قدمت داره نتونستبم طالبان مجبور به په پرداخت حق آبه کنیم
آمربکا با ۲ قرن فدمت چند نسل از رهبران طالبان رو نییت و نابود کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
در واقع درست ترش اینکه که
آمریکا با 2 قرن قدمت چند نسل از رهبران طالبان را پرورش و ساخته است
حسین
| Netherlands |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
غربگداجان
اربابات بعد از چند دهه که تو باتلاق افغانستان گیر کردن دمشونو گذاشتن رو کولشون و در رفتن
تو سر پیازی یا ته پیار ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
آقای شریعتمداری مشکل اینجاست که شما و امثال شما 2600 ساله که در حد همون آفتابه موندید و آمریکا تو همین 200 سال ادعایی شما ثابت کرده که عرضه داره از کوخ ، کاخ بسازه.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
سردار سلامی از ویروس یاب مستعان چیزی نگفت ؟
امریکاییها دقیقا کی و کجا این حرفها رو زدن که فقط شما میدونی؟ نکنه رابطه خاصی با امریکا داری که فقط به شما این حرفها رو گفتن. هنوز فکر میکنین دهه شصته که هرچی بگین مردم باور کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
توی جهان موازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
کی گفت در گوش من گفت
استاندارها و بخشی از فرمانداران سواد کافی سیاسی و اجتماعی ندارند... و حتی تعدادی از نماینده ها در حد فرمانداری ها نبودند.. و شایدم تا الان
منبع دارین کی گفته آمریکایی ها چنین حرفی زدن بس کنین ، اون سیستم غرب چهارصد سال پیش این چیزهارو فرستاده واتیکان
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
آقای کری که امضایش برای شما کدخدا پرستان تضمین بود به آقای ظریف قهرمان دیپلماسی شما ها گفته بودن و ایشان هم در رسانه ها همون موقع نقل کردن که چنین حرفی زده حالا چون شماها سرتون تو سعودی انترنش و دروغ پردازی بی بی سی و ... هست مشکل از خودتونه !!! قبل از اظهار فضله یه خورده تحقیق کنید که ضایع نشید آدم عاقل یه درصد هم که احتمال بده مطلبی درسته یه جستجوی ساده تو اینترنت میکنه بعد نظر میده ! گر چه شماها ثابت کردید کاری به این چیزا ندارید اگر چیزی خلاف میلتان باشد سفیدی ماست هم باشد میگید نه سیاهه چون آمریکا نظرش همینه خ !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
اقای فرهاد ارزشی ما بلد نیستیم شما لینک خبر و از خبرگزاری های معتبر برا ما اینجا بزار
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
آقا فرهاد ما گشتیم نبود نگرد نیست
كلا حضرات در عوالمي ديگر سير ميكنند ، اي كاش تا دير نشده به خود بيايند و به جاي رجز خواني و حرفهاي صد من يك غاز اندكي به فكر كشور و مردم بيفتند ، كه حال هيچكدامشان خوب نيست .
کیهان: آفتابه ایرانی ۲۶۰۰ سال قدمت دارد، اما کشور آمریکا ۲۰۰ سال‌) با همین خیالات خوش گذراندید و منم منم کردید !!! دور تا دورمون پایگاه امریکاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
اینکه آمریکا که قدمتش از آفتابه ما کمتره دورتادور ما پایگاه زده خب بخاط امیدی هست که به چهار تا آدم مثه شماها بسته که شاید از ترس هیمنه آمریکا یه کاری براش بکنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
و سامانه دفاع ضد موشکی
درسته این روزها مسابقه حرف زدن بدون سند و مدرکه راه افتاده و شدید هم هست.
. ولی از سردار عزیز توقع نداشتیم
مرندی : رسانه‌های اصلاح‌طلب در تخریب تیم هسته‌ای تحت تاثیر غربی‌ها و سعودی‌ها هستند) سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس :در مذاکرات دوحه خیلی بهتر از این می‌توانستیم کار کنیم دلیلش هم این است که هنوز دستگاه دیپلماسی خارجی ما یک نقشه راه مدونی در این زمینه ندارد و در یک چارچوب و بر مبنای امتیاز گرفتن، این نقشه راه ترسیم نشده است.) نکنه سخنگوی کمیسیون امنیت ملی هم اصلاح طلبه !!! اصلا چیزی بنام رسانه منتقد یا نه اصلا حتی رسانه معتدل هم وجود داره ؟!!
رجز خوانی بین دشمنان از زمان قدیم مرسوم بوده ....ولی انسان اول اون آفتابه امریکابی روی میز کارش را می اندازه دور و بچه هاش هم سرزمین کفر نمی فرسته دنبال حل درد مشکلات زندگی مردم مثل پیگیری حق و حقوق بازنشسته ها میره و ..... بیت المال و وقت مردم را با حرفهای فاقد کارایی تلف نمی کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
آمریکا تمام امیدش به غربگداهای داخلی مثل بعضی از این کامنت نویس هاست
کیهان همین ۲۰۰ سال
تمام فرزندان دوستان و هم فکرای شما فرزندانشون آمریکاست
اقای سلامی مطمئنی که اعتقاد امریکایی ها چیه؟
حاج حسین اون افتابه رو با اپل روی میزت مقایسه کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
بدبختی ما همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
موبایل حاج حسیند جی ال ایکسه بنده خدا موناژ ایران
اقای وزیر ارشاد با این امار سازی ها به جایی نمیرسی غیر از اینکه بیشتر دچار توهم میشی.
آفتابه ایرانی ۲۶۰۰ سال قدمت دارد، اما کشور آمریکا ۲۰۰ سال‌ ولی امروز آنها با 200 سال در جایگاه چند هزار ساله ما و خودمان در جایگاه آفتابه ایرانی قرار داریم... جهت تکمیل فرمایشات استاد شریعتمداری.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
آخ .. چه سخنان گهر باری بخصوص اونجاش که گفتی جهت تکمیل ..... !!! واقعا چه نخبه هایی داریم و خبر نداریم !!! حالا استاد هیچوقت به این فکر کردی که چرا این فاصله ایجاد شده !! فکرشو کردی اگر پیشرفتهای علمی این چند ساله در علوم مختلف از 200 سال پیش شروع میشد ما الان در چه جایگاهی بودیم و آمریکا کجا بود !
چه مخدرهای قوی اومده خبر نداشتیم!
اقای مرندی چه زود یادت رفته گه امثال تو و کیهان و ... چطور چوب لای چرخ مذاکره کننده های قبلی میذاشتید
۵ غول نفتی توتال فرانسه، کونوکوفیلیپس و اکسان موبیل آمریکا، انی ایتالیا و شل انگلیسی و هلندی، شرکای قطر برای برداشت از میدان گازی مشترک با ایران خواهند بود) همانطور که ما در حال احوالپرسی و روبوسی با پوتین هستیم و مشغول هماهنگی در نفروختن نفت و گازیم منابع مشترک ما غارت خواهند شد و بازارها را به رقبا خواهیم داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
کور خوندن ما با آفتابه های دوهزار ششصد ساله مان جبران میکنیم
فرمانده سپاه: آمریکایی‌ها معتقدند بزرگترین ضعفشان، نداشتنِ یک رهبری روحانی و دارای کاریزماست) پایگاه این نظرسنجی ها کجاست ؟!!
از کساتی که دیپلم را از دبیرستان های ایثارگران ومدارک دانشگاهی را بدون شرکت در کنکور وحضور در کلاس گرفتند انتظار بیش از این نداریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
آفرین به این متن
رمز موفقیت کشورهای پیشرفته همینه. احترام به افکار عمومی و نظر جمع . مهم نیست چه اندازه محبوب باشی یا چه اندازه قبلا دستاورد داشته باشی. هیچ عهد اخوت و پست مادام العمری وجود ندارد. مهم این است که قانون را زیر پا نگذاری. حتی به اندازه دادن یک مهمانی در خانه خصوصی خود در زمان قرنطینه. بوریس جانسون از نظر قانونی هیچ مشکلی برای ادامه صدارت نداشت و تا انتخابات اینده می توانست همچنان نخست وزیر بماند. ولی احترام به نظر مردم و جامعه کار خودر ار کرد. به هر حال کاش ما به جایی برسیم که مسئولان ما هم شجاعت اخلاقی قبول مسئولیت و معذرت خواهی که در عالم سیاسی همان استعفا هست را داشته باشند.
با این تبلیغی که هیچ جوره نمی شه حذفش کرد تا یک هفته به تابناک نمیام . هفته دیگه اگه این مسخره بازی ادامه داشت کلا حذف می شید
شما که اینقدر استاد نظرسنجی هستید جرات برگزاری یک رفراندوم را هم داشته باشید
کیهان: آفتابه ایرانی ۲۶۰۰ سال قدمت دارد، اما کشور آمریکا ۲۰۰ سال‌.
حاج حسین جان یک سری از موجودات روی کره زمین دارای قدمتی بسیار بیشتر از انسانها هستند دلیل بر بهتر بودن و موجه تر بودنشان است؟!!! وانگهی شماها که ادعا میکردید که در قرآن آمده عزیزترین شما در نزد خدا با تقواترین شماست و اسمی از قدمت و اینجور چیزها نبوده حالا شدید مدافع قدمت و تاریخ و اینجور چیزها؟!! اونم چیزهایی که خودتون اونا رو وابسته به دوران جاهلیت و شاهان میدانستید حالا دارید بهش افتخار میکنید؟!! خداوکیلی دورویی تا کجا؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
اوووووو ... !! حالا بحث فلسفی که نبوده اینقدر کبری و صغری کردی !! یه مثل آورده و یه متلک هم انداخته که آمریکا از نظر ما اینجوریه شاید مخای پوسیده غربزده داخلی کمی بخودشون بیانو این آفتابه اسم رمز شفاشون بشه به توانائی و داشته های خودمون بیشتر فکر کنیم و فقط شعار ندیم و نام آمریکا رو که میشنویم از لب و لوچمون آب سرازیر نشه !! فقط آفتابه آفتابه رو گوشه ذهنت بسپار مسئله خیلی سادست !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
افتابه ایرانی قبل از پیدایش خلقت انسان بوده
وزیر ارشاد: با همه مشکلات اقتصادی بیش از ۹۰ درصد حامی ارزش‌های انقلاب هستند) اگه منظورتون جمهوریت نظامه بله 100 درضد مردم طرفدار حاکمیت نظرات و ارا واقعی مردم در امور مملکتند و با هرگونه دستکاری و مهندسی و زور مخالفند با اسلام هم مخالف نیستند با قرائت های شخصی و جناحی و و استفاده ابزاری از اسلام برای تحکیم و کسب قدرت مخالفند
طالبان هم برای ما شاخ شده.عزت داریم
چطور امروز هیچ کدام از مقامات و مسئولین در مورد حجاب حرفی نزده؟؟!!
بله ، آمریکایی ها دارند حسرت زندگی مارا میخورند انقدر که خوشبخت و مرفه هستیم!!!!!!
چون ۶۹درصد ایرانیها از زندگی خود راضی هستند!!!!!!
نه ببخشید اشتباه گفتم ۹۰ درصد!!!!
اصلا همه مون راضی هستیم ، ۱۰۰ درصد !!!!!!!
همه چی آرومه من چقدر خوشحاااااااااااالم!!!
آقایان به جای عیب جویی از آمریکا و غرب ، مشکلات بیکران کشور و مردم را حل کنند . ازاین آقایان پرادعا باید پرسید که اگر آمریکا بد است ، پس چرا بچه های خود را به آنجا می فرستید و خودتان مشتاق گرین کارت و اقامت آمریکا و غرب هستید ؟؟؟
امثال همین استاندار و فرماندار فقط باید در مورد حجاب در استان و شهرستان نظر بدهند و دهان را که باز می کنند سوادشان سرریز میشه
اقای همتی ما فعلا درگیر مذاکره هستیم تا کی خدا میدونه قطری ها لیاقنشو دارن بزار ببرن
نمی دانم ایا کشتیهای حامل گاز مایع پارس جنوبی را که به مقصد اروپا می روند دیده اید یا نه ؟ این کشتیهای غول پیکر متعلق به قطر میباشند انها حامل چهار مخزن عظیم کروی شکل میباشند حجم گاز مایعی که حمل میکنند به حدی است که در صورت انفجار یکی از کشتیها انفجاری برابر 60 بمب اتمی رخ خواهد داد. قطر با پول این محموله ها قرار است گرانترین جام جهانی تاریخ را برگزار کند. انها قرار است بزودی با همکاری شرکتهای غربی , برداشت از پارس جنوبی را بیشتر کنند.
روایت خبرگزاری دولت از ماجرای دیپلمات‌های جاسوس) حالا خداوکیلی به اینا هم میشه گفت جاسوس !!!! یک پول میذاشتن کف دست یک نفر براشون از کویر سنگ و نمک جمع کنه با اون قیافه تابلو خودشون رفتن سنگ جمع کنن !!! از موشکهای سپاه هم که در بخش های خبری خودمون رونمایی میشه !!! ماهواره های فوق پیشرفته هم که برای رصد همه جا دارید !!! انوقت میاین تو ایران گیربیفتید تا با کشتی یا زندانی یا بدهی معاوضتون کنن کجاست ایکیو
کیهان خان شما که به صراحت با ایران باستان ونمادهای آن مخالفیدچطورشد یادتمدن ایران 2600 سال قبل افتادید؟
مقایسه کیهان خیلی خنده دار است چون ما بعد از 2600سال هنوز صنعتمان در حد ساخت همان آفتابه است در حالیکه آمریکا طی 200سال سفینه فضایی به ماه فرستاده پیشرفته ترین نوع هواپیمای جنگی ومسافری را را ساخته و بزرگترین کشور صنعتی جهان است
آمریکای دویست ساله ۵۰ سال قبل به ماه رفته ولی ما آفتابه ۲۶۰۰ ساله مسی را به آفتابه پلاستیکی تبدیل کرده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
:))تازه کارکرد آفتاب مسی خیلی بیشتر هم بود
جدای از بقیه مواضع کیهان، وجدانا این مورد رو درست می گه، آخه تازه به دوران رسیده بشین سر جات اینور کره زمین چکار میکنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
حضور ما در ونزوئلا چیه
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
شما با تمسخر دیگران و منم منم کردنتون چرا از تحریمهای آمریکا با ۲۰۰ سال قدمت اینقدر ناراحتید؟
خیلی عجیب ا ست در دوره قبل مخالفان برجام از مجلس یازدهم تا صدا و سیما و... با تمام وجود تبم مذاکرکننده را تخریب و تضعیف کردند و به ان افتحار میکردند اما الان تضعیف تیم مذاکرکننده همسویی با دشمن است
متن برجام انقدر به نفع ایران نوشته شده که اخیرا امریکاییها نسبت به ادامه مذاکرات ابراز بی میلی می کردند اما دولت فعلی ما می گوید ول کن برجام نیست و گفتگوهای اخیر را هم مثبت ارزیابی میکند
طالبان حق آبه ما رو ریخته شوره زار اونوقت ما دتریم نیگاش میکنیم طالبان رو !!!
داریم الان مدیریت جهانی میکنیم
کاش سلامی منبع این گفته خود را هم بیان می کرد !!
کیهان ماشاالله چقدر اطلاعات بالایی داره چشم نخوره!!!!
نویسنده کیهان عین پسر بچه های خیابونی حرف میزنه
کمی فرهنگ و ادب داشته باشید
یک عده شب خواب می بینند روز خبر جعل می کنند مثل هک مترو شهری که مترو نداشت
برادر حالا تو آمریکا رو ول کن بزار بیشتر بسوزن ماکه داریم از خوشی میمیریم بزار حسرت زندگی مارو بخورن !!
این آفتابه ۲۶۰۰ ساله ما هنوز سوراخه و کلا هنوز تبدیل به شیلنگ نشده
خیلی جالبه تیم مذاکره کننده جدید طی یک سال هنوز در مذاکرات یک امتیاز قابل قبول کسب نکرده وبا عملکرد ضعیف خود ایران را تا پرتگاه شورای امنیت برده آنوقت از ظریف انتقاد می کند !! همین تحلیل روزنامه ایران نشانده ی ترس آنها از مقایسه عملکرد ظریف با تیم جدید است .
کیهان !
۲۶۰۰ ساله آفتابه داری ولی عرضه نداری الان حق آبه ات رو از طالبان بگیری
ای کاش آفتابه ات ۲۶ سال قدمت داشت ولی اقتصادت ؛ لااقل ، اقتصاد صد و بیستم دنیا بود
جناب کیهان
ای کاش کلا آفتابه نداشتی ولی تورم ات ۱۵۰ درصد نبود
آقای شریعتمداری اینکه 2600 سال آفتابه را در دست گرفتی و هیچ تحول و پیشرفت نداشتی این مشکل شماست نه آمریکا. جهان بر اساس شایسته سالاری است و حق تعالی ناظر این حکم است. حال چه امثال شما خوشتان باشد یا نباشد.
چه جالب جواب تیتر بالا در تیتر پایین آمده!!!!
فرمانده سپاه: آمریکایی‌ها معتقدند بزرگترین ضعفشان، نداشتنِ یک رهبری روحانی و دارای کاریزماست
اینم جواب:
طالبان حقابه ایران از هیرمند را به شوره‌زار ریخت
اینقدر قدرتمند هستیم که زور طالبان راهم نداریم!!!!
این آقای فرمانده از کجا فهمید اعتقاد فرمانده آمریکایی چیست؟؟؟؟؟؟؟
تابناک از این خیرهایی که میذازی خودت خندت نمیگیره؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
بیچاره تابناک چه گناهی داره
خب کیهان برو ببین چی به سر این مملکت ۲۶۰۰ ساله اوردین که به وضع الان رسیده مهم وضعیت الانه
خطاب به کیهان؛بودم بودم مطرح نیست،هستم هستم معیار است.
با کمال احترام به تمام تمدن های تاریخی جهان از جمله یونان،مصر،ایران و...الان از لحاظ وزن سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و تمام معیارهای امپراطوری با آمریکا قابل مقایسه نبوده و نیستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
بودم بودم هم مهمه
ولی هستم هستم مهمتره
کیهان شماها که کلا تاریخ ایران قبل از اسلام رو قبول نداشتین چی شد پس؟ هر وقت به نفعتون باشه ازش استفاده میکنید
پاسخ ها
نوری
| Canada |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
موقع جنگ ایران مهمه
موقع صلح اسلام :)
وقت خاگينه كلفته، بگيد‌ عمه بخفته/ وقت گريه و زاري، بريد‌ عمه رو بياريد‌.
اتفاقا دلیل کدخدا بودنش همین هست که با این قدمت کم حاکمانش توانستن به شکلی اون کشور رو اداره کنند که الان یک ابر قدرت جهانی به حساب بیاد و در همه زمینه ها پیشرفت کرده
وزیر ارشاد خواهشا برو به وظایف خودت رسیدگی کن و آمارسازی انجام نده
جناب وزیر ارشاد این نود درصد از کجا اومده؟ اگر میخواین واقعا نظر مردم رو بفهمین رفراندوم برگزار کنید
آقای وریا مفت خوری بسه دیگه چیه ناراحتی 40 میلیارد پول بی زبون از چنگت پرید !!
پاسخ ها
اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
پول مهم نیست - مهم اینست که وریا در دل ملت ایران جای دارد- اگر وریا پول میخواست , چاپلوسی میکرد
آقای مرندی دانش و تخصص ناکافی خودتون و آقای باقری در مذاکره کردن رو توجیه نکنید
در اینکه امریکا رفتارهای ناپسند دارد شکی نیست اما انها چهارصد سال تاریخ مدون دارند ضمن اینکه امریکاییها بیشتر در واقع مهاجران انگلستانی هستند که با خود داشته های علمی و فرهنگیشان را نیز به سرزمین جدید اورده اند در واقع اجداد انها از هزار و ششصد سال پیش در انگلستان تشکیل دولت داده اند.
بقیه منتقدین برجام هم چیزی در حد همان استاندار کرمانشاه هستند البته با نگاه خوشبینانه!
دكتر طريف در يادها مي ماند. دولت بي سواد تا حالا فقط تونست گراني را افزايش بده و از جيب مردم بزنه. الان سيساست و ارت خارجه چيه؟
بله روز هم تاریکه
حسین شریعتمداری در حد خودت افتخار میکنی. ما هم به مفاخر چند هزار ساله خودمون و اصول اخلاقیات بزرگان
مذاکرات اتمی ایران و غرب دیروز شروع نشده که اقای استاندار اینطور وحشتناک گاف دادند . یعنی ایشون واقعا چجوری استاندار شدند ، هیچ ضابطه ای و یا امتحانی،،،،،واقعا ملاک مدیریت یک استان انهم از نوع مرزی چیست ؟
فرار کنید ، فقط فرار کنید
آمريكاييها اين اعتقادشان را چه موقع و كجا و به چه كسي گفته اند؟!ايادتان نرود كه در دهه ٥٠ و ٦٠ نيستيم و عصر اينترنت و رسانه است.بدون دليل و مدرك كسي اين حرفها را باور نمي كند
یعنی کوروش و داریوش از آفتابه استفاده می کردند؟
حمله روزنامه دولت به وزیر خارجه پیشین ایران، آقای روزنامه ایران، فرافکنی نفرمائید! مردی که مماشات می کرد رفته است، از پیشرفته و موفقیت کادر فعلی دیپلماسی ایران و هیئت مذاکره کننده در تأمین منافع ملی ایران و خنثی کردن تحریم ها چه خبر؟
حتی اگر دوست نداشته باشیم آمریکا فعلا در اقتصاد، تکنولوژی، دانش، سرمایه، .... در دنیا اول است و متاسفانه ایران در قعر جدول. شوربختانه ادعا و شعار چیزی را تغییر نمی‌دهد.
ساقی ساقی ای ساقی
کدام امریکایی چنین اعتقادی دارد؟ چرا از خودتان حرف در میاورید؟
رژیم صهیونیستی نابود باید گردد
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
گیرم که نابود بشود , بعد چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
رفراندوم بگیرید
اقای فرمانده سپاه میشه بگویید کی و کجا این مطلب امریکایی ها گفتن چون می خوام به دوستام نشان بدهم و مشت محکمی به انها
پیشنهاد می شود جناب علم الهدی را برای پر کردن جای یک روحانی بفرستید امریکا تا ارشاد شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
اره خدا خیرتون بده همه راضی هستن
ما که با آمریکایی ها ارتباط نداریم ولی مطمئنم که فرمانده سپاه راس میگه ، باور کن!!!!!
استاندار جوان جهادی انقلابی !!! مشت نمونه خروار است.
تیم هسته ای را رسانه های اصلاح طلب تخریب می کنند تیم قبلی را چه کسی تخریب می کرد
خوب اینکه کاری نداره زود یکی براشون بفرستید.
جناب فرمانده سپاه
به خاطر نداشتن رهبر روحانی در امریکاست که فرزندان مقام هاشون اومدن ایران!!!!!!
راست میگه خوب افتابه باید کد خدا بشه که ۲۶۰۰ سال قدمت داره

درود بر افتابه
شکسته نفسی نکن وزیر جان ۱۱۰ درصد
خداوندا به همه مسئولین ما شفای عاجل عطا بفرما.
کیهان از تمدن ۲۶۰۰ ساله فقط افتابه اش رادیده سالهاست که نوک دماغ میبینند از مقایسه نابجا هم بگذریم
کیهان: آفتابه ایرانی ۲۶۰۰ سال قدمت دارد، اما کشور آمریکا ۲۰۰ سال‌

اولا کشور آمریکا بر پایه تمدن اروپایی شکل گرفته است و 200 سال قدمت معنی ندارد. ثانیا پیشرفت های اقتصادی، نظامی، فرهنگی و... آمریکا امروز قابل قیاس با وضعیت فعلی ایران نیست! ثالثا اینکه 2600 سال قبل ما آفتابه را اختراع کردیم و هنوز هم در همان آفتابه باقی مانده ایم افتخاری ندارد!
صرفنظر از تفاوت قدمتشون، کارکرد اصلی آفتابه و آمریکا هم قابل قیاس نیست و بلکه برعکسه: آفتابه نجاست رو پاک می‌کنه ولی آمریکا مدام در عالم تولیدش می‌کنه.
با خوندن تیترها باید تاسف خورد
به جناب کیهان بگوئید بعد از ۲۵۰۰ سال همچنان آفتابه ساز باقی موندیم ولی آمریکا بعد از دویست سال در فضای بین ستاره ای وسیله در حال کار داره. حیف که منتشر نمی کنید.
ببخشی حتما تلاشهای اقای جلیلی بود که ایران را از ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل خارج کرد نکنه هنوز هم به قول رییس جمهور عدالت محور و حاله نورتان همشون کاغذ پاره بودند
۲۶۰۰ ساله هنوز تو آفتابه سازی موندیم ۲۰۰ ساله اومده فضا هم رفته
یک زمانی قدرت بزرگ بودیم به قول کیهان آفتابه ما 2600 سال قدمت دارد ویک فرهنگ وتمدن افتخار آمیز. ولی چی ازش مانده.
افتابه یکی از بزرگترین افتخارات جهانه کشف کره مریخ رفتن ماه وهواپیماهای ما فوق سرعت سوت هم مال آنها با 200 سال تاریخ
وریای عزیز راه درست رفتن
کیهان شما که ایران قبل از ۱۴۰۰سالپیش را وحشی گری می دانستی حالا چطور شد آفتابه اش مهم شده است .
استاندار کرمانشاه و سردار سلامی با هم مسابقه گذاشتند.
کیهان . تو آقایی دنیا را بدست بگیر . یک مهد کودک درست نمی توانید اداره کنید .بس کنید عوام فریبی را .
آقای سلامی منبع خبر آمریکایی رو معرفی کن.مدتی هست جملات عجیب غریبی در بین مسئولان کشور زمزمه میشه.توهمات زیاد شده.حکومت دینی برای همیشه در غرب تعطیل شده.این یک واقعیته برادر من.
وای خدا خیرتان بدهد چقدر خندیدم خخخخ
بازم افغانی ها رو راه بدین تو ایران . اونها علاوه بر حقابه باید آب شرب ۷ میلیون افغانی که در ایران هستند را هم تامین کنند
جناب آقای شریعتمداری آمریکا در این 200 سال تا کره ی ماه و فراتر از آن رفت و شما هنوز از همون تکنولوژی آفتابه ی 2600 سال پیش فراتر نرفته اید
فکر می کنید چه تعداد از مسئولین ما مثل بوریس جانسون هستند ؟!!
با این سبک قیاس کیهان آفتابه ی ایرانی قدرت اول اقتصادی و نظامی جهان خواهد بود، خوشم آمد برادر حسین. خسته نباشی جناب کیهان.
کیهان .ایران عظمت زیادی دارد اما افسوس که تو وصله ناجوری هستی .
آمریکا 200 سال قدمت دارد و علاوه بر فتح کره ماه در حال فتح سیاره مریخ نیز می باشد و 98 درصد اختراعات دنیا توسط آمریکا صورت گرفته. ایران 2600 سال قدمت دارد و آفتابه هایی که شما میفرمایید آفتابه گلی بوده وگرنه در صورت نبودن ماشین آلات و تکنولوژی آمریکایی فرآوری پلاستیک، ایران قادر به تولید آفتابه پلاستیکی نیز نمی باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
آقای شریعتمداری مشکل اینجاست که شما و امثال شما 2600 ساله که در حد همون آفتابه موندید و آمریکا تو همین 200 سال ادعایی شما ثابت کرده که عرضه داره از کوخ ، کاخ بسازه.
احتمالا تنها امریکایی که چنین اعتقادی دارد داماد اقای حداد است.
بدبختی مملکت ما این است که آفتابه و حسین شریعتمداری مصداق شده اند اولی برای قدمت ایران و دومی برای سیاست خارجی فعلی ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
آقای شریعتمداری مشکل اینجاست که شما و امثال شما 2600 ساله که در حد همون آفتابه موندید و آمریکا تو همین 200 سال ادعایی شما ثابت کرده که عرضه داره از کوخ ، کاخ بسازه.
این حرف کیهان یک معنای دیگه هم داره : ۲۶۰۰ ساله هنوز آفتابه به دستیم، در حالی که اونا توی ۲۰۰ سال پیشرفته ترین کشور دنیا شدند. کیهان یا نفوذیه یا خاله خرسه
اکثر قاتل های جانی داعش و طالبِ افغانستان توی همین استانی که زلزله اومده جمع بودن که ایران با چندین هواپیمای پُر به کمکشون رفت آخرش هم شد همین: حق آب ایران رو روانه شوره زار کردن! همون بهتر که اینارو ایزوله میزاشتن تا حالشون جا می اومد.
امریکا برای اولین بار به ایران در قطر یک سری امتیاز داد ظریف بخاطر همین داره حسادت میکنه یا به قولی معروف ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
میشه بفرمایید یه کم امتیازی که آمریکا تو قطر داده چی بوده که ظریف بهش حسادت کرده ؟!!!
كيهان پاك آبروي ايران رابااين استدلال هاش برد!چراتمدن ايراني رابه رخ نكشيدي!؟فقط زوم كردي روآفتابه.!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
آقای شریعتمداری مشکل اینجاست که شما و امثال شما 2600 ساله که در حد همون آفتابه موندید و آمریکا تو همین 200 سال ادعایی شما ثابت کرده که عرضه داره از کوخ ، کاخ بسازه.
"کیهان: آفتابه ایرانی ۲۶۰۰ سال قدمت دارد، اما کشور آمریکا ۲۰۰ سال‌"

اینها در طول روز چه چیزی میخورند یا می نوشند که اینطوری میشن و اینها رو مینویسند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
آقای شریعتمداری مشکل اینجاست که شما و امثال شما 2600 ساله که در حد همون آفتابه موندید و آمریکا تو همین 200 سال ادعایی شما ثابت کرده که عرضه داره از کوخ ، کاخ بسازه.
وزیر ارشاد این آمار کیلویی را از کجا درآورد؟!
اون فاز منفی هایی که میخوان بیان مسخره کنن تحقیق کنید این حرف کاملا حقیقته و از زبان خود آمریکایی ها بارها بیان شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
آ مشکل اینجاست که شما و امثال شما 2600 ساله که در حد همون آفتابه موندید و آمریکا تو همین 200 سال ادعایی شما ثابت کرده که عرضه داره از کوخ ، کاخ بسازه.
ولی ما الان آفتابه تولید میکنیم اونا کادیلاک و آیفون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
آفتابه را هم با تکنولوژی ام یکا تولید میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
آقای شریعتمداری مشکل اینجاست که شما و امثال شما 2600 ساله که در حد همون آفتابه موندید و آمریکا تو همین 200 سال ادعایی شما ثابت کرده که عرضه داره از کوخ ، کاخ بسازه.
موضوع قدمت آفتابه چه ربطی داره به قدمت استقلال امریکا
شما ها به هرچی که از گفتن این مطالب میخواهید برسید ،،، نمیرسید که هیچ ،،،دورتر هم میشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
روله آفتابه خاصیت داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
آقای شریعتمداری مشکل اینجاست که شما و امثال شما 2600 ساله که در حد همون آفتابه موندید و آمریکا تو همین 200 سال ادعایی شما ثابت کرده که عرضه داره از کوخ ، کاخ بسازه.
اقای همتی
شما وقتی رئیس کل بانک مرکزی بودی به غیر از پیشنهاد حذف ۴ تا صفر که انهم نتیجه مدیریت خودتان برحفظ ارزش پول ملی بود و نهایتا هم انجام نشد ، ،،، ایا خدمت دیگه ای هم جز تخریب و تخریبی که هنوز هم ادامه دارد به انجام رسوندی ؟؟؟؟ جمع کنید بابا، این بساط عنیمت گیری رو
اقاي غفوري حالا كه منفور اينها شدي بدون كه نزد خدا و مردم محبوب شدي ، عزت و ذلت دست خداست ، نگران نباش ء
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
آقای وریا , توباید در دل ملت جای داشته باشی که داری
فعلا که ۲۶۰۰ سال از اون‌ها عقب‌تریم
ماشین زر ماکارون رو روشن کنی صدای موتورش اینه زر زر زر زر زر
نگذارید طالبان حق آب هیرمند را برای ایران را با وحشی گری خودش حذف نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
آخه ما که زورمان به طالبان نمیرسد
گاف عجیب استاندار کرمانشاه
فقط مثل اینکه بجای لوکوموتیو گفته لوکوموتیر
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
ظاهرا شما هم متوجه اشتباه استاندار در 5+1 نشده اید
آیا پذیرش کدخدایی آمریکا بر جهان ننگ نیست؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
شما کدخدایی امریکا را بپذیری یا نپذیری چه فرقی به حال تو داره چه فرقی به حال امریکا ؟
خخخخخخ شما که این همه قدمت دارید چرا ریال تون رو واحد پول جهانی نمی کنید مردم یه حلب روغن رو با ۵۰ هزار ریال معادل ۵ هزار تومان بخرند...!!!!
درود بر دکتر ظریف اگر یک مرد درستکار بعد از انقلاب تو این کشور بود یکی ایشان است و دیگری آقای محمد خاتمی
سلام؛ چهار گروه در بنیاد شهید خانواده شهدا؛ جانبازان و آزادگان و رزمندگان هستند؛ با چشمم و چراغ کشور اینکار را میکنند؛ سران قوا جا ندارد جلسه بذارند بداد همه بیان
شما با آمریکا مذاکرات مستقیم داشتی که اینها را بهت گفت؟
جناب شریعتمداری امریکا با 200سال سابقه حکومت بهترین زندگی برای مردمش ساخته
مشکل کشور ما از قدیم الایام بادمجون دور قاب چین ها بوده اند!
البته از قدیم گفتند، چیزی که قدیمیش خوبه دوسته نه افتابه :-))
متاسفانه هنوز تو ۲۶۰۰ سال قبل گیر کردیم و داریم افتابه تولید می‌کنیم.
فکر کنید چی می‌شد که قدر دوست ها‌ رو بیشتر میدونستیم و رفیق های قدیمی رو هنوز داشتیم نه این افتابه ها رو :-)
وزیر ارشاد لطفا نام رورنامه ای که نطر سنجی میزان را ا

نجام داده را بفرمایند تا مطالعه گردد!!!
همه میدون چرا تمدید نشد
وریا پهلوان ملی
فرق اش اینه که آمریکا ظرف ۲۰۰ سال اولین قدرت علمی و اقتصادی دنیا شده و هر کاری کرده به نفع ملت خودش بوده
در حد همان آفتابه مانده ایم
اگرفرمانده محترم واقعاًمطمئنند که آمریکائیها چنین صحبتی میکنند پس بهتراست مستقیم وبدون واسطه باآنها گفتگو کنیم و
واسطه هاراکناربکذاریم
خوب ولی ما 2500 سال است که در آفتابه مانده ایم!1!
این دیگر گاف نیست.یا بی اطلاعی ست یا خدایناکرده فریب کاری.هرکدام باشد جای تاسف فراوان دارد
آمو روزنامه شیشه شور . ما هم همین رو‌میگیم‌. خجالت نمی کشید که بعد از 2600 سال از یک کشور حالا به قول شما 200 ساله که کریستف کلمب گاگول که نفهمیده بود یک‌ قاره جدید است رکبی می خورید . تمام زندگی مردم را گره به برجام‌ انها زده اید ؟ بچه هایتان را می فرستید آنجا ؟
چقدر همسایه های ایران ما را دوست دارند که حاضرند آب را به شوره زار بریزند ولی به ما ندهند.. جهت اطلاع مسئولان که ایدئولوژی را به جای منافع ملی در مملکت داری پیشه گرفته اند.
باید به کیهان گفت که دوستان شما ادعا کرده اند سلسله هخامنشیان اصلا وجود نداشته و تخت جمشید را رضا شاه ساخته
از کوزه همان برون تراود که در اوست
سفیر انگلیس بازداشت معاونش را تکذیب کرد
سایمون شرکلیف در توییتر نوشت: این گزارش‌ها مبنی بر اینکه معاون سفیر ما در حال حاضر در بازداشت است بسیار جالب است... او در دسامبر گذشته در پایان ماموریت خود ایران را ترک کرد

پس در این صورت فردا ادعا نکنید جاسوس ما را ازاد کنید
امریکاییها میان پیش شما دردودل میکنن؟؟؟؟؟؟؟
آقای رییس جمهور گریه و زاری نکن . حق گرفتنی است
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
چرا دولتمردان ایران همه چیزشون رو با آمریکا مقایسه میکنند؟
معلوم شد که نویسنده مقاله بر علیه ظریف از کتاب نگاشته شده توسط ظریف بی اطلاع است .
تخریب تیم هسته ای ظریف و عراقچی از سوی کیهان و مداحان و اصولگرایان به دستور کی انجام می گردد
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان ایران خصوصا آمریکایی‌ها به دو ضعف بزرگ خودشان یکی نداشتن رهبری روحانی و کاریزما و دیگری فقدان حکمت در دستگاه رهبری غرب اعتراف کردند. وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها معتقدند بزرگترین ضعفشان نداشتن یک رهبری روحانی و دارای کاریزما است.
سرلشکر از کرونایاب چه خبر؟
این فرمانده سپاهی چطور پی به این اعتقاد امریکایی‌ها برده؟؟ نظر سنجی کرده و فهمیده انها نیاز به رهبر کاریزماتیک دارند یا در جوار حسین شریعتمداری نشسته؟؟؟
خدایا یه پولی به ما بده یه کم شعورم به مسئولین
کیهان خودش چند سال قدمت داره؟
خیلی جالبه. سپاه چند نفر رو به جرم جاسوسی دستگیر می‌کنه در حالی که داشتن از خاک نمونه‌برداری می‌کردن. سوال اینه که با خاک چی‌کار کردین که می‌ترسین جاسوسای خارجی بفهمن؟
اگر کسانی 2600سال پیش در این سرزمین آفتابه ساختند نه مایه افتخار امروز ماست و نه مایه شرم بقیه ، مهم این است که امروز چه میتوانیم بسازیم و بقیه چه میتواند بسازند , متاسفم برای روزنامه ای که نویسندگانی با این ادبیات و تحلیل های سخیف دارند
در زمان صفویه کریستال کامل آمریکا را کشف کرد. اولا نزدیک ۳۲۰ سال پیش.
دوما اونجا هم تمدن چند هزار ساله سرخپوستان بومی وجود داره. خواهشاً چرت نگید
سردار سلامی لطفا برای صحبتهایشان منبع هم ارائه بدهند استفاده کنیم
اندر حكايت جملات قصار و قصار گونه !!
---------
-- آقا احسان گوينده اون جمله قصار كه ديروز گفتي چه كسي بود ؟.... عجب جمله اي بود !!..اين قدر با معني و با مفهوم كه تا دقايق متمادي در معنا و مفهوم آن غور و انديشه مي كردم تا حدي كه اسم گوينده آن از يادم رفت ! ... امروز صبح براي باجناقم بازگو كردم او هم فوري يادداشت كرد ، اما اسم گوينده اش يادم نيامد كه نيامد ، ..گفتم دوباره مزاحم بشوم ... آخه ناصر آقا باجناقم ميگه جملات قصار اگر گوينده اش مشخص باشه خيلي معتبر تره ! ... مستند است ! ... بفرما آقا احسان !
-- تولستوي احمد آقا ... لئون تولستوي ...نويسنده بزرگ روس ، كه ميگه : « وقتي وارد مجلسي شدي ، لباس هايت معرف تو ست ، اما وقتي خارج شدي ، حرف هايت هست كه معرف توست » !! .. يادت نره احمد جان ... تولستوي ! ...
-- آقا احسان بايد اين جمله را حتماً با آب طلا نوشت ! .. مگه نه شاعر خودمون هم گفته كه : “ تا مرد سخن نگفته باشد ، عيب و هنرش نهفته باشد » ! ... ميگم آقا احسان شما فكر نمي كني جناب
تولستوي اين سخن را از همين شعر فارسي گرفته باشه ؟ ... و آن را به اين صورت در آورده باشد ؟
به نظرم بعيد هم نيست ... به هر حال خيلي ممنون آقا احسان ... مستفيض شديم !!
سردار
برای بعد معنوی و روحانی امریکا ما میتونیم از حوزه های علمیه چند روحانی بفرستیم امریکا تا انها‌هم ......
حالا چه طور شد كه كشور ٢٠٠ ساله ابر قدرت دنيا شد و ما ؟
علامه‌ و نخود هر اش‌ جناب‌ شریعتمداری‌ !
تو که افتابه‌ ات‌ اینقدر سابقه‌ داره‌ فکر کن چرا در حد‌ همون ساخت‌ افتابه‌ باقیماندی‌ ولی امریکائیها‌ همه افقهای‌ علم و دانش و تکنولوژی را در نوردیدند‌ ؟!
-- از فكر كيهاني تا فكر كيهاني تفاوت از زمين تا آسمان است !!
بی سوادی و دادن مدرک دکتراهای بی هویت ایران را به اینجا رسانده.
اگر حکومت واقعا مصلحت خودشو میخواد تریبون رو از دست این جماعت بگیره
فقط کافیه حرفها و سخنان مسئولین را یه نگاه سطحی بندازی تا علت فلاکت و بدبختی مملکت را پی ببری.
آفتابه ایرانی 2600 سال سابقه دارد و آمریکا فقط 200 سال. اما به لطف مدیریت بسیار صحیح آمریکا امروز قدرت اول اقتصادی، نظامی و سیاسی دنیاست
کی گفته که آمریکا نقطه صعف داره
نام‌ شریعتمداری را باید تو‌ کتاب ثبت رکوردهای گینس ثبت کنند
بله افتابه اختراع خوبی بوده ولی افتابه رو نمیشه سوار شد و رفت برای مذاکره برجام. هر چیز به جای خودش مفیده
اقتدار ما رو می بینی حتی این طالبان معلوم الحال که هیچ جایگاهی در جهان ند ما را به هیچ حساب می کنه اسرائیل که جای خود دارد. خخخخخخخ
حرف کیهان نژادپرستانه ست هنر و کاری که شما کردین تا توایران زندگی و افتخار کنید چی بوده هیچی فقط جبر جعرافیایی والدین
درباره تمدن 2600 ساله امریکا هم تمدن قدیمی دارند که ریشه توفرهنگشون داره و بیشتر در امریکای لاتین تمرکز داشتن
فرمانده سپاه: آمریکایی‌ها معتقدند بزرگترین ضعفشان، نداشتنِ یک رهبری روحانی و دارای کاریزماست


منبع این خبر لطفا بفرستید
الان این آفتابه برای ما آب و نون میشه که بخوریم؟
اصول گراها قدرت دارند ولی کشورداری مردم داری ندارند اگر مردم به کسی غیراینها رای دهند بخاطر قدرت شان نمی گذدارند طرف کارکند کارشکنی می کنند
-- آمریکا تنها ۲۰۰ سال قدمت دارد! یعنی رهبران آمریکا توانسته اند طی 200 سال کشورشان را به قدرتمندترین و ثروتمندترین و پیشرفته ترین کشور دنیا تبدیل کنند. حالا ما از 2600 سال قبل که آفتابه را اختراع کردیم تا الان به کجا رسیدیم؟
میگم خدایی این مسئولین ما همی نظرات مردم تو سایت های خبری بخونن احتیاج به هیچ نظر سنجی و مطالعه و کار تحقیقی و کار اطلاعاتی ندارن
داداش از دستگاه کرونا یابتون چه خبر ؟ هنوز درست نشده ؟
کاش این عزیزانی که از نظرات اشکار و نهان مردم دنیا باخبرن....یه بار جرات کنن و یک رفراندم بزارن که با نظرات ملت ایران هم اشنا بشن
کرونا داره کم کم شروع میشه
جناب آقای سلامی عزیز از دستگاه کرونا یاب مستعان چه خبر ؟
اقتصاد ما کجاست اقتصاد اونا کجاست؟
آمریکا کل دنیا را دارد رهبری می‌کند
استدلال شريعتمداري خيلي خنده داره ، مثل اينكه بگيم عقل و درايت ايشون با نزديك به ٨٠ سال سن از يك بچه ١٠ ساله بيشتره !
حتي طالبان هم براي شما تره خرد نميكنه اونوقت پشت تريبون براي همه خط و نشون ميكشين !
اگه میخان دهن آمریکایی ها رو سرویس کنید . کاری کنید که مردم آمریکا به گدایی و فحشا و دوزدی . اختلاس بی افتند
13 میلیون افغانی در ایران زندگی می کند، با ید طآلبان اب اینها را تهیه کنه،وگر نداد ،همه آنها را اخراج کنید، ،وقتی میگویند،آب دربرابر نفت گاز،ثروت، ملی مردم ایران نباید خرج افغانها شود،
پاسخ ها
چشم براه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
حتی زورشان به طالبان برای گرفتن حقابه و افغانی های داخل ایران هم نمیرسد
وا لله نمیدونم چی بگم
جناب کیهان شما و امثال شما به ایران و ایرانی بودن اعتقاد ندارید که موقع آفتابه دست گرفتن یاد قدمت آن میافتید
توی این شرایط همه چیز عالی به این خبرها فقط بخندید!!!!!
این توصیه دوستانه من هست.
زندگی میلیونها ایرانی در این چند سال نیست و نابود شده است و به خاک سیاه نشسته اند اقایان در خواب ناز تشریف دارند و از امار 70 درصدی رضایت مردم حرف می زنند .باید تا دیر نشده است به فکر مردم وزندگی مردم باشید. تا دیر نشده است. دست از این امار مسخره بردارید زندگی مردم نابود شد و رفت پی کارش.
دقیقا بخاطر همین هست که از ما عقب افتاده تر هستند
ظریف توانست برجام را به نتییجه رساندوتا سال ۹۷که ترامپ دیوانه از برجام خارج شود اقتصاد رشد کرده بود ،حال باید دید باقری چه میکند تا اقتصاد ایران را ازرکود و فقرو تحریم نجات دهد.
تا حالا که تمدن و تاریخ ایران برای شما اصلا وجود نداشت
طالبان حق آبه ما را نمی هد انوقت ما 6 میلیون افغانی نون خور را توی کشور فقر زده خودمون جا دادیم
آقای سردار سلامی چه خبر از کرونایاب مستعان؟؟؟؟؟؟؟


#بصیرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
لاااااااااااااااااااایک داری
آقای شریعتمداری مشکل اینجاست که شما و امثال شما 2600 ساله که در حد همون آفتابه موندید و آمریکا تو همین 200 سال ادعایی شما ثابت کرده که عرضه داره از کوخ ، کاخ بسازه.
این چه مقایسه ایست که افتابه رو با تاسیس یک کشور که در جهان حرف اول رو میزنه ؟؟؟ اخه اگر راست می گین پس نباید یک کارتن خواب و گرسنه و گدا و دهک 3و4 و5 و10 داشته باشیم .
همین امریکای بدون روحانی و بدون مذهب رهبری سیاسی .نظامی و اقتصادی جهان را بعهده دارد.
جناب آقای شریعتمداری آمریکا در این 200 سال تا کره ی ماه و فراتر از آن رفت و شما هنوز از همون تکنولوژی آفتابه ی 2600 سال پیش فراتر نرفته اید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
چرا. تکنولوژی قلیون
کیهان: آفتابه ایرانی ۲۶۰۰ سال قدمت دارد، اما کشور آمریکا ۲۰۰ سال‌. اما نگفتی این کشور آقای علم جهان است.
داشتم ، داشتم حساب نیست دارم دارم حساب است حاج حسین آقا
مهم کیفیت است نه کمیت . در 3 هزار سال از آفتابه به لگن یعنی محصولات خودروسازان داخلی رسیدیم !!!
طالبان خوب جواب مسئولین نظام رو داد . پذیرایی از ده ها میلیون افغان در کشور مملو از بحران منابع انرژی ایران در مقابل هیچ حتی حق آبه......
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان